Skocz do zawartości

coolin

  • Zawartość

    35
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O coolin

  • Urodziny 01.10.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Grzesiek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Głogów

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP)
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. coolin

    Naprawa led lampy tylnej Passat B6

    Uszkodzenie lutów stwierdziłem wizualnie. Przerwę miałem na diodzie którą widać na zdjeciu przy włączonym kierunku. Musisz sprawdzić diody po kolei
  2. coolin

    Kodowanie pompy abs

    Zawsze przy wymianie EPB resetują się ustawienia sterownika ABS. Szukaj kodowania tutaj http://www.hobotserwis.pl/vw/ABS.htm
  3. coolin

    Naprawa led lampy tylnej Passat B6

    Auto po myjni do tego codziennie po nocy jest zroszone i jak narazie żadnych negatywnych skutków choć minęło dopiero kilka dni ale raczej będzie ok. Podpytałem w firmie naprawiajacej te lampy i okazało sie, że robią to tak samo z tym że do przecięcia używają lasera i zgrzewają płynnym plastikiem.
  4. Od jakiegoś czasu szukałem informacji czy można naprawić ledy w lampie tylnej Passata B6. Z tego co wyczytałem to nie udaje się jej rozkleić bez uszkodzenie i ktoś pisał, że naprawa jest ekonomicznie nieuzasadniona. Jedyny sposób to kupić nową i mieć kilka lat spokoju albo używkę i czekać aż się zepsuje. Firmy zajmujące się naprawą ledów życzą sobie za usługę 200 złotych, przynajmniej tam gdzie ja pytałem. Przeszukując internet znalazłem sposób na skuteczną naprawę lampy bez znaczących nakładów finansowych. Tak naprawdę potrzebujemy niewiele rzeczy, tj: lutownica oporowa zaostrzony w ten sposób grot wkrętak płaski i krzyżakowy nasadka 14 mm diody lub lampa dawca Zaczynamy. Demontujemy lampę demontujemy osłonę pod którą znajduje się nakrętka na klucz 14 - odkręcamy w miejscach zaznaczonych strzałkami znajdują się zatrzaski lampy, podważamy je w kierunku tyłu auta. Nie odginamy lampy aby nie połamać zatrzasków demontaż lampy był dla mnie chyba najbardziej stresującą czynnością ale obyło się bez uszkodzeń. Lampę zabieramy na stół i tu w ruch idzie lutownica z zaostrzonym grotem do rozcięcia obudowy. Tak to wygląda po rozcięciu obudowy. Należy również odkręcić dwie śruby w zaznaczonych miejscach. Ja lampę rozciąłem w ten sposób: Zrobiłem to w ten sposób z uwagi na wzmocnienia, które znajdują się od zewnątrz jak i od wewnątrz lampy. Dalej odkręcamy ring i wyjmujemy na stół. Mój wyglądał tak: Teraz trzeba zająć się nieświecącymi diodami. Ja wygrzebałem na szrocie lampę z potłuczonym kloszem ale ze sprawnymi ledami i zdecydowałem się przełożyć cały ring, w którym dla pewności poprawiłem luty. Lampa była z sedana ale ring pasuje p&p i nie ma znaczenia z prawej czy lewej lampy. Składamy i zgrzewamy obudowę i gotowe. Tak naprawdę realny koszt to diody, które albo kupimy, widziałem na alliexpres 20 sztuk za chyba 30 złotych lub wykorzystamy diody z demontażu i to chyba nie jest zły pomysł bo okazało się, że w moim ringu na jednej diodzie pękły dwa luty. Po poprawieniu lutów ring odżył: Koszty jakie poniosłem? 6 zł grot uszkodzona lampa 20 zł Nieuzasadnione ekonomicznie? Wręcz przeciwnie. Polecam taką naprawę. Chciałem sprawdzić czy się uda dlatego też zakupiłem drugą lampę, żeby nie doktoryzować się na swojej. Lampa od sedana ma inną obudowę i nie posiada wzmocnień jak od kombi dlatego też można ją zgrzać estetyczniej.
  5. coolin

    Amortyzatory wymiana

    Mam pytanie odnośnie dolnej śruby mocującej amortyzator przedni w piaście. Jest to śruba z łbem torx wewnętrzny. Wie ktoś jaki rozmiar jest tego torxa?
  6. coolin

    [Instrukcja] AUTO HOLD - POPRAWIONA

    Auto w końcu postawione na nogi. Zakończyło się wymianą sterownika EPB i wszystko chodzi jak należy. Jeśli chodzi o grzebanie chińskim Delphi to nie polecam.
  7. Po wysypaniu sterownika EPB w Passacie B6, potrzebuję wsad eeprom 95160 sterownika o numerze 3C0907801B. Może ktoś pomóc?
  8. coolin

    [Instrukcja] AUTO HOLD - POPRAWIONA

    Jest problem. Pożyczyłem dzisiaj interfejs Delphi 150e aby sprawdzić czy EPB przyjmie kodowanie Auto Hold. Po wejściu w kodowanie pokazało aktualny kod 11 oraz w opcjach kod 0000012 dla AH . Zmieniłem kodowanie na 0000012 i wtedy zapaliła się kontrolka przekreślone P oraz gong. Teraz za każdym włączeniem zapłonu zapala się ww kontrolka i gong. Nie można zmienić kodowania na 11 bo wyrzuca 2 błędy: 01087 - nie dokonane nastawy podstawowe - brak objawu - stały 16347 - moduł sterowania - nieprawidłowość - stały błędów nie można skasować Co się namieszało? Nie mam innego interfejsu więc nic więcej nie mogę sprawdzić. Teraz jak chce zmienić kodowanie to pyta czy zmienić wartość 10 ale nie przyjmuje żadnego kodowania. Pewnie dlatego że są błędy.
  9. Witam. Potrzebuję pomocy kogoś z Vagiem w Głogowie. potrzebuje odczytać numer sterownika ABS w Passacie B6 i sprawdzić kodowanie Auto Hold.
  10. Panowie chcę wymienić sprężyny standardowe na wersję od Passata B6 sportline. Jakie oznaczenie kropkowane powinno być w tej wersji przy silniku 140 KM BMP?
  11. coolin

    Terminy realizacji zamówień B8

    Nawet po pijaku nie przyszło by mi do głowy zestawiać te auta obok siebie.
  12. coolin

    telefon w b6

    Odgrzewam. Zestaw a pasku + telefon LG K10. Telefon łączy się, można odbierać i nawiązywać połączenia. Ogólnie wszystko działa ale zasysa kontakty jedynie z karty SIM. Te które są zapisane w telefonie nie pobiera i z tym jest problem. Jak to jest u was? Pobiera Wam wszystkie kontakty ?
  13. coolin

    Mapa do navi MFD2 DVD

    Podrzuci ktoś link do aktualnej mapy?
  14. coolin

    SIM-STER 3.0 propozycja zmiany w programie

    powiedźcie jak macie podłączony ten moduł
  15. coolin

    SIM-STER 3.0 propozycja zmiany w programie

    również mam ten moduł i chętnie przetestuję
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności