Skocz do zawartości

Euzebi

  • Liczba zawartości

    42
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Euzebi

  • Urodziny 28.12.1975

Informacje osobiste

  • Imię
    Euzebiusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Szczecin

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
  • Rok produkcji
    1999

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Yyy a próbowałeś może jedną z pierwszych i chyba najprostszych metod, a mianowicie podniesienie auta, złapanie za koło i ruszaniem nim w różnych kierunkach ?.... ja tym sposobem dowiedziałem się że będę musiał wymienić końcówkę drążka kierowniczego... no chyba że już to sprawdziłeś to niestety chyba cie nie zaskoczę.
  2. No właśnie nie zrobiłem i będę musiał wymienić cały zacisk bo całkiem go chyba uszkodziłem ... a mianowicie oglądając poradniki na youtube kilka razy zaciągałem ręczny i cofałem ręcznie .. kilka razy potraktowałem tą dźwigienkę młotkiem i na przeglądzie okazało sie że mam słaby ręczny od tej strony którą traktowałem młotkiem... normalny hamulec nożny działał prawidłowo a ręczy kiepsko trzymał .. widocznie gdy przywaliłem młotkiem to być może uszkodził sie tam wieloklin (czy jak to sie tam nazywa) i żeby dobrze hamulec trzymał to musiałem chyba podnieść nie o 3 ząbki jak to zazwyczaj kiedyś było a o 5 lub 6.. i wajcha ręcznego jest dość wysoko.... tak więc kilka setek ucieknie z portfela..(zacisk i robocizna fachowca bop sam tego nie zrobię.. a przynajmniej nie umiem samemu odpowietrzyć układ a co więcej i tak muszę już wymienić płyn hamulcowy no to za jednym zamachem mi to zrobią..)
  3. aa tak z ciekawości zapytam czy to aby na pewno olej ?.. bo mi kiedyś płyn chłodniczy wyciekał z króćca wody za silnikiem i jak pierwszy raz wziąłem dotknąłem i przecierałem palcami to miałem wrażenie że to olej a okazało sie że to płyn chłodniczy leciał przy króćcu wody... no ale to wtedy by był by widoczny ubytek płynu w zbiorniczku.
  4. pewnie nie wiele pomogę ale ja gdy jeździłem na felgach stalówkach i miałem mało powietrza to przy prędkości około 50-60 wchodząc w jakiś większy łuk też pokazywała mi sie kontrolka i automatycznie samochód mi przyhamowywał..no ale tak jak napisałem wcześniej to było spowodowane małą ilością powietrza w kole... teraz ogólnie mam aluminiowe felgi i nie zdarzyło mi sie żeby wyskoczyła kontrolka trakcji.
  5. Ja mam 1.8t (gaz) u mnie powodem falowania obrotów była sonda lambda przy silniku przed katalizatorem i niezależnie od temperatury jaką miałem. no ale w moim przypadku pokazywało mi błąd na mini skanerze który posiadam.
  6. Ja miałem przypadek że świeciła mi sie kontrolka niskiego poziomu oleju mimo że poziom był w porządku.. po odłączeniu aku miałem 100km spokój i potem znowu sie paliła ..szukając w sieci odpowiedzi na ten problem wyczytałem że może być uszkodzony czujnik, że wiązka kabla gdzieś przetarta lub że jest microswich przy zamku maski uszkodzony (co faktycznie tak było bo kabelek był zerwany ale to wtedy powinna była sie palić chyba kontrolka otwartej maski a tak sie nie działo.. być może u mnie to było wyłączone bo nie wiem jakie rzeźby robił poprzedni właściciel).. w każdym razie kupiłem nowy czujnik wymieniłem (przy wymianie oleju) oczywiście odłączyłem aku przy wymianie. Może też czujnik puszcza i we wtyczce jest olej... a może jakoś woda sie tam dostała hmm cholera wie. Może ktoś konkretnie miał identyczny problem i sie wypowie na ten temat, ja tylko opisałem jak było w moim przypadku.(w sumie nawet nie pamiętam czy w vagu pokazywały mi sie jakieś błędy z powodu uszkodzonego czujnika.
  7. No pewnie gdzieś za poduszką pewnie trzeba by było zdemontować schowek i zajrzeć od spodu jak to wygląda.. no ale jeżeli ktoś tam wyłączył to może trzeba brać pod uwagę najprostszą rzecz czyli usunięcie programowe a nie rozbieranie schowka żeby wyciągać wtyczkę ... z resztą cholera wie ..nie wiadomo co za fachowiec sie tym zajmował. patrząc na zdjęcia w tej ofercie to kabel nie jest jakiś długi ..https://allegro.pl/oferta/airbag-pasazera-volkswagen-passat-b5-3b0880204-14696195644 ale ciekawe czy może jest jeszcze jedna kostka przy rączce otwierania klapy maski... ogólnie nie wiem jak wygląda instalacja elektryczna w pasku więc trudno mi sie wypowiadać ..
  8. A szukałeś w sieci lub na youtubie ? bo tam niby jest jak za pomocą vcds włączyć i wyłączyć poduszkę .. ale czy to pomoże bo jeśli z czymś innym jest problem to może sie okazać że włączysz lub wyłączysz poduszkę a błąd dalej będzie wyskakiwał.. ogólnie to sie nie znam na tym więc nie chce za bardzo zgrywać mądralę.. tutaj np jest filmik na ten temat: bo bez vcds to chyba sie nie da ... a nie wiem czy np odpinanie kostki albo przypięcie jej (jeśli była odłączona naprawi problem)
  9. Ogólnie problem został rozwiązany .. okazało sie że akumulator padł choć miał 2 lata.. co śmieszniejsze zepsuł sie tydzień po tym jak skończyła sie gwarancja na niego... aku kupiłem nowe i jak na razie działa bez zarzutu .. mam nadzieje że sie nie spitoli tak jak tamten.
  10. Cóż to ?.. czyżby wszyscy jeździli tylko na benzynie i dieslu ? czyżbym był jedynym odmieńcem którzy ma instalacje gazową ? (lub nie zabieracie sie za takie rzeczy bo zlecacie to komuś innemu)
  11. Witam. mam instalacje brc sequent 24 i tego typu listwę wtryskową(widoczną na zdjęciu) i teraz pytanie czy ktoś samodzielnie czyścił tego typu listwę, a raczej wtryskiwacze, czy to jest rozbieralne, czy może czyszczenie denaturatem wlewanym do węża.. bo co prawda widziałem kilka poradników na youtube ale większość jest do instalacji stag, a do brc są jakieś inne listwy..albo też nie rozbierali wtryskiwaczy a zalewali jakimś środkiem i symulowali ich pracę podłączając je pod 9v napięcie. Może to tylko kształt jest inny ale jednak wolałbym wiedzieć czy ktoś miał z taką listwą styczność i wie jak sie czyści wtryskiwacze.
  12. Odświeżę trochę temat: mam pytanie co do zacisku bo oczywiście mi sie zapiekł i parę miesięcy temu popsikałem wd40 i potraktowałem młotkiem żeby całkowicie sie ta dźwignia na zacisku cofała do końca. No ale problem powrócił i teraz zastanawiałem sie czy nie wykręcić tej śrubki na tyle bym mógł sie dostać to środka żeby wyczyścić to co jest pod gumką i psiknąć wd40. Tylko mam pytanie czy wykręcając tą śrubkę widoczną na zdjęciu nie wyleci mi tam płyn hamulcowy ? bo nie uśmiecha mi sie odpowietrzać układu, bo choć to niby łatwa sprawa to już kiedyś gdy miałem golfa 3 chciałem wymienić okładziny ścierne i tak utrąciłem czepek od cylinderka hamulca że płynu trochę uciekło i musiałem latać do sklepu po płyn.. dlatego wolę zapytać czy coś tam może polecieć czy nie.
  13. Jakoś w etce nie zauważyłem jak to sie nazywa a jedynie element na którym są zamocowane lampki do podświetlenia rejestracji. ale szukając jako "listwa", "listwa uchwytowa" lub "blenda" tylnej klapy, coś pokazuje na necie .. jest nawet jedna oferta na allegro ale za 146zł.. może na szrocie albo olx coś taniej będzie.
  14. Witam. mam taki problem z autem bo ostatnio coś ciężko uruchamiał sie samochód tak jakby przy rozruchu mocno spadała wartość na akumulatorze. No i tak sie stało że po przejechaniu około 14km i zostawieniu auto na około 5godzin samochodu już nie dało sie uruchomić. przy drugim zakręceniu rozrusznikiem tak padło że ledwo co zamknęło mi zamki.Potem oczywiście podładowałem aku przez 12 godzin ale nie do końca sie naładował (na 3 kreski z 4) i udało sie uruchomić.. ale teraz znowu na próbę spróbowałem kilka razy odpalić auto i za 3 razem znowu padł.. ale jak podłączyłem ponownie prostownik to wykazywało że ma ponad 10,8 a po 10min już miałem 3 kreski z 4 naładowania hmm.. czyżby to wina rozrusznika ?.. chciałem też zaznaczyć że alternator chyba ładuje aku bo wartość wynosiła ponad 14v a przy włączonym oświetleniu nawiewu i ogrzewania szyby spadało poniżej 14v (13,8 - 13,3v). Mam też uszkodzony podnośnik szyby (chyba linka poszła) ale to chyba nie ma wpływu na to że przy 3 próbach rozruchu akumulator pada. czy ktoś w ogóle miał podobny problem ?
  15. Odświeżę temat... dziś przy opuszczaniu szyby coś tam chyba strzeliło bo szyba stanęła prawie w połowie a słychać było silniczek jakby coś tam mielił... pewnie linka i teraz mam pytanie czy jak wymienię cały mechanizm z blachą i podepnę silnik to nie będzie problemu z ustawieniem poziomu ? no bo jeśli szyba była do połowy(prawie) a silnik jeszcze trochę sie kręcił to czy teraz jak podepnę silnik, czy może być taka sytuacja że niby silnik ma swój zakres pracy i okaże się że przestanie już kręcić a szyba będzie w połowie? czy po prostu będzie tak kręcił aż napotka opór i zasygnalizuje że już szyba jest zasunięta i przestanie kręcić ? jak to jest ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności