Skocz do zawartości
longboy

Wszystko o katalizatorze ....

Rekomendowane odpowiedzi

to zarejestruj sie i zobacz sobie ten link ktory zapodalem , jest to tez bardzo dobre forum ,i wiele ciekawych zeczy mozna sie tam dowiedziec.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokladniejsze??, no chyba bardziej sie swieci :),ale co do dokladnosci ,to wszystko na jednym materiale robione, no ale jak ktos ma lepsze dochody to zawsze mozna wydac dwa razy wiecej ,wolny kraj :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie odgrzeje kotleta;)

Czy to prawda że po wycięciu kata w dieslu (mam tu na myśli passata b5 AFN 110koni) może szybciej paść turbina?? Pytam z tego względu że tak nam powiedział z kolegą Pan który wymienia tłumiki itp...Że szybciej skonczy swój żywot turbina...czy to prawda??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pytam z tego względu że tak nam powiedział z kolegą Pan który wymienia tłumiki itp...Że szybciej skonczy swój żywot turbina...czy to prawda?

 

Pozdrów Pana :) Jak może turbina szybciej paść, skoro ma mniejsze opory "wydalania" spalin i mniejsze obciążenie wirnika (bo jest praktycznie przelot, a nie katalizator który częściowo blokuje spaliny) ?

Ba - wcześniej będzie osiągała zadane ciśnienie, bo ma po prostu lżej :D

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak też właśnie pomyślałem ale wolałem zapytać coby niespodzianek nie było później:D

I takie jeszcze pytanko mam czy zastąpić kata jakąś rurką czy strumienicą??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Strumienica nie do TDI.

 

Tylko rureczka o takiej samej średnicy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki kolego za podpowiedz;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daron a słyszałes o czyms takim jak "DP" w silnikach doładowanych :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Daron a słyszałes o czyms takim jak "DP" w silnikach doładowanych

 

Czyli co to jest?:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Daron a słyszałes o czyms takim jak "DP" w silnikach doładowanych

 

Jaruckiemu literki sie przestawily, chodzi mu o "PD" :D

 

Przepraszam ale nie moglem sie powstrzymac.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hhheeh, on tak chyba dla jaj napisal ehheheh :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pytanie do znawców tematu (silnik 1.8T) czy ktos stosowal lub zastosowal takie cos zamiast kata:

 

http://www.allegro.pl/item1087983331_1_8t_audi_a4_vw_passat_zamiennik_katalizator_b5_b6.html

 

 

Już wcześniej pisałem:Z katami to jest tak w klekotach można śmiało wycinać, przeglądy przejdzie bez problemu nie jest wcale głośniejszy, auto będzie żwawsze ponieważ spaliny szybciej wydostają się i napędzają turbawke, zbierają się na monolicie sadze i sukcesywnie go zapychają nawet kierowca tego nie odczuje bo to narasta pomału, wszystko zależy oczywiście od przebiegu. W benzynach jest już gorzej jak są dwie sondy po wycięciu kata może zapalić się błąd po to ta druga sonda tam jest euro 3 jak jest jedna sonda po wycięciu błędu nie będzie ale spaliny mogą obijać się w środku wtety jest wkurzajądzy dzwięk mydelniczki, syrenki tak miały kiedyś potem żadna strumiennica albo rurka tego nie uciszy tylko drugi kat, benzyna przeglądów nie przejdzie za wysokie spaliny. Jak jest cały nie popękany w środku nieważne jaki przebieg nie kombinować NIE WYCINAĆ szczególnie że w paskach jest w kiepskim miejscu. Prowadze warsztat coś na ten temat wiem prosze wszystkich nie piszcie głupot jak nie macie pojęcia.

 

Druga sprawa ten gruchot czy tam klekot to niezły cwaniak panowie nie dajcie nabrać za 400zł to ja mam drugiego kata z montażem np do benzyny, a do klekota wstawiam rurke za 140zł z montażem. Prowadze warsztat wiem jakie są ceny, zauwarzyłem że dużo ludzi na forum lubi bezsensownie wydawać kase no ale wcale się nie dziwie to przecierz wasz ukochany passat oczko w głowie.

Edytowane przez siwy2241

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie czy to prawda że jak sie ma wywalonego kata w klekocie 1.9 tdi 110 km afn to turbina bedzie o wiele głosniej gwizdała ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ja mam pytanie czy to prawda że jak sie ma wywalonego kata w klekocie 1.9 tdi 110 km afn to turbina bedzie o wiele głosniej gwizdała ?

 

bajki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ja mam pytanie czy to prawda że jak sie ma wywalonego kata w klekocie 1.9 tdi 110 km afn to turbina bedzie o wiele głosniej gwizdała ?

Oczywiście, słychać pracę turbiny znacznie głośniej, nawet wewnątrz auta, nie jest to co prawda szum czy hałas nie do zniesienia, ale przyjemny gwizd, który mi się osobiście bardzo podoba. Mam kompletną strumienicę z ANTPOLu, zastępującą zdemontowany katalizator, który wcale nie był w złej kondycji i dlatego też mam porównanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Oczywiście, słychać pracę turbiny znacznie głośniej, nawet wewnątrz auta, nie jest to co prawda szum czy hałas nie do zniesienia, ale przyjemny gwizd, który mi się osobiście bardzo podoba. Mam kompletną strumienicę z ANTPOLu, zastępującą zdemontowany katalizator, który wcale nie był w złej kondycji i dlatego też mam porównanie.

Potwierdzam - mając katalizator nie słyszałem turbiny, teraz mam przyjemny świst.

Wywaliłem komplet - katalizator z plecionką z powodu drgań na jałowych. Plecionka była niby cała ale jak Pasek wpadał w wibracje na jałowych widać było te drgania zaraz za plecionką. Po wyjęciu okazało się że łącze elastyczne zmieniło stan na łącze sztywne. Po wymianie na polecany tu komplet z Antpolu (plecionka + zamiennik kata) wibracje ustały. A ja zacząłem częściej jeździć z otwartymi oknami :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Już wcześniej pisałem:Z katami to jest tak w klekotach można śmiało wycinać, przeglądy przejdzie bez problemu nie jest wcale głośniejszy, auto będzie żwawsze ponieważ spaliny szybciej wydostają się i napędzają turbawke, zbierają się na monolicie sadze i sukcesywnie go zapychają nawet kierowca tego nie odczuje bo to narasta pomału, wszystko zależy oczywiście od przebiegu. W benzynach jest już gorzej jak są dwie sondy po wycięciu kata może zapalić się błąd po to ta druga sonda tam jest euro 3 jak jest jedna sonda po wycięciu błędu nie będzie ale spaliny mogą obijać się w środku wtety jest wkurzajądzy dzwięk mydelniczki, syrenki tak miały kiedyś potem żadna strumiennica albo rurka tego nie uciszy tylko drugi kat, benzyna przeglądów nie przejdzie za wysokie spaliny. Jak jest cały nie popękany w środku nieważne jaki przebieg nie kombinować NIE WYCINAĆ szczególnie że w paskach jest w kiepskim miejscu. Prowadze warsztat coś na ten temat wiem prosze wszystkich nie piszcie głupot jak nie macie pojęcia.

 

Druga sprawa ten gruchot czy tam klekot to niezły cwaniak panowie nie dajcie nabrać za 400zł to ja mam drugiego kata z montażem np do benzyny, a do klekota wstawiam rurke za 140zł z montażem. Prowadze warsztat wiem jakie są ceny, zauwarzyłem że dużo ludzi na forum lubi bezsensownie wydawać kase no ale wcale się nie dziwie to przecierz wasz ukochany passat oczko w głowie.

 

Ja kolego chciałem tylko podpytać ciebie co sądzisz własnie o zakupie tego "cudeńka" http://allegro.pl/item1145652136_katalizator_zamiennik_audi_a4_a6_vw_passat_19tdi.html

 

mimo zawyżonej ceny jak twierdzisz.

 

Pytam dlatego że nie mam właściwie w okolicy tłumikarza któremu mógłbym zaufać na 100% a to co w linku wyglada że tylko wykręca się stare i wkręca nowe ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie kosztuje 220zł złącze,rurka,robota na gotowo. Jak ktoś ci zamontuje za 60zł plus 160zł gotowiec wyjdzie na to samo, ja bym za 60zł nie zrobił wiem ile pier. z tymi dolnymi śrubami. To są ceny warszawskie u ciebie może być taniej.Nie mam czasu się bawić cały dzień z jednym autem, wy możecie sobie na to pozwolić w garażu u kumpla. Tamten cwaniak chciał 400zł a nie 160zł chyba jest różnica.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w razie ewentualnej wymiany było by to u kumpla w garażu w cenie jednego czteropaka.

 

Kolega adams zapodał mi temat żeby podjechać do jakiegoś tłumikarza żeby wybebeszył katalizator wszystko pospawał i jeszcze powinna być kasiorka jakaś na plus...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności