Jump to content

kevin27

  • Content Count

    95
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

1 Follower

About kevin27

  • Birthday 05/07/1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Kevin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Siemirowice

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2001

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. sonda OK OK, ale skasowałeś korekty czy nie ? Jeśli nie to skasuj korekty, tak jak pisałem wyżej i zrób jeszcze raz logi na benzynie. Najlepiej zakręć zawór na butli LPG w bagażniku. Możesz zrobić jeszcze bloki 003 i 020 sondy Lambda nie programuje sie. Gaz jest strojony pod sondę L.
  2. po zrobieniu programu pojechałeś na ponowne strojenie LPG ? Trzeba by, jeszcze raz zrobić logi tylko na PB. Najpierw wykasować błędy z ECU, a nawet jak ich nie ma to też kliknąć w przycisk kasuj bo wtedy kasuje korekty sondy Lambda. z turbina raczej jest OK, auto jest po programie to i wstaje wcześniej.
  3. nadal pokazuje za ubogo i to dużo, masz LPG ? pompa paliwa troche kuleje i turbina zbyt wcześnie wstaje. Zapewne fajnie sie jeździ, ale wcześniej czy później sprzęgło z dwu-masą powie "papa"
  4. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00561; zapewne związany z błędem wtryskiwacza numer 4 j.w. 17978 - Uruchomienie silnika zablokowane przez immobilizer P1570-35-10- - sprawdzić przewody od wtryskiwacza na 3 cylindrze
  5. ten log był robiony na nowej turbinie. Rzeczywiście 1,1 bar przy 3 tys RPM dla seryjnej turbiny to pewnie za dużo. Stara turbina (na niej był robiony program) w tych obrotach miała ok. 0,9 do 1 bara. Musiałbym to sprawdzić. Także Panowie, dziękuje za wskazówki, będę jeździł i obserwował Pozdrawiam
  6. 115+118 http://vaglogi.pl/log-115_118_8F5xAG.html
  7. Nowa sonda Lambda jest OK, zatankowałem normalne paliwo i korekty są nadal na bogato. Znalazłem LOG sprzed 4 lat, na oryginalnej sondzie Lambda.: Jak widać po korektach, różnica jest. Kolejna sprawa to przepływomierz zaczął zawyżać. Różnice są też przy czasach wtrysków, ale po zatankowaniu normalnego paliwa wróciły do 20 ms. Logi (z pierwszego postu) robiłem przy temp = 25 stopni, także w dolocie było z 55 stopni, wiec za ciepło. Być może ECU zalewa go paliwem,, żeby obniżyć temp? Sprawdziłem szczelność dolotu kompresorem. Jest OK. Powoli kończą mi sie pomysły.... Najbardziej martwi mnie ten biały nalot.... poszukałem w internecie i ludzie zwalają to na LPG. U mnie nigdy nie było LPG.
  8. info dla potomnych: w etce napisali, że sonda Lambda o numerze 06B 906 265 D była produkowana do 01.09.2008r. Po tym czasie należy wykorzystać : BOSCH nr. 1K0 998 262 D / 0 258 007 351. Czyli sonda jest OK.
  9. Cześć, walczę z moim Passatem B5 FL, 2001, 1.8T, AWT, tylko po programie. Nie ma zadanych błędów, auto jeździ delikatnie wolniej, bez LPG. Przy regeneracji turbiny okazało się, iż muszla od strony gorącej jest popękana. W kolektorze wydechowym przez turbinę, aż do katalizatora jest biały nalot (zdjęcie w załączniku). Przypuszczenie padło na wysokie EGT, czyli uboga mieszanka. Po lekturze DIAGNOSTYKA SOND LAMBDA I KATALIZATORA zrobiłem logi kanałów 002 + 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_891p5hs.html no i wydaje mi sie, że mieszanka jest za bogata... Potencjalne przyczyny: W listopadzie 2019 wymieniłem sonde Lambda z numeru 06B 906 265 D (oryginalna VW ) na numer 0 258 007 351 / 1K0998262D (BOSCH). Po wymianie zniknął check-engine, ale nie robiłem logów. Dziś, sprawdzając do jakich pojazdów pasuje, oczywiście jest silnik 1.8T: AGU AQA ARZ AUM AWD, nie ma AWT. Czy może być to przyczyną ? Zatankowałem paliwo ze stacji benzynowej przy supermarkecie. Oczywiście są etykiety, że to paliwo ma bio-komponenty, ale nic nie piszą że robi sie biały nalot na wydechu ... Może ktoś, coś miał podobnego Wszelkie sugestie mile widziane. Jak coś, to mogę zrobić więcej logów Pozdrawiam
  10. Cześć, czy orientujecie się, gdzie można kupić oryginalne dywaniki, gumowe, w kolorze szarym ? Oryginalne numery to : przód: 3B1 061 501 A041 (zdjęcie poniżej), tył: 3B0 061 511 A041 ostatnie 3 znaki to kolor. Dla szarego = 528. Na alledrogo są tylko w kolorze czarnym. W innych sklepach internetowych-również. a może ktoś ma dobre zamienniki ? Pozdrawiam
  11. Cześć, zastanawiam sie nad zakupem Passata w 3.6 FSI. W silnikach FSI / TFSI znane sa problemy z nadmiernym pobieraniem oleju. Czy 3.6 też bierze olej ?
  12. cześć, mam problem z długo nagrzewającymi się fotelami. Aktualnie fotel kierowcy potrzebuje ok 6 minut do nagrzania. Rok temu wystarczyło ok 2 minuty. Przeczytałem cały wątek na forum. Rezystancja mat wynosi ok 3 om. Termistor jest nowy, NTC 110 10Kom z rezystancją ok. 15 kom przy 15 stopniach. Napięcia na kostce pod fotelem wynoszą: mata - piny 3 i 4 = ok.12 V, termistor - piny 1 i 2 = ok 1,45 V (tutaj muszę się upewnić). Zamieniłem przełączniki miejscami w desce rozdzielczej - bez rezultatu. Kupiłem nowy/ używany przełącznik - bez rezultatu. Bezpiecznik podgrzewanych foteli jest sprawny. Sprawdziłem nawet napięcie na akumulatorze i jego ładowanie - jest poprawne. Oczywiście mata kierowcy w przeszłości była naprawiana w dwóch miejscach. Połączenia są zlutowane i zabezpieczone rurką termokurczliwą. Rezystancja maty wynosi ok. 3 om wiec jest prawidłowa. Jakoś nie chce mi sie wierzyć, że mata "możne sie skończyć / wypalić", ale nie mam innego pomysłu... Przeglądałem internet w poszukiwaniu maty lub maty z gąbką dedykowanej do VAG. Oczywiście można kupić cały, używany fotel ale w większości są w stanie agonalnym. Chciałbym uniknąć zakupu maty uniwersalnej, zwłaszcza, że moja gąbka również jest w kiepskim stanie. Najlepiej by było kupić nowy zamiennik w dowolnej hurtowni motoryzacyjnej. Zapewne cena w ASO jest astronomiczna. Przeszukałem internet bez rezultatu. Po prostu nie ma takiego, nowego elementu. Czy ktoś z Was zakupił gdzieś nową mate dedykowana do VAG? Gdzie? Pozdrawiam
  13. Witam, nie znalazłem powodu dźwięku z mojego filmu, ale problem został rozwiązany "przy okazji" kolejnych napraw. Dziś sprawdził bym osprzęt turbiny bo dźwięk pokrywa sie ze wzrostem ciśnienia doładowania. W tamtym okresie przygotowywałem auto do chip'a, wiec wymienialnym sporo rzeczy np. oleje (wszystkie), filtry (wszystkie), świece, cewki, paski klinowe, dolny prawy wahacz, wyczyściłem dolot. wyczyściłem odmę, wymieniałem kolanko odmy (z prawej strony silnika pod kolektorem dolotowym).Dodatkowo w tamtym okresie auto rzadko jeździło - ok raz w tygodniu. Nie wymieniłem zaś, nic drogiego np. turbina, sprzęgło, koło dwu-masowe jeżdżą nadal. W 2017 roku wymieniłem napinacz i łańcuch zmiennych faz rozrządu.
  14. Witam, Aktualnie mam w samochodzie radio RCD200 MP3. Wygląda ładnie, ale gra słabo. Powiedziałbym, że gra słabiej niż Blaupunkt o rozmiarze 1 din, który był oryginalnie w samochodzie. Chciałbym zmienić je na MCD, MFD lub cokolwiek co pasuje. Nie zależy mi na nawigacji. Najważniejsze, aby ładnie wyglądało i dobrze grało Czy jest sens inwestować 500 - 800 zł w MFD? Pozdrawiam
  15. Akcja serwisowa dotycząca cewek zapłonowych była aktualna jeszcze pół roku temu. Dzwonisz do ASO i zapisujesz sie od poniedziałku do piątku bo w sobotę nie ma elektronika. Wymieniają tylko oryginalne cewki z wada fabryczną na cewki bez wady fabrycznej (znajdź numery w internecie). Rzeczywistość jest różna, czasem wymienią wszystkie, czasem żadnej. Mogą odmówić wymiany jeśli masz jaką kolwiek ingerencje w auto. Na forum Audi było sporo o tym pisane.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy