-
Liczba zawartości
139 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O pawkog
- Urodziny 02.03.1987
Informacje osobiste
-
Imię
Paweł
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Tarnów
Samochód
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
1998
-
zapomniałem dodać - komputer pokazał jedynie blokowanie zapłonu przez immobilizer.... żadnych innych błędów
-
Witajcie! Mamy problem z moim były paskiem. Problem jest taki iż już klika razy nagle auto dostaje zmuły i gaśnie. Po odpaleniu falują obroty coraz niżej aż do praktycznego zgaśnięcia. Przy tym słychać dziwne odgłosy od od strony pompy paliwowej. Pompa była wymieniona około 1 rok temu na nowy zamiennik, po tym jak stara padła całkiem nagle. Po zostawieniu auta samemu sobie po około 15-30 min auto można odpalić i chodzi bez problemu, lub czasmi na małym gazie da się jechać i auto jakoś jedzie. Pompa też czasmi pracuje normalnie nie słychać nie niepokojących dźwięków..
-
15w40 do 1,8t to chyba jakas pomyłka.... Ja jak kupiłem auto przy 180 tys miał owlane 0w40 mobil teraz leje 10w60 valvoline i jestem zawowolony.
-
Pytanie Marku: - Na jakich tarczach i klockach jedzisz ?
-
Znajomi pozakładali Mikody nacinane i nawiercane do Cvica 1.4 oraz Clio 1.8 16-stki. Hamuja lepiej niz seria napewno, ale co widac, to, to ze zapychaja sie otowory od klocków zawaszcza od stron wewnetrzenej, jak oglądałem je to okolo 70% otworów w taczy bylo zapchanych. Czyżby złe klocki?
-
Tez jestem na kupie tarcz do przodu, chciałbym poprawić hamowanie i myślałem o nawiercanych. Napiszcie jak sie zachowuja faktycznie te Mikody czy warte ceny i jaki klocek do nich podobo lubia miękkie klocki?
-
Piotrze mozna prosić o linka, którego juz mi kiedys pokazywałes bo mi archiwum padło Dzięki !!
-
Dzięki arturoski, czyli smiało moge kupić np taki i wejdzie bez problemu: http://www.re5pect.pl/index.php?products=product&prod_id=332
-
Tez stroję przed zakupem FMIC, przeczytałem cały temat i juz sam nie wiem jakie mam miec wymiary FMIC zeby wszedł bez cięcia gięcia, proszę Was o podanie tych wymiarów jaki cooler zastosować ?
-
Zaklepanie rantów: najlepiej delikatnie młoteczkiem gumowym, ew. drewnianym albo kleszczykami, przy załozeniu gumy na lakier co by nie cisnac lakieru za mocno, mozna dopchnać ciałem błotnik zeby, nie oddawał gdy bedziemy bić młotekiem. Zaklepujemy na kąt okolo 70-80 stoni, miejsca gdzie rwe błotnik lub tnie opony. Najlepiej zobaczy gdzie przyciera i te miejsce wygiąc do góry. Należy wczesniej sciagnać koło, odkręcic nadkole, wyczyścic z piachu rant przed zaklepaniem go. Ja zaklepałem od mocowania nadkola do błonika od strony dzwi az do mocowania do zderzaka. pozniej zakręcamy nadkokole i koło. Jutro dam fotke.
-
gdy jade zapala się kontrolka oleju 1.8T
pawkog odpowiedział krpik → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Nie pierwszy raz pisze ktoś na forum ze ma problemy ze silnikiem, i nie przypadkowo silnik zalany Castrolem... Sam widzałem kilkanascie motorów jak reagowały na zmiane z Castrolna na inny olej. -
gdy jade zapala się kontrolka oleju 1.8T
pawkog odpowiedział krpik → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
A ja obstawiam pompe oleju. Pewnie przytkany smok. Obym nie miał racji i był tylko to zepsuty czujnik, a nie panewki... Jak Ci pracuje silnik, łańcuch, popychacze słychać coś ? Nie dziwota ze pada motor jak jedzi sie na Castrolu, oleju który ma najgorsza oponie chyba na świecie i wśród mechaników... -
Proszę o pomoc, auto nagle zdechło 1.8T
pawkog odpowiedział pawkog → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
padła pompa, jutro kupie uzywke i podmienie -
Proszę o pomoc, auto nagle zdechło 1.8T
pawkog odpowiedział pawkog → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Przed chwila podłączyłem vaga i zeskanowalem i nie pokazuje błędów. Pasek rozrządu nie ruszony, bezpiecznik od pompy nie przepalony. Ktoś wie który przekaźnik jest od pompy ? Jak dostać sie do pompy ? Z góry dziękuje za pomoc !! -
Witam, wczoraja jadąc na prostej drodze nagle auto padło wciskam pedał i nic zdazlem tylko zjechac bez wspomagania z drogi głowniej i koniec. Auto nei dopala. Reset kompa nic nie dal. Paliwo jest bo nawet wlałem jak sie zatrzymało, chodz byla 1/4 baku... gdzy myslałem ze wskaźnik oszukuje. Na szybko sprawdziłem, ze iskra tez jest wykreciłem jedna cewke przyłozyłem do innej świecy i przy kreceniu rozusznikiem iskra jest.... Miał ktos kiedys taki przypadek? Obstawiam pompę, jak ja sprawdzic wystarczy odkręcic przedów zasilający od wtryskiwaczy? Czy vag mi cos powie ?