-
Content Count
667 -
Joined
-
Last visited
Seller statistics
- 0
- 0
- 0
About kserkses
- Birthday 02/24/1975
Informacje osobiste
-
Imię
Damian
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Katowice/ Ruda Śl.
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
-
Rok produkcji
2001
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
co wcale nie znaczy że mapa się skasowała do fabrycznej (sam miałem kiedyś taki przypadek że klemy odpiełem na 50 minut a sterownik się nie skasował ) dobry sposób to vagiem skasować bądź odepnij klemy i zetknij je razem na 5 minut.
-
a strzele na chybił trafi ze wskazaniem na trafił ...... czeka cię wizyta u gazownika celem ponownego strojenia instalacji lpg ponieważ wygląda na to że rozjechała ci się mapa benzyny.
-
w czasie pracy na wolnych obrotach nie, tylko podczas obciążenia (jazdy).
-
co do gruszki, to sposób jak najbardziej ok, ale co do N75 już nie. Sam niedawno przechodziłem problemy z falowaniem " mocy" które się zaczynało w okolicach 3800 obr/min, po podaniu napięcia zaworek ładnie cykał (była praca). Ale niestety zawór N75 nie pracuje na zasadzie 0/1 (otwarty/ zamknięty) lecz pracuje cały czas (stabilizuje ciśnienie które wytwarza turbina na zadanym poziomie przez komputer), co za tym idzie może pracować po podaniu napięcia na słuch lecz pod obciążeniem w pewnych momentach się przycina( ja miałem tak u siebie, czyszczenie nie zdało egzaminu, wymiana na nowy rozwiązała problem. A wszystko było ładnie widać w logach dynamicznych powyżej 3800 obr na biegach 4 i 5 na niższych nie było to odczuwalne.
-
osobiście wolałbym zmienić rozrząd z napinaczem a bez pompy (choć zawsze wymieniam wszystko) tylko haczyk w tym że jakby cokolwiek z wymienianych rzeczy klękło to masz tylko gwarancję sprzedawcy a gdy mechanik daje części gwarantem jest on. Czyli gdyby nagle zaczęła rolka jakaś niedomagać to ty płacisz ponownie za wymianę jej (robociznę) 350zł
-
mapy benzyny się nie ustawia ona jest tam fabrycznie wgrana a po skasowaniu vagiem błędów sama powróci do ustawień pierwotnych, co do samodzielnego ustawiania mapy lpg to właśnie jej nieprawidłowe ustawienie skutkuje rozjechaniem mapy benzyny. mogłeś też sprawdzić korekty z sond one ci też pokażą w którą stronę się sypneła mapa
-
jak masz vaga to skasuj błędy nie zależnie czy są czy ich nie ma, jak nie masz vaga to odepnij akumulator na jakieś 20 minut i złącz klemy razem, potem odpal nie włączając lpg. jak wszystko będzie ok to znaczy że mapa się posypała i wycieczka do gazownika cię nie ominie w celu ponownej regulacji bądź usunięcia usterki w instalacji.
-
Śląski Cykliczny Spot (przedostatnia sobota 15:30)
kserkses replied to rainman777's topic in Śląskie's Dyskusje
Na chwilę obecną rozumiem że nie będzie nikogo z vagiem ??? -
Śląski Cykliczny Spot (przedostatnia sobota 15:30)
kserkses replied to rainman777's topic in Śląskie's Dyskusje
Witam, a czy będzie może ktoś z vag-com by mi coś przestawić w ustawieniach ?? ...bo od czasu gdy zmieniłem na lapka z winows 8 nie potrafię pełnej wersji zainstalować -
...225km i 340 NM a i non stop czy lato czy zima kapeć 225/45 i jak piszę że się baaardzo spieszyłem to autobaną popierdzielam 190-210
-
od czasu założenia lpg poważniejszych napraw związanych z instalacją bądź silnikiem nie było (nie licząc dwukrotnej już regeneracji turbiny ale to nawet jeżdżąc na PB jest nieuniknione) średnie spalanie jeżdżąc do 130 km/h jest 12,5 l LPG 60% to trasa ...ale bywało że i spalił mi już 19 litrów jak się baaardzo spieszyłem.
-
osobiście mam taki czwarty rok i wszystko gra jak trzeba http://allegro.pl/akumulator-centra-futura-53ah-540a-53-ah-ca530-gw-i4846463463.html
-
...to i ja wrzucę swoje trzy (3) grosze ...szósty(6) rok już minął i 270 000 km na lpg (na liczniku zbliża się PÓŁ MILIONA km jedyny dodatkowy koszt to wymiana wtryskiwaczy, umarły a raczej jeden śmiercią naturalną, wymieniłem komplet) a silnik pomimo swych 225 kucy ma się dobrze ...jak nie wierzysz chętnie stanę na kresce
-
tak jak najbardziej
-
1.8T Tak ma przyspieszać, czy cos tu nie gra?? [filmik]
kserkses replied to McBoss's topic in Passat B5 (3B i 3BG)
rośnie wraz z obrotami, w końcu nadciśnienie wytwarza turbosprężarka a nie jest podawane z butli.