Jump to content

zielonyB5

  • Content Count

    1,471
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About zielonyB5

  • Birthday 03/26/1992

Informacje osobiste

  • Imię
    Mateusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Nowogard

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2003

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. no akurat moje pole widzenia ogranicza się do parteru. Z mazdy akurat nie widze co się na hartwigu dzieje, jedynie te "bitwy" sokołów z innym ptactwem, co mają gniazda na dachu - jedyne warte uwagi widowisko za tym płotem
  2. jak masz filtr firmy maxgear bądz pochodnej to ma prawo tak być i zajeżdzisz motor. A brak masy to popularny temat w starcy TDi, w mojej 80tce pojawia sie czesto na piatce powyzej 2 tys obr.
  3. To moje wozidło, dynamicznie znaczyło, że miałem jeszcze GTB Jakiś czas nie zaglądałem to i widze, że gdzie mnie tam widziano, teraz czesto widze ktoregos z forumowiczy jak codziennie na struga jedzie, tylko ja jade na mazdę a ten dalej w siną dal.. Tablice ZPL ... Sebastian to ten czujnik wykręcasz w podstawie filtra oleju. Tylko uwazaj, bo ja w swojej audi i koledze w A4 wykręciłem razem z gwintem czujnik... w tym aluminium cięzko jest pozniej tez go załapać żeby gwintu nie porwać, a jak sie go urwie to już mozna nowej szukac. Jakby co to mam jakies czujniki na zbyciu to moge ci je dać, nówka kosztuje 30zł
  4. W ibizie z 2011r tez mialem podobne błedy i pomogła wymiana świec. U Ciebie widac, ze zapłony wypadają wiec cewki i swiece sprawdz.
  5. biorąc pod uwage wyeksploatowany silnik który żłopie olej który można porównac do żula to w stu procentach tak, no może po szampanie będzie bardziej bekał i to tak samo ma sie w tych zajazdach. ^^
  6. Dobra a tak na serio z tym olejem to lej bez problemu, ja już takie rzeczy za małolata przerabiałem i nic sie nie działo jak auto olej brało. Do wcześniejszego auta na dolewke dotankowałem 15W40 na 5W30 i dojeździł jeszcze do wymiany bez problemu. A to, że spalony to sie nie przejmuj, auto pewnie leciwe albo mazda 6 to i taki specyfik łyknie. A co do tych łebksich, polak to taki człowiek który zawsze wykombinuje coś mniej lub bardziej dobrego i moim zdaniem niczego takiego nie należy potępiać. W zach-pom jest akurat tak, że jedna góra dwie osoby jeszcze znają się cokolwiek na takich sprawach reszta po prostu wie tyle co na forum i innego leju jak motul nie zaleje ^^ Jeżeli masz takie pytania to lepiej zadaj je na forum golfa, bo tam mimo tego, że srednia wieku jest niższa troche niż tu ale o wiele szybciej i konkretniej dostaniesz jakiekolwiek info na dane zagadnienie - i to akurat nie tyczy się tylko zach-pom ale całego forum passata.
  7. a co to za problem? wiekszosc mechaników to potrafi zrobic, poza typowymi czesciami nic wiecej tam sie nie psuje
  8. Fotela z tego co mi wiadomo nie da się zamontowac inaczej, nie jest to na fasolkach ani czyms takim Prędzej sprawdz to co kolega wyżej pisał, bo przy ostrym hamowaniu będziesz miał zbiórke na przedniej szybie.
  9. http://forum.vw-passat.pl/threads/142478-Turbo-za-p%C3%B3%C5%BAno-wstaje-AVF do znawców forumowych proszę bardzo i prosze o jakieś porady
  10. Panowie posiada ktoś może ori śruby do montażu lampy w FL'u? Lub chociaż może podesłac jak one wyglądaja, bo jakis majster dał je na wkretydo spinek
  11. dobrze, że tylko czytałeś anie serwisowałeś. 270tys to może być wyczyn ale w osobówce, na rynku dostawczaków ten przebieg to świezynka wręcz. Mamy w firmie dwa transity - jeden 2007 drugi 2006 i objeżdza je stare, poczciwe ducato z 1995r a w tych jak nie wtryski, to turbina jak nie turbina to powrót do baku pęka lub panewki krecą się razem z wałem a podpór do wału napędowego to trzeba brać pięć na trase i po szóstą i tak trzeba dzwonić. Legenda skończyła się na tych poprzednich, teraz to chłam jakich mało - już lepiej kupić ducato z JTD, bardziej przyjazna konstrukcja i ma chociaż napinacz paska PK a nie jak transit, nie ma go w ogóle Polecam tego co wyżej pisali jeszczeraz 2.3 MJet lub starszego dużego JTD.
  12. jak moglesskręcic na taką obejme, skoro metalowa zakuwa węża wchodzi w plastikowy kołnierz?
  13. Witam, ostatnimi czasami miewam problemy z szybkozłączkami na dolocie w silniku PD. Wcześniej wyskakiwały tylko i mozna je było szybko wpiąc z powrotem ale wczoraj dosłownie wyje... złączke razem z kawałkiem kołnierza wychodzącego z intercoolera. Zawleczke znalazłem ale cooler do niczego sie nie nadaje. Stąd moje pytanie czy można takowe złaczki wyeliminować? Czy mozna ew. zastosował rure dolotu plastikową co jest za silnikiem z silnika AFN? Pozdrawiam.
  14. Orientuje się ktoś czy można zamienic rure plastikową dolotu tą za silnikiem z motoru AFN do AVF? I czy mozna jakoś wyeliminować te złączki w dolocie, od strony EGR sobie poradziłem wywalając go ale znów od strony intercoolera miałem taki strzał, że wyrwało mi kołnierz do zamocowania zawleczki.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy