Skocz do zawartości

dev14

  • Liczba zawartości

    1 223
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O dev14

  • Urodziny 14.07.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysiek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Śląsk/Wodzisław Śląski

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. panowie znajdzie się ktoś do pomocy przy przekladce z golasa na 1/2 fis z vag tacho Wodzisław i okolice
  2. powrót jak silnik temperatury nie nabierze czyli 90 stopni około zawsze u mnie był zimny, z ogrzewaniem w środku jak i nagrzewaniem silnika nigdy problemów nie miałem. Co do czyszczenia nagrzewnicy w corsie b kretem w granulkach ją potraktowałem roztwór najmocniejszy z możliwych i zaczęła grzać prawidłowo do dziś .
  3. poczytaj pierw jak nagrzewnica jest zbudowana , przepływ zawsze będzie ale nie przez całość. Tylko kret albo wymiana nagrzewnicy inaczej to wierzenie w cuda.
  4. dev14

    Gryzący dym

    po wartościach w 13 kanale jak to na zimnym to nie najlepiej wygląda, na ciepłym jest tak samo ? Bo inaczej to PD do sprawdzenia na maszynie tu może być przyczyna
  5. na pewno napinacz i pasek w rozrządzie do sprawdzenia synchro rozjeżdża się mocno przy dynamicznych
  6. przeczytaj lepiej dobrze jak i w którą stronę idzie obieg w silniku płynu od chłodnicy niż wymienisz na daremno, dodatkowo na blacie 90* nie wskazuje realnej temp. bo 90* pojawia się już przy 70 albo 75* ze wskazania z czujnika. Licznik nie działa liniowo więc test taki tylko pod vag-iem dodatkowo trzeba mieć pewność że czujnik jest dobry. Jak by się auto przegrzewało to bym się martwił ( bo domniemam że chodzi ci o zimny płyn w zbiorniczku)
  7. klapę gaszącą można sprawdzić, poduszki też, PD pod kompa podpiąć, do tego jeszcze dwumas dochodzi co też drgania może powodować, łącznik rury elastyczny może być kaput , zatem wszystko do zdiagnozowania , na odległość nikt nic nie wykluczy. Tyle w temacie, zresztą temat jest o poduszkach
  8. jest jeszcze kwestia na ile wiarygodne są wskazania czujnika temp. najlepiej było by mieć miernik temp. punktowy lub podmienić czujnik g62 na inny pewny
  9. Jak się nie chce załączać wiskoza pracuje cały czas od momentu zapalenia silnika ( patrząc z przodu auta prawy wiatrak) wraz z wzrostem temp. ma się szybciej kręcić ( jak to działa jest obszernie opisane w wielu tematach) Wiatrak klimy zawsze włącza się z uruchomieniem klimatyzacji czyli w wszystkich pozycjach tylko nie ECON na klimatroniku i chodzi cały czas na Econ nie działa wcale. W momencie przekroczenia 105* włącza się mimo wyłączonej klimatyzacji - wspomaga chłodzenie silnika czyli wiskoze. Czujnik jest na wężu idącym z dołu chłodnicy- patrząc z przodu auta po prawej. Jak nie działa wiatrak wcale na wł. klimatyzacji to napraw usterkę - sprawdzić czy działa na krótko,kable itd. AD.czujnika na wężu jest identyczny jak g62 i w większości sklepów taki Ci dają, ale to jest błąd bo są 2 rodzaje tego czujnika ten ma mieć nadruk czy opis do 105 stopni czy jakoś tak już dokładnie nie pamiętam bo dawno to wymieniałem i pamiętam że w IC były 2 rodzaje właśnie. Ale jak wsadzisz ten g62 to i tak nic się nie stanie ew. wentylator będzie się szybciej włączał. Ja bym się jak najbardziej pokusił o inny termostat bo może otwierać za późno.
  10. tak jak bym swoje turbo słyszał w 100% tak samo chodzi , czyszczone kierowniczki były z lekką modyfikacją w środku. Od tego czasu mieniło już 2 lata i chodzi tak samo jak chodziła przedtem, czyli bardzo dobrze. Uszkodzone są w moim łopatki na stronie zimnej- tak jak by jakieś wżery się narobiły i to moim zdaniem robi ten gwizd.
  11. za zamianą synchronizacji podąża zmiana parametrów pompowtrysków, czyli pokrótce metodą prób i błędów ustawić to co komu odpowiada, najlepsze jest w okolicach 0 ale nie jest to dla każdego silnika najlepsze ustawienie, tylko nie przesadzać od -1,5 do +1,5 nic silnikowi złego stać się nie może a wpływ na korekcję PD może mieć to ogromny
  12. mikrostyk - jak zamek wyciągniesz to go zauważysz (2 kabelki idą do niego ) czyli rozebrać klapę musisz inaczej rady nie da. A co do otwierania klapy dziala na pewno tylko nie tak jak myślisz że to ma działać , czyli zarygluj sobie drzwi ( otwórz okno np.) i zamknij przyciskiem od kierowcy wszystkie drzwi, wtedy naciśnij z pilota lub z drzwi otwarcie klapy, otworzysz ją raz a jak zamkniesz zarygluje się powtórnie . Tak to działa, lub przy zamkniętym z pilota całym aucie naciśnij otwarcie klapy, tylko klapę otworzysz a po jej zamknięciu zamek się"zarygluje" na nowo. I to jest piękna opcja na zatrzaśnięcie sobie kluczy w bagażniku ^^
  13. możesz sam tak nie raz robiłem, ale warto przy okazji przelać nowy płyn i odpowietrzyć (przelać płyn) przez wszystkie koła. Nie zapomnij tylko wężyka nałożyć na odpowietrznik i w butelkę włożyć by w drugą stronę powietrza nie pociągało. Operacje rób na załączonym zapłonie tylko nie przegnij z czasem deptania bo pompa abs się grzeje.
  14. dev14

    czujnik STOP

    wyreguluje, jak jest wkręcany czujnik stopu to wyreguluje, jak jest sztywny na zatrzask to nie, osobiście sam sobie naprawiłem owy czujnik gdzie każdy pisze wymiana, rozebrałem styki wyczyściłem, poskładać, wyregulować( wkręcany posiadam) i już błąd się nie zapalił przeszło 2 lata fotka z mojego czujnika wkręconego
  15. 15 albo 16 blok pomiarowy w kategorii silnik w vag com 311.2 jest tam obciążenie alternatora jak i ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności