Skocz do zawartości

jacaman

  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O jacaman

  • Urodziny 03.03.1975

Informacje osobiste

  • Imię
    Jacek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Koszalin

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHH)
  • Rok produkcji
    1999
  1. jak w temacie nie trzeba montować odmy wystarczy kupić w pierwszym lepszym sklepie motoryzacyjnym rurek odmy z nowego modelu paska ona jest bez tej banki i wszytko na wymiar pasuje należny pamiętać o dokładnym wyczyszczeniu miejsca gdzie przykręcasz rurkę do silnika i nowym oringu rozkręcenie to nie problem odpowiedni sprzęt i idzie aż miło pozdrawiam
  2. jak w temacie ale te informacje wyczytalem juz na forum i konkretnie chodzi mi o silnik ahh 1.9 disel 1999 rok a tam niema nic o tym silniku pozdrawiam i prosze o dalsza pomoc
  3. jak w temacie proszę o parametry jakie powinny byc i opis bloków w grupach dla silnika ahh 1.9 rok 1999 pozdrawiam konkretnie to co napisal kolega dwa posty nizej tylko dla modelu ahh silnika
  4. mam nastepujący problem w module instruments grupa 003 pokazuje mi temperature 155 stopni co jest uszkodzone prosze o pomoc i jak to mozliwe zdjecia co wymienic i gdzie szukac
  5. czy cosik jest uwalone czy to norma pytam bo nie znalazłem na to odpowiedzi pozdrawiam
  6. mam pytanko czy możne ktoś mi przesłać schemacik elektryczny przewodów idących do tego czujnika oraz parametry samego czujnika bym mógł sobie swój przetestować pozdrawiam
  7. nie jednak nie jak pisałem wcześniej pękła mi sprężynka wewnątrz zamka mechaniczne uszkodzenie pozdrawiam
  8. jak w temacie przyczyną była sprężynka(taka odciągająca cięgiełko blokady zamka) dobrałem mocniejsza i działa aż milo można by przy okazji jak się już rozbierze zamek ścisnąć delikatnie drucikiem obudowę od zamka tuż przy ruchomej części tak na przyszłość bo czasem lubi się zaciąć jak ma luzik za bardzo wyrobiona pozdrawiam
  9. wiec tak panowie na przyszłość jak coś będzie wam się działo z zamkiem zatrzaśnięty to najpierw rozebrać tapicerkę delikatnie nawet na zamkniętych drzwiach się da troszkę trzeba pokombinować potem ostrożnie szybę odblokować itd. (wszystko jest super opisane na forum http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=5593 ) najważniejsze nie łamać zamka nie pukać bo szkoda lakieru no i blachy trzeba delikatnie długim cienkim śrubo krecikiem na wysokości linki od wewnętrznej strony dziw wyszukać wewnątrz mechanizmu da się dojść zapadki i ją przesunąć troszkę kombinacji drzwi odskoczą i po problemie .A propos u nie była sprężynka mechanicznie pęknięta wewnątrz zamka przy okazji luty pęknięte luty poprawiłem i śmiga aż milo pozdrawiam
  10. mam zablokowane dokładnie na samym zamku tej części metalowej co do karoserii jest przykręcona i za cholerę nie chce odbić metalowa zapadka mam luźna linkę i w miarę łatwy dostęp reka do mechanizmu tylko za cholere sie nieche odblokowac zapadka zamka
  11. witam czytałem już na forum metody na stukanie ale to nie pomaga opisze mój przypadek naprawiałem zimne luty w mechanizmie centralnego zamka potem poskładałem zamek złożyłem wszystko do kupy no i przed końcowym zamontowaniem blachy i tapicerki zamknąłem drzwi i tu problem ani klamka wewnętrzna ani zewnętrzna nie mogę rozblokować zamka i otworzyć drzwi elektronika działa ale zamek jest wciąż zatrzaśnięty jak go odblokować gdzie przycisnąć od wewnątrz by puścił sam zamek część ta co zamyka drzwi pomocy!!!!
  12. czy da sie spokojnie odkręcić miskę olejowa bez odkręcania lawy i na ile śrub jest przymocowana kolejne pytanie jest czy w modelu z 99 roku dizel 1.9 ahh jest uszczelka czy tylko sylikon na co zwrucic uwage gdy sie juz zdejmie miske pozdrawiam
  13. nie olej mam wymieniony stan na bagnecie jest ok ' mruga na żółto piec razy i gaśnie w vagu błędy o zwarciu czujnika temperatury wszystko zrobiłem zgodnie z postami już zamieszczonymi na forum i lipa nic to nie daje jak ktoś ma proszę o schemacik elektryczny z wyróżnionymi przewodami idącymi od czujnika poziomu oleju dodam jeszcze błędy w vagu ale o tym już było czytałem na forum nie pomagają dotychczasowe rady moze ma ktos jeszcze jakis pomysl 18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster P1650 - 35-10 - - - Intermittent 00534 - Engine Oil Temperature Sensor (G8) 30-00 - Open or Short to B+
  14. jak w temacie wymieniłem czujnik poziomu oleju na nowy oryginalny sprawdziłem kabelek czy nieporozrywany wszystko jest ok ale problem błędów nie zniknoł na zimnym jak rano wchodzę do auta odpalam jest ok nie mruga lampka oleju ale juz jak sie nagrzeje silnik i odpalam ponownie to mruga co moze byc jeszcze nie tak co spradzic pozdrawiam
  15. jacaman

    Błąd 18058

    jak w temacie temperatury oleju te same błędy co kolega pomóżcie co może być jeszcze nie tak (miał ktoś podobny problem )pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności