Skocz do zawartości

Kusiu

  • Liczba zawartości

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Kusiu

  • Urodziny 16.08.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódź

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2002

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Czy tylne nadkola w 3BG są takie same w sedanie i kombi?
  2. Czy w B5FL występują tylko dwa rodzaje lamp przednich (ksenon lub soczewka)?
  3. Witam, jakich częśći brakuje na poniższym obrazku?
  4. A czy ktoś może wie w jaki sposób sprawdzić jakie mam obecne czujniki w aucie? Pogoda nie zachęca do rozbierania auta, ale jeżeli już mam to robić to chciałbym wiedzieć, gdzie szukać tego numeru części. EDIT: Spojrzałem na Allegro szukając zdjęć i widzę, że jest różnica we wtyczce 4B0927803B ma pojedynczą a 8D0927803D podwójną, spróbuję w ten sposób...
  5. Jaka jest różnica pomiędzy czujnikami ABS: 8D0927803D 4B0927803B ?
  6. Po drobnej aczkolwiek mocno kłopotliwej kolizji mam do wymiany prawą zwrotnicę w Passacie B5FL z 2002r. (modelowy 2003) 1.9TDI AWX. Według ETKA po numerze nadwozia prawidłowa zwrotnica to 8D0407254C, natomiast w moim egzemplarzu była zamontowana część o numerze 8D0407258AP, której moja ETKA w ogóle nie zna. Ktoś się orientuje jaka jest tego przyczyna? Zwrotnica "C" jest w ogóle nieosiągalna jako używka (już był temat na forum na ten temat), zwrotnice "AP" występują w niewielkiej ilości sztuk. Za to innych zwrotnicach można przebierać dowolnie
  7. Czy poduszka do kierownicy trójramiennej zmieniała się w latach 1999-2005? Na pewno zmieniały się numery części, początkowo 3B0880201AL, od 2000 końcówka BK. Pytam bo patrząc na zdjęcia np. Allegro dostrzegam różnicę w fakturze obudowy, niektóre wydają się bardziej gładkie. Już chyba z godzinę oglądam i nie wiem czy mam jakieś przewidzenia czy może rzeczywiście coś się zmieniało przez lata.
  8. U mnie w Passacie pomimo 210k przelotu po polskich drogach nic w desce nie stuka, nie skrzypi, ale mam inny problem - w bardzo upalne dni coś wpada w rezonans przy ~2k obrotów w okolicach kratki wentylacyjnej pod przednią szybą. Trochę pomogło ciaśniejsze zamocowanie czujki od alarmu, ale nadal jest to denerwujące. W jaki sposób demontuje się tę kratkę? Jak pociągnąć / podważyć?
  9. U mnie po wywaleniu kata znalazło się 21 koni (pomiar na hamowni przed i po). Wybebeszenie kata u tłumikarza kosztowało mnie 80zł, wliczając nowe śruby i uszczelki. Przy pomiarze na hamowni wyszła słaba seria (130km to mało, zazwyczaj są duże gifty), po zmianie programu też szału nie było (151km), wykres wyglądał jak od silnika benzynowego (auto ładnie ciągnęło do samego końca, ale nie było charakterystycznej górki przy 2-3k obrotów). Po wywaleniu katalizatora - zupełnie inne auto (172km, super reakcja na gaz itd.) Co ciekawe sam kat wizualnie prezentował się bardzo dobrze.
  10. A co powiecie o tych wahaczach? http://www.allegro.pl/item701708623_wahacze_komplet_oryg_vw_audi_a4_a6_a8_b5_wahacz.html
  11. Kusiu

    Wąż Turbosprężarki

    Ja tę rurę (3B0145828G) wymieniałem tydzień temu. Kupiłem oryginał w ASO za 370zł (Idczak, Zgierz). Moim zdaniem ciężko będzie coś dobrego dobrać jako zamiennik ponieważ jej średnica jest z każdej strony inna. Używki bym nigdy nie kupił, nie masz żadnej pewności, że Ci nie pęknie za tydzień. Szkoda nerwów.
  12. Mario430 Żeby zdemontować podszybie należy zdjąć ramiona wycieraczek oraz odpiąć te klamerki o których wspominałeś. Do zdjęcia ramion bardzo przyda się odpowiedni ściągacz, bez niego bym nie ryzykował (łatwo coś uszkodzić).
  13. Bardzo dziwne, że na VAG-u nic nie wychodzi. U mnie odchyłki od zadanych wartości były minimalne (dla użytkownika niezauważalne), ale i tak sterownik wyrzucał błędy. Pomógł reset do ustawień fabrycznych (procedura jest opisana na forum).
  14. Mam wrażenie, że moja szyba ma tą samą przypadłość, chyba jest to normalne biorąc pod uwagę wiek naszych samochodów. Ja się też powoli przymierzam do wymiany na nową. I tak chcę się pozbyć anteny gsm, która jest przyklejona w taki sposób, że nikt nie daje mi gwarancji jej zdjęcia bez zniszczenia szyby.
  15. Dzięki za odpowiedź. Manewr z założeniem klamry i wsunięciem rury zrobiłem z jej drugiej strony - tam gdzie jest bardzo słabe dojście - trochę przypadkowo na to wpadłem Z tej strony było znacznie łatwiej więc nie sądzę żebym uszkodził jakąś zapadkę, najpierw dopchnąłem do końca a potem włożyłem klamrę w wyżłobienia. Stanley: przebieg już ponad 200k więc ma prawo tak wyglądać, ale jest to tylko powierzchowna rdza, bez lampy błyskowej tak strasznie nie wygląda Rdzę usunę i zabezpieczę. Rura w ASO kosztowała 370zł (jest to najdroższy gumowy element orurowania).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności