Skocz do zawartości

sumara1202

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O sumara1202

  • Urodziny 02.12.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    darek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    london

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2004
  1. przy bagnecie jest oring i aby go wyjac nalezy poprostu szarpnac za plastik bo ta obudowa bagnetu jest wciskana
  2. podepne sie pod dyskusje mianowicie u mnie wszystko hula jak bajka czyli odpalanie dymienie itd.. tylko przy schodzeniu z obrotow slychac to dudnienie w filtrze powietrza i to w szczegolnosci na zimnym silniku,co wy na to bo przesledzilem caly watek i mam metlik w glowie
  3. oczywiscie ze passat ja mam to samo tylko ze 2004 rok i smiga jak ta lala a na trasy to lepszego nie widze 5.5 litra na 100 oczywiscie diesel i dobry olej do silnika
  4. jesli nie pokaze bledu to ewentualnie ktory blog ---------- Post added at 22:33 ---------- Previous post was at 22:10 ---------- ok.dzieki wszystkim za pomoc zaczne od termostatu
  5. ok a vagiem to co sprawdzic bo mam vag 4.9
  6. jak by to byla nagrzewnica to ztermostatem czy bez to by grzala albo nie ---------- Post added at 22:03 ---------- Previous post was at 22:00 ---------- ma ktos jeszcze jakis pomysl czy wymieniac wszystko po kolei,termostat,czujnik....
  7. na forum o termostatach wyczytalem ze jesli termostat jest walniety to przy duzej predkosci temperatura raczej maleje a nie rosnie a wogole to moim zdaniem to pompa nie daje rady bo nawet po wyjeciu termostatu powinna pchac wode do nagrzewnicy a tak nie bylo chyba ze sie myle
  8. aha dodam jeszcze ze podczas trasy wlasnie tak mi sie dzialo i na postoju wyjolem termostat i temp.puzniej ok tylko ogrzewania nie mialem a po wsadzeniu termostatu znow to samo i dodam jeszcze ze waz ten co jest za termostatem jest ciagle zimny a przeciez po otwarciu termostatu powinien sie nagrzec (termostat ok bo sprawdzelem go w ::czajniku::
  9. bledow brak,a jak moge sprawdzic to sprzeglo czy jest dobre czy nie a czujnik wydaje mi sie ze ok po tamperatura rosnie tylko powyzej 100 km/h a gdyby byl to czujnik to by wariowal przy roznych predkosciach a nie tylko powyzej 100..
  10. poziom plynu ok. wentylator pracuje non stop bo jest na pasku i sprzegle (nie elektryczny) ---------- Post added at 21:25 ---------- Previous post was at 21:24 ---------- moze pompa juz niewydajna
  11. czujnik wymieniony jakies 3 miechy temu bo byl blad na kompie teraz bledow brak
  12. witam wszystkich,mam problem z moim paskiem a mianowicie z temperatura plynu chlodzacego bo powyzej 110 km/h temp.wzrasta do 120 stopni i po chwili maleje i znow w gore i tak w kolko.przy jazdzie po miescie jest ok ,dodam ze termostat nowy,z gory dzieki za odpowiedzi
  13. jesli masz wentylator na silniku elektrycznym to po zgaszeniu silnika powinien on jeszcze pracowac przez jakis czas do wychlodzenia cieczy chlodzacej do temp bezpiecznej
  14. witam może ktoś wie czy zestaw nokia HFU-2 będzi działał przez blutoth
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności