-
Liczba zawartości
47 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O SzalonyHarry
- Urodziny 07.02.1991
Informacje osobiste
-
Imię
Kamil
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Krzczonów
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AVG)
-
Rok produkcji
2000
-
Cykające Hydro popychacze 1.9 Tdi 110km avg
SzalonyHarry odpowiedział SzalonyHarry → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
tylko właśnie mnie to dziwi że na zimnym silniku po paru sekundach cichna popychacze a jak olej sie zagrzeje to juz cały czas cykają. Powiedz mi co ty na to jak bym najpierw zrobił sobie płykanke silnika i wlał nowy olej plus filter zbadał cisnienie pompy oleju. Tylko czy po takim zabiegu , jak by czasem nie pomógł to mogę zdemontowac wałek i wymienic szklanki bez ponownego zalewania olejem? -
Cykające Hydro popychacze 1.9 Tdi 110km avg
SzalonyHarry odpowiedział SzalonyHarry → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
To wiem, ale właśnie niepokoi mnie czemu cykaja na ciepłym silniku ? -
Witam ostatnio zauwazyłem ze strasznie zaczęły mi cykać hydropopychacze . Na zimnym silniku zaraz po uruchomieniu chwile cykaja po czym przestaja , ale zaś na ciepłym silniku to juz cały czas tłuką . Co może byc przyczyną ? Akurat jestem przed wymiana oleju i szkoda było by go lać jeśli ten element jest do wymiany . Mam na liczniku 320 tys. km . jeżdżę na oleju Motul 6100 , 10w40. Na 10-11 tys praktycznie niedolewam oleju . Nie wiem czy odrazu sie brac za wymianę "szklanek" czy może poczekać ? np. zrobić płukanke i zalać nowym olejem , może np lepszym? nie wiem czy przy takim przebiegu wlewać syntetyka ? czy będzie to zdrowe dla silnika? Mysle tez nad sprawszeniem ciśnienia oleju . Z tego co wyczytałem to należy wkrecić w czujnik ciśnienia oleju manometr .Tylko jakie wartości są prawidłowe ? Może kto wie jaki jest gwint na czujniku? to by odrazu jutro skoczyłpo pracy po manometr i weża i bym działał . Może ktoś z Was już przerabiał ten problem ?
-
Pomoc w montażu Lamp z halogenami
SzalonyHarry odpowiedział SzalonyHarry → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
a wiesz moze w ktorym miejscu wychodzi wiazka od lamp przednich w aucie ? bo poradzilem sb ze wszystkim tylko zostalo mi znalezienie przewodu zielono-bialego ( bo mam instalacje pod halogeny tylko nie cała ) lub przeciagac dodatkowy przewod. -
Witam . Chciał bym w swoim passacie zamontować lampy http://allegro.pl/lampy-vw-passat-b5-depo-h4-clear-black-halogen-h7-i5903547893.html I mam mały problem . Otóż , nie mam pełnej instalacji pod światła przeciwmgłowe przednie ( brak przełącznika ) 5-ty kabel ( biało - zielony ) mam w przewodzie do lamp . Ale już przy przełączniku świateł ( wtyczce niema). Zakupiłem , Przełacznik pod lamy z 2-ma poziomami, przekaznik no i lamy oczywiście , ale potrzebuje pomocy jak to podłaczyc . Najlepiej Jakiś schemat instalacji plus jakieś wyjaśnienie gdzie podłaczyć bezpiecznik , jakiej wartości . Wiem na necie jest tego multum , ale mam juz letki metlik w głowie ;/ Z góry dzieki za pomoc
-
czyli w bloku w MS blok 001 kratka nr 4 odczytuje temperature . a kat wtrysku w GROUP OOO okienku 2 . A mój wykres był na rowni z osia x . Czyli musze przyblizyc pompe w strone silnika ? bezpieczny jest to zabieg , moze sie cos stać , bo nigdy nie robiłem z czyms takim ;/
-
Witam , Pojechałem do kolegi skasować błęda poduszki powietrznej . To przy okazji że posiada Program i z ciekawości zrobilismy pare logów . I w jednym wyszło coś takiego z tego co komputer pokazywał w 2 okienku powinny byc wartosci powyzej 50 . Dodam , że robilismy to na Ciepłym silniku zaraz po przyjeździe . Tylko troche to dziwne bo nie mam zadnych problemów z uruchamianiem i z praca silnika . I teraz niewiem ;/ probować ja troche przesunać w strone silnika?
-
Poradnik - rozwiązany problem z zapiekającym sie czujnikiem ABS.
SzalonyHarry odpowiedział zielonyB5 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Ja u sb posmarowalem.troche pasta miedziana i nic sie nie dzialo. A co do.bledu to.raczej nie trzeba kasowac. Powinien normalnie dzialac.Sprawdz. kiedy ci ten blad wyskakuje. Np. Podczas skrecanka kol. Czy przy normalnej jezdzie. Mi ostatnio sie kontrolka zapalila jak wjechalem w zaspe ze sniegiem. Troszke go poruszalo. I sie zapala:) -
Turbina...historia bez końca.
SzalonyHarry odpowiedział harmoniush → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
No akurat nie bylem i nie jestem dobry z jezyka polskiego.Przyznaje sie.Ale chociaz probuje pomusz na forum .A jak tu widac niektorzy. Wola sie czepiac slownictwa:) zycze tyle zapalu w udzielaniu pomocy:) (post z telefonu. I sa bledy)! -
Turbina...historia bez końca.
SzalonyHarry odpowiedział harmoniush → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Potocznie nazywane włąńczanie i wyłańczanie turbiny , lub np. że zaczyna ciągnąć , doładowywac itd a że się turbina cały czas kręci to chyba każdy wie a dzięki sztangi i nie tylko jej w turbinie zamykają sie lub otwierają sie łopatki co powoduje zwiększenie lub zmniejszenie ciśnienia -
FOTELE I KANAPA ( z AUDI A6 do PASSAT 3BG) KOMBI
SzalonyHarry odpowiedział WLK → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
chyba musisz przerobić kostki bo sa inne. JA tez mam pytanie czy siedzenia od a6 c6 (kombi) podejda do passata b5 (sedan)?? -
Turbina...historia bez końca.
SzalonyHarry odpowiedział harmoniush → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Wydłużenie sztangi lub skrócenie sprawia że turbina wcześniej lub poźnie się włańcza . Niepolecam takiej zabawy . Orginalnie lub po regeneracjach sztangla jest ustawiona i zabezpieczona lakiem . i tej pozucji sie trzymamy -
Poradnik - rozwiązany problem z zapiekającym sie czujnikiem ABS.
SzalonyHarry odpowiedział zielonyB5 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Trochę czasu i chęci a ze wszystkim zrobisz Ta tulejka jak by czasem nie trzymała zbytnio mocna czujnika to odegnij troche Lapki co są w środku. A jak masz paste miedziana to tez możesz troche po bokach posmarować .uchroni troche od nastepnego zapieczenia. -
Poradnik - rozwiązany problem z zapiekającym sie czujnikiem ABS.
SzalonyHarry odpowiedział zielonyB5 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Niekoniecznie trzeba sciagać zwrotnice Jest też drugi sposób . Ale to chyba dla tych z wiekszymi nerwami . NA początku musimy sprawdzić czy napewno jest ten czujnik zepsuty . ( Żeby czasem dobrego nie wyrywać ) czyli pod komputer . A gdy mamy już pewność to na podnośnik skręcamy i odkręcamt koło i zabieramy się za wyrywanie tego czujnika . Jeśli jest zapieczony to na 100% sie urwie i w zwrotnicy zostanie jego druga część . No i od tego momentu zaczyna sie zabawa . Srubokręt WD 40 do pomocy młotek jakies szczypce < no i trzeba jakos go wydłubać . Jednym wychodzi elegancko drugim już nie . Mi zeszlo z 30 min . POtem wiadomo jako tako przeczyścić otwór . A co do tej tulejki . to śmialo ja sie da wymontować . i nie przejmuj się że ja uszkodzisz . Da sie ja kupic ( OCZYWIŚCIE W SKLEPIE !! KOSZT OKOŁO 15 ZŁ SERVIS ODRADZAM ) A w sklepie to normalnie pytasz się o tulejke do czujnika ABS . Na początku mogą wystawić oczy ale ta część jest dostepna . A jak jakimś cudeMm sprzedawca nie będzie mogł ja znaleść w komputerze to nie patrzy w dział razem z czyjnikami ABS . Ja czujnik ABS wziąłem najtańszy i do tej pory działą . Chyba 56 zł dałem . A jak chcesz zdemontowac wszystko to tam u góry chyba jest opisane . Aha , CZUJNIK MUSISZ WEPCHNAC DO KOŃCA A POTEM GO TROCHE ODSUNĄĆ ŻEBY SIE TAM W ŚRODKU NIE OCIERAŁ !!! Z DRUGIEJ STRONY MUSI BYĆ PODOBNIE USTAWIONY -
Wg mnie diesel zawsze będzie chodzić jak ciągnik wytniesz tłumnik to będzie głośniejszy hehe Z tyłu mozna wsadzić końcówki to bedzie sie ładniej prezentowac i puszczać wyrzej czarne bączki Taka prawda Benzyniak do grania jest stworzony