Skocz do zawartości

przemekgo_vw

  • Liczba zawartości

    253
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O przemekgo_vw

  • Urodziny 19.08.1975

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kłodzko

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1999

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Tak, od początku Rotinger+Steinhof. W tej chwili drugi komplet klocków zużywam na tych tarczach, a przebieg taki jak wspomniałem wyżej. Nic mi nie piszczało na takim zestawie.
  2. Tarcze Rotingera mam zamontowane na przedniej osi, tarcze są nacinane i nawiercane. W użyciu są od mniej więcej czerwca/lipca 2013 r więc blisko 3 lata. Przebieg ok 70 tys km. Drugi komplet klocków Steinhof już docieram na tych tarczach. Hamują bardzo dobrze, do dziś się nie zwichrowały. Nacięcia na nich już zanikają więc tarcze pewnie skończą żywot jak zetrę obecne klocki. Jeżdżę dość dynamicznie, dużo po górach i hamulców nie oszczędzam. Wcześniej miałem Mikody nawiercane i nacinane. Jedne klocki na nich zjeździłem i się zwichrowały. Ze swojej strony mogę polecić - prawdopodobnie powtórzę zakup.
  3. Temperaturę trzeba sprawdzić VAG-iem. 90 na blacie nie oznacza że taka temperatura jest w rzeczywistości. Wskaźnik temperatury w Passacie jest bardzo orientacyjny. Rzeczywisty odczyt tylko VAG-iem.
  4. Prasa nie jest niezbędna, najtrudniej stare wkłady usunąć - imadło i destrukcja. Natomiast wciśnięcie wkładów nawet w imadle idzie sprawnie, oczyścić uchwyt tulei i natłuścić oba elementy. Też ukręciłem jedną śrubkę od osłony plastikowej i teraz mi stuka na nierównościach - nie mam pomysłu na jej unieruchomienie.
  5. Szukaj z homologacją lamp bo te takowej nie posiadają.
  6. Z mojej strony bym zalecał kontrolę zbieżności po wymianie amortyzatorów. Sam wymieniałem u siebie i jedyne co rozpinałem w zawieszeniu to łączniki stabilizatora a mimo to dwuletnie opony poszły do kosza bo zapomniałem o zbieżności.
  7. Po cięgnie do zmiennej geometrii. Wyszukaj sobie zdjęcia turbin do porównania np. AFN i AHU.
  8. Miałem obie tarcze na przodzie w swoim Passacie w rozmiarze 288. Najpierw była Mikoda z klockami Ferodo Premier. Zużyła się razem z klockiem w przeciągu ok 40 tys km. Chyba za twardy klocek do tej tarczy. Rotingera mam w tej chwili z klockiem Steinhof i przejechałem 40 tys km. Klocki mam już do wymiany a po tarczy widzę że drugie tyle przelata spokojnie. Hamulców nigdy nie oszczędzałem i obie tarcze znosiły to bez problemów. Prawda jest taka że tarczę nawiercaną o wiele trudniej doprowadzić do fadingu niż tarczę gładką, o wiele lepiej zniesie serię mocnych hamowań niż gładka tarcza. A kolega ma jakieś złe doświadczenia z tymi tarczami?
  9. Na rozpatrzenie reklamacji jest 14 dni - chyba ustawowo. Pytanie w jaki sposób złożyłeś reklamację przez internet? Mail czy jakiś formularz? Jest jakiś specjalny kanał do reklamacji - pytam bo się nie spotkałem. Najpewniej udać się do placówki która obsługuje twój rejon z kwitkiem nadanej paczki i złożyć reklamację pisemną - na miejscu dostaniesz formularz do wypełnienia.
  10. Plan taryfowy to jedno a cena aparatów to inna para kaloszy. W T-Mobile przy stosunkowo niskim abo mam nielimitowane minuty i sms do wszystkich krajowych sieci i to głownie miałem na myśli, Plus takich warunków mi nie oferował bo w niskich abo zawsze jakieś limity minut były.
  11. Mam całkowicie odmienne zdanie - po wielu latach w Plus przeniosłem numer do T-Mobile. Reklamowe smsy i połączenia znikły, pojawił się lepszy zasięg i atrakcyjniejszy plan taryfowy.
  12. Takie ustawienie jest bardzo ważne w pierwszych miesiącach życia (nosidełka to zakres 0-9kg) maleństwa gdzie główka to najcięższa część ciała niemowlęcia a kręgosłup i mięśnie szyi są jest jeszcze słabiutkie. Przecież niemowlę nie utrzymuje samo główki, a biorąc je na ręce podtrzymujemy główkę dłonią - czy coś się zmieniło ostatnio i to też tylko naiwni robią? Więc wioząc je przodem do kierunku jazdy nie trzeba nawet wypadku a wystarczy mocne hamowanie i mamy spore przeciążenie. Ale każdy robi jak uważa, niektórzy wożą dzieci na rękach - "przecież utrzymam a mąż jeździ bezpiecznie".
  13. Zalecałbym odkręcenie blachy i wklejenie uszczelki samoprzylepnej takiej do okien (np. profil D). Silikon średnio się nadaje, po czasie i tak puści wodę a usuwanie tego to męczarnia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności