Skocz do zawartości

SzalonyHarry

  • Liczba zawartości

    47
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O SzalonyHarry

  • Urodziny 07.02.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Kamil
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Krzczonów

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AVG)
  • Rok produkcji
    2000
  1. tylko właśnie mnie to dziwi że na zimnym silniku po paru sekundach cichna popychacze a jak olej sie zagrzeje to juz cały czas cykają. Powiedz mi co ty na to jak bym najpierw zrobił sobie płykanke silnika i wlał nowy olej plus filter zbadał cisnienie pompy oleju. Tylko czy po takim zabiegu , jak by czasem nie pomógł to mogę zdemontowac wałek i wymienic szklanki bez ponownego zalewania olejem?
  2. To wiem, ale właśnie niepokoi mnie czemu cykaja na ciepłym silniku ?
  3. Witam ostatnio zauwazyłem ze strasznie zaczęły mi cykać hydropopychacze . Na zimnym silniku zaraz po uruchomieniu chwile cykaja po czym przestaja , ale zaś na ciepłym silniku to juz cały czas tłuką . Co może byc przyczyną ? Akurat jestem przed wymiana oleju i szkoda było by go lać jeśli ten element jest do wymiany . Mam na liczniku 320 tys. km . jeżdżę na oleju Motul 6100 , 10w40. Na 10-11 tys praktycznie niedolewam oleju . Nie wiem czy odrazu sie brac za wymianę "szklanek" czy może poczekać ? np. zrobić płukanke i zalać nowym olejem , może np lepszym? nie wiem czy przy takim przebiegu wlewać syntetyka ? czy będzie to zdrowe dla silnika? Mysle tez nad sprawszeniem ciśnienia oleju . Z tego co wyczytałem to należy wkrecić w czujnik ciśnienia oleju manometr .Tylko jakie wartości są prawidłowe ? Może kto wie jaki jest gwint na czujniku? to by odrazu jutro skoczyłpo pracy po manometr i weża i bym działał . Może ktoś z Was już przerabiał ten problem ?
  4. a wiesz moze w ktorym miejscu wychodzi wiazka od lamp przednich w aucie ? bo poradzilem sb ze wszystkim tylko zostalo mi znalezienie przewodu zielono-bialego ( bo mam instalacje pod halogeny tylko nie cała ) lub przeciagac dodatkowy przewod.
  5. Witam . Chciał bym w swoim passacie zamontować lampy http://allegro.pl/lampy-vw-passat-b5-depo-h4-clear-black-halogen-h7-i5903547893.html I mam mały problem . Otóż , nie mam pełnej instalacji pod światła przeciwmgłowe przednie ( brak przełącznika ) 5-ty kabel ( biało - zielony ) mam w przewodzie do lamp . Ale już przy przełączniku świateł ( wtyczce niema). Zakupiłem , Przełacznik pod lamy z 2-ma poziomami, przekaznik no i lamy oczywiście , ale potrzebuje pomocy jak to podłaczyc . Najlepiej Jakiś schemat instalacji plus jakieś wyjaśnienie gdzie podłaczyć bezpiecznik , jakiej wartości . Wiem na necie jest tego multum , ale mam juz letki metlik w głowie ;/ Z góry dzieki za pomoc
  6. czyli w bloku w MS blok 001 kratka nr 4 odczytuje temperature . a kat wtrysku w GROUP OOO okienku 2 . A mój wykres był na rowni z osia x . Czyli musze przyblizyc pompe w strone silnika ? bezpieczny jest to zabieg , moze sie cos stać , bo nigdy nie robiłem z czyms takim ;/
  7. Witam , Pojechałem do kolegi skasować błęda poduszki powietrznej . To przy okazji że posiada Program i z ciekawości zrobilismy pare logów . I w jednym wyszło coś takiego z tego co komputer pokazywał w 2 okienku powinny byc wartosci powyzej 50 . Dodam , że robilismy to na Ciepłym silniku zaraz po przyjeździe . Tylko troche to dziwne bo nie mam zadnych problemów z uruchamianiem i z praca silnika . I teraz niewiem ;/ probować ja troche przesunać w strone silnika?
  8. Ja u sb posmarowalem.troche pasta miedziana i nic sie nie dzialo. A co do.bledu to.raczej nie trzeba kasowac. Powinien normalnie dzialac.Sprawdz. kiedy ci ten blad wyskakuje. Np. Podczas skrecanka kol. Czy przy normalnej jezdzie. Mi ostatnio sie kontrolka zapalila jak wjechalem w zaspe ze sniegiem. Troszke go poruszalo. I sie zapala:)
  9. No akurat nie bylem i nie jestem dobry z jezyka polskiego.Przyznaje sie.Ale chociaz probuje pomusz na forum .A jak tu widac niektorzy. Wola sie czepiac slownictwa:) zycze tyle zapalu w udzielaniu pomocy:) (post z telefonu. I sa bledy)!
  10. Potocznie nazywane włąńczanie i wyłańczanie turbiny , lub np. że zaczyna ciągnąć , doładowywac itd a że się turbina cały czas kręci to chyba każdy wie a dzięki sztangi i nie tylko jej w turbinie zamykają sie lub otwierają sie łopatki co powoduje zwiększenie lub zmniejszenie ciśnienia
  11. chyba musisz przerobić kostki bo sa inne. JA tez mam pytanie czy siedzenia od a6 c6 (kombi) podejda do passata b5 (sedan)??
  12. Wydłużenie sztangi lub skrócenie sprawia że turbina wcześniej lub poźnie się włańcza . Niepolecam takiej zabawy . Orginalnie lub po regeneracjach sztangla jest ustawiona i zabezpieczona lakiem . i tej pozucji sie trzymamy
  13. Trochę czasu i chęci a ze wszystkim zrobisz Ta tulejka jak by czasem nie trzymała zbytnio mocna czujnika to odegnij troche Lapki co są w środku. A jak masz paste miedziana to tez możesz troche po bokach posmarować .uchroni troche od nastepnego zapieczenia.
  14. Niekoniecznie trzeba sciagać zwrotnice Jest też drugi sposób . Ale to chyba dla tych z wiekszymi nerwami . NA początku musimy sprawdzić czy napewno jest ten czujnik zepsuty . ( Żeby czasem dobrego nie wyrywać ) czyli pod komputer . A gdy mamy już pewność to na podnośnik skręcamy i odkręcamt koło i zabieramy się za wyrywanie tego czujnika . Jeśli jest zapieczony to na 100% sie urwie i w zwrotnicy zostanie jego druga część . No i od tego momentu zaczyna sie zabawa . Srubokręt WD 40 do pomocy młotek jakies szczypce < no i trzeba jakos go wydłubać . Jednym wychodzi elegancko drugim już nie . Mi zeszlo z 30 min . POtem wiadomo jako tako przeczyścić otwór . A co do tej tulejki . to śmialo ja sie da wymontować . i nie przejmuj się że ja uszkodzisz . Da sie ja kupic ( OCZYWIŚCIE W SKLEPIE !! KOSZT OKOŁO 15 ZŁ SERVIS ODRADZAM ) A w sklepie to normalnie pytasz się o tulejke do czujnika ABS . Na początku mogą wystawić oczy ale ta część jest dostepna . A jak jakimś cudeMm sprzedawca nie będzie mogł ja znaleść w komputerze to nie patrzy w dział razem z czyjnikami ABS . Ja czujnik ABS wziąłem najtańszy i do tej pory działą . Chyba 56 zł dałem . A jak chcesz zdemontowac wszystko to tam u góry chyba jest opisane . Aha , CZUJNIK MUSISZ WEPCHNAC DO KOŃCA A POTEM GO TROCHE ODSUNĄĆ ŻEBY SIE TAM W ŚRODKU NIE OCIERAŁ !!! Z DRUGIEJ STRONY MUSI BYĆ PODOBNIE USTAWIONY
  15. Wg mnie diesel zawsze będzie chodzić jak ciągnik wytniesz tłumnik to będzie głośniejszy hehe Z tyłu mozna wsadzić końcówki to bedzie sie ładniej prezentowac i puszczać wyrzej czarne bączki Taka prawda Benzyniak do grania jest stworzony
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności