Jump to content

Euzebi

  • Content count

    15
  • Joined

  • Last visited

About Euzebi

  • Birthday 12/28/1975

Informacje osobiste

  • Imię
    Euzebiusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Szczecin

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (ANB)
  • Rok produkcji
    1999

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ostatnio sam urwałem klamkę schowka i szukałem porady jak sie za to zabrać i w sumie z tego co widzę większość zdjęć zniknęło ale trafiłem na stronę którą być może już widzieliście .. a jeśli nie dodaję.. http://kluczyki.amauto.pl/schowek_passat_b5/index.html
  2. Euzebi

    Swap tylnych lamp 3B->3BG.Pomocy!!!!

    jako że na pierwszej stronie część zdjęć wcięło z poradnika dotyczącego zmianę lamp z 3b na 3bg to udało sie znaleźć podobny poradnik w języku angielskim więc jak komuś sie przyda to git. https://www.passatworld.com/forums/b5-information-base/227805-b5-5-wagon-tails-b5-wagon.html
  3. Witam. Zacznę od tego że postanowiłem sobie kupić dla "fejmu" małe projektory logo zamiast oświetlenia pod drzwiami takie jak w linku poniżej. I co sie okazało po zamontowaniu wszystkich czterech sztuk i zamknięciu drzwi z pilota(ryglowanie) uruchamia mi sie alarm .. na początku myślałem że to ogólnie gdzieś jakieś zwarcie jest nie związane z tymi lampkami ale dopiero po kroczkach doszedłem że lampki montowane w tylnych drzwiach i zamknięciu auta z pilota uruchamia sie alarm i to różnie z tym alarmem .. czasami od razu po zamknięciu a czasami po parunastu sekundach. No i niestety musiałem zmienić na zwykłe lampki a jedynie zostawiłem w przednich drzwiach .. trochę to dziwne po przecież po zamknięciu sie drzwi odcina zasilanie od lampki i gaśnie co w sumie nie powinno powodować alarmu przy mykaniu zamków z pilota..hmm czy ktoś z was miał takie lampki i podobny problem ? https://allegro.pl/oferta/vw-passat-b5-led-logo-projektory-z-napisem-7389368753?utm_source=notification&utm_medium=buyerCart&utm_campaign=transaction-notifications:buyerCart Edit: spróbowałem uporać sie z tym problemem i zauważyłem że w oryginalnej lampce jest taki mały bajer podobny do rezystora (zdjęcie poniżej) .. okazało sie że to sie nazywa dioda prostownicza i ma oznaczenie IN4007 (kosztuje grosze bo chyba około 20gr za sztukę) i podłączyłem to na sucho do wtyczki (do plusa) i drucikiem do lampki z projektorem logo i po zamknięciu drzwi i zaryglowaniu z pilota o dziwo alarm sie nie włączył .. wykonałem tak kilka prób na wszelki wypadek i chyba to działa.. no ale pewność będę miał gdy zrobię to już stałe... Edit: I niestety ....po zamontowaniu na lini plus tej diody prostowniczej spowodowało że zmniejszyło sie tak napięcie że ledwo było widać te logo... nie dość tego czasami mi mrugały te lampki a gdy waliłem piętą po podłodze to sie zapalały.. więc postanowiłem zajrzeć pod wykładzinę i zobaczyć co sie dzieje .. no i oczywiście kable mokre ale na szczęście moduł nie pływał..... za to na kablach gdzie były łączone ze sobą kable styki zaśniedziały i po odkręceniu izolacji całkiem sie rozleciały i miałem problem z dojściem który kabel do którego bo wszystkie były czerwone z czarnym paskiem.. oczywiście nie dość że lampki sie nie paliły to jeszcze wysiadły szyby ... ale jak wszystko skręciłem do siebie to pojawiło sie światło i szyby też działały .. niestety cała lewa strona lampek dalej nie działają i nie wiem gdzie jest problem..... problem też jest bo czasami te lampki sie nie palą ale to wina styków chyba w tyczce w module komfortu bo wystarczy lekko puknąć i sie zapala.. a co ciekawe to teraz nawet jak założę dwa projektorki na przednie drzwi i tylne (prawe) to alarm sie nie włącza po zaryglowaniu jak to było wcześniej. Tak czy siak będę próbował dalej rozwiązać zagadkę lampek z lewej strony.
  4. Euzebi

    Lampy Black xenon, przetwornica ?

    oki dzięki za odpowiedz..
  5. Dzień doby. mam pytanie bo zamierzam kupić lampy Black xenon takie jak w linku poniżej i teraz pytanie jest takie czy ja potrzebuję kupić przetwornik do tych lamp ? bo ostatnio kolega który miał passata powiedział mi że te lampy, żarówki nie będą mi dobrze świecić i będę potrzebował przetwornicy.. hmm w sumie myślałem że kupię lampy wymienię wraz żarówkami do tych lamp i po robocie.. (passat 5b przedlift ) link: https://allegro.pl/oferta/lampy-przednie-volkswagen-passat-b5-3b-black-depo-7599031483
  6. Odświeżę trochę temat bo zauważyłem mały problem .. bo kupiłem jakiś czas temu felgi rh zw1 starałem sie je wypolerować i okazało się że jeden bęben felgi jest inny od pozostałych trzech .. a mianowicie jest taki wysoki rant ... bo inne bębny są takie jakby w w kształcie stożka natomiast ta z rantem jest jak tuba i ma ten rant .. i teraz pytanie czy uda mi sie zrobić naciąg na taką felgę bo jak nie to jestem uwalony ?? ..(daje zdjęcie podglądowe jak to mniej więcej wygląda ) dodam jeszcze że wszystkie mają te same parametry czyli 8,5j et 53
  7. Euzebi

    Spalanie gazu 1.8t brc ?

    Automat podobno a chyba raczej na pewno więcej pali niż manual i w sumie nie wiem jaka jest różnica w spalaniu bo gdzieś na forum wyczytałem że o około 1-1,5 litra więcej .. swoją drogą też podobno to zależy jak kto jeździ. na razie od mojego pierwszego postu mam na 1 z 4 kropek i czekam aż wypali sie do końca (choć mało jeżdżę w tygodniu dlatego w sumie prawie tydzień minął a ja może zrobiłem ze 20-30km...
  8. Euzebi

    Spalanie gazu 1.8t brc ?

    hmm .. no dobra ... poczekam aż bak sie opróżni i przełączy na benzynę i wtedy zatankuje na full i zobaczę jak to będzie wyglądać.
  9. Witam.. Czy ktoś mógłby sie wypowiedzieć na temat spalania gazu z passacie z silnikiem 1.8t z instalacją gazową brc (choć może nie koniecznie taki silnik i taka instalacja ... bo ja akurat mam takiego paska z gazem brc i butla 53l i zastanawiam sie czy czasami nie za dużo spala mi gazu .. bo ostatnio zatankowałem gaz do pełna i okazało sie że po przejechaniu około 140km (łącznie na krótkich odcinkach np po mieście) pali mi sie już jedna dioda (z czterech) na wskaźniku poziomu ... chyba to lekkie przegięcie nie uważacie ? jak to jest w waszym przypadku
  10. Jako że jest sporo zainteresowanych tematem i komentujących to postaram sie wcisnąć jeszcze moje trzy grosze (to oczywiście sarkazm..... gdyby ktoś nie załapał)... Sytuacja wygląda następująco ...byłem w sklepie z felgami, śrubami itd... i sprzedający poinformował mnie że bez oryginalnych dystansów (adapterów) mogę zapomnieć o zamontowaniu felg a próba montowania zamienników inaczej zwykłych dystansów może sie nie sprawdzić bo może być inna średnica dystansu i albo będzie miał za duży luz albo w ogóle nie wejdzie....choć ostatnio jeden facet miał w ofercie rh zw1 felgi z takim samym rozmiarem "8,5j" i miał zastosowany zwykły dystans przelotowy o grubości 5mm (w passacie b5 polift). Na moje szczęście ktoś wystawił oryginalne dystanse (adaptery) 5x112 na 5x112 (bez zmiany rozstawu)(link kupionych dystansów poniżej) ale oczywiście bez śrub .. i teraz znowu zaczyna sie cyrk bo standardowe śruby o dł. 28mm (stożek) nie dość że grzybek na klucz jest za długi (musiałem uciąć prawie do połowy bo inaczej felga by nie doszła do powierzchni adaptera) to jeszcze końcówka śruby wystaje poza profil dystansu i musiałem zeszlifować śrubę do około 25mm.... na tył akurat jest adapter 30mm więc tam chyba nie powinno być problemu. napisałem dwie wiadomości do sklepu dystom i do jakiegoś wulkanizatora co też ma w ofercie adaptery z zapytaniem czy mają może na sprzedaż same śruby do adapterów ale nie dostałem odpowiedzi .. być może nie zaglądają na pocztę albo mają mnie w czterech literach... https://allegro.pl/dystanse-rh-artec-5x112-20-mm-30-mm-4-szt-komplet-i7544944970.html
  11. trochę poszperałem w sieci i w sumie myślę że nie musiałbym mieć oryginalnych dystansów rh jeśli chciałbym zastosować grubsze dystanse niż 1cm (10mm) a np 2cm(20mm) bo wystarczy że bym kupił dystanse wkręcane w piastę z 5x112 na 5x112 co by stanowiło większy docisk niż dłuższe śruby na przelotowym dystansie i być może nie było by problemu że felga by miała bicie ..(taka moja teoria ) w sumie nie wiedziałem że są takie dystanse bo byłem przekonany że są tylko przelotowe i adaptery zmieniające rozstaw śrub np z 5x112 na 5x100 jak w przypadków adapterów rh. Tylko że oglądając oferty na allegro to w obecnej chwili najtańsze dystanse przykręcane to chyba są po 280zł za dwie sztuki 20mm (2x280=560 na 4 koła) więc kto wie czy oryginalne 4 sztuki by były po niższej cenie ..
  12. Przeglądając oferty felg z dystansami zauważyłem że oryginalne to są raczej adaptery przestawiające dajmy na to z 5x112 na 5x100 (mniej więcej) .. i teraz pytanie czy takie adaptery nadają sie do passata bo chyba nie ..bo nawet jeśli są przelotowe (licząc ze adapter ma te 20mm) to podobno nie poleca sie aż takich dużych dystansów stosować bo może okazać sie że będzie bicie i w końcu pourywa śruby....w jednym filmie youtubie (michu) gadali że najlepiej stosować przelotowe do 1cm bo przy większej grubości może właśnie być te bicie...a jeśli te adaptery mają inny rozstaw na śruby to nic z tego nie wyjdzie... ktoś coś wie na ten temat ? ktoś u siebie stosował takie adaptery czy zwykłe dystanse przelotowe...?bo na fotce z linku widać że w adapterach są dziury przelotowe i dziury z gwintem na śruby..
  13. Mhm.. czyli d...a blada ... bez dystansu nie ma sensu a koszt dystansów to kolejne parę setek $$.
  14. Dzień dobry. Mam pytanie odnośnie felg rh zw bo chciałem sobie takie kupić i teraz jest taka sprawa że na allegro jakoś gość ma rh zw1 9j et 47 (link poniżej) i w treści ma "DO FELG NIEM MAM DYSTANSÓW,A BEZ ICH SIĘ NIE ZAŁOŻY DYSTANSE MAJĄ ZAWSZE 5X112 A DRUGI ROSTAW SAMEMU MOZNA WYBRAĆ NP. 5x120, 5x108, 5x112 itp. !!!" http://allegro.pl/bmw-felgi-rh-zw1-a6-5x112-9j17-et47-a3-audi-a4-i7315756347.html#thumb/10 czyli co ? bez dystansów nie można założyć tych felg ?bo w sumie felgi mają chyba 5x112(najlepiej by było zadzwonić do gościa ale ze sprzedawcami to różnie bywa .. powiedzą że będzie pasować a potem okazuje sie że jest lipa i sie zostaje z problemem...) bo jest też taka sprawa czy koło nie będzie obcierać o zwrotnice bo obecnie mam stalówki 15r 6j et45 i jak łapę wsadziłem za koło to wydawało mi sie że jest około 4cm luzu do zwrotnicy a te rh mają et 47 i teraz nie wiem czy nie było by ryzyka obcierania (bez dystansu).. natomiast szukając podobnych felg trafiłem na artykuł z jednych portali gdzie gość miał na przodzie 9j i chyba bez dystansu bo było prawie równo z błotnikiem(pierwszy link poniżej). A na jeszcze innym portalu facet miał 9,5j i tu już było widać że wystaje ( drugi link poniżej).. i teraz nie wiem jak to jest ... a ogólnie póki co to mam standardowe zwieszenie. Ogólnie raczej zależało by mi żeby felga była prawie równa z błotnikiem bo jakoś średnio mi sie podobają mocno naciągane opony bo kojarzą mi sie z filmem mad max. http://www.wspolczesna.pl/archiwum/art/5882556,13-vw-passat-b5-18t-kombi-car13-na-nr-72051,id,t.html http://www.passatworld.com/forums/showroom/350236-b5-melbourne-australia.html
×

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy