Skocz do zawartości

hepos

  • Liczba zawartości

    203
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O hepos

  • Urodziny 18.05.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Sławek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Hej, Dzięki za odpowiedź. Faktycznie wymiana uszczelki pod nastawnikiem wyeliminowała całkowicie wyciek. Sama wymiana lekka i przyjemna, vag i 1,5h roboty. Pozdrawiam!
  2. Witam, Około rok temu wymieniałem uszczelkę pompy górną (pod dekielkiem). Dziś, nagle po odpaleniu niemal ciurkiem zaczęło się lać paliwo z pompy. Ciężko stwierdzić jednoznacznie skąd cieknie, ponieważ cała pompa jest mokra. Po przejechaniu kilku km wyciek jest mniejszy i wtedy kapie tylko kropla po kropli (w kilku miejscach). Załączam filmik, może ktoś miał podobną sytuację i wie co należy wymienić? Wiem, że najlepiej by było pompę na stół i uszczelnić całą, ale chciałbym tego uniknąć, bądź uniknąć naciągania przez mechanika do którego zaprowadzę samochód. Film: https://onedrive.live.com/?cid=72692ac6f30ba257&id=72692AC6F30BA257%211240&sff=1&authkey=!AGWML8kg6siS-Bs Dzięki za pomoc, Pozdrawiam!
  3. Na dzień dzisiejszy przez kilka tyś km od maja nic się nie zmieniło. Nie jest ani głośniejsza, ani mniej efektywna.
  4. Numery : 028 103 532A 028 103 533 Cena w ASO : 22 zł / szt (!) (ASO Chyliśnscy Warszawa, Modlińska) Nieco drogo, 132 zł za 6 podkładek.
  5. O, super. Czy jest jakiś numer katalogowy tych gumek?
  6. Hej, Cieknie mi olej spod zaznaczonej na zdjęciu śruby. Uszczelka dekla była wymieniana jakiś czas temu, natomiast w komplecie nie było uszczelek pod śruby. Czy da się jakoś uszczelnić same śruby, np silikonem, lub kupić same uszczelniacze tych śrub? Chciałbym uniknąć kupowania drugiej uszczelki pokrywy zaworów z pełnym kompletem uszczelek, skoro sama uszczelka niedawno była wymieniana.
  7. Hej, dzięki za trafną diagnozę. Fakycznie problem nie tkwił w samej sztandze tylko w niedokładnym wyczyszczeniu turbiny. Na wyłączonym silniku sztanga lekko opadała, natomiast na odpalonym przycinała się. Po porządnym zrobieniu tego problem ustąpił. Pozdrawiam
  8. A samochó warty 6 tyś. U mnie już jest ok. Problem nie tkwił w samej sztandze tylko w niedokładnym wyczyszczeniu turbiny. Na wyłączonym silniku sztanga lekko opadała, natomiast na odpalonym przycinała się. Po porządnym zrobieniu tego problem ustąpił. Pozdrawiam.
  9. Zamieniłem. Dół znacznie słabszy, reszta to samo - tryb awaryjny. Co do czyszczenia, to po czyszczeniusztanga lekko opada na sam dół. podciśnienia szczelne - Output test na kanale 11 ładnie podnosi i opuszcza sztangę w całym zakresie.
  10. Proszę o analizę logów. Turbina po czyszczeniu, sztanga chodzi płynnie, wchodzi w tryb awaryjny. Gruszka była wymieniana (możliwe, że sztanga ma inne ustawienie) Log podczas jazdy :
  11. Na obecną chwilę mam długość sztangi 18 mm. Nadal łąpie tryb awaryjny. Poniżej log. Czy przy takim logu mam wydłużyć sztangę (kręcąć śrubą w prawo)? Ile mniej więcej obrotów? Na logu czarną kreską zaznaczony jest moment przejscia w tryb awaryjny. Załaczam kolejnego loga, podczas normalnej jazdy - widać tu chyba, że turbo zbyt wcześnie wstaje?
  12. Witam serdecznie. Chciałbym zasięgnąć Waszej opinii w sprawie odgłosów działania mojej turbiny. Na filmiku przedstawiłem jej odgłos na zimnym silniku. Na ciepłym jest nieco głośniejsza na wolnych obrotach. Ostatnio była czyszczona i luz na wirniku w granicach 0,5mm. Pamiętam, że jakieś 20-30 tyś km temu nie było jej słychać. Czy Waszym zdaniem powinienem się martwić / działać w kierunku jej wymiany, czy się nie przejmować? Jeśli chodzi o moc i branie oleju to jest w porządku Pozdrawiam
  13. Gwintu zostało tyle, że po dodaniu dwóch podkładek nakrętka chwyciła mocno. Zatem polecam taki sposób, tj przypiłowanie góry nakrętki na równi ze śrubą (ja troszkę za głęboko spiłowałem). Pozdrawiam
  14. Właśnie dziś próbowałem w ten sposob, zrobiłem 5 testów, ale jak ją wydłużałem to dalej ładowała dużo, za to bardzo późno wstawała, przy ok 2400
  15. Witam serdecznie, Jestem po czyszczeniu zapieczonych kierownic w turbinie. Sztanga chodzi luźno na całej długości, niestety kiedyś demontowałem gruszkę na zamontowanej turbiny, co spowodowało jej rozregulowanie. Dziś po czyszczeniu turbiny zrobiłem logi dynamiczne. Co prawda nie miałem jak rozpędzić się, ale już podczas jazdy widać że turbina troszkę za późno wstaje + ma problem ze zbiciem ciśnienia (ładuje nawet 2500 mBar, przy wartości wysterowania 94,4%). Niestety nie znalazłem nigdzie informacji czy da się wyregulować sztangę na zamontowanej turbinie. Dlatego chciałem prosić kogoś z Was o zrobienie zdjęcia Waszej sztangi na zgaszonym silnikuw AFN / ATJ . Będe mógł wtedy policzyć zwoje gwintu śruby regulacji i będe miał punkt wyjściowy regulacji u siebie. A może ktoś ma turbinę na wierzchu i jest w stanie zmierzyć długość gwintu, od śruby do końca? Dziękuję za pomoc! Poniżej zdjęcie mojej sztangi :
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności