Skocz do zawartości
longboy

Wszystko o katalizatorze ....

Rekomendowane odpowiedzi

AHa to spoko, i tak lepiej zajmij się najpierw turbiną bo w innym temacie napisałeś że brakuje Ci jakiegoś zaworka w turbinie, czyli pewnie klapki od wg a bez tego mocy nie będzie. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość MaTT_ZST

Nie chodzi o moc już nawet bo to tam szczegół, chodzi o ten koszmarny dźwięk...

 

Bo katalizator i tak był już wykończony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie chodzi o moc już nawet bo to tam szczegół, chodzi o ten koszmarny dźwięk...

 

Bo katalizator i tak był już wykończony.

 

"polonez" będzie dopóki nie trafi tam jakiś sensowny kat.

Najpierw padł mi kat. Został wyczyszczony - nadal było źle.

Został zrobiony przelot - nadal brzęczało.

Wstawiłem nowy, katalizator, polecany przez "fachowców" - zniwelował dźwięk o jakieś 70% ale brzęczenie pozostało.

Później okazało się, że ów uniwersalny to mała, g warta puszeczka, za którą zapłaciłem 500 zł zamiast kupić coś niewiele droższego i porządnego.

Także nie radzę powielać moich błędów z dawnych lat ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy wspawanie tłumika przelotowego coś zmieni? Jeśli tak to jaki proponujecie, jaki będzie pasował?

 

ja wstawiłem dokładnie taki http://allegro.pl/katalizator-zamiennik-audi-passat-1-8t-1-6-2-0-kat-i3249693262.html, w środku jest perforowana rura z zwężką i nie ma efektu buczenia ani tym bardziej poloneza ;) by check mnie w oczy nie palił została druga sonda wyłączona.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam czas na renowacje mojego wydechu 1.6 benzyna byłem u tłumikarza, mówił że jakąs kratke trzeba zalożyć no i niemam kata, dokładnie nie wiem co jest wstawione zamiast niego, mysle nad strumienicą lub rurą czy takim czymś tłumikiem rura allegro.pl/awg-tlumik-sportowy-rurowy-dl-55cm-cz-wa-i3337169014.html

 

Co radzicie

 

Zalezy mi na tym by moc silnika nie osłabła, a nawet stal sie lepszy wydajnościowo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

???? up

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podepne sie do tematu poniewaz mam problem ze swoim passatem 1.9 AFN a mianowicie auto ma turbo dziure od ok 2000-2500/2700 potem sie zbiera podmienialem czujniki n18 i n75 z innego passata z tym samym silnikiem i jest bez zmian podcisnienia sprawdzalem tez sa ok auto ma przejechane 285 tys (orginalnie) i jest jeszcze orginalny katalizator a bynajmniej tak twierdzi moj mechanik , jest jeszcze takie dziwne uczucie przy przyspieszaniu jakby autem troche trzepalo . Czy to moze byc zapchany katalizator? bo mysle nad wymiana go

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na pierwszy rzut oka wydaje mi się że to pompa wtryskowa siada...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak zimny pali super nie wazne czy mróz czy nie na cieplym juz jest troszke gorzej ..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czesc. a napiszcie proszę jak po wycieciu katalizatorów zachowują się sondy ktore są za katalizatorami? ja mam dwie przed i dwie za nimi - 2.8 V6 to jest B5 FL, rok 2002. i czy zostawiac tylko puszkę czy w środek dawać jakas przelotkę?

aha i wazne pytanie: poza mocą na plus - jakie zmiany w spalaniu po usunięciu kat?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czesc. a napiszcie proszę jak po wycieciu katalizatorów zachowują się sondy ktore są za katalizatorami? ja mam dwie przed i dwie za nimi - 2.8 V6 to jest B5 FL, rok 2002. i czy zostawiac tylko puszkę czy w środek dawać jakas przelotkę?

aha i wazne pytanie: poza mocą na plus - jakie zmiany w spalaniu po usunięciu kat?

W benzyniaku po wycięciu kata sondy zaczynają głupieć...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jakie będzie najlepsze rozwiązanie z katalizatorem w silniku 1.8T ANB po zmianie turbiny na mocniejsza k04. Wycięcie go, wstawić jakiś sportowy o ile takowy jest, czy wstawić standardowy nowy zamiennik? Pytam, bo mój chyba rozleciał się w środku i planuje w przyszłości zmienić turbo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Janiś

Witam posiadam passata 1.8t 150km AEB chciałbym zrobic mu przelot i mam parę pytań czy rura musi byc z kwasowki?? Czy jak wytne kata a sonde wstawie w rure to bedzie ok?? czy lepiej go wybebeszyc i do tego dolozyc rure 2.5"??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam posiadam passata 1.8t 150km AEB chciałbym zrobic mu przelot i mam parę pytań czy rura musi byc z kwasowki?? Czy jak wytne kata a sonde wstawie w rure to bedzie ok?? czy lepiej go wybebeszyc i do tego dolozyc rure 2.5"??

 

 

kurcze pytacie o katalizatory przy silniku 1.8T na temat których jest kilka tematów i kiladziesiąt postów na tym forum - skoro ja, nowy na forum to wiem, to Wy chyba w ogóle nie przeglądaliście tematów.

:/:

pomoże ktoś z moimi katalizatorami 2.8 v6?

 

Pozdrowienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kurcze pytacie o katalizatory przy silniku 1.8T na temat których jest kilka tematów i kiladziesiąt postów na tym forum - skoro ja, nowy na forum to wiem, to Wy chyba w ogóle nie przeglądaliście tematów.

:/:

pomoże ktoś z moimi katalizatorami 2.8 v6?

 

Pozdrowienia.

 

podbijam do góry. pomoże ktoś z katami 2.8?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czy ktoś z osób będących na forum posiada fotoporade jak wymienić plecionkę za turbiną? Czeka mnie wymiana, mam do tego warunki a nie chce na 15 razy przypasowywać całości do siebie.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nachodzi mnie żeby wybić katalizator w AFN, ale obawiam się smrodku i dymienia, no i ewentualnie kontroli spalin (jeżdżę po Niemczech), czy gdyby kat był zatkany, bo wiem że poprzedni właściciel przez 6 lat jeździł mułowato, to czy przy długich trasach i prędkościach autostradowych ma on szanse się "przedmuchać" ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Czy ktoś z osób będących na forum posiada fotoporade jak wymienić plecionkę za turbiną? Czeka mnie wymiana, mam do tego warunki a nie chce na 15 razy przypasowywać całości do siebie.

Pozdrawiam.

 

a po czym stwierdzasz ze ww plecionka jest do wymiany ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności