Skocz do zawartości
passat_B5

Ucieka płyn Hamulcowy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem z moim passatm B5 97r. Od jakiegos czasu zaczeło mi barkowac płynu hamulcowego wiec dolałem oczywiscie DOT 4 i było wszystko dobrze. po tygodniu znowu zapaliła sie kontolka ze płyny jest mało. wiec otworzyłem maske patrze a płynu jest na min. al lałem do max. Wiec znow dolałem i po jakis paru dniach znowu zaczeła mi mrugac kontrola patzre a płynu znowu mało. gdzie masz szukac przyczyny na przwodach czy moze klocki do wymiany i płyn ucieka ?? pomocy !!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zużycie klocków powoduje obniżenia poziomu płynu w zbiorniczku, lecz nie w ciągu tygodnia jak piszesz. Tak więc musisz mieć jakieś ślady wycieku płynu, czy to z przodu ,czy z tyłu.Sprawdż to.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak nie powinno być zapal furaka podeptaj porządnie parę minut ( w miejscu i oczywiście hamulcem) cofnij i lokalizacja mniej więcej po śladach na ziemi. Co do klocków w miarę zużycia ubywa ale bez dolewek bo jak założysz nowe to trzeba tłoczek wcisnąć i poziom wróci do odpowiedniego stanu.

Twoje objawy są bardzo niebezpieczne bo ci się układ zapowietrzy albo już jest zapowietrzony.

Może leje na przewodach może z tłoczka bądź zacisku. Na razie obczaj w jakim rejonie leje albo podjedź do mechaniora przy takim wycieku na pewno wykuka. .

Pozdrowionka :vw:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zrobiłem tak jak kazaliscie i po nacisnieciu pedału kilka razy pojawiła sie plama przy tynim lewym kole gdy nachwuliłem sie pod spod a kolega naciskał pedał hamulca kapało jak by z odpowietrznika lub tych rejonow. wiec odpowietrznik jest niedokrecony ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zrobiłem tak jak kazaliscie i po nacisnieciu pedału kilka razy pojawiła sie plama przy tynim lewym kole gdy nachwuliłem sie pod spod a kolega naciskał pedał hamulca kapało jak by z odpowietrznika lub tych rejonow. wiec odpowietrznik jest niedokrecony ??

 

 

wielce prawdopodobne :) dokręć i zobacz co sie bedzie dzialo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przyjazałem sie temu bardziej na kanale i to nie leci z opdowietrznika odpowietrznik jest kawałek dale. Tam jest jakis węzyk i na koncu dokrecony na srobe (13) śroba jest dokrecona mocno a i tak z tego kapie nie wiem czemu ;//

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przyjazałem sie temu bardziej na kanale i to nie leci z opdowietrznika odpowietrznik jest kawałek dale. Tam jest jakis węzyk i na koncu dokrecony na srobe (13) śroba jest dokrecona mocno a i tak z tego kapie nie wiem czemu ;//

Przewód hamulcowy do wymiany kolego. Na końcu przewodu jest taki tulipanik ( nie wiem jak to opisać ) pewno tam pojawiła się nieszczelność.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam dzis byłem na warsztacie i okazało sie ze to nie węzyk ani tez nie koncowka poprostu pod śróbą ktora dokrencała wezyk była miedziana podkładka(złota) i nie wie mczemu musiałą sie gdzies spłaczyc (podobno to sie zdarza) i płyn uciekał z boku. wytsarczyło dokrecic mocniej śrube oczywwiscie nie przesadzając zeby nie zerwac i problem znikł.... Pozdrawiam i dziekuje za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam identyczny problem. Też dokręcałem tą śrubę ale płyn i tak dalej ucieka.Boję sie juz mocniej dokręcać, żeby jej nie urwać. Podkladki również nie bylo. Wie ktoś może jaka dokładnie ma być ta podkładka miedziana (średnica, grubość)? Bo jak pytałem w sklepie to nie wiedzieli. Chyba że próbować siłowo to dokręcić bez tej podkladki. Sam juz nie wiem. Proszę o odpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

panowie miałem dwa dni temu ten sam problem mechanik powiedział że takie podkładki kupi się w serwisie VW pojechałem kupiłem cztery sztuki tak na zapas na drugie koło koszt jednej szt. to tylko 70 gr tak tylko 70 gr niewarto nigdzie szukać dopasowywać poprostu serwis

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość PABLO40

Witam mam ten sam problem od jakiegoś czasu , Panowie gdzie mam szukać tych podkładek , przy wężyku w przednich kołach ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość PABLO40

więc w którym miejscu wymienia się te podkładki ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
więc w którym miejscu wymienia się te podkładki ....

na końcu wężyka przykręcanego do zacisku. W tą sobote to robiłem kupiłem 5 szt. podkładek (są one aluminiowe a nie tak jak ktoś pisał miedziane, jak by ktoś chciał wymiary to mam w aucie jedną luźną to mogę zmierzyć) i machnąłem obydwa zaciski, i teraz uwaga według majstrów w aso przewód jest wtedy do wymiany, według nich jest nierozbieralny (nie chce im się z tym babrać)... należy wymienić obydwie podkładki pod łbem śruby i między wężykiem a zaciskiem, przy czym żeby wyjąć śrubę z wężyka trzeba się trochę nagimnastykować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego, jakbyś podał wymiary tej podkładki byłoby super. Też muszę sobie dokupić.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No, w końcu je znalazłem... wymiary są takie: średnica zewnętrzna 15,3mm, śr. wewnętrzna 12,5mm, grubość 1,4mm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to jakie powinny byc te podkładki bo przerabiam teraz ten problem miedziane czy aluminiowe bo są różne wersje jak dzwoniłem do serwisu vw to mi zaśpiewali 135 zł za komplet!!! śróba+podkładki dziękuje wole zmierzyć i dopasować wymiary powinny pasować takie jak napisał supinski88

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oszaleli, nowy przewód już taniej kupisz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

majster w aso vw mówił ze ta śruba mocująca przewód jest nie rozbieralna śruba + podkładka z zabiezpieczenia jedyne wyjście jast takie żeby rozciąć starerą podkłade i założyć nową troszke większa ale ptyanie czy to ie będzie ciekło rozbirał kotoś tą sróbę widział tą podkładke powinna być aluminiowa tyle sie dowiedziałem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeczytaj post nr 13 którego napisałem... Dodam tylko tyle że nic nie cieknie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wymiary podane przez supinski88 są idealne tylko uważajcie jak będziecie wkręcać tą śrubo bo to jest aluminium można łatwo zerwać gwint i będzie duży problem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności