Jump to content

adams

Moderator
  • Content Count

    5,307
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

1 Follower

About adams

  • Birthday 11/01/1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Arek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocłavw/Tarnobongo

Samochód

  • Generacja
    B4
  • Silnik
    B4 2.8 VR6 174KM (AAA)
  • Rok produkcji
    1994
  • Link do tematu o samochodzie
    26612

Recent Profile Visitors

10,496 profile views
  1. Mam trochę odwrotne pytanie. Fabrycznie miałem w aucie czujniki w kołach, obecnie czujnik został tylko na zapasie, sterownik się z nim komunikuje i odczytuje parametry. Nie wiem co międzyczasie zostało zakodowane i zmienione. Kupiłem cztery nowe czujniki i chciałbym przywrócić system monitorowania ciśnienia do pełnej funkcjonalności. Jak to zrobić? Jak mam aktywować czujniki? Na próbę podmieniłem czujnik w kole zapasowym, sterownik go nie widzi. B6 2008r 3.6
  2. nie ma to jak Leżajsk! Co nie zdun?
  3. Podłączone, wszystko działa, nawet zamykanie z kluczyka. Zero błędów Ale mam jeszcze jedno pytanie. W B6 mam system otwierania auta bezkluczykowy (keyless) - Istnieje możliwość podłączenia do tego jakiegoś modułu żeby otwierać klapę np machnięciem nogą pod zderzakiem?
  4. Temat powstał w 2007 roku, niektórzy już na alkohol patrzeć nie mogą zdrowie
  5. Te silniki raczej nie mają problemów z poborem oleju. Co było powodem remontu? Silnik suchy, nic nie cieknie?
  6. Potrzebuję opisu pinów z guzika od zamykania klapy. Mam cztery białe przewody, który jest od czego?
  7. Heja. Jestem na etapie podłączania elektrycznej klapy. Mam b6 2008r a zestaw elektrycznej klapy pochodzi z b7 2011r. Może jest ktoś kto już to przechodził? Mam kilka zagadek z wiązka elektryczną. W prawym boczku posiadam 10cio pinową kostkę i zajęte w niej miejsca 123789. W wiązce od elektrycznej klapy a w zasadzie od samego guzika do tej samej wtyczki idą piny w miejsca 4 9 i 10. Rozumiem ze piny 9 mam połączyć ze sobą a do pinów 4 i 10 podpiąć urwane kabelki (zielony i czerwono-niebieski) tylko który do którego? Zielony idzie do silniczka zamykania klapy a czerwono-niebieski gdzieś do samego przodu. No właśnie, gdzie mam podłączyć jego drugi koniec? W które miejsca mam się wpiąć w skrzynce bezpieczników z zasilaniem? I jeszcze jedno. Od przycisku otwierania jeden kabelek szedł do wtyczki silniczka wycieraczki. Pin nr 2. W to samo miejsce mam go podłączyć? Ogolnie to te kabelki sa troche inaczej rozmieszczone z uwagi na inne roczniki. Moze ktos mnie pokierować co i jak żebym niczego nie zespół?!
  8. to akurat jest normalne, tak ma być Zrób diagnostykę kompem
  9. jakiś spot się szykuje? bo mam obecnie dwa paski w garażu
  10. Silniczki nie są takie same W 90% przypadków wymiana potencjometru załatwia sprawę, nie ma czegoś lepszego jeśli chodzi o potencjometry. Wszystkie jadą z chin. To zdjęcie które dodałeś jest twoje? Bo V107 da się wymienić bez ściągania deski. Robiłem to parę razy.
  11. Sprawdź kabelki w przelotce pomiędzy drzwiami a słupkiem
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy