Skocz do zawartości

tppl1986

  • Liczba zawartości

    368
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O tppl1986

  • Urodziny 18.10.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łomża

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Post #1267 polecam wszystkim niezdecydowanym
  2. poduszki tez łatwo sprawdzic najlepiej z kanału ...
  3. dwumas łatwo sprawdzic trzymasz pedał gazu na obrotach 1500-1800 i wciskasz puszczasz sprzęgło jak obroty drastycznie sie zmieniaja to wiedz że cos sie juz dzieje z dwumasa, poduszki powoduja drgania przy ruszaniu pod górke
  4. odkamieniałem tylko nagrzewnice za kazdym razem roztwór pozostawał na 15 minut może wrzątek trochę krócej niedługo to samo bede robił w passacie b4
  5. Panowie ostatnio u siebie walczyłem z brakiem ogrzewania po0nieważ kiedy trasa była dłuzsza niz 20 km to marzłem w nogi wywalło na samodiagnozie climatronica 4 błędy- v68, v85 i 2 mniej wazne , czyściłem 2 silniczki, nic to nie dało postanowiłem okkamienić nagrzewnice octem. Efekt jest piorunujacy, teraz dosłownie parzy w reke jak sie przyłozy do kratki a miksture sporżadziłem tak ocet- woda 1/1 zimny roztwór ocet-woda 1/1 ciepły roztwór ocet-woda 2/1 wrzątek płukanie wodą z kranu płukanie woda destylowana
  6. u mnie po wymianie na syntetyk popychacze zaczeły cykać na zimnym i to dość głośno na rozgrzanym jest ok ale nie wiem co było wlane wcześniej Jaki orientacyjny koszt czesci popychacze i szklanki?
  7. Majonez jaki majonez nie pisałem o majonezie, auto już jeździ normalnie nowy korek i problem rozwiazany
  8. Spalanie na postoju powyżej 1.5 litra, trzęsie silnikiem w pewnym zakresie obrotów, dymienie , brak mocy to sa najczestsze objawy
  9. Koledzy mam podobny problem już prawie od roku przy obr 1800 na 4,5 biegu jest uczucie szarpania na rozgrzanym silniku, poduszki pod silnikiem wymienione, czasami szarpie przy ruszaniu jak rozgrzany grupa 023 na vagu powyżej 105 grupa i tu putanie ile mozna tak jeszcze jeździc, 013 i 018 w normie, co jakis czas wyskoczy bład o pompowtryskach , i strasznie cos cyka jak zimny silnik podejrzewam ze popmowtryski. Auto rozwija pełną moc, zero dymienia spalanie na poziomie 9 l przewaznie po miescie. jakies sugestie
  10. Panowie problem rozwiazany tester uszczelki pod głowica nie wykazał spalin w płynie chlodniczym wymiana korka na nowy pomogła
  11. Panowie mam problem z autem powyzej 100 km/h wyrzuca płyn przez zbiorniczek i to nie cały czas, wyrzuca tylko przy zakreconum korku. Oleju nie ubywa, płyn ma konsystecje jakby na górze pływała musztarda , chłodnica zimna, dolny przewód zimny, górny goracy i w zbiorniczku gorący, wentylator działa, najwieksza temp na vagu 93 st, auto nagrzewa sie po ok 6 km, zadnych błedów na vagu.Rozrząd i pompa wody rok temu wymienione Macie jakies sugestie ?
  12. W okolicach tego przewodu masz zawór n75 tam szukaj no i podłacz vaga
  13. Nie zakłóadam nowego tematu i wiec pisze tutaj dodaje logi i prosze o analiuze auto nie ma mocy i duzo pali pacjent to passat b5 tdi 90 KM http://vaglog.pl/log_256947.html
  14. Prawdopodobnie lichy pasek załozyłeś...
  15. Koledzy potrzebuje znać długośc takiego nypelka na zasilaniu oleju do turbiny wiem że tam jest gwint M10X1/M14X1.5 ale nie znam długości gwintu . A może taki nypel podejdzie od AFN-a? Proszę o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności