Jump to content

bimbol

  • Content Count

    4,272
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About bimbol

  • Birthday 01/27/1930

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Heathrow

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR)
  • Rok produkcji
    2006

Recent Profile Visitors

2,907 profile views
  1. Pytanie czy wykonałeś konserwacje i oczyszczenie zacisku? Możliwe, że klocek stoi i zamiast pracować to trze.
  2. Wymieniles aku? Ja po wymianie na nowy, Exide Premium problem zniknął. Zaznaczam, ze nie ruszalem rozrusznika.
  3. Moi klienci w tamtym roku zrobili dla mnie testy na 3 pojazdach. Zbliżone parametrami silnikowo i przebiegowo z tym, że jedno tankowane w Szwecji, drugi w Danii, trzecie w Polsce na Orlenie, rzadko BP. W pojeździe z PL czyściliśmy sitko w zbiorniku paliwa co 20-25tysięcy. Syf był niemiłosierny po przebiegu ponad 90tys. W pojazdach z DE/SE zbiornik, aż pachniał, paliwo było jasne i klarowne, zero zanieczyszczeń. Powracajac w pasku mam wymieniony aku na bardziej wytrzymały, wtryski nowe z kampanii 2014r, filtr paliwa w tamtym roku, pompa paliwa 2014r i narazie odpukać po wymiane aku wszystko w porządku
  4. Hmm najlepiej, jak mialbys możliwość przełożenia całej polosi od innego, sprawnego pojazdu. Ja tak wczoraj wyeliminowalem podobne objawy.
  5. hmm to wszystko będzie zależeć tylko od użytkownika. Więcej problemów mam z pojazdami(1,1 ok.75km ON) użytkowanymi przez ludzi z drewnianymi stopami, niż 180koni wyciągnięte z silnika 1.6. O 1.4TSI po modyfikacjach, można mówić po 5-6latach użytkowania/200tys km. 60-100tys to każdy z nich przejedzie bez większych usterek.
  6. miałem ostatnio dwa podobne ciężkie przypadki. W jednym wymieniłem łożyska kół przednich, tarcze klocki przód, kompletne wahacze przód oraz kompletne zaciski hamulcowe wraz z jarzmami. Drugi wyważenie kół, oczyszczenie układu ham p+t oraz poduszka pod silnikiem
  7. sprawdzales zaciski hamulcowe(sam tłoczek?)?
  8. Nie, to jest ponad 3% różnicy, czyli ok. 2cm więcej na wysokości
  9. No tak lepiej mieć problemy z nagarem w 4,2 FSI, niż mieć 3,0 i większy potencjał. Pamiętaj, że T w tym przypadku oznacza kompresor, a nie turbawke. Bardzo niezawodne rozwiązanie.
  10. Stan samego paska sprawdzisz ściągając pokrywe rozrządu. Jest to oczywiście oględne, bo nikt Ci gwarancji nie da, że nie pęknie do x czasu.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy