Jump to content

adams

Moderator
  • Content Count

    5,256
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About adams

  • Birthday 11/01/1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Arek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocłavw/Tarnobongo

Samochód

  • Generacja
    B4
  • Silnik
    B4 2.8 VR6 174KM (AAA)
  • Rok produkcji
    1994
  • Link do tematu o samochodzie
    26612

Recent Profile Visitors

6,818 profile views
  1. Na zgaszonym silniku w VR6 zawsze wywala błąd czujnika obrotów silnika. Odpal silnik i zrób diagnostykę. Błędu powinno nie być. Ta pusta wtyczka koła przepustnicy to norma w wersje na europę, jeśli dobrze pamiętam to wersje USA (lub Skandynawia) miały tam czujnik, reszta ma zaślepkę
  2. Etka podaje że w B6 2005/2006 z tyłu występuje jeden rodzaj zacisku, a tym samym jeden rodzaj tłoczka. Prawdopodobnie cały model B6 ma jeden i ten sam zacisk z tyłu, różnica może być tylko w R36 bo jest on pomalowany na niebiesko
  3. Każdy zestaw naprawczy zacisku tylnego do B6 posiada części których szukasz
  4. Da się zainstalować jedną na dysku a drugą uruchamiać z płyty
  5. W tym roku wystarczyło tylko trzy płyty (poprzednia wersja pochłonęła około 30) Winny był laser... Program CloneCD
  6. Mnie też dopadła usterka ręcznego. 02428 - Lewy silnik hamulca postojowego (V282); nieosiągnięta siła napięcia Silniczek rozebrany, wyczyszczony i nasmarowany. Działa ładnie w obie strony. Po założeniu na zacisk i naciśnięciu przycisku od ręcznego dociska klocek ale już go nie popuszcza. Słychać że silnik chodzi lecz koło nadal jest zablokowane. Silnik działa przez około 20 sekund i wywala błąd. Frezy pomiędzy silniczkiem a zaciskiem są w dobrym stanie, nie widać żeby się uślizgiwały. Czy jest możliwość że mechanizm przenoszenia docisku wewnątrz zacisku padł? Żeby odblokować koło muszę ręcznie ruszyć frez w zacisku bitem "spline". Chwilowo jeżdżę bez lewego silniczka.
  7. Przyczyną może być nieszczelność układu wydechowego.
  8. Napisz wiadomość do tego gościa, opisze ci jaki filtr bedzie pasował https://allegro.pl/uzytkownik/hvinyl?bmatch=baseline-al-product-cl-eyesa2-engag-dict43-uni-1-2-0318
  9. poprzednie fotele były z poduszkami. Więc miałem już fabrycznie pociągniętą instalację air bag i zapięcia pasa
  10. Udało się, poniżej opis pinów. Fotel kierowcy: 1 do Bordnetz T12K pin 1 (wtyk C1, pin 1) 2 do Climatica, kostka T20 pin 13 3 Stały + (z bezpiecznikiem 30 A) 4 do pinu 4 w fotelu pasażera 5 masa 6 pusty 7 pusty 8 stały + (z bezpiecznikiem 30A) 9 masa 10 do pinu 3 w fotelu pasażera, oraz do kostki T20 w climatic pin 12 Fotel pasażera 1 2 3 do pinu 10 w fotelu kierowcy, oraz do kostki T20 w climatic pin 12 4 do pinu 4 w fotelu kierowcy 5 Masa 6 7 8 9 10
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy