Jump to content

marecek

  • Content Count

    5,150
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About marecek

  • Birthday 06/13/1982

Rangi

  • Zasłużony
    1

Informacje osobiste

  • Imię
    Marek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    الرياض

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 4.0 W8 275KM 4x4
  • Rok produkcji
    2003

Recent Profile Visitors

3,044 profile views
  1. Moczyłem w gorącej wodzie z płynem do mycia naczyń, żadnej chemii... i szorowałem ścierą i zmywakiem... zajęło mi to ŁADNYCH kilkadziesiąt minut i nie wspominam tego jako najlżejszej roboty, ale było warto 🙂 Spróbuj na jakimś mało rzucającym się w oczy elemencie zanim zaczniesz walczyć z tunelem (np. ramką dookoła popielniczki z tyłu - zawsze można nową zamówić jak coś będzie nie tak).
  2. a jaki masz kolor? ja w swoim po prostu wszystko "wytarłem" (umyłem, zdrapałem, wyszorowałem i pozbyłem się jakichkolwiek pozostałości) - pod spodem wygląda identycznie, jeśli nie lepiej... ta "satyna" po 10 latach i tak się świeci więc nie robi to praktycznie żadnej różnicy... https://forum.vw-passat.pl/topic/57656-wiecznie-zakurzony-w8-jdm-3d-android-auto-drl-bixenon/?do=findComment&comment=1905130
  3. ale to tak na serio? czy mamy jakiś problem z uprawnieniami na forum... w tym samym dziale co tu - rzuć okiem na samą górę listy tematów...
  4. Robiłeś program po wycięciu katów? Bo może tak być, że auto podocinało dawki i dlatego się nie grzało - miało ciut mniej mocy i nie było tak dociążone, jakby być mogło. Seryjny W8 się zaczyna grzać na autostradzie powyżej 120km/h jak temperatury przekraczają 40 stopni C - nie trzyma temperatury, niestety... po godzinie jazdy woda przekracza 105 stopni i wskazówka temperaury zaczyna wędrować w prawo... ale to ekstremalne warunki pogodowe. Dlatego swojego mogę używać na codzień tylko 5-6 m-cy w roku. Do 40stki nie ma żadnych problemów , można cisnąć (ale z drugiej strony nie jeżdżę z polskimi prędkościami autostradowymi, więc nie wiem jak w ciepłe dni to przy 200km/h wygląda).
  5. Ja bym zaczął od wygooglania numeru części tej wtyczki, a później po prostu poszukaj na portalach aukcyjnych... w jaki sposób tą wtyczkę rozwaliłeś?
  6. jakieś modyfikacje typu ledy zamiast żarówek? sprawdziłeś połączenia tylnych/przednik kierunków? nie ma osadu/rdzy na łączeniach?
  7. a ona przypadkiem nie jest po prostu zaślepiona u Ciebie śrubą? na zdjęciach, które pokazałeś nic do niej nie ma podpiętego, wygląda jak końcówka od procesu produkcyjnego, a nie króciec, który jest do czegoś używany (strzelam, bo nie mam 1.8T już z 10 lat...).
  8. tam kilku elementów brakuje... nie możesz mieć żadnego wolnego krućca zasysającego niczego bokiem, bo wtedy auto w ogóle nie będzie jechało... zobacz ten post: masz cały schemat rozrysowany... a... i powodzenia.
  9. zrób ten napinacz, później baw się w tuning... nie szukaj wymówek, bo później będziesz szukał silnika.
  10. @Jankus, czy nadal rekomendujesz 80PRS jako hi-end do 1DIN? bo muszę się pozbyć telewizora do zasilania 2 wzmaków w tej poczwarze i myślę właśnie o pioneerze...
  11. ok... WOW gratuluję wytrwałości i dzięki za dokumentację!
  12. właśnie nie... próbowałem z kilku stron te wsady porównywać, ale za cholerę nie znalazłem czym się różni W8 od reszty świata (tzn. wiem, że W8 ma wskazanie paliwa na CANie, a reszta świata na sztywno w wiązce i gdzieś jest bit, który to przestawia). Ale to trochę jak szukanie igły w stogu siana bo niewiele osób takie mody robiło... https://www.passatworld.com/forums/volkswagen-passat-b5-discussion/346597-b5-5-glx-w8-cluster-upgrade-how-post2877097.html#post2877097 tutaj jest Twój przypadek - gościu zaczął od dłubania wsadu W8 i mu działało wszystko poza temperaturą, więc wrócił do początku - na goły eeprom W8 załadował SKC i immo (wtedy mu działał wskaźnik paliwa), pojeździł kilka dni i dopiero potem zrobił trik z blokiem 0065 przestawiając go z 80 na 82, żeby zaczął działać mu wskaźnik temperatury... Może tak po prostu jest, że jak przestawisz blok 0065 to sterownik sobie coś interpretuje. Może spróbuj w tą stronę? Ale to tyle w kwestii teorii... Ja się cieszę, że nie muszę do tego wracać już. Jak nie znajdziesz, to napisz do Diaz'a (3DColorMFD) przez facebooka i powiedz mu, jaki masz problem - on może to ogarnąć za jakąś drobną opłatą.
  13. coś pochrzaniłem z linkiem, ale o to chodzi, dzięki!!!
  14. czy to jest możliwe, że tego szukam? https://www.ebay.com/itm/VW-Passat-3B-Halteblech-Halter-fur-Ruckbank-Mitte-3B0886193/253475814370?hash=item3b0455fbe2:g:x6YAAOSwbiFZPCK9&frcectupt=true
  15. Jak w temacie - brakuje mi obręczy, która trzyma centralnie zawias dzielonej kanapy w kombi 3BG: podpowie ktoś?
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy