szefomaciek22 Zgłoś #81 Napisano 12 Czerwca 2008 witam. PROSZĘ szanownych klubowiczów o patent : " jak najprościej wyjąc katalizator z paska 3BG AWX 2001R i go wybebeszyć :634: JEŚLI ktoś zechciałby bo mi odpisać , to proszę cała ta operacje opisach w szczegółach . np którędy wyjąc góra?? dzięki dzięki dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawkog Zgłoś #82 Napisano 12 Czerwca 2008 dobrze ze w silniczkach AEB nie ma problemów po wycieciu kata Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indi Zgłoś #83 Napisano 24 Lipca 2008 koledzy teraz chce wywalic kata ze swojego passacika pytanie czy wycinamy go beszczelnie sama puche i zostawiamy plecionke czy calosc sie wywala?u mnie gosc chce 50-70zl za wspawanie tam rurki (cyt."zlomu tu pelno jakas rurke ci znajde") plecionka chyba musi zostac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #84 Napisano 24 Lipca 2008 Albo rura albo sama pucha bez bebechów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mej Zgłoś #85 Napisano 24 Lipca 2008 Witam.Slyszalem taka opinie.ze wyciecie kata wplywa negatywnie na turbine,tzn.katalizator stawia pewien opor,a po jego wycieciu tego oporu juz nie ma i mozna uszkodzic turbine. Czy to prawda? Jak sprawuja sie autka baz kata po x-tysiacach kilometrow? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #86 Napisano 24 Lipca 2008 Czy to prawda? Jak sprawuja sie autka baz kata po x-tysiacach kilometrow? Z tego co wiem od kolegów bez kata - spisuje się normalnie. I nie narzekają na na swoje turbinki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Rogas Zgłoś #87 Napisano 24 Lipca 2008 Witam, A czy można wywalić katalizatory w ACK? Ja mam teoretycznie 174tys, w praktyce pewnie znacznie więcej wieć one już napewno nie działają. Nie będzie żanych problemów po wycięcięciu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PrZeMoL Zgłoś #88 Napisano 27 Lipca 2008 odpowiedz na moje pytanie co jest w katalizatorze..az oczom nie wierze ze dalem sie wyturlac na 100-200zl w ibizie..na bank z paska wycinam kata:)\ www platyna? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dlugiiii Zgłoś #89 Napisano 7 Sierpnia 2008 No więc tak Dzisiaj wstawiłem do swojej bryki zamiast katalizatora rure zrobioną na zamówienie(odpowiedni profil i grubość rury) i pierwsze moje odczucia (względem pustej puszki pozostałem po wykruszonym katalizatorze),że turbina szybciej się rozkręca przez co szybciej zaczyna samocho przyśpieszać.Nie wiem jak z przyśpieszaniem ,bo ostatnio trochę bawiłem się,ale napewno nie jest gorzej ,a prawdopodobnie troche lepiej,ale to jest tylko pewnie moje odczucie,bo taki efekt chciałbym Prędkości maksymalnej nie sprawdzałem,bo chce,żeby wszystko się dostroiło i farba się utwardziła(pewnie piecówka,bo jeszcze nie zeszło )W aucie ogólnie jest troszke ciszej i turbine słabiej słychać (nie tworzy się rezonans przydźwięku w puszcze) Podsumowując : Narazie widzę same plusy Koszt : Może trochę drożej ,ale podobno w dobrej firmie w Katowicach-Ochojec "Gawrońscy" za 250zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szefomaciek22 Zgłoś #90 Napisano 19 Sierpnia 2008 witam chcę wywalić kata z mojego AWX-A, ale jak by tak przypadaniem , zatrzymała by Mnie POLIZE z D i sprawdzili mi spaliny , to co wtedy ??? wyjdzie cos??? mandacik ?????? proszę o odpowiedz Czy mogę śmiało wywalić kata:D:D:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturman Zgłoś #91 Napisano 19 Sierpnia 2008 Witam Wszystkich. Czy w silniku benzynowym niema problemu z sądami lambda, czy mogą włączyć tryb awaryjny silnika? Ma ktoś jakieś doświadczenie w tej materii? Pozdrawiam. P.S. Czy ma ktoś do sprzedania katalizator do silnika ACK prawy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Rogas Zgłoś #92 Napisano 19 Sierpnia 2008 Heh W ACK nie ma problemów po wybebeszeniu kata Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dlugiiii Zgłoś #93 Napisano 19 Sierpnia 2008 Ale jedno co zauważyłem (chodź nie wiem dlaczego) silnik niby jest bardziej dynamiczny,w dolnym zakresie obrotów elastyczniejszy,ale mierząc stoperem do 100km\h wydaje mi się,że jest gorzej ok 0,5-1s Za każdym razem wychodzi mi trochę więcej niż kiedyś przez wycięciem PUSTEGO KATALIZATORA. Kiedyś w Seacie Cordobie (1.6mono wtrysku) wstawiłem strumienice zamiast katalizatora i ten sam efekt.Tam zauważyłem jeszcze,że stracił prędkość maksymalną jaką ja uzyskiwałem przed wycięciem !! Nie mam pojęcia jak tutaj z prędkością,bo nie miałem okazji (boję się prawdy )przycisnąć i zobaczyć Vmax;) Ktoś mi tłumaczył,że silnik od strony wydechu powinien mieć odpowiedni opór,aby był wydajniejszy.Czy to prawda to nie wiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aro01 Zgłoś #94 Napisano 22 Sierpnia 2008 witam jeśli w dowód jest wbity katalizator to musi być,bo mogą się czepić na przeglądzie, (chyba że mamy znajomego) ale moim zdaniem lepiej wyrzucić,lepszy dżwięk turbiny i szybciej wydalane są spaliny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aro01 Zgłoś #95 Napisano 22 Sierpnia 2008 indi to nie żadna bajka bo w katalizatorze masz platyne i srebro!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertAVF Zgłoś #96 Napisano 27 Sierpnia 2008 a moze ktos wie czy wyciecie kata moze wplynac na znikniecie trybu awaryjnego w afn?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sadisadi Zgłoś #97 Napisano 28 Sierpnia 2008 Tryb awaryjny prawie na pewno nie jest spowodowany katem. To że ci fura wpada w tryb awaryjny świadczy o tym, że gdzieś pod maską nie jest najlepiej. Jest full tematów o tym i wycięcie kata nie ma nic do rzeczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafcisz Zgłoś #98 Napisano 18 Stycznia 2009 Koledzy,kieruje do was malutkie pytanko?? Mam Passata 1,9 TDI,97 r,110KM i jak można i najlepiej gdzie sprawdzić stan katalizatora?? jakie są obiawy gdy katalizator jest już zużyty?? I jakie są koszta naprawy lub wymiany Katalizatora?? Pozdrawiam!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #99 Napisano 18 Stycznia 2009 jakie są obiawy gdy katalizator jest już zużyty? Patrz post nr 1 i 2 tego wątku. Samo wycięcie, wykruszenie zawartości i ponowne wspawanie puszki lub rury: 100-150 zł, za katalizator do AFN - znalazłem na Allegro przed chwilą - 240 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafcisz Zgłoś #100 Napisano 18 Stycznia 2009 Patrz post nr 1 i 2 tego wątku.Samo wycięcie, wykruszenie zawartości i ponowne wspawanie puszki lub rury: 100-150 zł, za katalizator do AFN - znalazłem na Allegro przed chwilą - 240 zł. Dzięki kolego!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach