pawelvw Zgłoś #1341 Napisano 14 Marca 2013 wojtyna51 czyli bezpiecznik 14 Sterownik urządzeń elektrycznych zwiększających komfort: regulacja lusterka, podnoszenie szyb, centralna blokada drzwi musisz przejrzec wszystkie drzwi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gracek Zgłoś #1342 Napisano 14 Marca 2013 A ja mam pytanie dotyczące tych tulejek które blokują szybę z tyłu. Gdy wkładam tą większą to zaraz wpada do środka. W firmie zajmującej się wymianą szyb polecali mi wyjęcie szyby, włożenie tulejek i włożenie szyby. Macie jakieś prostsze sposoby na ich włożenie? Tulejki mam nówki z aso. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #1343 Napisano 14 Marca 2013 wyjmujesz szybę z tych szyn gdzie "siedzi" wkładasz tulejki jak mają być w szybę i wsadzasz zamontowane to na wcisk w tą prowadnice gdziem a być ( nie rób na mrozie i temp. bliskich zera bo się mogą połamać) ew. suszarka i grzać. Tak się to montuje fabrycznie. Ja byłem zbyt leniwy by do aso po nowe jechać 20 km za parę zł. i wypadała mi szyba z tego mocowania, śruba zamiast tulejki tej mniejszej o minimalnej średnicy większej kłopot załatwiła ^^ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert_s Zgłoś #1344 Napisano 14 Marca 2013 A ja mam pytanie dotyczące tych tulejek które blokują szybę z tyłu. Gdy wkładam tą większą to zaraz wpada do środka. W firmie zajmującej się wymianą szyb polecali mi wyjęcie szyby, włożenie tulejek i włożenie szyby. Macie jakieś prostsze sposoby na ich włożenie? Tulejki mam nówki z aso. Delikatnie włóż większą tuleję ale nie do końca, później złap za szybę i ciągnij ją do góry lub do dołu i wkładaj tą mniejszą i powinny równocześnie wejść na swoje miejsce. Najszybciej w 2 osoby to się robi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtyna51 Zgłoś #1345 Napisano 15 Marca 2013 kolego pawelvw według kompa walnięte są drzwi kierowcy więc je obstawiam jak pierwsze,ale nie jest powiedziane że winą razładowującego się akumulatora są akurat drzwi,bo mogą być lusterka,lub coś innego,podejrzewam też zamek w bagażniku bo też odpowiada za niego bezpiecznik nr 14 tzn jak go wyjmę to bagażnik się nie zamyka,na początek wyjmę kostkę z zamka bagażnika wtedy wyeliminuje go,następnie biorę się za drzwi kierowcy tam zaś na pewno luty lub mikro bo objawy standardowe ale nie koniecznie one odpowiadają za to że aku siada po jednym dniu.Całą zimę jeżdżę z wyciągniętym bezpiecznikiem więc póki co mam spokój ale jak zrobi się cieplej zaczynam działać,Koledzy doradźcie gdzie i jaki ten mikro kupić bo nikt jeszcze nie odpowiedział w tym temacie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #1346 Napisano 15 Marca 2013 w 90% przypadkach wystarczy mikrostyki przelutować , zatem z kupnem bym się wstrzymał , są na allegro ( niedawno widziałem) ale tak jak pisze pierw samemu zrobić i podpiąć bez zamontowania w swoje miejsce i sprawdzić jak działa. Co do modułu , odłącz kolejno drzwi każde (przód przy nogach , tył w słupku jak drzwi otworzysz) jak i klapę i sprawdzaj pobór. Jak nigdzie nie spadnie to będzie moduł do wymiany (przekładka z znajomym lub "szrot" i sprawdzić by mieć 100% pewność) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtyna51 Zgłoś #1347 Napisano 15 Marca 2013 w mikro styk wole się zabezpieczyć bo jak już będę miał wszystko na wierzchu a okaże się że mikro walnięty lub wytarty to wolę mieć ze dwa zapasowe,wiem kolego że na alegro są takie mikro styki tylko czy one aby na 100%pasują bo gdzieś wcześniej czytałem chyba nawet na tym forum że coś z nim i trzeba przerabiać dlatego pytam czy one pasują na pewno?na alegro są czarne niby rozbieralne i białe hermetyczne?kolego dev14 piszesz o odłączeniu kolejno drzwi przy nogach rozumie że masz na myśli te kostki co są pod plastikową skrzynką tuż koło klamki otwierania maski?natomiast tylne piszesz o słupku czy zatem w środku słupka się je rozłącza za tą gumową osłonką między drzwiami a karoserią? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #1348 Napisano 15 Marca 2013 czy zatem w środku słupka się je rozłącza za tą gumową osłonką między drzwiami a karoserią? Tak. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pemek2610 Zgłoś #1349 Napisano 15 Marca 2013 Koledzy, co to może być jak tylne prawe drzwi nie reagują na nic, zero z nimi kontaktu, szyba nie działa ani z przycisku kierowcy,ani z drzwi. Drzwi są cały czas zablokowane, nie reagują na zam/otw pilotem, kluczykiem, dodam, że jak były mrozy to drzwi normalnie działały a teraz jak jest cieplej to juz nie. Jak można je rozebrać, jeśli cały czas są zaryglowane? Mój problem rozwiązany ) Przyczyną zerowego kontaktu z prawymi tylnymi drzwiami oraz błędów z magistralą CAN były zaśniedziałe kabelki przy module komfortu, w miejscu, gdzie 5 kabli (każde z drzwi+bagażnik) łączą się w jeden i dalej do modułu. Właśnie na tym łączeniu zaśniedziały i nie łączyło, pokazując przy tym błędy na VCDS. Wystarczyło na nowo przylutować i działa jak talala wszystkie drzwi się zamykają i działają szyby z tyłu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #1350 Napisano 15 Marca 2013 kolego dev14 piszesz o odłączeniu kolejno drzwi przy nogach rozumie że masz na myśli te kostki co są pod plastikową skrzynką tuż koło klamki otwierania maski?natomiast tylne piszesz o słupku czy zatem w środku słupka się je rozłącza za tą gumową osłonką między drzwiami a karoserią? z przodu - kierowca jak i pasażer , przy nogach - kablami z otworu w ramie będziesz widział która wiązka idzie od drzwi. Tył ściągasz gumę (między drzwiami i słupkiem)od strony słupka, pod nią jest kostka. przy okazji sprawdzania sobie je poczyść i popsikaj sprajem do elektryki. @pemek2610 - to dobrze że się udało- w temacie o tych kabelkach jest napisane nie raz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtyna51 Zgłoś #1351 Napisano 16 Marca 2013 tzn od modułu idą kable na poszczególne drzwi tzn na każde drzwi z osobna, mówimy o przednich?dobrze myślę?i wchodzą w ramę a najprawdopodobniej z tego co dobrze kojarzę bo raz miałem walkę z komfortem to wchodzą tuż przy przednim słupku w przypadku drzwi kierowcy dobrze myślę? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #1352 Napisano 16 Marca 2013 najprościej masz jak zobaczysz na wysokości kabli co przechodzą z drzwi w ramę/słupek i popatrzysz w to samo miejsce od środka, lecisz po tej wiązce aż do wtyczki, nie da się pomylić - mowa o przednich oczywiście, z tyłu już opisałem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtyna51 Zgłoś #1353 Napisano 16 Marca 2013 ok,dzięki wielkie kolego za wyczerpujące wypowiedzi.pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtyna51 Zgłoś #1354 Napisano 17 Marca 2013 Witam czy któryś z kolegów wymieniał mikro styk i jest w stanie mi napisać czy będzie pasował do mojego bez żadnych przeróbek i tu pierwszy link do hermetycznego http://moto.allegro.pl/mikrostyk-zamka-vw-passat-b5-audi-skoda-seat-i3070156603.html a drugi rzekomo rozbieralny http://moto.allegro.pl/mikrostyk-zamka-vw-passat-b5-audi-skoda-seat-i3070167311.html dodam ze wymiana będzie w drzwiach kierowcy oraz w zamku bagażnika. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniek205 Zgłoś #1355 Napisano 18 Marca 2013 witam . od niedawna jestem posiadaczem passata i mam problem z klamką kierowcy. Klamka działa ale coś stuka podczas jazdy i szyba zawadza o nią przy otwieraniu. Kiedy wjełem wkładkę to ta część klamki wewnątrz ma luz i chowa się trochę do środka. Zastanawiałem sie czy wystarczy ją przykręcić czy kupić drugą przed rozebraniem drzwi i czy muszę szukać klamki w kolorze lakieru czy da radę przełożyć część zewnętrzna ze starej? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmissiek Zgłoś #1356 Napisano 18 Marca 2013 witam . od niedawna jestem posiadaczem passata i mam problem z klamką kierowcy. Klamka działa ale coś stuka podczas jazdy i szyba zawadza o nią przy otwieraniu. Kiedy wjełem wkładkę to ta część klamki wewnątrz ma luz i chowa się trochę do środka. Zastanawiałem sie czy wystarczy ją przykręcić czy kupić drugą przed rozebraniem drzwi i czy muszę szukać klamki w kolorze lakieru czy da radę przełożyć część zewnętrzna ze starej? część zewnętrzną przełożysz bez problemów. co do reszty to najpierw rozłóż i zobacz co boli twoją kamkę, mogą to być sanki a te kosztują około 20 na alledrogo zamontujesz i posprawie. Może też brakować śrubki która trzyma sanki przy karoserii i dlatego ci się chowa do środka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #1357 Napisano 18 Marca 2013 ale nawet całą klamkę z tymi pozostałymi rzeczami można kupić za góra 30zł z przesyłką tlko trzeba dobrze poszukać Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtyna51 Zgłoś #1358 Napisano 19 Marca 2013 (edytowane) ponaglam pytanie bo zero odzewu co do mojego pytania '' Witam czy któryś z kolegów wymieniał mikro styk i jest w stanie mi napisać czy będzie pasował do mojego bez żadnych przeróbek i tu pierwszy link do hermetycznego http://allegro.pl/mikrostyk-zamka-vw-audi-seat-skoda-fv-instrukcja-i3100576077.html drugi rzekomo rozbieralny http://allegro.pl/mikrostyk-zamka-vw-passat-b5-audi-skoda-seat-i3067885477.html dodam ze wymiana będzie w drzwiach kierowcy oraz w zamku bagażnika. '' Edytowane 19 Marca 2013 przez wojtyna51 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #1359 Napisano 19 Marca 2013 Pasować będzie każdy, ale będziesz musiał przykleić go i podłączyć odpowiednio wyprowadzenia. Nie gwarantuje, że od zamykania drzwi i wibracji nie odpadnie. W zamku bagażnika to całkiem inna bajka, przynajmniej w Variancie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maly3310 Zgłoś #1360 Napisano 19 Marca 2013 (edytowane) Pytanie do znawców. Podczas odkręcania zaślepki klamki w tylnych drzwiach wypadła mi półokrągła blaszka która przytrzymuje zaślepkę klamki. Teraz zaślepkę mam luźna i mogę ja wyciągnąć beż żadnego odkręcania. Czy ta zaślepkę włożę na swoje miejsce po odgięciu blachy czy muszę rozbierać całe drzwi? Drzwi rozbierałem ale nigdy w klamkę od wewnętrznej strony drzwi nie zaglądałem Edytowane 19 Marca 2013 przez maly3310 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach