Skocz do zawartości

siwy2241

  • Liczba zawartości

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O siwy2241

  • Urodziny 31.12.1974

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysztof
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wawa

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2005
  1. U mnie kosztuje 220zł złącze,rurka,robota na gotowo. Jak ktoś ci zamontuje za 60zł plus 160zł gotowiec wyjdzie na to samo, ja bym za 60zł nie zrobił wiem ile pier. z tymi dolnymi śrubami. To są ceny warszawskie u ciebie może być taniej.Nie mam czasu się bawić cały dzień z jednym autem, wy możecie sobie na to pozwolić w garażu u kumpla. Tamten cwaniak chciał 400zł a nie 160zł chyba jest różnica.
  2. Już wcześniej pisałem:Z katami to jest tak w klekotach można śmiało wycinać, przeglądy przejdzie bez problemu nie jest wcale głośniejszy, auto będzie żwawsze ponieważ spaliny szybciej wydostają się i napędzają turbawke, zbierają się na monolicie sadze i sukcesywnie go zapychają nawet kierowca tego nie odczuje bo to narasta pomału, wszystko zależy oczywiście od przebiegu. W benzynach jest już gorzej jak są dwie sondy po wycięciu kata może zapalić się błąd po to ta druga sonda tam jest euro 3 jak jest jedna sonda po wycięciu błędu nie będzie ale spaliny mogą obijać się w środku wtety jest wkurzajądzy dzwięk mydelniczki, syrenki tak miały kiedyś potem żadna strumiennica albo rurka tego nie uciszy tylko drugi kat, benzyna przeglądów nie przejdzie za wysokie spaliny. Jak jest cały nie popękany w środku nieważne jaki przebieg nie kombinować NIE WYCINAĆ szczególnie że w paskach jest w kiepskim miejscu. Prowadze warsztat coś na ten temat wiem prosze wszystkich nie piszcie głupot jak nie macie pojęcia. Druga sprawa ten gruchot czy tam klekot to niezły cwaniak panowie nie dajcie nabrać za 400zł to ja mam drugiego kata z montażem np do benzyny, a do klekota wstawiam rurke za 140zł z montażem. Prowadze warsztat wiem jakie są ceny, zauwarzyłem że dużo ludzi na forum lubi bezsensownie wydawać kase no ale wcale się nie dziwie to przecierz wasz ukochany passat oczko w głowie.
  3. Co ty wypisujesz za głupoty, jak to było (przy serwisie ogólnym auta) chłopaki dobrze ci radzą ale znam już takich ludzi co na siłe chcą wydać nie potrzebnie kase, twój wybór. Jak już chcesz wiedzieć to kształt sie nie różni, różnica jest tylko w starszych masz łączenie nr.3 w nowszych tego nie ma.Musisz zwrócić uwage czy kryza z uszcz. nr.6 jest na cztery śruby czy na trzy to jest jedyna różnica uniemożliwiająca montaż, w sumie zawsze możesz przespawać swoją kryze, ty masz chyba na trzy śruby pasuje nawet z awx,avf po lifcie. Życze powodzenia meczanikowi założyć drugi w całośći bo jak się domyślam nie życzysz sobie ciętego wydechu w twoim passacie.
  4. Tak czytam i czytam co wy opisujecie przez x stron, powiem tak z tą oszczędnością to nie ma co przesadzać lepiej jak będzie delikatnie bogatszy niż ubogi wtedy jest większa temp. spalania nie jest to zdrowe dla silnika chwilowa oszczędność może okazać się tragiczna w skutkach mowa o uszkodzeniu silnika. Druga sprawa nauczcie się obsługi klimatronika po prawej stronie jak jest napis auto wtedy klima zbija temp. do ustalonej na wyświetlaczu i reguluje nawiew tam gdzie jest najcieplej, są czujniki np. taka pizdka na desce, jak nic sie nie pali klima zapier. na full cały czas, jak jest napis econ wtedy masz wyłączoną klime jak sama nazwa wskazuje. To nie dziwota że spalanie wskazuje 1/l na dworzu jest 19 C a klima zapier...... la jak wściekła panowie troche pomyślunku.
  5. Wydech odkręcasz z trzech śrub u góry przy turbinie po zdjęciu filtra powietrza odcinasz wydech diaksem gdzieś na wysokości liczby 2 na rysunku i wyciągasz ruchem obrotowym całość do góry, wycinasz kata razem z tym ku......m łączeniem nr 3 wstawiasz rurke 60mm i wykorzystujesz jej kawałek na łączenie tego co wcześniej odciąłeś spawasz od strony wyjętego elementu od strony wydechu nacinasz wzdłuż i dajesz obejme, wtedy masz zdejmowalny element np do złączki, potrzeba ok 50cm. ps ty masz chyba wersje bez łączenia nr.3
  6. Napewno z tą na dole h......we podejście, na urwane szpilki mam sposób bez wiercenia, wiercenie twardych org. szpilek jeszcze równo to katorga. Nie chwaląc się jeśli wszystko idzie bez trudności moim sposobem robie to 1.5h
  7. Miałem podobny problem, abgas to zawór egr wyskakiwał mi ten błąd po jakiś dwóch dniach po skasowaniu jak zachciało mi się zaślepić egr dodatkowo kopcił na biało ale tylko rano lub po dłuższym postoju, jednorazowo przy pierwszym ruszeniu. Tylko nie miałem kłopotów z mocą na tym błędzie mogłem cały czas jeżdzić żadnej różnicy spalanie ok po wykasowaniu dwa dni spokoju i znowu piiiiiii abgas w końcu się w k......em po 2 miesiącach wywaliłem tą zaślepke i wszystko wróciło do normy oprócz bitte tanken to mnie wkurza ale chyba wszystkich, nie można tego skasować he he. Tak na serio napisz dokładniej czy po wyświetleniu tego błędu łapie muła może wpada w tryb awaryjny bo turbinka przeładowuje, przydało by się spradzić ile dmucha. POLECAM WSZYSTKIM KUPIĆ SOBIE ZEGAR DO TURBINKI BARDZO PRZYDATNA RZECZ KOSZT MAX 100ZŁ. U mnie zaczeła przeładowywać, ale tylko na zimnym silniku po ok 10min przestaje nie mam czasu wyczyścić kierownic wiadomo szewc w dziurawych butach chodzi, rano wali na 2 bary delikatnie odpuszczam z gazu i odrazu spada. Nie mając zegara nie widzisz co się dzieje z turbinką wali na full niszczysz silnik i turbinke takim ciśnieniem dopóki wpadnie w tryb awaryjny troche minie. Sprawdż ile dmucha, jaki olej lejesz i kiedy go zmieniałeś???
  8. Jak nie będzie szło podjedż do tłumikarza niech ci odkręci daj mu nowe nakrętki potem u siebie będziesz się już mógł bawić. Niestety też nie posiadam palników mam tylko migomat jak jest problem jeżdże do kolegi. Są łączenia ważne i mniej ważne, jak są śruby na przelot i nie idzie po dobroci tne diaksem nawet się nie zastanawiam, daje nową , szkoda czasu ale już np przy kolektorze wydech. to już jak z jajkiem nie idzie lub się ciągnie, palnik. Obejmy wydechu zawsze tne chyba że świeża za 2,5zł nie będe tracił czasu. Naszczęście vw ma dobrą jakość materiałów przeważnie idzie bez problemu, w starszych modelach to już bywa różnie ale lata robią swoje. Może innych to zdziwi ale ja musze zrobic w miare szybko i dobrze więc nie mogę sobie na zabawe cały dzień bo bym nic nie zarabiał jak się pracuje u siebie tak jest. ---------- Post added at 07:10 ---------- Previous post was at 06:54 ---------- Dam jedną rade choć nie ma na to reguły aby mnie nikt za słówka nie łapał. Jak się odkręci gorące nakrętki przy kolektorze to zdarza się często że już zimna ta sama nakrętka podczas wkręcania potrafi stanąć w połowie i kaplica ani w jedną ani w drugą i wd nie pomoże dlatego w starszych autach nie ryzykuje stare kosz mimo że się wykręciły , przykręcam nowe. Na szczęście w b5 przy turbinie nie zdarzyły mi się problemy. Zaras ktoś napisze że można oba elementy przegwintować ale nie zawsze sie da, mówimy o robocie na aucie, a nie w imadle. ---------- Post added at 07:25 ---------- Previous post was at 07:10 ---------- Tak mi się przypomniało na temat odcięcia wydechu w opisanym przezemnie miejscu co potem były takie głosy że niszcze i szatkuje wydech. Jak te mądre głowy wyjmą ten przedni element w b5 fl jak nie ma już łączenia przy kacie jest dopiero w połowie auta trzeba chyba półośke i łape skrzyni wyjąć i mam obawy czy nadal wyjdzie ten długi element nigdy nie próbowałem. Może trzeba skrzynie wyjąć dopiero wyjdzie, nie ważne ile roboty i dni to zajeło ważne aby wydech nie był poszatkowany he he he Dziwią mnie negatywne opinie na mój sposób wyjęcia szybko i sprawnie tego elementu np. do wymiany złącza bo za tą operacje biore 220-250zł wraz z siatką gdzie siatka kosztuje 50zł 200zł w kieszeni. Może ktos napisze że to dużo ale za wiedze się płaci, taki sam system mam na reno megen scenic i ford focus tam moge brać nawet i 300zł. Dużo tłumikarzy nie chce tego robić ja mam już opracowany system i chętnie to robie nawet był gość na to z tego forum był zadowolony, zrobiłem już żeby nie skłamać napewno 20 takich pasków.
  9. Przeciesz w morde nie dostałeś są inne wulgarymy które znasz ich nie użyłem. KONIEC TEMATU POZDRAWIAM.
  10. Zachowuj się normalnie to nikt nie będzie tak pisał, myślisz że jak jestem alfa i omega też czasami wspomagam się różnymi forum. Po to jest takie forum aby różne przypadki którymś się zdarzyły puszczał w eter a nie pier................ć głupoty
  11. Odpisuje wszystkim chiałem pomóc aby było w miare szybko bez większych stresów, naprawiam wydechy od 5 lat w swoim warsztacie ludzie są zadowoleni ale widze że poprostu nie umiem naprawiać aut bo są ludzie mądrzejsi ode mnie przykro mi bardzo pozdr. ---------- Post added at 22:38 ---------- Previous post was at 22:27 ---------- Jak byś miał wyobrażnie i się tym interesował to byś wiedział o czym pisałem wcześniej, a nie mówisz aby wyciąć filtr powietrza diaksem, zadaj sobie pytanie kto tu jest idiotą, co do wd już pisałem wcześniej przeczytaj
  12. Jak wy ciężko trybicie napisałem tak bo na śrube ostro zapieczoną wd nie pomoże jak jest w dobrym stanie to odkręcisz, wd tylko pomoże póżniej aby gwint się nie ciągnął, jeszcze nie wymyślili chemi na zapieczone śruby lub nakręki, palnik rozszerza materiał dlatego można go odkręcić, ale nie w padajmy w paranoje czy ja mówie aby każdą jedna grzać!!!!!!!! ---------- Post added at 22:04 ---------- Previous post was at 21:49 ---------- Nie łap mnie za słówka odcinasz wydech diaksem zrozumiałeś a nie filtr, druga sprawa mowa jest o wycięciu kata czyli dwa spawy, złącze jak jest w kiepskim stanie następne dwa, ta siatka jak nie pojmujesz w miejscu odcięcia jak pisałem dajesz rurke z jednej strony spawaną z drugiej nacinaną wraz z obejmą aby kiedyś można było ten element zdemontować domyśl sie z której przyspawać ---------- Post added at 22:12 ---------- Previous post was at 22:04 ---------- Weś idioto się zastanów robisz mniejszą średnicę niż orginał, chyba lepsza większa lub taka sama jak jest tylko sporo zabawy z kątami. ZA IDOTE SORY MIAŁEŚ CHĘĆ ZROBIŁEŚ PO SWOJEMU TWÓJ WYBÓR.
  13. Jak juz tak mądrze piszesz to wydech jest na czterech wieszakach. Wydech odkręcasz z trzech śrub u góry przy turbinie po zdjęciu filtra powietrza odcinasz wydech diaksem gdzieś na wysokości liczby 2 na rysunku i wyciągasz ruchem obrotowym całość do góry, wycinasz kata razem z tym ku......m łączeniem nr 3 wstawiasz rurke 60mm i wykorzystujesz jej kawałek na łączenie tego co wcześniej odciąłeś łatwiej spawać potrzeba ok 50cm. ps WD40 to se możesz w buty wsadzić jak nakrętka zapieczona pożądnie to tylko palnik pomaga.
  14. Złącze elastyczne koniecznie musi być wydech będzie się łamał, pękał od drgań. Prawie wszystkie auta mają złącza lub śruby ze spreżynami. Co za idiota ci to robił.
  15. Ciekaw jestem po co się tak męczyć z taką rzeżbą po co sobie tak utrudniać życie nie rozumiem.Przegląd przejdzie nawet z rurą ma w dowodzie kat nie, sprawdza skład spalin nie. Jakby tak szukać profesjonalności to zrobiłeś gorzej, mniejszy wylot spalin i mnóstwo zawirowań tak by ci powiedział gość od tuningu, daje się rure o tej samej śr. lub jedno na drugie 60mm.Jeden i drugi sposób daje ten sam efekt tylko ile czasu potrzeba na taką zabawe.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności