Jump to content

marecek

  • Content count

    5,148
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

About marecek

  • Birthday 06/13/1982

Rangi

  • Zasłużony
    1

Informacje osobiste

  • Imię
    Marek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    الرياض

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 4.0 W8 275KM 4x4
  • Rok produkcji
    2003

Recent Profile Visitors

2,985 profile views
  1. ale to tak na serio? czy mamy jakiś problem z uprawnieniami na forum... w tym samym dziale co tu - rzuć okiem na samą górę listy tematów...
  2. marecek

    benzyna Panewki W8

    Robiłeś program po wycięciu katów? Bo może tak być, że auto podocinało dawki i dlatego się nie grzało - miało ciut mniej mocy i nie było tak dociążone, jakby być mogło. Seryjny W8 się zaczyna grzać na autostradzie powyżej 120km/h jak temperatury przekraczają 40 stopni C - nie trzyma temperatury, niestety... po godzinie jazdy woda przekracza 105 stopni i wskazówka temperaury zaczyna wędrować w prawo... ale to ekstremalne warunki pogodowe. Dlatego swojego mogę używać na codzień tylko 5-6 m-cy w roku. Do 40stki nie ma żadnych problemów , można cisnąć (ale z drugiej strony nie jeżdżę z polskimi prędkościami autostradowymi, więc nie wiem jak w ciepłe dni to przy 200km/h wygląda).
  3. marecek

    1.8t przepływomierz piny

    Ja bym zaczął od wygooglania numeru części tej wtyczki, a później po prostu poszukaj na portalach aukcyjnych... w jaki sposób tą wtyczkę rozwaliłeś?
  4. jakieś modyfikacje typu ledy zamiast żarówek? sprawdziłeś połączenia tylnych/przednik kierunków? nie ma osadu/rdzy na łączeniach?
  5. marecek

    1.8T AWT wężyk podciśnienia ?

    a ona przypadkiem nie jest po prostu zaślepiona u Ciebie śrubą? na zdjęciach, które pokazałeś nic do niej nie ma podpiętego, wygląda jak końcówka od procesu produkcyjnego, a nie króciec, który jest do czegoś używany (strzelam, bo nie mam 1.8T już z 10 lat...).
  6. marecek

    1.8T AWT wężyk podciśnienia ?

    tam kilku elementów brakuje... nie możesz mieć żadnego wolnego krućca zasysającego niczego bokiem, bo wtedy auto w ogóle nie będzie jechało... zobacz ten post: masz cały schemat rozrysowany... a... i powodzenia.
  7. zrób ten napinacz, później baw się w tuning... nie szukaj wymówek, bo później będziesz szukał silnika.
  8. @Jankus, czy nadal rekomendujesz 80PRS jako hi-end do 1DIN? bo muszę się pozbyć telewizora do zasilania 2 wzmaków w tej poczwarze i myślę właśnie o pioneerze...
  9. ok... WOW gratuluję wytrwałości i dzięki za dokumentację!
  10. właśnie nie... próbowałem z kilku stron te wsady porównywać, ale za cholerę nie znalazłem czym się różni W8 od reszty świata (tzn. wiem, że W8 ma wskazanie paliwa na CANie, a reszta świata na sztywno w wiązce i gdzieś jest bit, który to przestawia). Ale to trochę jak szukanie igły w stogu siana bo niewiele osób takie mody robiło... https://www.passatworld.com/forums/volkswagen-passat-b5-discussion/346597-b5-5-glx-w8-cluster-upgrade-how-post2877097.html#post2877097 tutaj jest Twój przypadek - gościu zaczął od dłubania wsadu W8 i mu działało wszystko poza temperaturą, więc wrócił do początku - na goły eeprom W8 załadował SKC i immo (wtedy mu działał wskaźnik paliwa), pojeździł kilka dni i dopiero potem zrobił trik z blokiem 0065 przestawiając go z 80 na 82, żeby zaczął działać mu wskaźnik temperatury... Może tak po prostu jest, że jak przestawisz blok 0065 to sterownik sobie coś interpretuje. Może spróbuj w tą stronę? Ale to tyle w kwestii teorii... Ja się cieszę, że nie muszę do tego wracać już. Jak nie znajdziesz, to napisz do Diaz'a (3DColorMFD) przez facebooka i powiedz mu, jaki masz problem - on może to ogarnąć za jakąś drobną opłatą.
  11. marecek

    centralne mocowanie kanapy 3bg

    coś pochrzaniłem z linkiem, ale o to chodzi, dzięki!!!
  12. marecek

    centralne mocowanie kanapy 3bg

    czy to jest możliwe, że tego szukam? https://www.ebay.com/itm/VW-Passat-3B-Halteblech-Halter-fur-Ruckbank-Mitte-3B0886193/253475814370?hash=item3b0455fbe2:g:x6YAAOSwbiFZPCK9&frcectupt=true
  13. Jak w temacie - brakuje mi obręczy, która trzyma centralnie zawias dzielonej kanapy w kombi 3BG: podpowie ktoś?
  14. ja robiłem w drugą stronę, licznik od TDI przeszczepiałem do W8 i cały czas nie miałem wskaźnika. Może Ci się uda coś z tego ogarnąć: original - mój seryjny licznik W8 (2002, automat, nie podam Ci niestety numerów, bo nie ma mnie w domu a licznik leży w szafie) (ale patrząc po nazwie wsadu to nie o to Ci chodzi :P) 1,2,3 - różne próby sprawienia, żeby licznik TDI widział pompę/sensor W8 working-fuel-gauge - licznik TDI widzi pompę W8. 1-fuel_received-in-clusters-from-DIAZ-3B0920947D-KOMBI+WEGFAHRSP VDO V08 3B7920846D__KOMBI_WEGFAHRSP_VDO_V07_WVWZZZ3BZ2P300872_____VWZ7Z0A4458042.BIN 2-fuel_received-in-clusters-from-DIAZ-3B0920947D-KOMBI+WEGFAHRSP VDO V08 3B7920846D__KOMBI_WEGFAHRSP_VDO_V09_WVWZZZ3BZ2E407860_____VWZ7Z0B4918383.BIN 3-fuel_received-in-clusters-from-DIAZ-3B0920947D-KOMBI+WEGFAHRSP 3B7920846D__KOMBI_WEGFAHRSP_VDO_V09_WVWZZZ3BZ3E234142_____VWZ7Z0B6509176.BIN original-w8-3B7920846DX KOMBI+WEGFAHRSP VDO V09.BIN working-fuel-gauge-NEW_original-w8-3B7920846DX KOMBI+WEGFAHRSP VDO V09.BIN
  15. marecek

    Zdalne odpalanie Auta z Kluczyka

    tak to wyglądało jeśli montujesz zewnętrzny moduł. Auto jest blokowane przez zupełnie inny system działający na podobnej zasadzie co immo, więc bez rozprucia wiązki tak czy siak jest unieruchomione (zaryzykuję stwierdzenie, że takie coś zrobione z głową daje Ci lepszą ochronę niż OEMowe systemy, które są rozpracowane przez złodziei od A do Z). A pestka z kluczyka zainstalowana jest na stałe w stacyjce albo instalowany jest bajpas immo... Ale... zrobiłem szybki research - wychodzi na to, że murikanie rozpracowali fabryczne systemy VW i oferują pełną integrację z systemami włącznie z używaniem istniejącego kluczyka. Zobacz sobie to lub to. ! Fajne Zwykle takie gadżety dają Ci jeszcze wiele innych ciekawych opcji, włączająć valet mode, start-stop (z przycisku, o ile nie masz dziś), turbo timer. Można z nimi wymienić kilka maili i zobaczyć czy nie wysłaliby takiego produktu do EU przy zrzeczeniu się gwarancji (bo to zwykle u nich o liability/kwestię ewentualnych roszczeń i odszkodowań się rozchodzi).
×

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy