Skocz do zawartości

goliatek86

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O goliatek86

  • Urodziny 24.12.2009

Informacje osobiste

  • Imię
    Dawid
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdynia

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam miłośników passaczento . Galeria Szperk w moim mieście Gdynia organizuje konkurs w którym można wygrać remont pomieszczenia, namówiłem do tego moją znajomą, gdyż jej naprawdę przydałby się taki remont ( Sami zobaczcie jak to na zdjęciu wygląda ). ogólnie zasada konkursu to uzbierać jak najwięcej lajków ( co trochę jest kontrowersyjne ) aby wygrać stąd prośba jak kto może zostawić tego lajka i ewentualnie udostępnić byłbym bardzo wdzięczny link do zdjęcia: pozdrowienia !
  2. Marka: VW Model: Passat Rocznik: 2001 Nr VIN: WVWZZZ3BZ2P019918 Nr rej.: GA 7244M Kolor: srebny met. Nadwozie: sedan Znaki szczególne: rdza na tylniej klapie ( dodatkowo brak emblematow passat i tdi skradzione wczesniej, ) nie działa podswietlenie tablicy tylnej, w środku radio ALPINE 128 BT Okoliczności: ukradli mi go na parkingu w GDYNI w dniu 01-02.04.08 ok.22:00-6:00 Zabezpieczenia: centralny zamek, autoalarm, blokada kierownicy, Zdjęcia: http://gps.wroclaw.pl/gps.html Kontakt: [email protected] 790-021-572 .
  3. Czytam te posty i już trochę się pogubiłem... nie warto wymieniać org głośników ??? ( Passat B5 FL Sedan ) przymierzam się do wymiany radia na http://hobby-elektronika.eu/audio/ ALPINE 126BT + do tego mam wzmaka Mac Audio MCQ 4000 - 1000 Wat - i myślałem o głośnikach http://allegro.pl/rainbow-sax-265-20-zwyciezca-testow-sklep-mlawa-i1966979611.html RAINBOW SAX + kable Hollywood Energetic CCA 44 + w przyszłości jakiś sub nie warto inwestować ? proszę o opinie.
  4. witam, chce wymienić fabryczne w autku ( Passat B5 FL w sedanie 2001 r.). ale jestem w tym zielony. a więc. mam wzmacniacz MAC Audio MPX 4000 1000watt - 4 kanałowy Dane techniczne: Tryby pracy: 4/3/2 kanały Moc RMS: 4 x 60W/2 x 160 4 Ohm; 4 x 80W 2 Ohm Moc MAX: 4 x 180W/2 x 500 4 Ohm; 4 x 250W 2 Ohm Stabilny przy 2 Ohm Pasmo przenoszenia 5 Hz - 50 kHz THD 0,05% (1kHz) Stosunek szum/sygnał >100 dB Czułość wejściowa(RCA) 0,4 V - 4 V Filtr low pass 40 - 300 Hz Bass boost (podbicie basu) 0-12 dB Wymiary 319 x 59 x 226 mm I potrzebuje do tego dobrać resztę, mianowicie, nowe radio ( 1 DIN ) ( obecnie mam fabryczne ), przednie głośniki z tweaterami, kable oraz subwoofer. myślałem zrobić to na 3 kanały ( 1 kanał sub, 2 kanał przód z tweaterami, 3 kanał tył ( ale puki co zostaje fabryczny, wiec tego chyba się nie łączy pod wzmacniacz ? ) na przód myślałem o Hertz-ach DSK 165 subwoofer chyba coś z JBL 30 cm, ale nie wiem co i nie wiem jak patrzeć na oznaczenia, jedynie co wiem to ze skrzynia zamknięta ( Muzyka Techno,Trance, Disco, rzadziej HH ). kable ? nie wiem jakie miedziane 2,5 mm ? na pewno trzeba będzie kupić kostkę żeby się podpiąć pod auto Radio myślę o Alpine CDE 120RR nie znam się na tych parametrach, liczę na waszą pomoc. na subwoofer kable i radio i ew montaż przewiduje max 1000 zł ( może być mniej , kwestia głośników, nie liczę ich w tym tysiącu gdyż mają być dla mnie na prezent ( ale coś w granicach 200-300 zł ) nie jestem audiofilem, ale chce mieć lepszy dźwięk i bass w aucie niż fabrycznie, a i tak muszę wymienić głośniki z przodu bo mi "pierdzą", proszę was o pomoc i ew sugestie zaczełem sie zastanawiać jednak nad lepszym radiem, i ew podzielenia zakupu na raty. szukam dobrego radia z 3 kanalowym wyjsciem na wzmacniacz/subwoofer, to radio które opisałem wyżej nie posiada takowego, ponadto radio musi miec wejscie usb i AUX ( tak żebym mógł podłączyć np telefon przez mini jacka )
  5. witam, dopne sie do tematu, mam slinik 1,9 TDI 130 KM - AWX i od wczoraj tak jakby zaczoł mulic ( dodam ze dzien wczesniej idealnie mi autko szło vs jaguar 2,5 L az sie gosciu z jaguara dziwil ze tak blisko niego sie trzymam ... coś mogło sie rozpi**** ? ), od około 1900 obr słychać jak by powietrze gdzies uciekało i im wiecej gazu dodam tym jest głosniejszy syk i trudno mu na wyzszych obrotach sie rozkrecić ( dłużej to trwa, ), puscze gaz i juz nie ma syczenia, ( wczesniej mialem i nadal mam problem ze mi swiszczy turbina na niskich obrotach ale to tam nic ) czytałem ze moze być pęknieta jakas guma ( zakończona 2 metalowymi pierscieniami ) przy turbo i tam moze powietrze uciekac, gdzie ją szukać ? i czy sam dałbym rade to wymienic ? nie mam wprawy do mechaniki http://usterki.hobby-elektronika.eu/lexus.html zabardzo, dostępu do VAGa tez nie bardzo.
  6. choc moze ta metoda "zmiany wyglądu" jest troszke abstrakcyjna, ma lekki sens, po przejrzeniu allegro, nie ma jakiejs super dostepności, cześći kokpitu do b5FL albo żle szukam, jednak pan Google, ukazuje pare fajnych artykółow na temat malowania wnetrza, bądz co bądz, trzeba pare elementów zdemontować, istnieją specialne farby do plastików. tak wienc farba i podklad w sprayu sporo foli, tasemka do rozdzielenia czesci których nie chcemy malowac, rozczenczalnik na bazie bezyny by malowane powierzchnie pierw wyczyscic od brudu. owszem mozna dac specialista od "wnetrz" zeby to zrobili za nas itp inna metoda, ale ja zawsze lubilem rozbierac to i owo , co do finalnego efektu, trudno okreslic jak to bedzie wygladac. ale napewno jak bym sie za to zabrał i efekt byłby satysfakcynujący to zamiescze pare fotek z prac co do flokowania ... hmm miec tak kokpicik milusi w dotyku hmmm sam nie wiem
  7. witam, mam Pasacika B5 FL w sedanie, z całym czarnym swiecacym kokpitem, zawsze podobały mi się takie 2 kolorowe tzn czarny mat od góry, a nizej ( na wysokosci schowka ) juz jasny szary bądż beż. i pytanko Malował juz moze ktos sobie Kokpit ? bo sie tak zastanawiam, bo po co kupowac caly zestaw kokpitu bawic sie w wyjmowanie plastikow itp, myslałem zeby moze psiknąć jakims sprayem. albo pomalowac jaką farbka ( np taka farba do skór czy coś ) tak sie zastanawiam nad sensem takiej operacji licze na sugestie http://poradnik.telewizor.eu/chromowanie.html Moze ktoś mi poleci jakis środek zebym se mógł odmienic wnetrzne w miare tanim kosztem ? wiadomo wykladzina i fotele nadal zostana czarne ale moze w przyszlosci i to bym wymienil
  8. no kurcze teraz se przypomnialem ... ze ten gosciu niby chcial mi bez faktury wystawic, a to zebym niby jescze za vat zebym nie placil cos tam boknol zeby to taniej wyszlo http://sprzedaz.konsumencka.edu.pl/niezgodny.html ... wienc to smierdzi sporo mi teraz
  9. zobacze co da sie zrobic, w pon pojade jak uda mi sie zalatwic kogos z lapkiem i vagiem i sprawdze. i zarzadam pokazania wszystkich starych czesci. Oby pasacik smigal
  10. kurka wczesniej jezdzielm Hondą Civic 5 gen 1,5 .. tam to sam szperalem czasem, na dieslu sie nie znam to wolalem dac do mechanika a to niby z polecenia znajomego ( ponoc specializuje sie w VW ) ... wymienil wachacze to widac i mi pokazal stare, rorzad tez ... i niby nowe turbo wstawil bo stare to byla padaka, w interkulerze tez widzalem ze cos tam olej ciekl ... ale cos starego mi nie pokazal turbo ... jest ktos z trojmiasto kto sie zna i moglby jutro ze mna podjechac do tego "mechanika" zlukac to auto ?? oczywiscie jak mi laskawie mechanik otworzy warsztat, gosciu podpinał jakiegos kompa tam, a ja nawet sam laptopa nie mam i jakeigos tam kabla by sprawdzic jak by byl ktos z trojmiasta i pomoglby mi na przyslowowe piwo bylbym rad auto w tej chwili stoi w gdyni na dabrowie u tego mechaniora, puki co zaplacilem mu tylko 1800 zeta. w czwartek wyjedzam w dluga trase http://wypoczynek.turystyka.pl/bieszczady.html i mi zalezy zeby auto bylo sprawne.
  11. witam, kupiłem se autko ( Passat B5 FL SEDAN - 1.9 TDI 130 KM AWX ), zawiozlem do mechanika na wymiane rorzadu .. to podrodze wyszlo ze musza turbine wywalic, wywalili turbine oczyscili uklad ( ponoc w interkulerze tez byl syf ) zmontowali wsio spowrotem wmontowali jakis nowy elektrozawor niby wsio zlozone do kupy odaplaja jazda testowa ... i brak mocy ( w całym zakresie obrotów ) tak jakby wogule turbo nie bylo a turbosprzezarka ladnie swiszczy ( to to ujol mechanik) , i mechanik stwierdzil ze po tym czysczeniu itp mogl sie katalizator zapchac ( fakt faktem przed wymiana za turbo w takim wezyku byla dziura i tamtendy pewnie to wsio uciekalo i kat byl zapchany ) tylko 1 kwestia mnie meczy ... ponoc potrzebuje calego dnia zeby dostac sie do katalizatora i go wyczyscic i przy tym musza tez turbo znowu zdejmowac.... do katalizatora nie da sie dosjc od strony ze tak to powiem rury wydechowej ?!? czytalem na forum ze wywalenie kata to koszt 160 zł... ale przy calo dziennym grzebaniu cos mi nie teges pasuje ten koszt... puki co juz cala zabawe u mechanika mam wycenonia na 3800 zł ( rozrzad, turbina, wachacze ( bodajrze 3 ), przeguby, koncowki stabilizatorów, plyny, filtry itp ) i 3 dzien juz w warsztacie stoi, i nie wiem jak na to patrzec
  12. witam, Jestem świezym posiadaczem Passacika B5 FL w sedanie ( 1.9 TDI 130 KM ) zauwarzylem ze mi wsteczne swiatła sie nie zapalaja, zarówki trudno stwierdzic czy sa przepalone ( wracajac z pracy kupie nowe i sprawdze ), czytałem ze trzeba sprawdzic czujnik cofania, ale pod maska nie moge sie go doszukac zbytnio bo silnik sporo zajmuje i nie widac co tam sie dalej miesci. moze ktos mi przesłać foto tego czujnika http://hobby-elektronika.eu/wskaznik.html w takim silniku i gdzie go szukac ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności