Skocz do zawartości

sojkis

  • Liczba zawartości

    415
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O sojkis

  • Urodziny 29.11.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Marek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    śląsk

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BLS)
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Proszę o numer części instalacji elektrycznej do PDC na 6 szt do zderzak do przodu do Vw passat b8 z 2016r. 1,8 cjsa.
  2. sojkis

    Alkoholowy Kącik Passata

    Czy spoty jeszcze są, czy ich też wirus 💀
  3. Kolega ma Audi A5 z silnikiem 1,8 TFSI CJB i na zimnym silniku bardzo dymi na biało i gaśnie. Na ciepłym jest ok. Moje pytania: 1) Czy wtryski mogą robić taką białą chmurę pachnie bardziej wodą? 2) Czy źle ustawiony rozrząd może być przyczyną? 3) Kiedy działają wtryski z układu pośredniego (stary typ)? Błędy pojawiają się o przegrzania silnika nawet na zimnym i od rozrządu. Na ciepłym jest ok. Wentylatory się załączają, ogrzewanie działa, ciśnienie w układzie raczej jest ok. Wody nie wiem czy ubywa bo nie jest to mój samochód.
  4. Proszę o informację z jakiego samochodu pochodzi skrzynia 0ah 301 103 b WWo 4 obecnie jest w vw passat b6 1,6 MPI, ale powinna być GPM. Potrzebuje informacji o przełożeniach tej skrzyni, ponieważ na drugim biegu auto muli na ok 5 sekund i potem jest ok, na innych biegach tak się nie dzieje. Wyczytałem, że jeżeli skrzynia jest nie zgodna to tak się własnie dzieje.
  5. Bardzo dziękuje za pomoc, sterownik ABS przyjął kodowanie i potem dało się zmienić z 12 na 11 i jest ok
  6. Pompa ABS 3c0 614 095 P ESP 440 C2 H015 0003 EPB 3c0 907 801 B EPB VC8HC001 013 001. Sterowniki EPB mam dwa i na dwóch robi to samo. Sterownika od ABS mam jeden. Kanały od komunikacji mają 1.
  7. Mam dwa i robi to samo. Ciekawe dlaczego robi to z automatu na 12.
  8. Potrzebuje zmienić kodowanie w 3c0 907 801b z 12 na 10 bo nie mam ah i przy próbie zmiany kodu pojawia się błąd 31 request out of range. Kodowanie pojawia się z automatu po kodowaniu ze strony ross tech. Odłączam epb na noc i rano jest kod 001000 i potem robię ustawienia z ross tech i mam za każdym razem 12 i błąd ze nie ma klawisza ah. Kod w abs miałem różne 013602, 013569,013710. Błąd w abs jest ze jest źle zakodowany. Dlaczego jest odrazu 12 i nie mogę go zmienić a inni mogą.
  9. Proszę o instrukcje jak zmienić na 0000011 bo po zrobieniu według instrukcji z ross tech koduje z automatu na 0000012 a nie ma klawisza od auto hold. Sterownik epb 3C0 907 801 B. Pompa abs 3c0 614 095 p kodowanie wpisane 0013602 lub 0013569 ciagle sa błędy w abs 01044, 01314, 01317. W epb 01316. Vw passat b6 1,6 8v manual. Podczas zmiany kodowania w epb pojawia się błąd, a z automatu dostaje kodowanie z auto hold. Mam dwa takie sterowniki epb i na obu jest to samo. Początkowe kodowanie epb jest 0010000, a po instrukcji jest 0000012. Gdzie jest zapisane że jest auto hold? Które sterowniki mam sprawdzić? Co robię źle?
  10. Według komputera DPF jest zapełniony w 30%, a podczas wypalania za pomocą komputera diagnostycznego wartość ta zejdzie do zera. Szarpanie to występuje zawsze czy zimny czy ciepły, ale bardziej na zimnym. Nowe logi robione na 2 biegu bo tu jest największy problem pojawia się szarpanie i stukot, a następnie cichnie i jest już dobrze. Logi robione razem czyli 003,010,011. Na innym przepływomierzu, który raczej jest zły. Na odpiętym samochód też przerywał i przyspieszał tak samo. Pojawił się też błąd z odpiętej przepływki. Na ciepłym silniku przerywanie jest słabsze. Po przekroczeniu 2,5 tys samochód bardzo dobrze przyśpiesza na każdym biegu. Logi z jazdy, gdzie zwalniałem i następnie max przyspieszałem nawet na 4 biegu. Na koniec z odpiętym przepływomierzem. Na logu 010 widać, kiedy był pedał gazu na max, bo nie zawsze się dało z uwagi na ruch na drodze. Czy zacinający się EGR spowoduje zły odczyt z przepływki, mi się wydaje że nie, ale nie jestem tego pewien na 100%. Jeżeli nie to przepływomierz mam do wymiany. Dlaczego jest chwilowe przeładowanie aż do 2,5 przecież nawet jak źle przepływomierz mierzy to czujnik ciśnienia, zawór n75 i komputer jest od tego, żeby tak nie było.
  11. Witam, jakie miałeś korekty na grupie 013. Chyba jest to bardzo prawdopodobne bo grupa 023 pokazuje, że chce mu się pić . Nie mam ani jednego objawu z: - Auto nie odpala na zimno - Auto nie odpala na ciepło - Auto traci obroty na jałowym biegu - Auto gaśnie na niskich obrotach - Nierówna praca silnika - Czarny dym z wydechu - Biały dym z wydechu - Auto gaśnie bez wyraźnej przyczyny. Moje pytania: 1)Czy wiesz jakie są koszty sprawdzenia pompek 2)Czy Twój passat dymił, bo mój wcale, może przez DPF. DPF zapycha się raczej wolno. U mnie na wysokich begach jest ok, ale 1 i 2 to masakra, nawet górka jest wyzwaniem. Koło dwu masowe wymienione przez poprzedniego właściciela.
  12. Proszę o analizę wykresów ponieważ mój passat b6 1,9 tdi BLS z DPF szarpie w okolicach 2,5 tys. Nawet pojawia się stuki podobne do spalania stukowego w benzynie. Samochodem, żeby osiągnąć obroty ponad 2,5 tys podczas jazdy to muszę w okolicach 2,5 tys odczekać kilka sekund i potem jest zmiana dźwięku i już samochód normalnie przyśpiesza. Powyżej 2,5 tys obrotów już można normalnie jechać. Korekty na 013 są ok, BIP-y wszystkie są na -30 do -47. Pompa wstępna w baku daje 0,5 bara a wysokiego ciśnienia 2,5 bara na wolnych do 7 barów w okolicach 3 tys obrotów. Uszczelki na pompowtryskach wymienione na nowe 4 komplety. Po ściśnięciu powrotu z pompy wysokiego ciśnienia ciśnienie paliwa rośnie. Brak błędów. Filtr DPF zapełniony w 30%. Turbina jest z firmy kkk, która sterowanie ma zrobione odwrotnie. Dźwignia jest wypychana. Wymieniono: 1)zawór n75 na nowy (jest tam zawór tak jak w passat b5 nie zespół zaworów) 2)przepływomierz na inny używany 3)test turbiny i EGR (elektryczny): wynik ok 4)hamulec jest sprawny 5)turbina jest po regeneracji w zakładzie co się tym zajmują. Na starej turbinie było to samo i kierownice chodziły bardzo luźno w całym zakresie. Turbinę dałem do regeneracji na wymianę bo wirnik miał duże luzy. Moje pytania: 1)jak rozpoznać zmodyfikowane mapy? 2)czy może być tak źle napisany program? 3)jak sprawdzi czy gruszka od turbiny jest sprawna (czy się nie przycina) 3)co mam jeszcze sprawdzić lub wymienić? 4)czy lejące pompowtryski mogą robić takie problemy. Nawet jak korekty w 013 są ok. Korekty były sprawdzane na postoju i pracującym silniku. 5)czy zniszczony wałek rozrządu może dawać takie objawy? 6)dlaczego nie ma błędu od przeładowania o 500?
  13. Mam passata b5 fl z 2001r. 1,8T AWT, który nie ma ESP i mam pytania: 1)Czy montaż wygląda tak jak w 3B 2)Czy użytkownik "Zorin" sprawdzał działanie ESP i ASR na śliskiej nawierzchni (na dużym placu) np: gwałtowne skręcanie tak aby tyłem samochodu zarzuciło podobnie jak przy ręcznym (drift) oraz gwałtowne ruszanie z miejsca. 3)Czy pompa abs/esp z polifta o nr. 4B0614517G ma już w zestawie pompę ESP, która w w pierwszych modelach jest pod pompą ABS. Pompa ESP ma zablokować wybrane koło przez zwiększenie ciśnienia, a pompa ABS powoduje zmniejszenie ciśnienia. Przykłady pomp ESP: https://allegro.pl/oferta/pompa-esp-vw-passat-b5-1-9-tdi-00-05r-8e0614175d-6790320642 https://www.troja.sklep.pl/audi-a6-c5-vw-passat-b5-pompa-abs-esp-8e0614175-p-289.html http://sklep.autosruba.pl/b5-pompa-esp-vw-passat-b5-kombi-2-5tdi,c327,p9903,pl.html https://www.troja.sklep.pl/audi-a6-c5-vw-passat-b5-pompa-abs-esp-8e0614175-p-289.html Prezentacja działania ESP Bardzo ciekawa prezentacja działania ESP nie tylko w BMW
  14. Mam Passata b5fl 1,8t awt z 2001r. i mam problem z łożyskiem co trzeba wbić w wał korbowy, bo średnica otworu jest za mała. Jest 15 mm, a powinna być 21mm. Mam zamiar kupić wał korbowy z 1,8t i dać go do szlifu i nowe panewki. Jaki numer ma mieć wał? Czy wał może być z silnika o innym oznaczeniu? Czy musi to być wał z 1,8t? Jeżeli jest inne rozwiązanie problemu to proszę o informację co mam zrobić?
  15. Kupiłem na allegro nowy korpus do turbiny do passata b5 FL stara była już wybita (luzy). Ogranicznik doładowania ustawiłem podobnie jak w starej, sztangę i korpus przekręciłem z starej. Kierowniczki czyściłem bo było bardzo dużo nagaru. Trochę się jeszcze przycinają ale to chyba nie jest powód, że turbina wstaje późno. Samochód przyspiesza idzie do czerwonego, ale po logach widać, że mogłoby być lepiej. Późno wstaje i procent wypełnienia powinien być ok 70%. Co mam zmienić i w którą stronę. Ogranicznik czy długość sztangi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności