Skocz do zawartości

arcir2d2

  • Liczba zawartości

    131
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O arcir2d2

  • Urodziny 25.03.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    artur
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    piaseczno

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AVG)
  • Rok produkcji
    1999
  1. znalazłem :kciuki okazało sie ze trafiona kostka pod stacyjka cena 60 zeta roboty 10 minut a jaka radośc
  2. przewod stwardnieje jak sie wytworzy cisnienie aby wyeliminowac pompe wody to po odpaleniu silnika zacisnij reka gorny przewod a ktos niech ci przegazuje jezeli przewod twardnieje to pompa jest ok jezeli nie to jasne ze masz pompe do wym
  3. witam odswierze temat moze ktos sie z tym tematem uporał u mnie jest ten problem ze nie zawsze ale jak odpale auto i wrzucam wsteczny to gasnie silnik jak wrzuce wsteczny i probuje odpalic to kreci ale nie odpala wrzucam na luz odpala pacjent to 1,9 tdi manual 5-biegowy b5 99'
  4. sprawdz lozyska kol ew opony
  5. czesty przypadek pekniety korpus badz nieszczelnosc na oringu radze wymienic ten krociec na nowy razem z oringiem jest to niedroga czesc nawet w aso
  6. jezeli piszczy to prysnij np wd na pasek jak przestanie to masz do wz pasek jak nie to rolka lub sprzegielko ---------- Post added at 20:57 ---------- Previous post was at 20:51 ---------- na napinaczu masz mijsce na klucz 16/17 naginasz i blokujesz bolczykiem ok 5mm luzujesz dwie sroby na ampul 6mm i masz luzny pasek do wymiany mozesz odkrecic sroby calkiem i zdjac napinacz najlepsze dojscie od dolu od gory sie nie da
  7. jak obrocisz w ktora kolwiek strone sprzegielkiem i momentalnie zatrzymasz to wirnik powinien sie jeszcze troche obrocic w kierunku obrotu
  8. max masz pod kulka poczatek A a poziom powinien utrzymywac sie do dolnej granicy B ---------- Post added at 20:26 ---------- Previous post was at 20:25 ---------- dolne B min
  9. takie zachowanie podobne jest do luznego docisku sprzegla czy to sprawdzony mechanik :hmm
  10. moze byc zimering na wale silnika ale moze tez splywac ci olej spod uszczelki od przestawiacza czesty przypadek w 1,8
  11. arcir2d2

    hamulce EBC

    moze byc wina klockow a moze byc wina tarcz u mnie od momentu zakupienia auta mam zamontowane przez poprzedniego wlasciciela lecz zaczynaja piszczec nawet przy wolnej jezdzie w korkach normalnie ale zostalo ich nie duzo i przy wymianie nie bede kombinowal i zarzuce ate
  12. mozliwe ze po wymianie lacznika nie skrecili wieszaka wydechu przy skrzyni biegow
  13. skad dokladnie masz ten wyciek ze trzeba zdjac skrzynie i walki
  14. potwierdzam przed zima zgubilem prawa ale byla uszkodzona i tez kupilem w aso za ok 30 dych a moze mocowanie tych zaslepek masz uszkodzone w progu powinna sie zapinac na takie dwa bolczyki ktore sa w progu w gornej czesci mocowania a nastepnie zatrzasnac cie na dole
  15. moze macie to samo co u znajomego jezdzil sobie paskiem jakis rok model 2007 i mial po jakims czasie taki bol ze pedal sprzegla mu zostawal w polowie nie odbijal do konca wymienili pompke i taka przejsciowke na skrzyni co ma odpowietrznik nie pomoglo wymienili kpl sprzeglo docisk tarcza dwumasa nie pomoglo po 3 wizycie wymienili lozysko wyciskowe i ok :kciuki tylko nie rozumiem czemu nie wymienili lozyska razem ze sprzeglem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności