Jump to content

sojkis

  • Content Count

    403
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About sojkis

  • Birthday 11/29/1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Marek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    śląsk

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BKC)
  • Rok produkcji
    2005

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Proszę o pinout do komputera silnika o nr 4b0906018CG do VW Passat B5 FL 1,8T AWT z 2001r.
  2. Mam vw passat b5fl z 2001 1,8t awt i błąd grzałki sondy 16519 p0135 35-00. Sonda nowa bosch, oporność grzałki 6 ohma, Napięcie skacze od 11 do 13v na wtycze od sondy między pinem 3 i 4. Na vcds w bloku odpowiedzialnym za grzałki informacja skacze na 2 i 4 polu heating on na off. Natomiast w polu 3 odpowiedzialnym za grzałkę przed katalizatorem nic się nie wyświetla. Instalację próbowałem sprawdzić ale bez schematu trochę ciężko. Pin co idzie z kostki sondy do komputera jest prawidłowe przejście. Kolor czerwono - biały przewodu. Natomiast żółto - zielony wiem że idzie gdzieś do środka. Co mam jeszcze sprawdzić i jak to naprawić? Czy sonda ma prawidłowy opór? Czy posiada ktoś schemat?
  3. Mam passata b5 fl z 2001r. 1,8T AWT, który nie ma ESP i mam pytania: 1)Czy montaż wygląda tak jak w 3B 2)Czy użytkownik "Zorin" sprawdzał działanie ESP i ASR na śliskiej nawierzchni (na dużym placu) np: gwałtowne skręcanie tak aby tyłem samochodu zarzuciło podobnie jak przy ręcznym (drift) oraz gwałtowne ruszanie z miejsca. 3)Czy pompa abs/esp z polifta o nr. 4B0614517G ma już w zestawie pompę ESP, która w w pierwszych modelach jest pod pompą ABS. Pompa ESP ma zablokować wybrane koło przez zwiększenie ciśnienia, a pompa ABS powoduje zmniejszenie ciśnienia. Przykłady pomp ESP: https://allegro.pl/oferta/pompa-esp-vw-passat-b5-1-9-tdi-00-05r-8e0614175d-6790320642 https://www.troja.sklep.pl/audi-a6-c5-vw-passat-b5-pompa-abs-esp-8e0614175-p-289.html http://sklep.autosruba.pl/b5-pompa-esp-vw-passat-b5-kombi-2-5tdi,c327,p9903,pl.html https://www.troja.sklep.pl/audi-a6-c5-vw-passat-b5-pompa-abs-esp-8e0614175-p-289.html Prezentacja działania ESP Bardzo ciekawa prezentacja działania ESP nie tylko w BMW
  4. Mam Passata b5fl 1,8t awt z 2001r. i mam problem z łożyskiem co trzeba wbić w wał korbowy, bo średnica otworu jest za mała. Jest 15 mm, a powinna być 21mm. Mam zamiar kupić wał korbowy z 1,8t i dać go do szlifu i nowe panewki. Jaki numer ma mieć wał? Czy wał może być z silnika o innym oznaczeniu? Czy musi to być wał z 1,8t? Jeżeli jest inne rozwiązanie problemu to proszę o informację co mam zrobić?
  5. Proszę o informację jak ma być podłączony przewód wodny od chłodniczki spalin do nagrzewnicy do górnego czy dolnego wejścia. Mój passat był anglikiem i nie wiem czy mam dobrze podłączone. Mam problemy z ogrzewaniem nie nagrzewa się nagrzewnica jak powinna, a jest nowa. Uszczelka pod głowicą jest ok. Samochód utrzymuje 90 stopni ale w samochodzie jest zimno. Klapy sprawdzone. Podłączyłem nagrzewnicę poza samochodem i się nie nagrzewała jak ją obróciłem o 180 stopni to się poprawiło. Chodzi mi który przewód powinien być ciepły w środku samochodu dolny czy górny. W moim nagrzewa się dolny, a uważam że powinien się górny nagrzewać tak jak w domu. Łatwiej wyciśnie powietrze. Obrócenie nagrzewnicy właśnie to symulowało zmianę podłączenia góra z dołem. Chłodniczka spalin ma być podłączona do 1 czy 2 ? Podłączone miałem do 1, ale to jest zasilane z dołu, a według mnie powinno być do górnego.
  6. Kupiłem na allegro nowy korpus do turbiny do passata b5 FL stara była już wybita (luzy). Ogranicznik doładowania ustawiłem podobnie jak w starej, sztangę i korpus przekręciłem z starej. Kierowniczki czyściłem bo było bardzo dużo nagaru. Trochę się jeszcze przycinają ale to chyba nie jest powód, że turbina wstaje późno. Samochód przyspiesza idzie do czerwonego, ale po logach widać, że mogłoby być lepiej. Późno wstaje i procent wypełnienia powinien być ok 70%. Co mam zmienić i w którą stronę. Ogranicznik czy długość sztangi.
  7. Czy może dostać schemat elektryczny do szyb do passata 3c 1,9 bkc/bxe z 27.12.2005r. sedan. Moduł mam na 4, bo pisze 4 tunes.
  8. Witam Pod tym adresem jest film z wymiany czujnika bez zdejmowania skrzyni biegów
  9. Witam Mam podobny problem z wspomaganiem i ESP w VW Golf V Plus 1,6 ben+gaz w sterowniku 44 Steering Assist są dwa błędy 02546 i 00778 i nie da się ich usunąć. Postępowałem według tych instrukcji http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/VW_Golf_%281K%29_Brake_Electronics_%28MK60%29 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/VW_Golf_%281K%29_Steering_Assist#Steering_Limit_Stop_Adaptation Steering Limit Stop Adaptation (Engine still running) Center steering wheel (Âą10°) and hold it centered for 5 seconds. Turn steering wheel completely to the left and hold it there for 10 seconds. Turn steering wheel completely to the right and hold it there for 10 seconds. Center steering wheel (Âą10°). Switch OFF engine and ignition. Switch ON ignition. Wait 5 seconds. Steering Assist Warning Lamp should turn OFF. If it doesn't, perform a short test drive. Notes: If the 02546 - Steering Limit Stop 005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation fault will not clear after driving the vehicle and completing the VW Golf (1K) Steering Assist procedure: Increase the time in-between key cycles to 30 seconds or more. Check all Adaptation values in the #44-Steering Assist controller. Verify all of the WSS (Wheel Speed Sensor) values are plausible in the 03-ABS controller! We received feedback from both Mk70 equipped and MK60 ESP equipped (1K) Golf models with 02546 and 00778 DTCs that would not clear due to a faulty WSS. Even if a WSS DTC is not stored it would be advised to log or graph MVB 001 while driving. Zrobiłem wykres graficzny z MVB 001 Moje pytania: 1) Czy takie odchyły mogą powodować, że błędów w ABS nie ma, a wspomaganie nie działa. 2) Czy oto chodziło w w/w instrukcji 3) Co powoduje, że prędkość jest źle odczytywana (czujnik, czy pierścień) 4) Jakie są sposoby żeby wyciągnąć cały nie uszkodzony czujnik. 5) Czy wspomaganie ma zgasnąć na postoju czy w czasie jazdy.
  10. Dzięki za pomoc. Kupiłem pompę z tej aukcji http://allegro.pl/show_item.php?item=6090767700 i jest super. Króciec jest przykręcany i uszczelkę blaszaną. Cięgno wciąga bardzo szybko i wartość jest ponad zielonym polem.
  11. tak sam, ale jest jeden problem pompa bosch już została sprzedana, a kupujący nie zmienił aukcji. Mam pompę LUK 038145209E jaka może być pompa bosch. Nie mam podgrzewania wody świecami żarowymi.
  12. Dzięki, też tak mi się wydawało więc zamówiłem pompę VACUM z tego linku http://allegro.pl/show_item.php?item=5043830570, która ma króciec przykręcany.
  13. Kupiłem miernik do ciśnienia i podciśnienie i nie wiem gdzie powinna być wskazówka. W moim passacie jest na 7 i czerwone pole, a u kolegi jest na 19 i na zielonym polu. Nie dźwiga sztangi od turbo. Samochód to VW passat 1,9 TDI PD AVB z 2003r. Proszę o informacje, gdzie ma być wskazówka i jeżeli na zielonej to co jet uszkodzone. Króciec był luźny i został sklejony poxipolem.
  14. sojkis

    blad 17964???

    Proszę o informację czy ciśnienie jakie chce uzyskać komputer jest prawidłowe oraz wartość z przepływomierza jest prawidłowe (według mnie powinno być 120 przy 5000). Wyskakuje błąd z niedoładowania turbiny i przerywa podczas przyśpieszania. Co zrobiłem przy samochodzie: 1)Zawór DV był uszkodzony - wymiana na inny 2)Wymiana podciśnień 3)Naprawa zaworu WG był prawie urwany. Został pospawany i regulacja zrobiona ze w stanie spoczynku jest zawór zamknięty. 4)Wymiana napinacza Log z grupy 002,115,118, ale tylko do 4240 z uwagi na warunki drogowe Samochód vw passat b5 1,8 t APU z 1999r.
  15. Witam Mam problem z ogrzewaniem w moim samochodzie (Passat b6 1,9 tdi bxe z 12.2005r. ). Co wymieniłem: 1)kompletny rozrząd z pompą wody 2)Kilka sztuk termostatów 3)Płyn chłodniczy 4)Kilka korków z innych passatów b5 Co sprawdziłem wodą z instalacji domowej tj. kran + wąż ogrodowy: 1)Przepływ wody w nagrzewnicy - przepływ raczej normalny 2)Przepływ wody w chłodnicy - przepływ raczej normalny 3)Przepływ wody w chłodnicy spalin (to co jest z tyłu za silnikiem i są tam podłączone przewody od wody) - przepływ wody słabszy niż w pkt 1 i 2 Co według mnie jest nie ta jak powinno być: 1)wentylator załącza się jak jest 90 stopni na tablicy, a chłodnica jest letnia (bardziej do zimnego) 2)Rurki od nagrzewnicy na początku są ciepłe nawet gorące ale jak włączę ogrzewanie to szybko jedna rurka robi się zimna a druga letnia (ogrzewania nie ma takiego jak powinno być). 3)Najbardziej gorące są górne przewody (gruby i cienki ) do chłodnicy, a dolny zimny. Natomiast pozostałe są letnie lub bardzo rzadko gorące. 4)Jak odkręcę korek od wody to bardzo wysoko dźwiga wodę, a potem stopniowo opada (w innych passat tak nie robiło) 5)Obieg wody idzie w stronę chłodnicy, a nie do nagrzewnicy (woda idzie gdzie łatwiej) Moje pytania: 1)Jak krąży woda w tym silniku, bo według mnie jest dużo połączeń równoległych? 2)Czy jest to normalne, że górne przewody do chłodnicy są gorące? 3)Jak działa ta chłodnica spalin, bo jest tam taki czarny zaworek na podciśnienie? 4)Czy można uruchomić VAG/VCDS ten zaworek? 5)Kiedy komputer uruchamia ten zaworek? 6)Który czujnik decyduje o załączeniu wentylatora na chłodnicy, ale nie od klimy 7)czy może to być uszczelka pod głowicą lub sama głowica (kupiłem taki tester i niby jest ok) 8)Ma może ktoś schemat instalacji wodnej w silniku bxe
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy