Skocz do zawartości

rafal1218

  • Liczba zawartości

    58
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O rafal1218

  • Urodziny 18.12.1994

Informacje osobiste

  • Imię
    Rafał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kadzidło , Ostrołęka

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Witam wszystkich. Posiadam PASKA z 2002r. 1.9tdi AVF z skrzynią FRK. Od pewnego czasu przestał działać mi prędkościomierz, z początku działo się to raz na jakiś czas. W momencie kiedy nie działa prędkościomierz wskaźnik paliwa szaleje. Mianowicie kiedy jadę i skręcam w lewo wskaźnik paliwa opada nawet do rezerwy, kiedy jadę prosto wskazuje faktyczny stan paliwa. Kiedy samochód stoi w miejscu i skręcam kołami w lewo wskaźnik paliwa funkcjonuje prawidłowo. Prędkość nie jest wyświetlana także w Climatronicu na kanale 16 a kiedyś działało. Podpiąłem komputer i silnik nie widzi prędkości pokazując błąd 16885. ABS odbiera prędkość ze wszystkich kół jednakową. Po skasowaniu błędu dalej nie mierzy prędkości ale błąd już nie wyskakuje. Co może być przyczyną?
  2. Znalazłem w końcu odpowiedz na moje bolączki. po zmianie tłoczków należy sprawdzić jak wydarte są prowadniczki szczęk. u mnie po prostu po zmianie tłoczków delikatnie się kosiły i nie odbijały do końca. problem naprawiony i już mam nadzieję że prędko nie wróci....
  3. Tak dla tego mam problem bo powinno być 12v . lampy mam prawie że nowe, rok czasu. Wie ktoś może przez co po kolei przechodzi prąd zanim dostanie się do lampy? Będę wiedział na jakim odcinku szukać przyczyny zaniku napięcia
  4. Napięcie sprawdzałem w kości którą podpina się do lampy i styki wyglądają ok
  5. Bezpiecznikami ruszalem i zmieniałem i nie pomaga
  6. Ostatnio zauważyłem że w lampie od pasażera nie ma świateł drogowych -długich. Wymieniłem żarówkę a świateł dalej nie ma. Bezpieczniki sprawdziłem. Bez różnicy czy manetkę pchnę czy pociągnę to i tak żarówka się nie świeci. Miernikiem sprawdziłem napięcie na kości która dochodzi do lampy (biały przewód) i masa, co dało mi wynik ok 6V. Z tego co czytałem to te paski nie miały przekaznikow od świateł długich. Gdzie szukać problemu???
  7. Serwis był u kolegi i sam widziałem jak pazury pchal w samochód więc raczej wymienił co mu kazalem. Teraz w chłodniejsze dni chuczenie ustaje- trzeba więcej przejechać żeby zachuczało , już nie mam pojęcia co się dzieje
  8. Podmiana opon nie pomogła.... macie jakieś pomysły??
  9. Opony mam nowe, patrząc po rankingach to już trochę z wyższej półki. A propo przegubu to chyba raczej by stukał? Dziś zaprowadzilem samochód do blacharza. Jak wróci to sprawdzę jak opony zmienię i odpowiem
  10. Posiadam Paska z 2002r-sedan. Od pewnego czasu borykam się z problemem huczenia z przedniej osi samochodu. Sprawa wygląda tak: Przejeżdzam około 20km i nagle zaczyna huczeć. Przy skręcaniu w lewo huczenie ustaje. Jeżeli wcisnę lekko hamulec także przestaje huczeć a chwilę po zdjęciu nogi z gazu dzwięk wraca. Mechanik stwierdził że mam łożysko do wymiany więc kazałem by wymienił po obu stronach. Po 2-3 dniach problem znów powrócił. Miesiąc przed pojawieniem się huczenia wymieniłem tarcze,klocki i tłoczki po obu stronach. Mechanicy rozkładają ręce. Jedyne co dowiedziałem się to że mam delikatny luz na jednym z górnych wachaczy, ale mechanicy stwierdzili że to napewno nie jest od tego. Po przejechaniu 40-50 km w trasie jest odczuwalna różnica w temperaturze felg (cieplejsza od strony kierowcy) Na dodatek przy delikatnym hamowaniu dochodzi pisk (jakby klocki się kończyły) z lewego koła. Dzwięk jest także gdy jadę na luzie.
  11. A w których miejscach są te przewody od nagrzewnicy? włączyłem silnik i trzymałem obroty między 2-3 tys. Przez kilka min i temp miała 90 st. na zegarze ale wentylatora nie było słychać.
  12. Posiadam komputer i program. Które grupy sprawdzić? - - - - - aktualizacja - - - - - Płynu było tak w 3/4 między MIN a MAX
  13. Jakiś miesiąc temu w pasku przestało wiać ciepłe powietrze z nadmuchów. Ciepłe leci max 2 sekundy i nagle takie same jak temperatura otoczenia. Posiadam climatronic i ostatnio zrobiłem autodiagnoze i wywalilo mi błędy od jakiś 2 zaworów (jak znajdę te błędy to zaraz dodam). Dziś zrobiłem samochodem z 80 km i zauważyłem że temp wzrosła do 100 stopni. Długo się nie zastanawiałem i zjechalem na pobocze i wyłączyłem silnik. Poczekałem ok 2-3 min i zacząłem delikatnie odkręcać zbiorniczek od płynu chłodniczego. Było w nim mocne ciśnienie i było słychać jak by z przewodów płyn do niego wracał i przelewał się przez coś. Zauważyłem że kiedy było słychać że płyn wraca z pod zbiorniczka (chyba przelewem) płyn lał się na ziemię jak szalony. Upuscilem całe ciśnienie, płyn był jeszcze nad Min więc ruszyłem samochodem dalej. Zrobiłem 10-12 km i temperatura utrzymuje się na 90stopni. Tylko nie zwróciłem uwagi czy wentylator mi się zalaczyl czy też nie jak silnik się grzał. 2 miesiące temu był wymieniany cały komplet rozrządu. Pomoże ktoś z tym fantem? - - - - - aktualizacja - - - - - 4fa, 25b, 4f7- błędy klimy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności