darek120
-
Liczba zawartości
61 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O darek120
- Urodziny 06.02.1971
Informacje osobiste
-
Imię
Darek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
lubin
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
2004
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam Passata już nie mam ale dzisiaj sąsiad mnie poprosił, aby sprawdzić mu co się dzieje z automatyczną skrzynią biegów w jego passacie b5 fl skrzynia chyba 4 biegowa bo niema tipa. I tak, po odpaleniu nie można przerzucić w ogóle lewarka skrzyni biegów jest zablokowany, świeci się cały czas żółta kontrolka ABS i taki żółty trójkącik z wykrzyknikiem (błąd 00526) mruga również cały czas kontrolka świec żarowych, po skasowaniu błędu znikają kontrolki ABS i tego trójkącika i po wciśnięciu pedału hamulca błąd powraca na zegarach ( zielona kontrolka) i przy lewarku (czerwona kontrolka nogi na pedale hamulca) po w ciśnięciu hamulca w ogóle nie gaśnie i pewnie dla tego nie można ruszyć wajchy od biegów. Ja osobiście mam audi a6 w automacie (multitronic) i u mnie przy wciskaniu pedału hamulca słychać takie tykanie jak sie odblokowuje skrzynia aby przełożyć np na D a tutaj nic po podłączeniu VCDS auto pokazuje dwa błędy W sterowniku silnika błąd 18034 - brak info ze sterownika TCU automatycznej skrzyni biegów W sterowniku hamulce, ABS błąd 00526 - Przełącznik świateł hamowania (F) Ja obstawiam czujnik pedału hamulca, który może być uszkodzony a nie daje sygnału do automatu i dlatego nie można ruszyć skrzynią, ale tego nie jestem pewny ponieważ jak wszedłem w bloki pomiarowe sterownika hamulca po wciśnięciu pedału program pokazywał że hamulec załączony i co wy na to, co to może być ??? a i światła stopu w ogóle nie świecą Bardzo proszę o sugestie, może uda się pomóc starszemu sąsiadowi.
-
-
Ok, poszło wszystko pięknie z planem, navi działa :) . Jeszcze jedno pytanko, mapę z opisanym folderem navpsf_update wgrywałem do 315, czy te mapy pasują do 310? jeżeli nie to jaki jest opis folderu do 310. Dzięki wszystkim za pomoc i czekam na odpowiedź
-
Dzięki, dam znać jak poszło
-
Kartę zablokowałem i wyskoczył mi taki komunikat, czy tak ma być?
-
Ok, dzięki nie zauważyłem, Plik skopiowałem komendy powpisywałem wg opisu, zmianę CID przyjęło, kartę wyjąłem włozyłem spowrotem w celu sprawdzenia numeru CID i zonk, dlaczego nie jest identyczny, różni się tylko ostatnią cyfrą Co zrobiłem nie tak????
-
Skąd mam ten plik wziąć
-
robiłem tak jak napisałeś i dalej to samo W instrukcaw pisze że trzeba skopiować na pulpit linuxa plik mmc tools czy cos takiego, Ja tego nie mam i terminal odpalam, naciskam na pulpicie prawy przycisk myszy potem open terminal myslę że to nie ma nic do rzeczy. poniżej screen z identycznymi komendami jak powyżej. Czyli co mam pecha ???
-
Witam, A Ja mam chyba kartę oczywiście samsung EVO PLUS model MB-MC64DA/EU w której nie można zmienić CID. wyskakuje mi taki komunikat: sudo: ./mmc: command not found chyba że ja coś źle robię. poniżej screen z kilku komend jakie wpisywałem. ubuntu@ubuntu:~$ ls -l /sys/block |grep mmc lrwxrwxrwx 1 root root 0 Feb 9 22:00 mmcblk0 ../devices/pci0000:00/0000:00:14.0/usb3/3-8/3-8:1.0/rtsx_usb_sdmmc.0.auto/mmc_host/mmc0/mmc0:0001/block/mmcblk0 ubuntu@ubuntu:~$ sudo -s root@ubuntu:~# df Filesystem 1K-blocks Used Available Use% Mounted on udev 1963620 0 1963620 0% /dev tmpfs 395652 6400 389252 2% /run /dev/sdb1 7830452 1640664 6189788 21% /cdrom /dev/loop0 1425792 1425792 0 100% /rofs /cow 1978252 21460 1956792 2% / tmpfs 1978252 176 1978076 1% /dev/shm tmpfs 5120 4 5116 1% /run/lock tmpfs 1978252 0 1978252 0% /sys/fs/cgroup tmpfs 1978252 36 1978216 1% /tmp tmpfs 395652 72 395580 1% /run/user/999 /dev/mmcblk0p1 62489664 5034112 57455552 9% /media/ubuntu/1BF0-1E3E /dev/sdc1 30715964 15561864 15154100 51% /media/ubuntu/KINGSTON root@ubuntu:~# chmod 777 mmc chmod: cannot access 'mmc': No such file or directory root@ubuntu:~# cat /sys/block/mmcblk0/device/cid 1b534d303030303010cc8f5d5c010701 root@ubuntu:~# sudo ./mmc prog_cid /dev/mmcblk0 5d53424c32424d31013917ca53010400 sudo: ./mmc: command not found root@ubuntu:~#
-
Czyli mapa którą ściągnąłem jest do 315 folder nazywa się navpsf_update. Fajnie by było jakby jeszcze ktoś był tak miły i opisał to w sposób łopatologiczny jak to zrobić najlepiej screeny z odpowiedzią na pytania kolegi wyżej
-
Witam, I Ja mam pytanie w sprawie wątku aktualizacji map najprawdopodobniej rns315, aktualnie mapy są odtwarzane bez karty SD passat 2014r. A mianowicie, znalazłem coś takiego do ściągnięcia Mapy v9 rns 310 rns 315 aktualizacja 2017 rns310 rns315 sprawdzone, narazie ściągnąłem i co dalej 1. skopiować to na kartę SD i pójdzie, czy trzeba te pliki modyfikować jakoś. 2. w tytule jest napisane rns 310 rns 315 aktualizacja i pytanie czy mapa pasuje do jednej i drugiej navi? 3. poniżej wrzucam screena z plikami jakie ściągnąłem czy wg Was te pliki są ok. Dzięki za wszystkie odpowiedzi.
-
Samodzielna wymiana termostatu
darek120 odpowiedział poldeczek1 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Witam Odświeżę temat, co do wymiany termostatu to na pewno jest uwalony, wskaźnik na desce pokazuje po rozgrzaniu 90 stopni natomiast wag pokazuje 78/79 stopni. Termostat zakupiony wahlera i na dniach zostanie wymieniony. Ale moje pytanie jest na temat spalania, a mianowicie mieszkam w niedużym mieście korków to tutaj nie ma a pomimo tego spalanie po mieście to 15/ 16 litrów co wy na to ? chyba troszeczkę za dużo, na trasie poniżej 7 litrów nie schodzę. Nadmienię że jest to automat tiptronic więc czy walnięty termostat zwiększy mi spalanie ??? -
TDI 1.9 AVF -rozrząd-napinacz hydrauliczny czy mechaniczny?
darek120 odpowiedział vodzu413 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Witam Szykuję się własnie do wymiany rozrządu silnik AVF rok prod.2000. Nie będę pytał jaki napinacz bo napewno mam hydrauliczny, ale mam pytanko, dzwoniłem do serwisu ile wymiana z częściami no i powiedzieli mi cenę 1600zł z częściami ale bez wymiany właśnie tego napinacza hydraulicznego bo nie ma takiej potrzeby(tak powiedzieli) . Dzisiaj byłem u poleconego mechanika starszy facet ( na rozrządach zeby zjadł) też stwierdził że te napinacze nie wymienia się tak często i nie ma potrzeby przy tym przebiegu wymieniać. Co wy na to ????? Nadmienię mam passata rok 2000 model po lifcie TIPTRONIC przebieg oryginał 160 tyś (sprawdzany w serwisie). Ostatni wpis potwierdzony w serwisie jest datowany 10.2009 z przebiegiem 112 tyś. Rozrząd pewnie był wymieniony na 90 tyś ( data w ksiażce 10.2007) więc jest około 70 tyś przejechane co wy na to ? mogę jeszcze pojeździć czy wymieniać ??? no i co z tym napinaczem hydraulicznym wymieniać też czy nie ? -
Jak sprawdzić rozrząd VAG COM 1,9 tdi PD
darek120 odpowiedział sojkis → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
z tego co już się zorientowałem to w prawo na - w lewo na plus z tego co widzę to powinieneś kręcićw prawo aby zejść ustawieniom bliskim zeru , ale po co kręcić skoro masz takie piękne spalanie ? -
Jak sprawdzić rozrząd VAG COM 1,9 tdi PD
darek120 odpowiedział sojkis → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
a jakie ustawienia masz synchronizacji po przestawieniu na VAG ? -
Jak sprawdzić rozrząd VAG COM 1,9 tdi PD
darek120 odpowiedział sojkis → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam dołączę się i ja do tematu Passata z 2000 r mam od miesiąca jest w automacie tiptronic silnik AVF, jego przebieg 158 tyś. sprawdzony w serwisie a także na VAG-u. Jego problemem od samego początku jest spalanie ( duże spalanie ). Wiem że jest to automat, i że będzie więcej palił, ale żeby 9 L na setkę to trochę dużo, w tym było max 20% miasto reszta trasa prędkości w przedziale 90 - 110 km/h nie takie auto chciałem. Dzisiaj jechałem odcinek 40 km piękna droga prędkości też w granicach 90-110 km/h przy wyjeździe z miasta skasowałem licznik 1 temperatura 90' połowa drogi na tempomacie a on mi na kompie pokazał na koniec trasy 7L , to tyle to moje audi A6 C6 z silnikiem 2.4 V6 multitronic w benzynie pokazywało przy tych prędkościach, uważam że jak na diesla powinno pokazać napewno poniżej 6 litrów. Na postoju ( P ) komputer pokazuje spalanie 1L/h , VAG pokazuje 0,8L/h. Z tego co tu wyczytałem to po dobrym ustawienie synchronizacji koła na desce pokazuje w granicach 0,5-0,6 L/h a na VAG 0,4 L/h czy to się przełoży na spalanie ogólne ?????????, przypomnę że pomiar synchronizacji na VAG pokazał 0 z wahnięciami do -0,6 ale jak tu poczytałem to większość silników AVF im bliżej zeru ma gorsze wyniki. Co o tym sądzicie jutro mam zamiar pobawić się z tym kołem, zobaczymy co z tego wyjdzie.