Skocz do zawartości

adams

Moderator
  • Liczba zawartości

    5 307
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

1 obserwujący

O adams

  • Urodziny 01.11.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Arek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocłavw/Tarnobongo

Samochód

  • Generacja
    B4
  • Silnik
    B4 2.8 VR6 174KM (AAA)
  • Rok produkcji
    1994
  • Link do tematu o samochodzie
    26612

Ostatnie wizyty

9 779 wyświetleń profilu
  1. Mam trochę odwrotne pytanie. Fabrycznie miałem w aucie czujniki w kołach, obecnie czujnik został tylko na zapasie, sterownik się z nim komunikuje i odczytuje parametry. Nie wiem co międzyczasie zostało zakodowane i zmienione. Kupiłem cztery nowe czujniki i chciałbym przywrócić system monitorowania ciśnienia do pełnej funkcjonalności. Jak to zrobić? Jak mam aktywować czujniki? Na próbę podmieniłem czujnik w kole zapasowym, sterownik go nie widzi. B6 2008r 3.6
  2. adams

    Alkoholowy Kącik Passata

    nie ma to jak Leżajsk! Co nie zdun?
  3. adams

    Regenerowany silnik do B6?

    jaki koszt tej zabawy?
  4. Podłączone, wszystko działa, nawet zamykanie z kluczyka. Zero błędów Ale mam jeszcze jedno pytanie. W B6 mam system otwierania auta bezkluczykowy (keyless) - Istnieje możliwość podłączenia do tego jakiegoś modułu żeby otwierać klapę np machnięciem nogą pod zderzakiem?
  5. adams

    Alkoholowy Kącik Passata

    Temat powstał w 2007 roku, niektórzy już na alkohol patrzeć nie mogą zdrowie
  6. Te silniki raczej nie mają problemów z poborem oleju. Co było powodem remontu? Silnik suchy, nic nie cieknie?
  7. Potrzebuję opisu pinów z guzika od zamykania klapy. Mam cztery białe przewody, który jest od czego?
  8. Heja. Jestem na etapie podłączania elektrycznej klapy. Mam b6 2008r a zestaw elektrycznej klapy pochodzi z b7 2011r. Może jest ktoś kto już to przechodził? Mam kilka zagadek z wiązka elektryczną. W prawym boczku posiadam 10cio pinową kostkę i zajęte w niej miejsca 123789. W wiązce od elektrycznej klapy a w zasadzie od samego guzika do tej samej wtyczki idą piny w miejsca 4 9 i 10. Rozumiem ze piny 9 mam połączyć ze sobą a do pinów 4 i 10 podpiąć urwane kabelki (zielony i czerwono-niebieski) tylko który do którego? Zielony idzie do silniczka zamykania klapy a czerwono-niebieski gdzieś do samego przodu. No właśnie, gdzie mam podłączyć jego drugi koniec? W które miejsca mam się wpiąć w skrzynce bezpieczników z zasilaniem? I jeszcze jedno. Od przycisku otwierania jeden kabelek szedł do wtyczki silniczka wycieraczki. Pin nr 2. W to samo miejsce mam go podłączyć? Ogolnie to te kabelki sa troche inaczej rozmieszczone z uwagi na inne roczniki. Moze ktos mnie pokierować co i jak żebym niczego nie zespół?!
  9. to akurat jest normalne, tak ma być Zrób diagnostykę kompem
  10. adams

    Spontan Spoty

    jakiś spot się szykuje? bo mam obecnie dwa paski w garażu
  11. Silniczki nie są takie same W 90% przypadków wymiana potencjometru załatwia sprawę, nie ma czegoś lepszego jeśli chodzi o potencjometry. Wszystkie jadą z chin. To zdjęcie które dodałeś jest twoje? Bo V107 da się wymienić bez ściągania deski. Robiłem to parę razy.
  12. Sprawdź kabelki w przelotce pomiędzy drzwiami a słupkiem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności