-
Liczba zawartości
115 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O blur
- Urodziny 09.09.1975
Informacje osobiste
-
Imię
Grzegorz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Gliwice
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3BG) 2.5 TDI V6 163KM
-
Rok produkcji
2004
-
Link do tematu o samochodzie
100421
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Żeby otworzyć komputer musisz odgiąć blaszki górnej pokrywy, ale żeby zobaczyć spód PCB musisz rozwiercić aluminiowe nity, tylko ostrożnie. Jak w ASO dostaniesz numer części to możesz zapytać w Inter Cars i w serwisach ASB których jest wiele. Prewencyjnie do tej plastikowej puchy na komputer napchaj silki, czyli woreczków pochłaniających wilgoć, są często w opakowaniu sprzętu elektronicznego lub pudełkach po butach.
-
Skoro masz wodę po stronie pasażera to czym prędzej wymontuj komputer otwórz go i zobacz czy gniazdo połączeniowe nie jest zaśniedziała oraz czy obwód drukowany nie ma śniedzi. Mi też pokazywało cuda wianki a komputer był zielony.
-
Miałem ten błąd w zalanym komputerku, też pokazywało że zbyt niskie napięcie ale pomiary wykazywały że napięcie jest ok, najlepiej jak byś miał kompa na podkładkę, przelutowałem wszystkie punkty w moim kompie i nie znalazłem rozwiązania tego problemu dopiero wymiana kompa na nowy pomogła.
-
Podziwiam za wytrwałość i za mnogość wolnego czasu, jak byłem młody też tak się wygłupiałem jak bym teraz miał to robić to chyba lepiej kupić od razu coś takiego: http://www.alan.pl/radiokomunikacja/produkt/408/radio_cb_albrecht_ae_6790_am_fm_multi_gw_odlaczany_panel
-
Analiza logów 2.5 tdi v6 afb- warto chipować?????
blur odpowiedział tadiere → na temat → Analizy logów
ale w czym w BDG ? -
Analiza logów 2.5 tdi v6 afb- warto chipować?????
blur odpowiedział tadiere → na temat → Analizy logów
Rok temu byłem u bardzo dobrego i uznanego tunera i powiedział że 2.5 jest bardzo trudnym silnikiem do chipu, głównym problemem jest pompa wtryskowa która ma bardzo małą wydajność. -
To normalne że płyn po nagrzaniu się rozszerza, co Ty miałeś z fizyki ? Jeśli auto w miarę szybko osiąga 90 stopni u mnie Tak po 6 km a z nagrzewnicy dmucha gorące powietrze to nie wnikaj.
-
Pogaduchy Śląskie - Tu gadamy co gdzie jak i kiedy
blur odpowiedział djacek85 → na temat → Śląskie Dyskusje
Wszystkiego najlepszego, szkoda tylko że w życiu nie ma tak jak w wierszykach. -
Posiadam paska z tym silnikiem, zrobiłem nim 30tyś km teraz ma 182tyś i nic się nie stało, wałki w tym modelu są dodatkowo utwardzone, oleju nie bierze prawie wcale to znaczy wymieniam co 10tyś i jak naleję max to przy wymianie jest min, autko zrywne, silnik fajnie mruczy, nie trzęsie budą jak przy 1.9. Spalanie w cyklu mieszanym ok 8l ale ja mam automat. Na trasie mój rekord 6l.
-
Kółeczka siedzą na miejscu.
-
Odnoszę dziwne wrażenie że mój mechanik źle zamontował fotel kierowcy, jak dobrze popatrzeć jest on skierowany o kilka stopni w lewo, dodatkowo ciężko działa przesuwanie przód-tył jakby coś obcierało. Czy jest taka możliwość ?
-
To słabo szukałeś kolego, opisywałem ten problem, też błąd wskazywał zbyt niskie zasilanie, auto wchodziło podczas dłuższego postoju na "D" w tryb awaryjny czyli zapięty na sztywno 3ci bieg, miałem zalany komputer, jestem elektronikiem próbowałem go reanimować ale nic nie pomogło tylko wymiana komputera, na początek go wymontuj i zobacz czy nie jest zalany, komputer jest zamontowany pod nogami pasażera, musisz odkręcić boczek pod schowkiem (jedna śrubka) i ściągnąć plastikową nakładkę na progu, potem klucz chyba 10 łapy pod wykładzinę i odkręcasz plastikową puchę z komputerem. otwierasz ją odpinasz kompa, odginasz blaszki i widzisz górę płyty głównej, żeby zobaczyć spód trzeba rozwiercić 4 nity.
-
No właśnie, zadzwoniłem do ASO i zamówiłem nową śrubę oraz nitonakrętkę tyle że gość inaczej to nazwał i kosztowało coś śmiesznie mało ok 80gr, znajomy ma nitonakrętki i zaciskarkę ale te fabryczne mają większy kołnierz.
-
Witam panowie, mam szybkie pytanko, dzisiaj w celach naprawczych musiałem odkręcić atrapę grila no i pech chciał że śruba z prawej strony się zapiekła, przyłożyłem za dużo siły i niestety zaczęła się kręcić razem z nitonakrętką, niestety musiałem rozwiercić śrubę, udało mi się ją usunąć nie niszcząc gwintu nakrętki (gniazda), teraz pytanie czy da się to wyrwać i wprasować nową nakrętkę ? ewentualnie czy jest jakiś patent żeby tą zakotwiczyć ?
-
Monitoring wnętrza - przygotowanie do założenia
blur odpowiedział pompeusz666 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
link nie działa