Skocz do zawartości

yanek74

  • Liczba zawartości

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O yanek74

  • Urodziny 20.12.1974

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysiek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa WJ

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
  • Rok produkcji
    1998

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Bardzo proszę o analizę logów: 00561- Mixture adaptation 12-00 Adaptation limit (Mul) Exceeded. 00561- Mixture adaptation 14-00 Adaptation limit (Add) Exceeded 17978- Engine start blocked by immobiliser P 1570-35-10- - Intermittend 01251- Fuel injector for cylinder 3 (N32) 29-10- Short to ground- Intermittend.
  2. Witam. Passat B5 1.8T AEB 1998r Zamulał, brak mocy, nierówna praca. Dziś zgasł i już nie da się uruchomić. Wyszły takie błędy: 00561- Mixture adaptation 12-00 Adaptation limit (Mul) Exceeded. 00561- Mixture adaptation 14-00 Adaptation limit (Add) Exceeded 17978- Engine start blocked by immobiliser P 1570-35-10- - Intermittend 01251- Fuel injector for cylinder 3 (N32) 29-10- Short to ground- Intermittend.
  3. Witam. Mój B5 1.8T AEB miał dziś nagle problemy z odpaleniem. Nierówna praca, skoki obrotów i gaśnięcie. W końcu odpalił ale bardzo nierówno pracował więc postanowiłem zaglądnąć pod maskę i po prawej stronie silnika, pod kolektorem jest taka jakby "rura" czarna wychodząca z silnika i kierująca się do dołu. Nie wiem co to jest ale jest w tym wywalona spora dziura. Od jakiegoś czasu zastanawiałem się dlaczego czuć w samochodzie jakby spaliny, benzynę generalnie zapachy z wnętrza silnika. Proszę o jakieś podpowiedzi i rady. Przede wszystkim co to jest? Jakiś element kolektora?
  4. Dzięki panowie za pomoc! :ok Pozdrowionka
  5. To sprawdzone z tej strony? Ściągnąłem i coś mi melduje ochrona że koń trojański jest..?
  6. Grucha. A ten VCDS LITE 1.2 może być po zainstalowaniu połączony z netem czy też standardowo nie? Co to ogólnie jest? Czemu jest darmowy? mielke. Dzięki. Oczywiście miałem na myśli LITE tylko się zapomniało napisać.
  7. Koledzy. Zakupiłem u Viakena kabelek KKL http://viaken.pl/pl/vag-usb-kkl-line-2-linie-k-we-wtyku-obd2.html i potrzebuję soft. Z tego co wyczytałem to chyba do mojego B5 1.8T 1998 najlepszym wyborem będzie VCDS? W jakiej wersji najlepiej? A może ktoś posiada taki jak trzeba? :kciuczki Aha. Ma to chodzić na win 8.1 Help!
  8. Grzesiu. Polecam Ci spróbować WD-40! Powinno zejść. Spróbuj! Ja miałem podobną sytuację, że właśnie po przerysowaniu zostały mocne, czarne ślady po plastiku i użyłem właśnie WD-40. Zeszło bez śladu! Pozdro
  9. No wiem wiem. Napisałem bardziej o wyglądzie niż o samej skuteczności (nieporównywalnej zresztą). Jak patrze na nie jak świecą to bez kitu jak ksenon wygląda. Gdy parze na drogę to już jak ksenon nie wygląda
  10. Ja właśnie wczoraj wymieniałem w B5 stare ori na soczewkowe Depo H7 + H7. Nigdy wcześniej tego nie robiłem ale wymiana okazała się stosunkowo prosta. Przekładka ori silniczków regulacji również nie sprawiła problemu. Wymiana zajęła mi ok 2 godzin ale z ciągłymi przerwami na łyk browaru Problem sprawiło mi niestety dokładne spasowanie lamp na aucie Teraz muszę wstawić gdzieś, żeby ktoś mi to spasował ładnie i ustawił. Generalnie jednak jestem zaj.... zadowolony. Żarówki dałem: na soczewki H7 Osram Cool Blue Intense a na długie H7 Osram Night Breaker plus. Jak ksenon! Może ktoś ma jakieś rady jak to spasować na aucie?? Dodam, ze mój nie wygląda na "ulepa"
  11. Ok. Dzięki bardzo. Spróbuję zrobić tak jak radzisz wspomagając się też informacjami z podanego przez Ciebie linku. Tak na marginesie właśnie ładuję aku po 1,5 dnia postoju! Czy tym miernikiem jestem w stanie sprawdzić sam akumulator?
  12. Szkoda. Też jestem bardzo ciekawy! Pozdro
  13. U mnie również od jakiegoś czasu występują problemy z rozładowanym aku i to po dość krótkim postoju np. 2 dni Akumulator Centra Futura 4 -letni. Wcześniej nigdy mnie nie zawodził. Muszę gdzieś posprawdzać co jest grane. Sam nie mam takiej możliwości niestety. Teraz już jakiś czas jest ok ale zamykam auto bez włączania alarmu, ponieważ zaczęło się zdarzać, że zauważyłem włączający się kilkukrotnie samoczynnie alarm. Być może mają coś do rzeczy problemy z tylną klapą (kombi). Światełko nie zapala się w bagażniku po otwarciu klapy (żarówka ok). Dodatkowo krańcówka w drzwiach kierowcy uwalona (czasem zadziała ale przeważnie nie działa). Może to powoduje włączanie się alarmu i rozładowywanie aku? Szukam aktualnie rozsądnego elektryka w mojej okolicy (Bródno, Białołęka), który mi to ogarnie.
  14. Ja również się borykam z delikatnie mówiąc sporym spalaniem w moim B5 3B 1.8T AEB 1998 r (ok. 17L LPG/100km w mieście). Myślę, ze to tak czy inaczej za dużo. Na 50L gazu robię średnio ok 300km po mieście to jednak troszkę krótko Czy w AEB można zrobić logi dynamiczne? Jeśli tak to czy ktoś z Warszawy (Targówek, Białołęka) mający spore pojęcie o temacie diagnostyki VAG mógłby mi takowe zrobić i posprawdzać co trzeba (przepływka, lambda itd)? Doradźcie coś.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności