Skocz do zawartości

wania

  • Liczba zawartości

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O wania

  • Urodziny 03.03.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    janusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    hajnówka

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BXE)
  • Rok produkcji
    2007
  1. Mi też bulgotało przy zwiększaniu obrotów przy ujemnych temp. i nie zgadniecie co było !!!! Ubywał płyn co jakiś czas do miń, już dzwoniłem po warsztatach, ile wymiana uszczelki. I tak bulgotało i bulgotało ale tylko przy minusie na zewnątrz. Tak naprawdę to się okazało, że po wymianie rozrządu zalano mi nowy płyn do chłodnicy G12. Zalano ale koncentrat G12 BEZ ROZCIEŃCZENIA z wodą destyłowaną. Koncentrat prz minusie miał zwiększoną lepkość czy tam gęstąść. Przy zwiększaniu obrotów nie dawał rady przepłynąć przez nagrzewnicę. Po rozcieńczeniu z wodą 1:1 wszystko OK
  2. ja kupiłem używke na alegro za 40 zł i śmiga już 2 lata
  3. Dokładnie. Wyciek jest z uszcelniacza prawdopodobnie dolnego wałka. Walczyłem z tym wyciekiem w swoim autku 2 tygodnie temu. Olej zarzucało podczas jazdy od dołu po całym silniku i skrzyni
  4. Najlepiej sprawdzić podpinając pod kompa i zrobic jazdę. 40km/h 3 bieg, gaz do podłogi i obserwować wykresy. jeden z nich to wydajność pracy przepływki. ja miałem ok 60%. Musisz udać się do jakiegoś kumatego mechanika z dobrym sprzętem do diagnostyki. Sam raczej nie poradzisz. Jeżeli chodzi o sprzedaz paska to też miałem podobne myśli do Twoich. Fajnie się jeździ ale koszty utrzymania to koszmar. Wiecznie coś się dzieje, jak nie egr to jakiś inny zaworek itd. Miałem wcześniej passata B4 TDI z 95 roku i nawet nie wiedziałem jak wygladał silnik. Ale AVB to już znam prawie na wylot.
  5. Miałem podobny problem. Lekkie pocenie oleju i kwakanie zaworu. troche mnie to wku.... wiec zakupiłem nową sztukę. wszystko było ok może ze 4 dni !!!. Kwakanie egr-a na wolnych obrotach znowu było słyszalne. Ostro sie zagotowałem bo pomslałem sobie , że 450 zł poszło w du... Szczęście moje, że trafiłem na konkretnego kolesia elektronika. Pojeździliśmy troche i okazało się, że mam problem nie z zaworem EGR tylko przepływką. Jej sprawnośc wynosiła 60% i z tego powodu kwakał erg bo nie potrafił dobrać odpowiedniej dawki spalin czy czegoś tam. Warto dokładnie sprawdzić wszystko, żeby nie było lipy. Mam teraz w zapasie EGR-a bo obydwa były OK, jden tylko lekko sie pocił
  6. wania

    cieknacy olej

    Mialem podobny problem. Olej wyciekał przez uszczelniacze górnego wałka zaworów i dolnego. Koszty uszcelniaczy małe ale roboty dużo
  7. w serwisie wszystko jest mozliwe . ja zakupiłem Pierburga za 450 i jest oki i niczym nie odbiega od tego z serwisu
  8. ja tam wiem jedno. mi ani klejenie ani spawanie nie pomogło. olej ciągle się sączył. POMOGŁA WYMIANA MISY OLEJOWEJ NA NOWĄ
  9. Witam. Zna ktoś może koszty wymiany na obydwu wałkach???. Jestem zmuszony do wymiany bo kapie coraz mocniej uszczelniacze pewnie grosze kosztują, gorzej z robotą !!! do rozebrania cały przód:(
  10. Witam. Może ktoś wie ile koszyuje wymiana uszczelniacza na górnym wałku i czy podczas takiej wymiany konieczne jest zdejmowanie górnej pokrywy zaworów???
  11. Najgorsze jest to że trzeba rozkręcić cały przód, co zajmuje trochę czsu. Czy przypadkiem nie trzeba też ściągać pokrywę zaworów i wałek?????????
  12. mam nadzieję że wytrzyma do wymiany rozrządu, pasek puki co po wewnętrznej stronie suchy
  13. Witam. Dzisiaj zrobiłem mały przęgląd po sezonie zimowym. Po zdjęciu górnej osłony paska rozrządu okazało się że na wewnętrznej stronie obudowy widoczne są ślady oleju. Olej rozchlapywany jest chyba przez górne kółko napędzające wałek zaworów, wyciek niewielki ale widoczny. Pasek rozrządu wygląda na suchy. Moje pytanie: - jak to wpłynie na rozrząd ????? do wymiany zostało mi ok 40 tyś Może ktoś ma albo miał podobny problem. POMOCY !!
  14. Witam. Wlaśnie jestem po wymianie teleskopu. Robota bardzo prosta. Do wymiany potrzebny jest jedynie płaski śrubokręt . Najpierw należy unieść klapę i zabezpieczycz jakąś listewką, żeby nie upadła. Następnie śrubokrętem podważyć zabezpieczenie (blaszkę) i starać się ściągnąć teleskop. Najpierw z mocowania na dole(ściągamy w lewo stojąc przed autem) a potem góra (ściągamy do siebie). Schodzi lekko. Zakladamy tak samo. Podważamy srubokrętem blaszkę i nakładamy na główkę, wyciągamy śrubokręt i gotowe.
  15. Przepływka to bardzo delikatny i wrażliwy czujnik. Z tego ci mi wiadomo to przepływki nie można czyścić, a co dopiero moczyć w spirytusie !!!. Jedyne wyjście to wyszuszenie na grzejniku, może pomoże. Z uszkodzoną to raczej nie pojedziesz bo pasek przejdzie w tryb awaryjny i nie bedzie miał mocy!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności