Jump to content

adams

Moderator
  • Content Count

    5,247
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About adams

  • Birthday 11/01/1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Arek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocłavw/Tarnobongo

Samochód

  • Generacja
    B4
  • Silnik
    B4 2.8 VR6 174KM (AAA)
  • Rok produkcji
    1994
  • Link do tematu o samochodzie
    26612

Recent Profile Visitors

6,705 profile views
  1. W tym roku wystarczyło tylko trzy płyty (poprzednia wersja pochłonęła około 30) Winny był laser... Program CloneCD
  2. Mnie też dopadła usterka ręcznego. 02428 - Lewy silnik hamulca postojowego (V282); nieosiągnięta siła napięcia Silniczek rozebrany, wyczyszczony i nasmarowany. Działa ładnie w obie strony. Po założeniu na zacisk i naciśnięciu przycisku od ręcznego dociska klocek ale już go nie popuszcza. Słychać że silnik chodzi lecz koło nadal jest zablokowane. Silnik działa przez około 20 sekund i wywala błąd. Frezy pomiędzy silniczkiem a zaciskiem są w dobrym stanie, nie widać żeby się uślizgiwały. Czy jest możliwość że mechanizm przenoszenia docisku wewnątrz zacisku padł? Żeby odblokować koło muszę ręcznie ruszyć frez w zacisku bitem "spline". Chwilowo jeżdżę bez lewego silniczka.
  3. Przyczyną może być nieszczelność układu wydechowego.
  4. Napisz wiadomość do tego gościa, opisze ci jaki filtr bedzie pasował https://allegro.pl/uzytkownik/hvinyl?bmatch=baseline-al-product-cl-eyesa2-engag-dict43-uni-1-2-0318
  5. poprzednie fotele były z poduszkami. Więc miałem już fabrycznie pociągniętą instalację air bag i zapięcia pasa
  6. Udało się, poniżej opis pinów. Fotel kierowcy: 1 do Bordnetz T12K pin 1 (wtyk C1, pin 1) 2 do Climatica, kostka T20 pin 13 3 Stały + (z bezpiecznikiem 30 A) 4 do pinu 4 w fotelu pasażera 5 masa 6 pusty 7 pusty 8 stały + (z bezpiecznikiem 30A) 9 masa 10 do pinu 3 w fotelu pasażera, oraz do kostki T20 w climatic pin 12 Fotel pasażera 1 2 3 do pinu 10 w fotelu kierowcy, oraz do kostki T20 w climatic pin 12 4 do pinu 4 w fotelu kierowcy 5 Masa 6 7 8 9 10
  7. Heja! Mam zadanie muszę podłączyć grzane fotele w Passcie B6 2010r. Auto nie miało żadnej elektryki w fotelu oprócz poduszki. Zmieniłem wnętrze na takie z 2008r z grzaniem i elektryką kierowcy. Mam też panel climatronic z guzikami od grzania. Jak teraz to połączyć? Przy fotel kierowcy nie fabrycznej instalacji z tą dużą wtyczką, przy fotelu pasażera taka wtyczka jest.
  8. Z tego co pamiętam to raczej nr2. Choć ręki sobie nie dam uciąć. Zazwyczaj w tych silniczkach padają potencjometry tak w 90% przypadków
  9. 3C0907511D Jesteś pewien że potrzebujesz cały silniczek a nie sam potencjometr?
  10. Czytałeś post numer 295 w tym temacie? Opisuje tam jak to wyglądało u mnie
  11. Czy ten moduł uciągnie multifunkcje, tempomat. Passat 2010r. Skrzynia dsg
  12. Co trzeba do tej kierownicy by wszystko działało? Kiera, poduszka, moduł pod kierownicę. Coś jeszcze ?
  13. Udało się! Tempomat działa. Wpisałem od nowa kodowania i tym razem wszystko zatrybiło Dziękuję za pomoc. Teraz kolejne pytanie. Mam za zadanie dołożenie kierownicy multi-funkcyjnej do tego auta. Czy owy tempomat może zostać? czy będę musiał go zmienić? Przy okazji opiszę co i jak: Passat B6 2010rok. 2.0 140km CABB. Najbiedniejsza wersja wyposażenia. Dołożyłem pająk z tempomatem. Zakupiłem dwa metry przewodu elektrycznego o średnicy 0.35 oraz dwa piny o numerze 000979009E (6zł na allegro za 10 sztuk) i połączyłem Pająk wtyczka 16 pin / 5 pin do sterownik silnika wtyczka 94pin / do pinu 64 Do tego zmiana kodowania silnika (jeśli dobrze pamiętam 11463) oraz zmiana kodowania kolumny kierowniczej z 1980070002 na 1980270002
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy