Skocz do zawartości

marecek

  • Zawartość

    5008
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

O marecek

  • Urodziny 13.06.1982

Rangi

  • Zasłużony
    1

Informacje osobiste

  • Imię
    Marek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    الرياض

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 4.0 W8 275KM 4x4
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

1957 wyświetleń profilu
  1. Obrysy USA pomarańcze -zamienniki

    wrzucisz fotki?
  2. Zmiana silnika forum na IPB

    @grabson7, konkretnego numeru nie widać, ale możesz linkować do konkretnego komentarza (w prawym górnym rogu każdego posta jest taka ikonka - obok zgłoś ten post). Tam jest link do tej konkretnej wypowiedzi, która Cię interestuje).
  3. Oznaczenie TDI

    witaj na forum! zapraszamy: nawet prawie taka sama nazwa tego tematu
  4. rozróżnijmy dwie sytuacje... 1/ auto hold - auto na D, samo nie jedzie (włączasz/wyłączasz przyciskiem Auto, nie do końca wiem czy było dostępne w B6). Wg ross techa są dwa modele w 3C (tutaj), warto porównać co u Was jest zakodowane w module ABS: 0000010 = Parking Brake without Auto-Hold (North America) 0000011 = Parking Brake without Auto-Hold (Rest of World / PR-UH1) 0000012 = Parking Brake with Auto-Hold (Rest of World / PR-UH2) 0000013 = Parking Brake with Auto-Hold (North America) 2/ automatyczne zwalnianie ręcznego (elektrycznego) podczas ruszania po odpaleniu samochodu: zapinasz pasy, wrzucasz wsteczny i naciskasz gaz bez zwalniania elektrycznego "ręcznego". "2" jest niezależne od "1" i może być aktywowane (znów - nie wiem jak w B6, ale golfy MK6/7, Audi A4B8 to mają jako opcja kodowania, dodatkowo uwarunkowana tym alarmem zapiętych pasów). to są dwa różne scenariusze... o którym mówimy?
  5. ...pasy muszą być zapięte
  6. panowie, ale biały dym przy aucie z gazie na zimnym silniku to para wodna, a to na filmie to raczej para nie jest tylko ordynarny "dym"...
  7. nie no, panie... turbo na stół i sprawdź... przy takim dymie to tam już raczej będzie widać co jest nie tak... (jeśli to faktycznie turbo). Biały dym wróży olej w wydechu/kolektorze wydechowym, niestety... Nie mniej na filmie słychać jakiś "traktor", ten silnik aż tak tragicznie brzmi?
  8. skrzynia automatyczna passat b5 fl

    na szybko: brak komunikacji pomiędzy skrzynią a ECU... powodów może być multum, ale zacząć warto od uważnego przyjrzenia się wszystkim wiązkom elektrycznym skrzyni...
  9. Passat W8 opinie użytkowników

    zajrzyj tutaj
  10. @ToniK, są dwa "typy", ale nie w B5... jak masz silnik wzdłuż to będzie quattro (torsen), jak w poprzek, to haldex... Wszystkie B5 miały silniki tak jak należy, czyli wzdłuż
  11. Kradzież na "walizkę"

    ...też bym raczej nie chciał, żeby sterownik miał możliwość wyłączenia auta podczas wyprzedzania pod górę, kiedy akurat skończy się bateria albo zawiedzie radio odbiornika... Interesująca dyskusja... ale podobnie jak w przypadku dziur w Bluetooth czy niezałatanych ułomności protokołu wifi ludzkość po prostu stwierdzi, że problem ich nie dotyczy i oleje sprawę...
  12. benzyna 1.8t AEB kopci i bierze olej

    @Sebo145 pokazuje na słabym filmie jak kombinerkami dłubie wirnik w 20-letniej turbinie na lewo i prawo a Wy mu dajecie nadzieję, że to może jeszcze da się naprawić ...
  13. Wykresy z hamowni do oceny.

    źle jechało? tak teraz "paczam" to jednak pamięć zawodzi... było 1.2 bara, 358Nm (z początkowych 400) i trochę mocy "górą" w ostatnich dniach - z tego co wiem auto w takim stanie po dziś dzień jeździ (7 lat)
  14. Wykresy z hamowni do oceny.

    ja miałem 400Nm / 300KM przy 0.9b podpowiem, że nie chodzi o ciśnienie tylko o ilość (i temperaturę) powietrza, które dostaje się do cylindra. Mała sprężarka pompuje mało powietrza, stąd "wysokie ciśnienie" (bo to co mierzysz to ciśnienie na zewnątrz komory spalania), tak naprawdę tylko grzeje powietrze zamiast je dostarczać.
  15. benzyna 1.8t AEB kopci i bierze olej

    napewno to turbo się poddało dawno temu... przy takim luzie nie ma mowy o szczelności. Każde turbo ma mniej lub bardziej wyczuwalny luz, ale nie taki, który "widać"... Pytanie co jeszcze, bo taki luz na turbinie mieć to albo zassało coś twardego (mechaniczne uszkodzenie) albo jeżdżone tak było od dziesiątek tysięcy km...
×