Jump to content

marecek

  • Content count

    5,141
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

About marecek

  • Birthday 06/13/1982

Rangi

  • Zasłużony
    1

Informacje osobiste

  • Imię
    Marek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    الرياض

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 4.0 W8 275KM 4x4
  • Rok produkcji
    2003

Recent Profile Visitors

2,882 profile views
  1. @Jankus, czy nadal rekomendujesz 80PRS jako hi-end do 1DIN? bo muszę się pozbyć telewizora do zasilania 2 wzmaków w tej poczwarze i myślę właśnie o pioneerze...
  2. ok... WOW gratuluję wytrwałości i dzięki za dokumentację!
  3. właśnie nie... próbowałem z kilku stron te wsady porównywać, ale za cholerę nie znalazłem czym się różni W8 od reszty świata (tzn. wiem, że W8 ma wskazanie paliwa na CANie, a reszta świata na sztywno w wiązce i gdzieś jest bit, który to przestawia). Ale to trochę jak szukanie igły w stogu siana bo niewiele osób takie mody robiło... https://www.passatworld.com/forums/volkswagen-passat-b5-discussion/346597-b5-5-glx-w8-cluster-upgrade-how-post2877097.html#post2877097 tutaj jest Twój przypadek - gościu zaczął od dłubania wsadu W8 i mu działało wszystko poza temperaturą, więc wrócił do początku - na goły eeprom W8 załadował SKC i immo (wtedy mu działał wskaźnik paliwa), pojeździł kilka dni i dopiero potem zrobił trik z blokiem 0065 przestawiając go z 80 na 82, żeby zaczął działać mu wskaźnik temperatury... Może tak po prostu jest, że jak przestawisz blok 0065 to sterownik sobie coś interpretuje. Może spróbuj w tą stronę? Ale to tyle w kwestii teorii... Ja się cieszę, że nie muszę do tego wracać już. Jak nie znajdziesz, to napisz do Diaz'a (3DColorMFD) przez facebooka i powiedz mu, jaki masz problem - on może to ogarnąć za jakąś drobną opłatą.
  4. marecek

    centralne mocowanie kanapy 3bg

    coś pochrzaniłem z linkiem, ale o to chodzi, dzięki!!!
  5. marecek

    centralne mocowanie kanapy 3bg

    czy to jest możliwe, że tego szukam? https://www.ebay.com/itm/VW-Passat-3B-Halteblech-Halter-fur-Ruckbank-Mitte-3B0886193/253475814370?hash=item3b0455fbe2:g:x6YAAOSwbiFZPCK9&frcectupt=true
  6. Jak w temacie - brakuje mi obręczy, która trzyma centralnie zawias dzielonej kanapy w kombi 3BG: podpowie ktoś?
  7. ja robiłem w drugą stronę, licznik od TDI przeszczepiałem do W8 i cały czas nie miałem wskaźnika. Może Ci się uda coś z tego ogarnąć: original - mój seryjny licznik W8 (2002, automat, nie podam Ci niestety numerów, bo nie ma mnie w domu a licznik leży w szafie) (ale patrząc po nazwie wsadu to nie o to Ci chodzi :P) 1,2,3 - różne próby sprawienia, żeby licznik TDI widział pompę/sensor W8 working-fuel-gauge - licznik TDI widzi pompę W8. 1-fuel_received-in-clusters-from-DIAZ-3B0920947D-KOMBI+WEGFAHRSP VDO V08 3B7920846D__KOMBI_WEGFAHRSP_VDO_V07_WVWZZZ3BZ2P300872_____VWZ7Z0A4458042.BIN 2-fuel_received-in-clusters-from-DIAZ-3B0920947D-KOMBI+WEGFAHRSP VDO V08 3B7920846D__KOMBI_WEGFAHRSP_VDO_V09_WVWZZZ3BZ2E407860_____VWZ7Z0B4918383.BIN 3-fuel_received-in-clusters-from-DIAZ-3B0920947D-KOMBI+WEGFAHRSP 3B7920846D__KOMBI_WEGFAHRSP_VDO_V09_WVWZZZ3BZ3E234142_____VWZ7Z0B6509176.BIN original-w8-3B7920846DX KOMBI+WEGFAHRSP VDO V09.BIN working-fuel-gauge-NEW_original-w8-3B7920846DX KOMBI+WEGFAHRSP VDO V09.BIN
  8. marecek

    Zdalne odpalanie Auta z Kluczyka

    tak to wyglądało jeśli montujesz zewnętrzny moduł. Auto jest blokowane przez zupełnie inny system działający na podobnej zasadzie co immo, więc bez rozprucia wiązki tak czy siak jest unieruchomione (zaryzykuję stwierdzenie, że takie coś zrobione z głową daje Ci lepszą ochronę niż OEMowe systemy, które są rozpracowane przez złodziei od A do Z). A pestka z kluczyka zainstalowana jest na stałe w stacyjce albo instalowany jest bajpas immo... Ale... zrobiłem szybki research - wychodzi na to, że murikanie rozpracowali fabryczne systemy VW i oferują pełną integrację z systemami włącznie z używaniem istniejącego kluczyka. Zobacz sobie to lub to. ! Fajne Zwykle takie gadżety dają Ci jeszcze wiele innych ciekawych opcji, włączająć valet mode, start-stop (z przycisku, o ile nie masz dziś), turbo timer. Można z nimi wymienić kilka maili i zobaczyć czy nie wysłaliby takiego produktu do EU przy zrzeczeniu się gwarancji (bo to zwykle u nich o liability/kwestię ewentualnych roszczeń i odszkodowań się rozchodzi).
  9. marecek

    Zdalne odpalanie Auta z Kluczyka

    Nie da się tego wyklikać interfejsem, nie ma takiej funkcjonalności, bo to mało "legalny" temat w EU jest. Zewnętrzne moduły - jak napisałeś - wymagają umieszczenia na stałe kluczyka w samochodzie...
  10. marecek

    5hp19 znamionowa temperatura pracy.

    a zciekawości zapytam - gdzie jest wskaźnik temperatury skrzyni? (i czego konktretnie - temperatury oleju?) jakieś błędy na sterowniku skrzyni / silnika? skrzynia nie ślizga się na wyższych biegach?
  11. marecek

    B5fl z automatem. awaryjny czy nie?

    zdajesz sobie sprawę, że na Twoje pytanie nie będzie poprawnej odpowiedzi? Automat jak automat - pancerna 5HP19 5 biegów i zero wodotrysków. Tylko pamiętaj, że kupujesz auto conajmniej 15 letnie z niewiadomo jakim przebiegiem, ale na pewno grubo powyżej 300.000. Czy będzie awaryjne? Cholera wie? Zależy jaki egzemplarz trafisz, ilu miał właścicieli, jak jeździli itd... tych skrzyń jest sporo, więc w razie problemu zawsze można wymienić bez problemu i stosunkowo niewielkim kosztem. Konwerter kosztuje też relatywnie niewiele, a dzięki wbudowanej diagnostyce można od razu ocenić czy jest sprawny czy nie. Jak kupisz w dobrych pieniądzach, to licz się z możliwością naprawy. Dzień w warsztacie i masz nową skrzynię... (to nie te czasy już że czeka się na jakieś części i nikt nie umie automatów naprawiać). Isofix - jak nie było, to zawsze można dołożyć, również stosunkowo niewielkim kosztem:
  12. marecek

    1.8T AWT - Pomoc w ocenie logów

    jak 16514 jest to chyba nie ma się co łudzić, że sonda sprawna? http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16514/P0130/000304
  13. przy przeróbkach montuje się "przepływkę" od S3 - w sensie puszkę (co by mieć dolot 3" jak dobrze pamiętam). Przepływkę (rdzeń) montujesz taką, jaką masz dedykowaną do sterownika albo kalibrujesz program pod konkretny wkład. Nie podejrzewam że elektrycznie da się połączyć różne typy...
  14. Nie rozumiem Twojego komentarza. Jakich "łapek"? O czym piszesz? Wytykasz mi, że seryjny subwoofer w b5 mam za nic, a później dodajesz, że fabryczne nagłośnienie warte więcej niż B5(bo tyle wynoszą pewnie opcje, o których mówisz w meśku czy lexusie) gra lepiej. Nie kumam co chcesz przez to powiedzieć.
  15. marecek

    Problem vw passat b5 1.8t aeb 1999

    ( @niedzwiedzbb51 użyj @ przed nazwą użytkownika, którego wspominasz to dostanie powiadomienie ) no lipa wyszła, cóż więcej powiedzieć... 20-letnie auto, może silnik już swoje przeszedł. Możesz zrobić standardowy pomiar kompresji, porównać z serią, a jak wszystko jest OK, to przymierzyć się do wymiany turbo. Niestety ale auto warte 6000 będzie Ci gotować takie właśnie niespodzianki, więc musisz być cierpliwy w diagnozowaniu czegokolwiek...
×

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy