Skocz do zawartości

marecek

  • Zawartość

    5056
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

O marecek

  • Urodziny 13.06.1982

Rangi

  • Zasłużony
    1

Informacje osobiste

  • Imię
    Marek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    الرياض

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 4.0 W8 275KM 4x4
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

2320 wyświetleń profilu
  1. Witam mam prozbe odnosnie mojego passata 1.8t aeb sedan 1999. Wyskakiwal mi caly czas blad ,wysokie cisnienie doladowania,przeplywomierz za wysoki sygnal,auto nie mialo mocy i duzo palilo miasto lato zmiana biegu 2,5-3 tys trasy po 5-10km spalanie 13l.  Wymienilem przeplywomierz na oryginal uzywke,nowy dv oryginal,nowa sonda oryginal ,kompletny rozrzad ,z kompletem uszczelek,nowy napinacz z lancuchem febi ,nowa odma.bledy juz sie nie pojawiaja ,ale auto nadal slabo wkreca sie na obroty i duzo pali. Czytalem Twoj poradnik,zdemontowalem wszystkie weze od dolotu ,pozniej sprawdzilem ich szczelnosc i nie slyszalem nigdzie uchodzacego powietrza tip puchl,w dolocie nie ma oleju,turbo ma bardzo delikatny luz na boki. Masz moze jakis pomysl. Logi auta

    LOG-01-002-007-025 (1).CSV

    LOG-01-018-xxx-xxx (2).CSV

    1. Google nie pomogło... jak ustawić prawe lusterko przy wrzucaniu wstecznego? Czy w ogóle da się? czy jest to opcja tylko do powrotu lusterka do stanu wyjściowego, a ustawienie pozycji na wstecznym jest już jakie jest i nie da się go dostroić? bo teraz jak wrzucę wsteczny, to oglądam chodnik... ogólnie bez sensu wolałbym widzieć gdzie cofam...
    2. ja jednak odpuszczę, mam na szybie z przodu ponad 60% przyciemnienia... mało co mnie oślepia w nocy a te lusterka to do tych większych z kierunkami... ja mam zwykłe, taki kształt jak w 3B przed liftem.
    3. to by była kwestia podmiany wkładu i przeciągnięcia pary kabli z kabiny... hmm... dobry pomysł, dzięki!
    4. A/ nie powinno być żadnych problemów z zamianą miejscami radia i ponelu klimatronika - wiązka jest dość elastyczna (wyjmij, zobacz sam - zdejmujesz plastik osłony najpierw, później odkręcasz 4 śruby dookoła panelu klimatronika i możesz go wyciągnąć - każda wtyczka jest z tyłu inna, więc nie pomieszasz). Na youtubie jest multum filmów opisujących jak rozebrać panel bez połamania wszystkiego. Jak już klimatronik wyjdzie, to trzeba wyjąć metalowe spinki, dopiero później można całą obudowę wyciągnąc... Zobacz ten post na passatworld, facet też przerabiał ten temat, klimatronik miejscami z radiem zamieniony, a później pakował oryginalną konsolę 2din. B/ jak chesz przerabiać na 2din, to (niech mnie ktoś poprawi) potrzebujesz dwóch rzeczy: 1 - http://allegro.pl/passat-b5-b5fl-ramka-kosz-pod-nawigacje-2din-1din-i7142625633.html#thumb/2 2 - http://allegro.pl/passat-b5-b5fl-ramka-konsoli-pod-nawigacje-2din-i7142635442.html#thumb/1 (oczywiście powyższe mają absurdalne ceny w ASO, a można to kupić za 15 USD). Można też szukac używki, ale wiesz jak to jest z używkami... mogą mieć połamane zatrzaski, podrapane być etc... no i pamiętaj że znika ta dodatkowa wnęka na pierdoły, którą teraz masz poniżej radia.
    5. jak będzie 1 din, z wysuwaną mordką, to będziesz miał problem z operowaniem klimatronikiem w trakcie jazdy, więc raczej kiepska opcja. Musisz przerobić konsolę na 2 DIN, co nie jest wcale takim problemem - masz opcję baseline, więc potrzebujesz najprostszej czarnej ramki 2 din i kosz. Zacznij od tego tematu: a później dobierz sobie jakieś fajne radio. Sam szukałem czegoś high-end, bo chciałem mieć konkretny model i w zasadzie jak znajdziesz, to kwestia wybrania takiego, który ma obsługę kamery (jak już jest 2 din z wyświetlaczem, to na 99% będzie miało obsługę kamerki) Tutaj mój temat, w którym pytałem o porządne radia 2din: Ostatecznie postanowiłem podążyć w stronę czegoś, co wspiera Android radio i ma obsługę kamerki oczywiście (ostatnie strony tematu). aaaaaaa... możesz też zakombinować z przełożeniem klimatronika piętro niżej i pokusić się o radio 1 din z wysuwaną mordką, co by w ogóle wyeliminować temat przeróbki na 2DIN. Przykład: http://www.pioneer-carglobal.com/avh/en/z/ type 3 (1 din, wysuwane)
    6. marecek

      elektrycznie składane lusterka

      podrzuć linka do forum, na którym to znalazłeś. Sam ma składane lusterka i chciałbym zobaczyć czy da się kodowanie zrobić tak, żeby składały się z ori alarmu...
    7. kozacki mod. A widziałeś gdzieś wkłady do aut z lusterkami bez kierunków (do tych mniejszych lusterek przed 2004?). Czy to nie będzie jakieś Audi A6/S6?
    8. marecek

      Czy da się naprawić luźny podłokietnik?

      ...przy okazji wymiany podłokietnika rozprawiłem się z tym tematem. Początkowo myślałem, że po prostu przewierce te ślizgi na wylot i zostawię podłokietnik w jednej pozycji, ale po chwili ciemnoty spowodowanej zmęczeniem przyszedł poranek i garść nowych pomysłów przebiła się przez niemoc intelektualną wczorajszego wieczoru. Oto co wymyśliłem... Najpierw rozebrałem wszystko na części pierwsze - trzeba się dość napocić i odgiąć ten wielki stalowy dynks, który blokuje górną część podłokietnika na ślizgu i uniemożliwia wysunięcie go do przodu. Nie trzeba zdejmować górnej obudowy, ale fakt, że kupiłem nową pokazał mi co i jak z zatrzaskami, więc jeszcze w samochodzie byłem w stanie zdjąć wieczko, a później miałem dostęp do gołego metalu... ślizgi są stalowe, wieczko z aluminium. Mocowanie - plastik... ślizg zrealizowany jest tak, że mały plastikowy trzonek w centralnej części wieczka jeździ po rynnie w centralnej części podłokietnika. Ten trzonek jest upaćkany w jakimś smarze i nie ma gładkiej konstrukcji, przez co mamy tam opór. Byćmoże ma też jeszcze jakieś dodatkowe elementy konstrukcyjne, ale po prawie 20 latach był po prostu prosty... i brudny jak uszy psa niemytego od zimy. Po zdjęciu górnej części zacząłem kombinować jak zwiększyć opór tego ślizgu i wykombinowałem, że wsadzę tam dwie trytrytki (co skutecznie zniweluje przestrzeń pomiędzy trzonkiem wieczka a ślizgiem, po którym on jeździ). W tym celu wywierciłem dwa otwory w krawędzi wieczka trzymającej ten plastikowy trzonek - aluminium wierci się jak w masło... trytrytki zapięte i przymierzanko: Jeszcze raz wszystkie elementy razem, jakby ktoś potrzebował numerki spisać: Warto założyć sam ten metalowy element zanim zamontuje się obudowę podłokietnika - w mojej konfiguracji było trzeba po prostu dość mocno nagiąć to aluminium żeby wskoczyło w szyny. Opór jest teraz wyczuwalny, a resztki tego psiego smaru powodują, że całość porusza się bardzo gładko. Po wszystkim trzeba jeszcze dogiąć ten stalowy dynks ograniczający wysunięcie podłokietnika poza jego nominalny zakres i złożenie elementów dekoracyjnych. Całość zajęła mi pewnie ze 30 minut (a przymierzałem się do tego koncepcyjnie prawie od roku bo nie wiedziałem jak rozebrać to szajstwo).
    9. @marcin_pesel, duże dzięki za namierzenie numeru. Póki co są jeszcze na ecstuning i na jakichś ruskich stronach na OEMowych sajtach w US widnieją jako "discontinued product" od 2014, więc chyba czas zacząć dzwonić po ASO w Polsce... czy można gdzieś jeszcze w Polsce sprawdzić ceny części?
    10. nie no, napewno... tylko aso w PL z reguły nie wysyła nigdzie. Z tego co widzę, to dywaniki są elementem opcjonalnego wyposażenia... i nie mogę dorwać żadnych numerów, bo bym sobie zamówił... z aso online
    11. ...jak w tytule: Szukam dywaników welurowych jasnych, beżowych, sonnenbeige (sushine beige) do 3BG. Allegro czy ebaj są pełne podrób za 50zł, a chciałbym znaleźć oryginalne... bo tak. Chcę żeby mi pasowały do wykładziny w samochodzie, a nie miały "lekko inny" odcień Ma ktoś pomysł gdzie ich szukać albo jaki mają numer?
    12. marecek

      RODO???

      ...kurde @Krawcol82, weź tego kasperskiego się pozbądź... zainstaluj jakiegoś normalnego antywirusa, a nie ruskie służby specjalne sobie dobrowolnie instalujesz
    13. marecek

      problem z opadniętymi wskazówkami

      jak masz ten sam licznik, to wystarczy skopiować wsad (zgrać ze starego, podłączyć nowy, podpiąć, wrzucić wsad). Wtedy kopiujesz stan licznika i immo. Jak masz tool do "korekty" licznika, to i z immo sobie poradzi.
    14. Weź no chociaż napisz wszystko po polsku... Z przecinkami i kropkami, bo oczy bolą. Na forum jest sporo informacji jak zabrać się za diagnostykę - musisz tylko się przyłożyć i przeczytać kilka tematów w dziale diagnostyka (a nie skrzynia biegów). No i sprawdź jak ta przepływka działa. Bo na tym filmie to nic nie widać od tego są logi... a nie film. W taki sposób możesz spowodować wypadek... Ułatwię Ci - ma być 120g/s przy 5000 rpm. A dalsza diagnostyka jest prosta: 1) sprawdź szczelność dolotu (skoro sam znalazłeś więcej niż jeden wąż nieszczelny, to na bank jest ich więcej), 2) podmień przepływkę, 3) podmień sondę. Jak to nic nie da, to masz jescze wtryski, pompę etc... ale to raczej nie problem skoro auto kręci i jedzie powyżej 3k RPM...
    ×

    Powiadomienie o plikach cookie

    Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności