Jump to content

adams

Moderator
  • Content Count

    5,291
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

1 Follower

About adams

  • Birthday 11/01/1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Arek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocłavw/Tarnobongo

Samochód

  • Generacja
    B4
  • Silnik
    B4 2.8 VR6 174KM (AAA)
  • Rok produkcji
    1994
  • Link do tematu o samochodzie
    26612

Recent Profile Visitors

7,748 profile views
  1. https://allegro.pl/oferta/borgwarner-oringi-do-pomp-haldex-4-generacji-11199925135 Dopytaj sprzedawcę
  2. patrz w bloki pomiarowe podczas jazdy i analizuj zachodzące zmiany. VCDS jest tu obowiązkowy
  3. Jeśli masz klucz płasko-oczkokowy z grzechotką do tego na przegubie to odkręcasz tą śrubę w 15 sekund
  4. Era potencjometrów się skończyła. Chińczycy pod tym samym oznaczeniem wypuścili inną partię która nie pasuje do B6. Nie ma nic na Polskim rynku, na aliexpress też pustki!
  5. Jeśli klima działa to nic się nie stało. Wentylator jest odpowiedzialny za zbijanie temperatury, a tym samym ciśnienia w układzie. Podczas jazdy powietrze jakie opływa chłodnicę działa wystarczająco. Podczas postoju wiatrak jest jednak niezbędny. Przy dość długim okresie bez chłodzenia układu klimatyzacji może dojść do rozszczelnienia układu. Powinien zadziałać zawór bezpieczeństwa. Miałem jednak przypadek że nie zadziałał, rozerwało czujnik ciśnienia i cały czynnik poszedł w eter...
  6. komp nie wyrzuca błędu zaworu odpowietrzania zbiornika paliwa?
  7. Czujnik od poziomowania lamp. Wyjmij główkę, wyczyść ze rdzy i nasmaruj. Powinien lekko chodzić
  8. przepłucz układ dobrze przed wymianą
  9. Płyn chłodniczy jest ładny, klarowny? Jeśli w zbiorniczku masz szambo to pierwsze co się zatyka to nagrzewnica
  10. Jeśli blacha jest ok to myślę że warto
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy