klaudek Zgłoś #141 Napisano 11 Czerwca 2009 i co nikt mi nie pomoze co mam zrobic?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siwy2241 Zgłoś #142 Napisano 11 Czerwca 2009 (edytowane) Z doświadczenia wiem że żadna strumiennica czy tam inne cudo nie pomoże, poprostu spaliny się obijają w środku i dają oddżwięk mydelniczki. Jak chcesz się tego pozbyć czeka cię zakup nowego kata. Są montażowe najlepiej z metalowym wkładem one są wytrzymałe, ceramiczne są troche gorsze miałem kilka reklamacji na bosala niby dobra firma gówno prawda tłuką u pepiczków dlatego tak się dzieje u ciebie jest okrągły. Pisałem już chyba nie wycina się w benzynach, chyba że monolit pękł pewnie cię namówili na wycięcie sprzedali wzieli za robote a ty masz problem. ---------- Post added at 22:15 ---------- Previous post was at 21:48 ---------- Filmik z odgłosem pracy mojego Paska - http://www.youtube.com/watch?v=a2-YOySxRtI Pusta puszka po katalizatorze, brak innych przeróbek w silniku - soft seryjny. W rzeczywistości jest jeszcze głośniej, kamera nie chwyciła tych częstotliwości które powodują "dzwonienie" w uszach. Z filmu słychać turbine jest niestety w kiepskim stanie niby pewnie działa lecz to są objawy zużycia ogólnie silnik strasznie klepie. Nie chwaląc się mam nowszy silnik awx 2004r 187tyś nie mam kata turbinki prawie nie słychać trzeba się nieżle wsłuchać no i tak nie klepie. Po h..... zostawiłeś tą pustą puszke robi się z tego pudło rezonansowe. Jak ja kocham takich teoretyków co mają sybiektywne odczucia. Edytowane 11 Czerwca 2009 przez siwy2241 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #143 Napisano 11 Czerwca 2009 Z filmu słychać turbine jest niestety w kiepskim stanie niby pewnie działa lecz to są objawy zużycia Świetnie uzasadnienie, znaczy wszystkie owego czasy nowe Skody z silnikami AGR wyjeżdżały z salonów z zużytymi turbinami, bo gwizdały porównywalnie jeśli nie głośniej do tej z filmu? Czyżby Skoda montowała fabrycznie szajsowate turbo? Turbo sprawdzić, jak wiadomo można, wsadzając paluchy między łopatki części, tzw. zimnej i sprawdzając jej luzy oraz oceniając stan jej łopatek oraz poprzez logi dynamiczne, z których można wyczytaj jak "pompuje" i organoleptyczne, oglądając ją, czy nie ma wycieków. Czy coś jeszcze z "praktycznych" sposobów diagnostyki powinniśmy uwzględnić w powyższej liście? Coś co widać tylko z kanału? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siwy2241 Zgłoś #144 Napisano 12 Czerwca 2009 (edytowane) Następny się odezwał na forum najmądrzejszy a pewnie koła nie potrafi odkręcić. Tak gwizdać może jeszcze długo, sprostuje oznaki zużycia a nie do wymiany czy napisałem że jest złom. Słuchałem już ich troche te wersje passatów golfów też i jakoś nie słyszałem aby tak gwizdały napewno troche słychać. Zaras mądry człowiek powie że jak nie słychać to nie działa. Olej zawsze puszczają przeważnie widać przy intercoolerze 80%aut. Czy coś jeszcze z "praktycznych" sposobów diagnostyki powinniśmy uwzględnić w powyższej liście? Coś co widać tylko z kanału? Nie ironizuj bo sam dobrze wiesz że inaczej nie sprawdzisz jej tylko twoimi sposobami lub podłączasz zegar ciś doł. z kanału to se możesz tylko na nią popatrzeć i nic więcej. Nie wiem dlaczego niektórzy ludzie z forum nie tylko tego mają tak że ciężko z nimi porozmawiać tak normalnie zaras wymyślają jakieś wywody subiektywne odczucia, mącić ludziom w głowach po to są takie fora aby pomagać. Nie można jakoś prościej: słuchaj spróbuj tak tak i tak miałem taki przypadek pomogło, a nie może to może tamto może wymień auto jak nie wiem to nie pisze. Inna żecz że czasami pytania są tendencyjne: coś mi stuka pomocy? jak można naprawić auto na odległość nie znają dokładnych przyczyn, dobra kończe pozdr. wszystkich. Edytowane 12 Czerwca 2009 przez siwy2241 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #145 Napisano 12 Czerwca 2009 Następny się odezwał na forum najmądrzejszy a pewnie koła nie potrafi odkręcić. Dlaczego mnie obrażasz, jakim prawem?!? Znasz mnie? Nie ironizuj bo sam dobrze wiesz że inaczej nie sprawdzisz jej Pozwoliłem sobie na małą prowokację, dałeś doskonałe świadectwo o swojej osobie i poziomie kultury jaki reprezentujesz. Jest mi bardzo przykro z tego powodu, że robisz to publicznie. Nie wiem dlaczego niektórzy ludzie z forum nie tylko tego mają tak że ciężko z nimi porozmawiać tak normalnie zaras wymyślają jakieś wywody subiektywne odczucia, mącić ludziom w głowach po to są takie fora aby pomagać. Dokładnie, pomagać sobie, troszeczkę zagmatwałeś swój wywód, ale nie ważne, myślę, że rozumiem Twoja myśl. Zobacz, wystarczy troszeczkę dobrej woli, prosta wypowiedź, bez ataków i wszystko będzie jasne. Oboje mamy jakąś wiedzę, wystarczy się nią podzielić, nie atakować. Nie naśladujmy polityków, bardzo Cię o to proszę. Reasumując, turbo może ciszej lub głośniej gwizdać, stan sprawdzamy poprzez ilość oleju jaki przepuszcza (jeśli w ogóle ma miejsce to zjawisko) oraz ciśnienie jakie generuje oraz jego stan wizualny. Co do katalizatora, znaczy nie zostawiamy pustej puchy, należy wspawać rurkę lub wymienić na inny, tzw. tłumik przelotowy, tak? Jeśli o czymś zapomniałem, uzupełnij proszę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #146 Napisano 12 Czerwca 2009 Witam! Do kolegi Klaudek, kup używany katalizator z małym przebiegiem, ja tak zrobiłem i jestem zadowolony, cisza i moc wróciła . Nie muszę się martwić że przeglądu auto nie przejdzie. Poszukaj na allegro do twojego paska będzie pasował od 1.6,1.8,1.8T (w roczniku Twojego paska, poprawcie mnie jeśli się mylę). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #147 Napisano 12 Czerwca 2009 siwy2241 proszę o spokojną dyskusje bez zbędnych uszczypliwości.Dziękuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siwy2241 Zgłoś #148 Napisano 12 Czerwca 2009 Dobra dobra kogoś uraziłem sory poprostu jestem uczulony. Nie lubie teoretyków przyjeżdża do warsztatu i mówi mi jak mam zrobić bo on tak wyczytał na forum zawsze wychodze z takiego założenia jak ktoś lepiej umie niech robi sam, koniec bezsensownej gatki. Co do tłumików na zdjęciu awg powiem tak wedle uznania efekt ten sam rura czy tłumik ,no jeszcze kwestia kasy to tak jak z magnetyzerami mówimy o klekotach w benzynach przerabiałem już coś zamiast kata, rurki strumiennice przelotówki raz jest troche ciszej albo wogóle nie pomaga są auta co bez kata wogóle nie brzęczą nie wiem od czego to jest uzależnione pewnie od konstrukcji wydechu. Paski b5 i Audi A4 brzęczą bo jeden h.... no i są w takim miejscu że niech ich ...... Co do używek z allegro mam pewne objekcje monolit pęka od środka na fotkach tego nie zobaczysz topi się nie trzyma norm, mimo że wzrokowo jest ok nie mówie że wszystkie na to trzeba zwrócić uwage przy kupnie niby nowe to nowe ale też sa czasami problemy na bosala miałem pare razy reklamacje awg jeszce nie, cenowo niby nie wielka różnica a zawsze gwarancja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
endi Zgłoś #149 Napisano 13 Czerwca 2009 witam mam też z tym dziadostwem problem bo brzęczy w pewnym momencie tak jak bym puszki miał przyczepione , mam chęć wyciąć tą puchę ,kumpel wywalił katalizator w polu już z 1,5 roku temu i nic śmiga ,nieraz stoję na skrzyżowaniu ludzie się gapią na brykę jak by miała zaraz wybuchnąć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kusiu Zgłoś #150 Napisano 13 Czerwca 2009 (edytowane) Katalizatora nigdy nie da się ocenić po wyglądzie. Mój katalizator był według tłumikarza w idealnym stanie i rzeczywiście resztki po wytłuczeniu wyglądały bardzo ładnie. Jednak zarówno pierwsza przejażdżka (od razu było czuć lepszą reakcję na gaz) jak i pomiar na hamowni (znalazło się 21km!) zweryfikowały tę opinię Co do całego tematu to trzeba by wydzielić posty nawiązujące do silników benzynowych, w których rzeczywiście wycięcie kata nie jest takie bezproblemowe. Edytowane 13 Czerwca 2009 przez Kusiu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PrZeMoL Zgłoś #151 Napisano 13 Czerwca 2009 niedawno bylem na przegladzie z innym autem i pytalem jak to wyglada z katalizatorami w dieslach .. maja byc czy nie? gosc gada jak sa to znaczy ze maja byc. pozniej pogadalem z nim na temat wywalenia srodka kata itp to odrazu usmiechnal sie i powiedzial ze jak auto wjezdza na hale to juz slyszy czy jest kat czy go nie ma. po niezliczonej ilosci aut ktore przeszly przez jego rece nie da sie go zrobic w jajo ... powiedzial nawet ze "zadna wspawana rurka nie pomoze" mimo ze o rurce nie wspominalem nawet Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kusiu Zgłoś #152 Napisano 13 Czerwca 2009 (edytowane) pozniej pogadalem z nim na temat wywalenia srodka kata itp to odrazu usmiechnal sie i powiedzial ze jak auto wjezdza na hale to juz slyszy czy jest kat czy go nie ma. po niezliczonej ilosci aut ktore przeszly przez jego rece nie da sie go zrobic w jajo ... Ciekawe po co ma to robić "na słuch" skoro znacznie łatwiej jest ocenić po zapachu spalin. Po odgłosie jest znacznie trudniej, szczególnie, że w układzie występuję jeszcze 2 tłumiki, które też mogą nie domagać i generować dodatkowy hałas. W moim przypadku hałas w ogóle nie stał się bardziej uciążliwy, turbinę słychać bardzo delikatnie i tylko w okolicach wolnych obrotów. Edytowane 13 Czerwca 2009 przez Kusiu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klaudek Zgłoś #153 Napisano 17 Czerwca 2009 Panowie mi zaproponowali cos w rodzaju katalizatora ale to kosztuje 130zł z robota i powiedzieli ze pewnie bedzie ciszej teraz jest pytanie czy dac sie namowic ???? To jest cos jak katalizatoe tylko atrapa??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fredi1 Zgłoś #154 Napisano 17 Czerwca 2009 ja w sobote wywalilem kata i wspawalem rurke w srodek puszki i zadnych brzeczen i jakis innych odglosow akustycznych niemam a turbinke slychac normalnie tak jak wczesniej tylko jak puszcze gas to teraz troszke slychac przy otwartym oknie wczesniej tego niebylo ale ogulnie cisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GekooN Zgłoś #155 Napisano 17 Czerwca 2009 Widze ze kolega fredi1 ma taki sam silniczek,wiec chyba zrobię to samo co TY i wyrzucę ten katalizator bo tez mi coś dziwnie chodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klaudek Zgłoś #156 Napisano 18 Czerwca 2009 nikt nie pomoze???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #157 Napisano 18 Czerwca 2009 Panowie mi zaproponowali cos w rodzaju katalizatora ale to kosztuje 130zł z robota i powiedzieli ze pewnie bedzie ciszej jest to mały tłumiczek, możesz montować oczywiście wiesz jak wygląda strumienica i nie masz zamiaru jej zamontować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klaudek Zgłoś #158 Napisano 18 Czerwca 2009 no nie oni maja zrobic mi tak zeby bylo ciszej i nie wydawal odglosow jak duzy fiat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #159 Napisano 18 Czerwca 2009 Widze ze kolega fredi1 ma taki sam silniczek,wiec chyba zrobię to samo co TY i wyrzucę ten katalizator bo tez mi coś dziwnie chodzi. To moze i ja o tym pomysle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #160 Napisano 19 Czerwca 2009 Witam A ja dołącze sie i dodam iz po regeneracji turbawki - puscila olej - musialem wybic zatkany olejem katalizator tak tez zrobilem - teraz lepiej slychac turbawke spaliny strasznie smierdza no i moze troszeczke AFN-ik stal sie glosniejszy ale niewiele. Mocy ani nie przybylo ani nie ubylo. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach