Skocz do zawartości

spluwa13

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Teraz mam mapę zrobiona więc trochę się zmieniło od tamtej pory?
  2. Co masz na myśli dziewiczo? Poprawa jest
  3. Po wymianie przeplywki Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_21mg9.html Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_141QX.html
  4. Logi po wymianie pompki. Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_XL7mFT8.html Już jest lepiej. Jeszcze założę przeplywke i powinno być dobrze. Cieśninie paliwa 3.5 bar na jałowych to jednak za mało, powinno być koło 4bar. Dam znać jak będzie po wymianie przeplywke.
  5. Dzisiaj zrobiłem ze 20km i korekty cały czas rosną. Korekty długie już na 4. Jak się butuje to to cały czas krótkoterminowe 25+. Zmieniłem dzisiaj odmę ta pod kolektorem ale bez zmian.
  6. Dzisiaj zmierzyłem ciśnienie paliwa. I na jałowym jest ok 3.3-3.4 Bar. W trakcie jazdy pod obciazeniem jakieś 3.7-3.8 bara. Czy jest w porządku? Nie miałem kiedy pojeździć ale już po teście cisnienia te 2- 3 km korekty wzrosły do jakichs 2% w grupie 32.
  7. Tak jest po podmianie przepływki. Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_36n5VqS.html
  8. Witam. Jestem nowy. Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu problemu. Korekty idą na +25 Logi po skasowaniu błędów na PB Dynamiczny: Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_zbz0j.html Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_kHpVF3a.html Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_64LB8a4.html Dynamiczny: Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_k1eQ9PU.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności