Skocz do zawartości

sipowitz

  • Liczba zawartości

    2 455
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O sipowitz

  • Urodziny 01.01.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    SipowitZ
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    EU

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    1980

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Chłodniczka paliwa: http://www.easyautoparts.eu/en/spareparts/audi/audi-a6-4b-98-04/radiators/fuel-cooler/cvecc4-3b0201896
  2. Też tak sądziłem, jednakże można to regulować. Robi się to poprzez wsunięcie/wysunięcie końcówki drążka...
  3. Jasna sprawa. Mi po prostu szkoda czasu i zachodu. Ale ok, każdy wiadomo robi jak mu wygodniej lub taniej. Spierać się nie zamierzam, bo uważam nie ma o co... Tak czy inaczej nie mógłbym sobie pozwolić na ewentualny drugi raz demontować np górne, bo np. wali któryś tam sworzeń, a załóżmy, że byłby już po regulacji zbieżności i kątów.
  4. Chyba nie do końca. Nie pamiętam dokładnie nazwy, ale jest firma na górny śląsku, która robi(ła) (wkłada(ła)) sworznie. Tak czy inaczej przy obecnych cenach kompletu zawiasu nie warto się szarpać z zamiennikami.
  5. Z czystej ciekawości sprawdzę i popytam. Sworznie też występują?
  6. Gdzie takowe kupujesz? Czym i jak wyciskasz/wkładasz?
  7. Pytaj w hurtowniach CEMPOL, możliwe, że nawet dowiozą Ci do domu. Ale dzwoń i pytaj.
  8. To jest metoda o 50% skuteczności. Najprościej podłączyć się np. HEX-CAN+USB i po teście wyjdzie Ci jakie masz dostępne protokoły komunikacji.
  9. No elegancko, to do kompletu wywal jeszcze katalizator, zaślep EGR i będziesz miał pełnię szczęścia...
  10. Spokojnie, pewnie jeszcze trochę pojeździsz. A mechaników-naciągaczy omijaj dalekim łukiem.
  11. Zależy jak duże są to pęknięcia, jeśli 5-10 mm (wzdłużnie) uważam, że to żaden problem, a może to wynikać chociażbym ze złego montażu, czyli skręcenie na maksa gdy wiszą koła. Wtedy pęknięcia niestety powstaną. Najprościej złapać za koło i wykonywać ruchy pionowe i obserwować tuleję, jeśli będą duże luzy z powodu pęknięcia będzie to widać. Jeśli wahacz(e) nie walą, nie ruszaj, dojedź je.
  12. Amerykaniec zamiast cięgna widocznego do ręcznego otwierania (po prawej stronie) ma silniczek do automatycznego uchylania/otwierania klapy.
  13. Chodzi Ci o spawanie acetylenowo-tlenowe czy tylko w osłonie CO2/MiX?
  14. Można bez demontażu, ale to indywidualna decyzja spawacza, czy i jak planuje to zrobić. Dojście jest od góry i od dołu bardzo dobre w silnikach umieszczonych wzdłużnie. W poprzecznych tez da się zrobić na aucie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności