Skocz do zawartości

darek120

  • Liczba zawartości

    61
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O darek120

  • Urodziny 06.02.1971

Informacje osobiste

  • Imię
    Darek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    lubin

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2004

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam Passata już nie mam ale dzisiaj sąsiad mnie poprosił, aby sprawdzić mu co się dzieje z automatyczną skrzynią biegów w jego passacie b5 fl skrzynia chyba 4 biegowa bo niema tipa. I tak, po odpaleniu nie można przerzucić w ogóle lewarka skrzyni biegów jest zablokowany, świeci się cały czas żółta kontrolka ABS i taki żółty trójkącik z wykrzyknikiem (błąd 00526) mruga również cały czas kontrolka świec żarowych, po skasowaniu błędu znikają kontrolki ABS i tego trójkącika i po wciśnięciu pedału hamulca błąd powraca na zegarach ( zielona kontrolka) i przy lewarku (czerwona kontrolka nogi na pedale hamulca) po w ciśnięciu hamulca w ogóle nie gaśnie i pewnie dla tego nie można ruszyć wajchy od biegów. Ja osobiście mam audi a6 w automacie (multitronic) i u mnie przy wciskaniu pedału hamulca słychać takie tykanie jak sie odblokowuje skrzynia aby przełożyć np na D a tutaj nic po podłączeniu VCDS auto pokazuje dwa błędy W sterowniku silnika błąd 18034 - brak info ze sterownika TCU automatycznej skrzyni biegów W sterowniku hamulce, ABS błąd 00526 - Przełącznik świateł hamowania (F) Ja obstawiam czujnik pedału hamulca, który może być uszkodzony a nie daje sygnału do automatu i dlatego nie można ruszyć skrzynią, ale tego nie jestem pewny ponieważ jak wszedłem w bloki pomiarowe sterownika hamulca po wciśnięciu pedału program pokazywał że hamulec załączony i co wy na to, co to może być ??? a i światła stopu w ogóle nie świecą Bardzo proszę o sugestie, może uda się pomóc starszemu sąsiadowi.
  2. Ok, poszło wszystko pięknie z planem, navi działa :) . Jeszcze jedno pytanko, mapę z opisanym folderem navpsf_update wgrywałem do 315, czy te mapy pasują do 310? jeżeli nie to jaki jest opis folderu do 310. Dzięki wszystkim za pomoc i czekam na odpowiedź
  3. Dzięki, dam znać jak poszło
  4. Kartę zablokowałem i wyskoczył mi taki komunikat, czy tak ma być?
  5. Ok, dzięki nie zauważyłem, Plik skopiowałem komendy powpisywałem wg opisu, zmianę CID przyjęło, kartę wyjąłem włozyłem spowrotem w celu sprawdzenia numeru CID i zonk, dlaczego nie jest identyczny, różni się tylko ostatnią cyfrą Co zrobiłem nie tak????
  6. Skąd mam ten plik wziąć
  7. robiłem tak jak napisałeś i dalej to samo W instrukcaw pisze że trzeba skopiować na pulpit linuxa plik mmc tools czy cos takiego, Ja tego nie mam i terminal odpalam, naciskam na pulpicie prawy przycisk myszy potem open terminal myslę że to nie ma nic do rzeczy. poniżej screen z identycznymi komendami jak powyżej. Czyli co mam pecha ???
  8. Witam, A Ja mam chyba kartę oczywiście samsung EVO PLUS model MB-MC64DA/EU w której nie można zmienić CID. wyskakuje mi taki komunikat: sudo: ./mmc: command not found chyba że ja coś źle robię. poniżej screen z kilku komend jakie wpisywałem. ubuntu@ubuntu:~$ ls -l /sys/block |grep mmc lrwxrwxrwx 1 root root 0 Feb 9 22:00 mmcblk0 ../devices/pci0000:00/0000:00:14.0/usb3/3-8/3-8:1.0/rtsx_usb_sdmmc.0.auto/mmc_host/mmc0/mmc0:0001/block/mmcblk0 ubuntu@ubuntu:~$ sudo -s root@ubuntu:~# df Filesystem 1K-blocks Used Available Use% Mounted on udev 1963620 0 1963620 0% /dev tmpfs 395652 6400 389252 2% /run /dev/sdb1 7830452 1640664 6189788 21% /cdrom /dev/loop0 1425792 1425792 0 100% /rofs /cow 1978252 21460 1956792 2% / tmpfs 1978252 176 1978076 1% /dev/shm tmpfs 5120 4 5116 1% /run/lock tmpfs 1978252 0 1978252 0% /sys/fs/cgroup tmpfs 1978252 36 1978216 1% /tmp tmpfs 395652 72 395580 1% /run/user/999 /dev/mmcblk0p1 62489664 5034112 57455552 9% /media/ubuntu/1BF0-1E3E /dev/sdc1 30715964 15561864 15154100 51% /media/ubuntu/KINGSTON root@ubuntu:~# chmod 777 mmc chmod: cannot access 'mmc': No such file or directory root@ubuntu:~# cat /sys/block/mmcblk0/device/cid 1b534d303030303010cc8f5d5c010701 root@ubuntu:~# sudo ./mmc prog_cid /dev/mmcblk0 5d53424c32424d31013917ca53010400 sudo: ./mmc: command not found root@ubuntu:~#
  9. Czyli mapa którą ściągnąłem jest do 315 folder nazywa się navpsf_update. Fajnie by było jakby jeszcze ktoś był tak miły i opisał to w sposób łopatologiczny jak to zrobić najlepiej screeny z odpowiedzią na pytania kolegi wyżej
  10. Witam, I Ja mam pytanie w sprawie wątku aktualizacji map najprawdopodobniej rns315, aktualnie mapy są odtwarzane bez karty SD passat 2014r. A mianowicie, znalazłem coś takiego do ściągnięcia Mapy v9 rns 310 rns 315 aktualizacja 2017 rns310 rns315 sprawdzone, narazie ściągnąłem i co dalej 1. skopiować to na kartę SD i pójdzie, czy trzeba te pliki modyfikować jakoś. 2. w tytule jest napisane rns 310 rns 315 aktualizacja i pytanie czy mapa pasuje do jednej i drugiej navi? 3. poniżej wrzucam screena z plikami jakie ściągnąłem czy wg Was te pliki są ok. Dzięki za wszystkie odpowiedzi.
  11. Witam Odświeżę temat, co do wymiany termostatu to na pewno jest uwalony, wskaźnik na desce pokazuje po rozgrzaniu 90 stopni natomiast wag pokazuje 78/79 stopni. Termostat zakupiony wahlera i na dniach zostanie wymieniony. Ale moje pytanie jest na temat spalania, a mianowicie mieszkam w niedużym mieście korków to tutaj nie ma a pomimo tego spalanie po mieście to 15/ 16 litrów co wy na to ? chyba troszeczkę za dużo, na trasie poniżej 7 litrów nie schodzę. Nadmienię że jest to automat tiptronic więc czy walnięty termostat zwiększy mi spalanie ???
  12. Witam Szykuję się własnie do wymiany rozrządu silnik AVF rok prod.2000. Nie będę pytał jaki napinacz bo napewno mam hydrauliczny, ale mam pytanko, dzwoniłem do serwisu ile wymiana z częściami no i powiedzieli mi cenę 1600zł z częściami ale bez wymiany właśnie tego napinacza hydraulicznego bo nie ma takiej potrzeby(tak powiedzieli) . Dzisiaj byłem u poleconego mechanika starszy facet ( na rozrządach zeby zjadł) też stwierdził że te napinacze nie wymienia się tak często i nie ma potrzeby przy tym przebiegu wymieniać. Co wy na to ????? Nadmienię mam passata rok 2000 model po lifcie TIPTRONIC przebieg oryginał 160 tyś (sprawdzany w serwisie). Ostatni wpis potwierdzony w serwisie jest datowany 10.2009 z przebiegiem 112 tyś. Rozrząd pewnie był wymieniony na 90 tyś ( data w ksiażce 10.2007) więc jest około 70 tyś przejechane co wy na to ? mogę jeszcze pojeździć czy wymieniać ??? no i co z tym napinaczem hydraulicznym wymieniać też czy nie ?
  13. z tego co już się zorientowałem to w prawo na - w lewo na plus z tego co widzę to powinieneś kręcićw prawo aby zejść ustawieniom bliskim zeru , ale po co kręcić skoro masz takie piękne spalanie ?
  14. a jakie ustawienia masz synchronizacji po przestawieniu na VAG ?
  15. Witam dołączę się i ja do tematu Passata z 2000 r mam od miesiąca jest w automacie tiptronic silnik AVF, jego przebieg 158 tyś. sprawdzony w serwisie a także na VAG-u. Jego problemem od samego początku jest spalanie ( duże spalanie ). Wiem że jest to automat, i że będzie więcej palił, ale żeby 9 L na setkę to trochę dużo, w tym było max 20% miasto reszta trasa prędkości w przedziale 90 - 110 km/h nie takie auto chciałem. Dzisiaj jechałem odcinek 40 km piękna droga prędkości też w granicach 90-110 km/h przy wyjeździe z miasta skasowałem licznik 1 temperatura 90' połowa drogi na tempomacie a on mi na kompie pokazał na koniec trasy 7L , to tyle to moje audi A6 C6 z silnikiem 2.4 V6 multitronic w benzynie pokazywało przy tych prędkościach, uważam że jak na diesla powinno pokazać napewno poniżej 6 litrów. Na postoju ( P ) komputer pokazuje spalanie 1L/h , VAG pokazuje 0,8L/h. Z tego co tu wyczytałem to po dobrym ustawienie synchronizacji koła na desce pokazuje w granicach 0,5-0,6 L/h a na VAG 0,4 L/h czy to się przełoży na spalanie ogólne ?????????, przypomnę że pomiar synchronizacji na VAG pokazał 0 z wahnięciami do -0,6 ale jak tu poczytałem to większość silników AVF im bliżej zeru ma gorsze wyniki. Co o tym sądzicie jutro mam zamiar pobawić się z tym kołem, zobaczymy co z tego wyjdzie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności