Skocz do zawartości

KubaS1888

  • Liczba zawartości

    81
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O KubaS1888

  • Urodziny 04.02.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Kuba
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Stż

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2002

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Nie pomogę w odczycie logow, ale pewnie będziesz musiał poprawić bo robiłeś tylko do 4600 obr. I tylko dwie grupy na raz rób. A odnośnie 1.8t to chyba szybciej odpowie ktoś na forum Audi a4. Tam malysze I b7 są jeszcze na topie
  2. Odgrzewam. Proszę o pełna wersję VCDS Lite na adres [email protected]. Mam nadzieję że ktoś tu jeszcze zagląda?
  3. Chłopaki pacjent z silnikiem 1.8t skrzynia 5. Od paru dni po rozgrzaniu na postoju kiedy wrzucam 1 lub r słychać dość głośny pojedynczy stuk. Trochę te dwa biegi ciężej wrzucić. Na zgaszonym aucie skrzynia pracuje normalnie. Kiedyś objaw ten występował dopiero przy dłuższej jeździe w korkach a od paru dni już krótka trasa i się pojawia. Miał ktoś podobnie? Kupiłem olej i w sobotę mam zamiar wymieniac.
  4. Czy da się jakoś sprawdzić taka opornice czy jest sprawna?
  5. Zrobiłem trochę km. Na wolnych obrotach na lpg dalej check miga ale nie zawsze i silnikiem rzuca. Po przełożeniu cewek zostało wypadanie na drugim cylindrze. Zrobiłem trochę logów może wrzucę wieczorem.
  6. Do rzeczy. Podczas jazdy na PB i LPG wszystko ok. Wolne obroty na pb ok ale już na LPG falują obroty, rzuca silnikiem,czasem miga check. Dzisiaj vcds wypluł takie błędy jak na zdj. Wymienione świece NGK i zamieniłem miejscami cewki. Zrobiłem trochę km ale bez poprawy. Jutro znowu z czytam błędy zobaczę czy wypadanie dalej na 1 i 2. Jakies pomysły co sprawdzić,?
  7. Ja ostatnio zmieniałem reduktor acr01 bo robił mi ciśnienie w układzie. To była ostatnia rzecz jaką wymieniłem przed ściąganiem głowicy. Wcześniej rozszczelnilo pompę wody,zbiorniczek wyrównawczy, wymieniłem korek na oryginalny, króciec z tylu, że 3 węże i padło na reduktor. Wcześniej zrobiłem trochę km na pb. Po wymianie wszystko przeszło. Miałem dwa testy na UPG i nic nie wykazały a innych objawów prócz ciśnienia nie było.
  8. Witam. Pozwolę sobie na wygrzebanie tematu. Mecze się z ubytkiem plynu chłodniczego. Zlikwidowałem parę wycieków ale dalej ubywa,chyba przez przelew w zbiorniczku. Poczytałem trochę o temp. na klimatronicu i U Mnie dochodzi na spokojnej trasie do 99.Czy może to być powód wyrzucania plynu? Wymieniona wiskoza w ostatnich dniach ale temp. bez zmian. I czy przy temperaturach zbliżających się do 100 stopni wiskoze powinien wspomóc drugi wiatrak ten od klimy poprzez załączenie 2 biegu? To od tego jest ten czujnik temp. Przy chlodnicy?
  9. Po paru latach spokoju znowu problem z Xenonem. Od czego zacząć? Takie błędy pokazał Controller: 4Z7 907 357 Component: dynamische LWR D07 Coding: 00007 Shop #: WSC 00000 VCID: 047B0F130703 3 Faults Found: 01539 - Headlights Not Adjusted 35-00 - - 01534 - Control Circuit for Left Headlight Range Adjusting Motor (V48)  30-00 - Open or Short to Plus 00774 - Level Control System Sensor; Left Rear (G76) 28-10 - Short to Plus - Intermittent
  10. Jakich brakuje? Postaram się zrobić.
  11. Witam.Pierwsze logi ever. Statycze PB http://vaglogi.pl/log-002_003_Em8AFuo.html http://vaglogi.pl/log-003_032_001_pVvar.html http://vaglogi.pl/log-090_091_093_0Lpp00v.html Statyczne LPG http://vaglogi.pl/log-002_003_1DD6mo.html http://vaglogi.pl/log-003_032_001_EBoAAv.html Dynamiczne PB http://vaglogi.pl/log-002_033_J2GwCP.html http://vaglogi.pl/log-020_115_obTyzIm.html http://vaglogi.pl/log-003_118_0uD3B7.html http://vaglogi.pl/log-090_091_f6c4jQx.html
  12. Podobno można zmniejszyć koszty przy wymianie napinacza stosując taki bez wtyczki. Zamiast 2000 wydasz 1000. Na forum A4 jest o tym temat.
  13. Nie będę zakładał nowego tematu. Mam nadzieje ze kolega nie będzie miał nic przeciwko. Mam wyciek w okolicy chlodniczki oleju. Dzisiaj zauważyłem. Chyba olej. Z czego cieknie? Mam nadzieje ze zdjęcia pomogą. Silnik 1.8t awt.
  14. Masz racje. Wrzucałem juz raz posta w temacie o wspomaganiu. Komentarze przeczytane. Pójdzie do wymiany napewno pasek i pewnie sprzęgiełko bo jeżdżę paskiem 7lat i w tym czasie nie było ruszane. W ciemno pompy ruszał nie będę.
  15. Witam. Odogrzewam żeby nie tworzyć nowego tematu. Czy to objaw sprzęgiełka alternatora? 20190314_073653.mp4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności