Skocz do zawartości

4MOTION

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O 4MOTION

  • Urodziny 03.08.1960

Informacje osobiste

  • Imię
    Sławek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Poznań

Samochód

  • Generacja
    -
  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 170KM (AWM) 4x4
  • Rok produkcji
    2004
  1. 4MOTION

    wibracje tiptronic

    Przegub wewnętrzny 300 wahacze 2 szt LEMF. 300 końcówka dr. kier. 100 dodatkowo wymiana pękniętej gumowej osłony przegubu zewnętrznego, obowiązkowo geometria i tak razem z częściami wymienionymi powyżej poszło 1400 zł. Ceny części raczej się domyślam bo kupował je mechanik i pewnie ma rabaty ale z drugiej strony załatwił to wsio w jeden dzień. Pewnie kupując na allegro i robiąc to w tanim warsztacie można by się było zmieścić w tysiącu. Tak czy inaczej warto sprawdzić te przeguby wewnętrzne bo są tak solidnie zrobione że na uszkodzonym można w zasadzie jeździć, bo ja pewnie dość długo jezdziłem, natomiast radość z braku tego telepania budą BEZCENNA ! No i nie wymienię ani nie zregeneruję sprawnego konwertera.
  2. 4MOTION

    wibracje tiptronic

    Witam Miałem podobne objawy - najpierw sporadycznie a potem stale pojawiało się drżenie , wibracje całego samochodu podczas gdy wybierak był na D lub R a noga na hamulcu. Było to dość irytujące i niepokojące, zaczęłem obawiać się o skrzynię - tiptronic 5 biegowy auto 1,8t AWM 4motion. Przebieg aktualnie 70 tys. km. Sprawdzone oczywiście poduszki silnika i skrzyni, łączniki elastyczne i układ wydechowy i nic. Podejrzenie padło na konwerter- paru mechaników sugerowało to jako powód i szykowałem się już do wymiany ale przy okazji wymiany zużytej końcówki drążka kierowniczego i górnych wahaczy przód lewa strona okazało się że przegub WEWNĘTRZNY ma duży luz. Po demontażu okazało się że jedno z trzech łożysk igiełkowych jest rozwalone i prawdopodobnie powodowało to blokowanie się ruchomej częśći przegubu w pozycji która przenosiła drgania z napędu na nadwozie zamiast pozwalać na swobodne drobne przesunięcia wewnątrz przegubu. Tak czy inaczej po wymianie przegubu niespodziewanie drgania i wibracje całkowicie ustały ! Dzisiaj myślę że przyczyną mógla być jedna z wpadek w dziurę, kilka razy zdarzyło mi się najechać za mocno na wysoki krawężnik a raz zjechałem z baaaardzo wysokiego krawężnika i coś nawet wtedy chrupnęło w zawieszeniu. U mnie na pewno przegub wewnętrzny był przyczyną drgań. Ciekaw jestem czy ktoś z kolegów stwierdzi to samo. Pozdro Sławek
  3. SUPRA Tylko budżet nie ten jest jeszcze L delta integralle, 4x4 TORSEN ok 200 kM przy małej masie, niepokonany przez wiele lat samochód rajdowy, ale to już trochę zabytek
  4. Cześć ! Serwis Rzepecki-Mroczkowski na Wiatracznej w Poznaniu wymienił mi w ramach akcji serwisowej 4 cewki, w tym jedna oryginalna, jedna padnięta, dwie dokupione używki a na dodatek dokładnie umyli brykę i ODKURZYLI CAŁY ŚRODEK ! Wystarczy się zgłosić, podać VIN i umówić się na wymianę. Auto teraz mniej pali, a na koniec polecam warsztat - kiedyś opiekowali się moją Jettą ze stanów, zawsze mogłem liczyć na ich pomoc, pasek na razie nie wymaga niczego poza benzyną więc nie bywam, ale obsługa jest profesjonalna i kulturalna.
  5. Dzisiaj zapytałem serwisanta stacji Neste skąd biorą zupę i okazało się że z Rejowca, czyli z bazy która zaopatruje praktycznie wszystkie sieci sprzedaży paliwa. Od ponad roku kupuję 98 w cenie 95 na innych stacjach i auto to lubi. Polecam Neste !
  6. Ja tam bym sprawdził amortyzatory...
  7. Cześć Polecam słodkie auto z linku poniżej. Jeździłem taką jetką 15 lat, zrobiłem ok. 500t km i z powodu stłuczek, napraw, rdzy itp rozstałem się z dużym żalem. Wróciłbym tylko do klasycznych świateł z przodu. To najlepiej wyposażona, bardzo dynamiczna wersja MK II. No i komfortowa. Recaro welur, klima, pasy w drzwiach, el. szyby itp. W 1990 zwykła Jetta w RFN kosztowała 25 t marek, taka wersja 39 t marek - tyle co MB 190 ... Silnik 9A spełniał dość wysokie wymagania co do emisji zanieczyszczeń, myślę że euro 2 by nie było problemem http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=220688096300&viewitem=&sspagename=ADME%3AB%3AWNARL%3AUS%3A1123 pozdro
  8. Dane na temat silnika z netu, z różnych zródeł wszędzie tak samo podają. Nie robiłem jeszcze logów bo nie mam sprzętu. Chyba poproszę kogoś z okolic Poznania o pomoc, może Ormowca (pozdrawiam !) to zweryfikujemy. Tak czy inaczej nie ma odczuwalnej turbo dziury. pozdro
  9. Ciekawa dyskusja, trochę jak o przedwojennych filmach... W niektórych 1,8t silnikach uzyskuje się maksymalny moment obrotowy wcześniej, w moim to jest AWM to 225 Nm przy obrotach 1950 - 5000. Turbo wstaje trochę wczesniej. Ciekawe osiągi ma nowszy silnik - dane z Wiki poniżej. Tak więc różnice między dieslem a benzyną w zakresie dolnych obrotów powoli znikają. 1.8 R4 16v TSI/TFSI 88-125kW (EA888) identification parts code prefix: 06H, 06J; ID codes: BYJ 125 kilowatts (170 PS; 168 bhp) @ 4,800-6,200 rpm; 250 newton metres (180 ft·lbf) @ 1,500-4,800 rpm — Audi A5
  10. 2004 rok produkcji, 1 rejestracja luty 2005 przebieg 56 tys. km
  11. 4MOTION

    passat 2.7 biturbo!!

    Podsyłam parę fotek podwozia, zrobiłem je osobiście po przywozie auta ze stanów. Miało wtedy przejechane 10 tys. km... Nadwozie to kombi
  12. 4MOTION

    passat 2.7 biturbo!!

    Mój pasek 1,8t 4motion tip waży bez kierowcy i z 1/4 baku 1670 kilo. Gwoli ścisłości zważony na wadze w punkcie skupu złomu.
  13. Spróbuj pojezdzić po bruku lub drodze z dziurami. Jeśli postukuje to pewnie górny wachacz.
  14. Już raz pisałem. Drgania pochodzą od pompy powietrza dodatkowego kierowanego do kata żeby spalić bogatą mieszankę przy rozruchu zimnego silnika, Chodzi o to żeby z CO zrobić CO2. nie przejmujcie sę tym hałasem. to dla zdrowia ! Pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności