Skocz do zawartości
Carrey

Rozbiórka drzwi i naprawa zamka - Almannah dla potomnych :)

Rekomendowane odpowiedzi

dlm_20_pcb.jpg mikrostyk jest gdzie idzie czerwony i niebieski kabel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie tylko :hyhy bo jest więcej w zamku ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz racje :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy wszystkie te mikro styki tzn. te 4 sztuki są takie same w jednym zamku jak bym zdecydował się je wymienić na nowe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie . Jeden z nich, ten niewlutowany w płytkę jest inny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na jego miejscu bym tylko wymienil ten jeden najbardziej wadliwy ten na kablach i sprawdzil co sie bedzie dzialo a przy okazji jak byl by zamek na stole to wszystkie lacza bym poprawil i mysle ze by to wystarczylo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy otwartych drzwiach kierowcy niefabryczny alarm się uzbraja ,

nie działa oświetlenie kabiny po otwarciu wszystkich drzwi,

nie świecą lampki progowe po lewej stronie auta(po prawej świecą).

Sygnalizator włączonych świateł mijania działa.

 

Zamierzam kupić mikro styki z allegro ale które wybrać czarne rozbieralne i białe hermetycznie zamykane.

Jak należy montować fabryczne mają wypustki a te z allegro otwory:

-hermetycznie zamykane

http://allegro.pl/mikrostyk-zamka-vw-passat-b5-audi-skoda-seat-i2916599935.html

-rozbieralne

http://allegro.pl/mikrostyk-zamka-vw-passat-b5-audi-skoda-seat-i2916027082.html

 

Tylne drzwi nie zamykają się przyciskiem w drzwiach kierowcy wymiana mikro styków w/w załatwi sprawę?

 

Sprawdzałem VAGiem czujniki otwarcia i jedynie w tylnch lewych nie działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeden uj,ja będą miały się zjepać to obojętnie które :P

 

Druga sprawa-w czym masz problem,nóżki stare zostaw,odetnij je obcinaczkami i do nich lutuj nowy mikrostyk.

A po przeczytaniu tego co napisałeś stwierdzam tak-masz do zrobienia 2 zamki :hyhy a nie tylko tył...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patryk_ mi chodzi o ten mikro styk na kablu czerwonym i niebieskim u mnie te nóżki widoczne w tych z aukcji allegro są zalane czymś podobnym do silikonu .A mikro styk zamocowany jest do zamka plastikowymi"walcami" wychodzącymi z mikro styku których nie posiadają w/w.

 

 

Dodam,ze zamykając auto przyciskiem w drzwiach kierowcy tylne drzwi się nie zamykają .Wychodzi na 3 zamki ;P a w drzwiach pasażera czeka wymiana ślizgów szyby .

To zamek który dostałem od znajomego z Passata 2003

DSC_0005a.jpg

Edytowane przez Archos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to badziewie jest zalane żebyś się tam nie dostał,no i zeby wilgoci nie łapało.Obetnij kable i dolutuj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Archos jezeli jedne drzwi sie ci nie zamykaja to odepnij aku i otworz te tylne drzwi co sie nie zamykaja. jest tam guma w ktorej przechodza kable do drzwi odchyl gume i podspodem zobaczysz kostki laczeniowe moze wystarczy poprawic piny w tych kostkach, najlepiej zrob to z dwoch stron. A jak chodzi o mikrostyk to ja ostatnio zakladalem do siebie ten bialy i jak narazie dziala juz miesiac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

robert_s wszystkie drzwi się zamykają alarmem który jest nie fabryczny .

Drzwi tylne nie zamykają się przyciskiem od wewnątrz auta ,odskakują rygle.

Gdzie jest przekaźnik od oświetlenia wnętrza kabiny?Dzisiaj "bawiłem"się alarmem i nagle w lewym dolnym rogu w okolicy bezpieczników słyszałem "tykanie" .Włączyłem lampkę sufitową -migała.

Wyłączyłem alarm awaryjnie i wszystko wróciło do normy.

 

Szok .Wiązka przy kostkach w słupku niemal całkowicie przerwana !

Poprawiłem to dzisiaj ale oświetlenie progowe nadal nie świeci i zamek odbija .

Edytowane przez Archos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy ja się przyłącz do pytania, Otóż kolega ma ten sam problem. Po podpięciu VAG'a wyszło błąd sporadyczny siłownika zamka centralnego lewe tylne drzwi i włącza się alarm. Lampki wnętrza mrygają. A dzieje się tak jak naciśnie zamykanei drzwi od wewn. kabiny przyciskiem w drzwiach kierowcy to bolec w popsutych drzwiach idzie w dół ale wraca do góry i wywala błąd po którym gdy się zamknie auto z kluczyka to wyje alarm. Jeżeli natomiast nie użyje się tego przycisku w drzwiach to wszystko ok. Czyżby zamek do wymiany?

 

Czy można kupić zamek od innego B5 i podpiąć bez obawy o moduł komfortu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie wygląda to następująco.

Wiązka w lewych tylnych drzwiach przy kostkach w gumowej osłonie totalnie popękana.

Zrobiłem to ale VAG nadal pokazuje zamknięte drzwi lewe tylne(mikro styk się zawiesił?).

Idąc dalej wyjąłem moduł komfortu.Wilgotno jak w UK ale moduł w środku wyglądał jak nowy.

Problem to dokładany alarm ,który odłączony jest pod oświetlenie kabiny.Luty się rozsypały.Poprawiłem.

Wszystko wróciło do normy poza tylnymi drzwiami które zamykając od środka auta przyciskiem się otwierają.

VAG również pokazuje nadal zamkniecie drzwi tylnych lewych ,wszystkie pozostałe są otwarte i VAG reaguje na ich otwieranie .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jezeli jeszcze masz problem z tymi drzwiami to jeszcze przejrzyj prawe tylne drzwi pod guma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W prawych sprawdziłem wszystko jest normalnie połączenia są całe.

Zastanawia mnie przyczyna tego,dlaczego VAG widzi ciągle zamkniete drzwi tylne lewe? Z prawymi drzwiami nie ma tego problemu, świeci w nich progowa lampka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Drzwi lewy tyl. Rozebralem na weekend wszystko na czesci i po sprawdzeniu okazuje sie ze wszystko sprawne. Jeden mikrowlacznik otwarty po wduszeniu zamyka obwod. Drugi zamkniety po wduszeniu otwiera. Wszystki punkty lutownicze ok, przewodza. Mimo tego lampki nie swieca. Teraz chce to zlozy ale mam problem.

 

Przy manewrowaniu sruba od blokady zaslepki wypadla mi metalowa obejma ktora ja przytrzymuje. I teraz nie wiem jak to zlozyc bo jakbym nie wkladal zaslepki to ten metalowy pierscien zawsze wypada.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy manewrowaniu sruba od blokady zaslepki wypadla mi metalowa obejma ktora ja przytrzymuje. I teraz nie wiem jak to zlozyc bo jakbym nie wkladal zaslepki to ten metalowy pierscien zawsze wypada.

 

Kolego ciężko to złożyć ale da się, jak mi wypadło to zrobiłem zdjęcie w innych rozebranych drzwiach - tak to wygląda - może Ci pomoże.

01092012027.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dopiero teraz wpadłem na to w czym jest problem, że nie działa oświetlenie. Uszkodzone koło zamka które popycha guzik mikrowłącznika. Macie jakieś pomysły jak to naprawić czy tylko wymiana wchodzi w gre?

 

zamekk.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności