Skocz do zawartości

hubertc

  • Liczba zawartości

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O hubertc

  • Urodziny 29.08.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Hubert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Poznań

Samochód

  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM
  • Rok produkcji
    2014

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, reakcja kierownicą dopiero przy samej linii spowodowana jest najprawdopodobniej brakiem kalibracji. Robiłem przekładkę i bez kalibracji były dokładnie takie objawy. Po kalibracji jest o wiele lepiej - ale jeszcze nie jestem do końca zadowolony - sądzę że jest to kwestia złego ustawienia tablicy. Opis z którego korzystałem: http://forums.ross-tech.com/showthread.php?3295-DIY-Audi-Q5-Active-Lane-Assist-Retrofit-DONE ptk.7 - istnieje możliwość błędnej kalibracji kamery, mimo że VAS pokaże że jest ok. Mam za to prośbę o podanie wartości z adaptacji kamery - pomieszałem trochę z ustawieniami świateł drogowych (ilość laterni itp.) i teraz mam z tym problem.
  2. Dzięki bardzo, jest to chyba pierwsza strona po polsku na której jest to opisane. A ja do większości dochodziłem sam z pomocą elsy.. dla kolegi
  3. Kolego wskaż mi proszę gdzie, bo od tygodnia z tym walczę próbując losowe kodowania i przekopując cały internet.. Dla sterownika: 3AA 937 087 Q
  4. Witam Dokładałem przednią kamerę. Sign assist oraz lane assist działa bez problemów, natomiast nie mogę zakodować light assista. W kamerze kodowanie ustawione, sądzę że w centralnej elektryce jest jeszcze coś do zmiany. Niestety mój VCDS nie ma opisanych bitów do centralnej elektryki. Proszę o wklejenie autoscana, albo kodowania lub screenów z kodowania centralnej elektryki z light assist (może być także z dynamic light assist). Pozdrawiam Hubert
  5. Witam Czy felgi 6,5X16H2 ET16 5/112 (nr kat. 4Z7 601 025 B) podejdą do paska 3BG? Czy opony 205/55 R16 będą pasowały do tych felg? Z tego co czytałem wnioskuję, że opony do felg będą pasowały, ale nie jestem pewien i nie wiem czy ET tych felg nie jest za małe?
  6. Witam Ten interfejs od Viakena nie ma optoizolacji tylko mx232 i jakieś tam kostki iso, dla tego podłączenie zasilania do diagnozowanego pojazdu może powodować przepływ prądów wyrównawczych - powodujących takie objawy. Ogólnie bez optoizolacji nie polecam takich eksperymentów, szczególnie że można łatwo uszkodzić któryś z interfejsów lub port w laptopie. Przetwornice potrafią też nieźle "syfić". Polecam kupienie/zbudowanie interfejsu z optoizolacją lub baterii do laptopa, tudzież zasilanie przetwornicy z innego akumulatora nie połączonego w żaden sposób z instalacją diagnozowanego samochodu.
  7. Teraz mi zaczęło już trochę bardziej szarpać, jak mam większy ładunek w aucie, jak przyśpieszam z 2 (przejeżdżanie progów) to przy niskich (1500) obrotach czuć najmocniej.
  8. Też tak miałem i to była oczywiście końcówka sprzęgła, LUK zawędrował do środka DMF nie wymieniałem. Jak rozbierzesz to zobaczysz w jakim stanie masz DMFa, u mnie był ok, teraz dopiero te jaja.
  9. Normalnie tak nie robię, tylko tak sprawdzałem.
  10. A właśnie zapomniałem bo miałem to już od początku - czasami cięzko wrzucić 1 bieg jak się jedzie - nie da się zredukować na 1, trzeba wyhamować do zera, dopiero wtedy wejdzie i jeszcze czasami przy ruszeniu mam takie "chrabotnięcie" szurnięcie. Czasami też chyba z dwójki jak się przełącza na luz to szarpnie wajchą i też jak z jedynki przełączam na 2 to muszę zrobić to szybko bo jak zrobię wolniej to ciężko 2 wrzucić. Pasek ma 194 tys. a od ostatniej wymiany sprzęgła, łożyska i docisku minęło jakieś 15 tys km. wtedy 2 masa była jeszcze ok.
  11. właśnie nie ma różnicy, czy silnik zimny, ciepły czy pierwsze użycie sprzęgła na zimno, czy kolejne, czy wcześniej dawałem w gaz, czy jechałem spokojnie, czy z obciążeniem czy bez.. raz się pojawia raz mocnej raz słabiej raz w ogóle nie ma
  12. Koledze zapewne chodzi o to kółko na kierownicy czo przenosi prąd do airbagu i klaksonu jak się kierownicą kręci, może kolega zrobić fotki tego rozebranego, może coś spróbuje doradzić.
  13. A jak przy 4 lub 5 biegu z obrotów ok 1500 (wiem ze go zdusi) ale czy auto normalnie zacznie przyspieszac czy wpadnie w drgania do miniecia ok 2000 oborotw Sprawdzałem dzisiaj i żadnych niepokojących objawów nie ma
  14. Sprawdzę dzisiaj i napisze. Zastanawia mnie tylko czy to od czegoś zależy, bo raz to jest raz mniej, raz wszystko normalnie. Jeszcze czasami - częściej niż to występuje taki dziwny dźwięk przy ruszaniu tzn. Jak np. ruszam żeby wjechać na krawężnik to słychać taki jakby metaliczne szuranie, popiskiwanie, ale dosyć ciche - nikt z pasażerów nie wie o co mi chodzi, ale kiedyś tego nie miałem, to się zaczęło jakiś czas przed tymi szarpaniami.
  15. Witam Ok. rok temu wymieniłem sprzęgło+docisk+łożysko - zamiennik luka. Przed wymianą sprzęgła objaw miałem taki, że jak np. n 5 biegu na trasie dodusiłem to obrotomierz leciał w górę a auto nie przyspieszało, dopiero po chwili lub po zmniejszeniu gazu. Również auto tak jakby szarpało przy końcu "dosprzęglania". Po wymianie przez prawie rok i 16 tys. km było wszystko ok. Teraz zaczął mi znowu tak szarpać przy puszczaniu pedału sprzęgła, ale sprzęgło nadal bierze przy początku puszczana pedału, tak jak po wymianie na nowe. To szarpanie czasem występuje, czasem jest zupełnie ok. Sprawdzałem gaz w podłogę na 5 biegu i nic niepokojącego się nie działo. Proszę o pomoc, co może być powodem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności