
Euzebi
-
Content Count
25 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
1
Seller statistics
- 0
- 0
- 0
About Euzebi
- Birthday 12/28/1975
Informacje osobiste
-
Imię
Euzebiusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Szczecin
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3B) 1.8 T 150KM (ANB)
-
Rok produkcji
1999
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Witam. mam taki problem z autem bo ostatnio coś ciężko uruchamiał sie samochód tak jakby przy rozruchu mocno spadała wartość na akumulatorze. No i tak sie stało że po przejechaniu około 14km i zostawieniu auto na około 5godzin samochodu już nie dało sie uruchomić. przy drugim zakręceniu rozrusznikiem tak padło że ledwo co zamknęło mi zamki.Potem oczywiście podładowałem aku przez 12 godzin ale nie do końca sie naładował (na 3 kreski z 4) i udało sie uruchomić.. ale teraz znowu na próbę spróbowałem kilka razy odpalić auto i za 3 razem znowu padł.. ale jak podłączyłem ponownie prostownik to wykazywało że ma ponad 10,8 a po 10min już miałem 3 kreski z 4 naładowania hmm.. czyżby to wina rozrusznika ?.. chciałem też zaznaczyć że alternator chyba ładuje aku bo wartość wynosiła ponad 14v a przy włączonym oświetleniu nawiewu i ogrzewania szyby spadało poniżej 14v (13,8 - 13,3v). Mam też uszkodzony podnośnik szyby (chyba linka poszła) ale to chyba nie ma wpływu na to że przy 3 próbach rozruchu akumulator pada. czy ktoś w ogóle miał podobny problem ?
-
Naprawa mechanizmu podnoszenia szyby - kto pomoże?
Euzebi replied to a topic in Passat B5 (3B i 3BG)
Odświeżę temat... dziś przy opuszczaniu szyby coś tam chyba strzeliło bo szyba stanęła prawie w połowie a słychać było silniczek jakby coś tam mielił... pewnie linka i teraz mam pytanie czy jak wymienię cały mechanizm z blachą i podepnę silnik to nie będzie problemu z ustawieniem poziomu ? no bo jeśli szyba była do połowy(prawie) a silnik jeszcze trochę sie kręcił to czy teraz jak podepnę silnik, czy może być taka sytuacja że niby silnik ma swój zakres pracy i okaże się że przestanie już kręcić a szyba będzie w połowie? czy po prostu będzie tak kręcił aż napotka opór i zasygnalizuje że już szyba jest zasunięta i przestanie kręcić ? jak to jest ? -
U mnie miałem taki przypadek że falowały obroty na gazie i myślałem że może listwa do przeczyszczenia albo coś z filtrami no ale potem i na benzynie zaczęło falować a przy dodawaniu gazu przechodziło z gazu na benzynę .. no ale w moim przypadku miałem błąd sondy lambda choć nie byłem pewien że to może być faktycznie jej wina. no ale ostatecznie kupiłem nową sondę i po wymianie jeszcze delikatnie falowało ale po przejechaniu kilku km wróciło do normy.
- 1 reply
-
- 1
-
-
Passat B5 (3B) Variant Regulacja hamulca ręcznego
Euzebi replied to neo_87's topic in Hamulce, felgi, opony
Witam ostatnio postanowiłem wymienić sobie klocki hamulcowe z tyłu i po ich wymianie okazało się że jak zaciągam ręczny to prawie do pionu aż wali o podłokietnik .... po około 2 dniach już lepiej łapie ale dość wysoko, czy to normalne ? bo chyba raczej nie... ktoś z was miał podobny problem ?. gdzieś tam widziałem że można regulować to naciągając linkę ale podobno lepiej tego nie robić i ogólnie to powinno ustąpić i wrócić do normy... oczywiście przy wymianie tłoczki hamulcowe wkręciłem takim urządzeniem jak na foto poniżej ( jednak wszystko wróciło do normy .. wystarczyło kilka razy deptać pedał hamulca i jednocześnie podnieść hamulec ręczny ale nie do samej góry ..) -
Nie wiem czy to pomoże ale na tubie ktoś rozbiera wkładkę i mniej więcej widać jak to wygląda więc jeśli czujesz sie na siłach to próbuj a jeśli nie to trzeba oddać do fachowca.(co prawda do golfa ale chyba wkładka wygląda tak samo.. a przynajmniej zasada działania).
-
a sprawdzałeś na stronie http://vwtech.pl/kody-wyposazenia co prawda wpisałem twój kod ale nie wiele sie tam dowiedziałem .. może etka ?
-
Witam. Mam pytanie do tych którzy wymieniali u siebie króciec wody za silnikiem bo od jakiegoś czasu ubywał i płyn i wygląda na to że cieknie przy dolnej śrubie jak jest przykręcony ten króciec .. biorąc pod uwagę że jest trudny dostęp to zastanawiam sie czy nie odkręcić wąż który leci w dół i skręca w prawo i tam jest łączenie z opaskami zaciskowymi bo nie mam pojęcia czy łatwo można wyciągnąć wąż tuż przy tym króćcu i pytanie jest takie czy jak uleci mi trochę płynu będę musiał odpowietrzać układ ? bo kilku użytkowników gdzieś w temacie pisało że trzeba a inni że nie bo sam sie odpowietrza .. krótko mówiąc, gdzie dwóch ludzi tam trzy opinie no i ogólnie jak to jest z tym wężem przy samym króćcu i jest jeszcze zapinka jakaś która trzyma jakiś czujnik chyba. czy trzeba ją wyciągnąć czy nacisnąć ..? wolę zapytać niż sie szarpać i okaże sie właduje sie w kolejne koszty przez byle pierdołę.
-
Witam mam problem z dużym poborem prądu.. przy zamkniętych drzwiach i po około 15min pobór mam w granicach 0,08-0,09mA innym razem jak miałem otwarte drzwi kierowcy(bo chciałem wyciągać bezpieczniki) to pobór był około 0,40-0,60mA (mam światełko w drzwiach) i jak wyciąłem bezpiecznik nr14 (to spadło do około 0,30-0,20mA)jak dobrze pamiętam .. i teraz jak sprawdzić czy pobór spadnie jeśli nie mogę wyciągać bezpieczników skoro drzwi są zamknięte w uśpieniu... można wyciągnąć wtyczkę drzwi kierowcy żeby moduł myślał że są zamknięte lub w ogóle ich nie było.? lub czy jak wypnę wtyczki wszystkich drzwi i z pilota zarygluje to czy moduł myślał że samochód jest zamknięty ?bo jak mam uzyskać wynik ten co jest w uśpieniu i po kolei wyciągać bezpieczniki żeby zlokalizować winowajcę (nie wiem czy to jest zrozumiałem co napisałem ale jeśli tak to cieszył bym sie z jakiejś rady..
-
Naprawa urwanej klamki schowka + dodatowe oświetlenie /MANUAL/
Euzebi replied to robertAVF's topic in Poradniki i instrukcje
Ostatnio sam urwałem klamkę schowka i szukałem porady jak sie za to zabrać i w sumie z tego co widzę większość zdjęć zniknęło ale trafiłem na stronę którą być może już widzieliście .. a jeśli nie dodaję.. http://kluczyki.amauto.pl/schowek_passat_b5/index.html -
jako że na pierwszej stronie część zdjęć wcięło z poradnika dotyczącego zmianę lamp z 3b na 3bg to udało sie znaleźć podobny poradnik w języku angielskim więc jak komuś sie przyda to git. https://www.passatworld.com/forums/b5-information-base/227805-b5-5-wagon-tails-b5-wagon.html
-
Pytanie do posiadaczy felg RH ZW 1 lub 3 (passat b5)
Euzebi replied to Euzebi's topic in Hamulce, felgi, opony
Odświeżę trochę temat bo zauważyłem mały problem .. bo kupiłem jakiś czas temu felgi rh zw1 starałem sie je wypolerować i okazało się że jeden bęben felgi jest inny od pozostałych trzech .. a mianowicie jest taki wysoki rant ... bo inne bębny są takie jakby w w kształcie stożka natomiast ta z rantem jest jak tuba i ma ten rant .. i teraz pytanie czy uda mi sie zrobić naciąg na taką felgę bo jak nie to jestem uwalony ?? ..(daje zdjęcie podglądowe jak to mniej więcej wygląda ) dodam jeszcze że wszystkie mają te same parametry czyli 8,5j et 53 -
Automat podobno a chyba raczej na pewno więcej pali niż manual i w sumie nie wiem jaka jest różnica w spalaniu bo gdzieś na forum wyczytałem że o około 1-1,5 litra więcej .. swoją drogą też podobno to zależy jak kto jeździ. na razie od mojego pierwszego postu mam na 1 z 4 kropek i czekam aż wypali sie do końca (choć mało jeżdżę w tygodniu dlatego w sumie prawie tydzień minął a ja może zrobiłem ze 20-30km...
-
hmm .. no dobra ... poczekam aż bak sie opróżni i przełączy na benzynę i wtedy zatankuje na full i zobaczę jak to będzie wyglądać.
-
Witam.. Czy ktoś mógłby sie wypowiedzieć na temat spalania gazu z passacie z silnikiem 1.8t z instalacją gazową brc (choć może nie koniecznie taki silnik i taka instalacja ... bo ja akurat mam takiego paska z gazem brc i butla 53l i zastanawiam sie czy czasami nie za dużo spala mi gazu .. bo ostatnio zatankowałem gaz do pełna i okazało sie że po przejechaniu około 140km (łącznie na krótkich odcinkach np po mieście) pali mi sie już jedna dioda (z czterech) na wskaźniku poziomu ... chyba to lekkie przegięcie nie uważacie ? jak to jest w waszym przypadku
-
Pytanie do posiadaczy felg RH ZW 1 lub 3 (passat b5)
Euzebi replied to Euzebi's topic in Hamulce, felgi, opony
Jako że jest sporo zainteresowanych tematem i komentujących to postaram sie wcisnąć jeszcze moje trzy grosze (to oczywiście sarkazm..... gdyby ktoś nie załapał)... Sytuacja wygląda następująco ...byłem w sklepie z felgami, śrubami itd... i sprzedający poinformował mnie że bez oryginalnych dystansów (adapterów) mogę zapomnieć o zamontowaniu felg a próba montowania zamienników inaczej zwykłych dystansów może sie nie sprawdzić bo może być inna średnica dystansu i albo będzie miał za duży luz albo w ogóle nie wejdzie....choć ostatnio jeden facet miał w ofercie rh zw1 felgi z takim samym rozmiarem "8,5j" i miał zastosowany zwykły dystans przelotowy o grubości 5mm (w passacie b5 polift). Na moje szczęście ktoś wystawił oryginalne dystanse (adaptery) 5x112 na 5x112 (bez zmiany rozstawu)(link kupionych dystansów poniżej) ale oczywiście bez śrub .. i teraz znowu zaczyna sie cyrk bo standardowe śruby o dł. 28mm (stożek) nie dość że grzybek na klucz jest za długi (musiałem uciąć prawie do połowy bo inaczej felga by nie doszła do powierzchni adaptera) to jeszcze końcówka śruby wystaje poza profil dystansu i musiałem zeszlifować śrubę do około 25mm.... na tył akurat jest adapter 30mm więc tam chyba nie powinno być problemu. napisałem dwie wiadomości do sklepu dystom i do jakiegoś wulkanizatora co też ma w ofercie adaptery z zapytaniem czy mają może na sprzedaż same śruby do adapterów ale nie dostałem odpowiedzi .. być może nie zaglądają na pocztę albo mają mnie w czterech literach... https://allegro.pl/dystanse-rh-artec-5x112-20-mm-30-mm-4-szt-komplet-i7544944970.html