Skocz do zawartości

czarnuch

  • Liczba zawartości

    246
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O czarnuch

  • Urodziny 21.03.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Adam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Rzeszów & Zwierzyniec

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2000
  1. Pisząc, że 2,0 8v jest podobną jednostką to miałem na myśli ze budowa i awaryjność są takie same, bo sądzę że jest to po prostu większy brat... Co do oc to miałem do tej pory 1,9 tdi więc sądzę, że będzie to samo, a jeżeli chodzi o olej to chyba oba mieszczą się w "kategorii" do 4l czyli standardowe pakowanie olejów...
  2. Ja prawdopodobnie będę szukał takiego silnika lub 2,0 8v bo chyba jest to bardzo podobna jednostka tylko troszkę mocniejsza i bardziej elastyczna, a ze spalaniem to powinno być podobnie...
  3. Ale z samym silnikiem i instalacją gazową nie miałeś kolego problemów?
  4. Gdyby był niebity to pewnie blacharki by nie ruszyło...
  5. A z jakim przebiegiem i w jakim roczniku go kupiłeś?
  6. Ja dokładnie takiego samego mam na oku tylko ze przebieg 160tys i 3 drzwi (to mi akurat nie przeszkadza). Juz jesteś kolejna osobą co pisze o padających sondach lambda w tym silniku ale podejrzewam ze to się tyczy wszystkich benzynowych golfów z tego okresu, a jakie problemy z elektryką były jeżeli można wiedzieć? a może twój teść chciałby sprzedać?
  7. Powiem ci szczerze, że wcale nie wykluczam możliwości, że w łapy mi wpadnie jakiś benzynowy pasek - postaram się jednak być konsekwentny i szukać golfa. Mam na oku 1,6 z polski tylko ze jest 16v i jak widać po postach ludzie odradzają, a ja się zastanawiam czy mimo wszystko nie lepiej kupić auto z pewniejszą historia niż "ściągańca" i później kląć... ---------- Post added at 07:21 ---------- Previous post was at 07:09 ---------- Jeżeli chodzi o 2,0 8v to dostac kupionego w polsce jest raczej nierealne, a zastanawiam się czy te 16v naprawdę są aż tak nieudane? Nie jest wykluczone że nie będę zakładał gazu bo stwierdzę, że przy ilości jaką auto będzie jeździć stanie się to nieopłacalne i wtedy o jakim silniku myśleć?
  8. No zgadza się kolego i nawet silnik jest ten sam nad jakim myślę, ale dostaję wielowahaczowe zawieszenie i zakup za około 14 tysi to będzie starsze sporo od golfa (nie myślcie, ze tylko wiek jest wyznacznikiem dla mnie ale jest to dość ważne) No i podstawowa sprawa, że ja właśnie dużo poruszam się po mieście.
  9. eee na v8 to mnie nie stać (o ile taki jest), a tak poważnie to jesteś kolejną osobą co tak radzi.
  10. Właśnie się zastanawiałem czy nie pojechać samemu do Niemiec czy jakiegoś pobliskiego kraju lub nie skorzystać z pomocy kogoś znajomego kto ściąga lub ma znajomego który się tym zajmuje? ---------- Post added at 13:12 ---------- Previous post was at 13:09 ---------- jakie się trafi to też zagadka, bo kupno jakiegokolwiek auta używanego wiąże się z pewnym ryzykiem i z tym trzeba się pogodzić, ja po prostu chcę zminimalizować ewentualne rozczarowanie i każda konstruktywna opinia jest dla mnie cenna.
  11. Czyli jednak 1,6 8v lepiej brać niż nawet 16v z polski? Coś tam właśnie czytałem że w 16v już 2 wałki rozrządu no i na krótkich trasach lepsze 8v bo jakaś tam para się kondensuje w odmie czy cos takiego itd Ja generalnie to się obawiam auta z zagranicy, bo potencjalnie każde jest kombinowane...
  12. co do wrażeń to się zgadzam tylko boje się tej turbiny bo to dalej jest ryzykowne zagranie - czy padnie czy nie padnie, masa dodatkowych czujników i się zastanawiam czy te dodatkowe wrażenia są dla mnie opłacalne. Sądzę że po zakupie ewentualnego autka ze 3 miesiące będę zbierał na gaz, a może będę jeździł na benzynie, bo stwierdzę że mi się nie opłaca przerabiać - tego jeszcze nie wiem...
  13. No i właśnie o to między innymi mi chodzi. ---------- Post added at 12:02 ---------- Previous post was at 12:00 ---------- A powtarzając pytanie to 1,6 16v z polskiego salonu od 1 właściciela czy 1,6 8v lub 2,0 8v z zagranicy? Nie sądzisz że kupując od pierwszego właściciela jest mniejsze ryzyko?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności