Jump to content

bodzik

  • Content count

    633
  • Joined

  • Last visited

About bodzik

  • Birthday 06/12/1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    ERA

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2001

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. bodzik

    Logi 1.8t

    To jest seria, patrzać na doładowanie to jakiś problem ze sterowaniem turbo masz.
  2. bodzik

    B5fl 2004r. AWT pomoc w ocenie logów.

    Zadane ciśnienie powyżej 5 tys jest zbyt duże jak na seryjna turbine dlatego pojawia się błąd. Reszta wygląda w miarę ok.
  3. Skasuj błędy i zrób 002+033, moim zdaniem przepływka zaniża dlatego wysokie wartosci w 032.
  4. Dlaczego nie kupiłeś dedykowanych świec tylko jakieś wynalazki?
  5. Jakie dokładnie założyłeś świece? sprawdz jaki numer ma przepływka.
  6. bodzik

    kasowanie korekt STFT i LTFT

    Kasując błędy vagiem.
  7. bodzik

    Prośba o analizę logów błąd 16683 p0299

    To pęknięcie nie ma wpływu na doładowanie, powtórz logi z podmienionym n75, błąd dalej będzie wyskakiwał bo zadane doładowanie jest za wysokie na seryjną turbinę, trzeba poprawić program.
  8. Chłopie ktoś CI próbuje pomóc a Ty jeszcze marudzisz, piszesz że chcesz sprawdzić pompę to CI pisze że sprawność pompy sprawdza się podczas próby dynamicznej, nic nie pisałeś dlaczego go wymieniłeś że starty miał rozdartą membrane, także nic nie pisałęś że nie ma powrotu do baku, zreszta moim zdaniem to nie możliwe bo wtedy byś miał maksymalne ciśnienie jakie daje pompa, pewnie koło 6 bar... Co do ciśnienia na jałowych to też masz nie prawidłowe powinno byc koło 3,5 bar na wolnych, po dodaniu gazu powinno skoczyć do około 4 bar, tak samo po zdjeciu wezyka podciśnieniowego z regulatora. Więc nie wiem w którym miejscu sobie zaprzeczam
  9. Co do mierzenia ciśnienia to robi się to podczas próby dynamicznej tak jak logi, sprawdzanie na postoju nic nie mowi o sprawności pompy, co do ciśnienia na postoju to nie działa to prawidłowo, załóż swój stary org. regulator paliwa, nie wiem czemu przyszło CI do głowy go wymieniać.
  10. bodzik

    Prośba o analizę logów błąd 16683 p0299

    Z odpietym n75 jest ok, podmień n75 na inny.
  11. bodzik

    log passat b5 1.8T AEB '97r.

    Wygląda ok, przez to ze masz k03s może być większy przepływ.
  12. Z logów wychodzi że auto jest całkiem sprawne, błąd może wynikać z nie do końca dobrej regulacji lpg, często wywala go na nie do końca nagrzanym silniku i z słabo wyrególowana mieszanką na lpg w tym czasie.
  13. Wymień termostat i zrób 002+033 po kasowaniu błędów.
  14. bodzik

    log passat b5 1.8T AEB '97r.

    Logi robimy do odcinki, w tych co dałeś wygląda że powinna być seria.
×

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy