Skocz do zawartości

coolin

  • Liczba zawartości

    44
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O coolin

  • Urodziny 01.10.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Grzesiek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Głogów

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP) DSG
  • Rok produkcji
    2007

Ostatnie wizyty

1 111 wyświetleń profilu
  1. Witam, mam pytanie, otóż rozciąłem swoją tylną lampę podobnie jak i Ty, ale mam problem z wyciągnięciem małego oringu, jak to można zrobić?

  2. Dziękuję. A jest ktoś w stanie podać oznaczenia na oryginalnych sprężynach?
  3. Witam. Potrzebuję informacji, jakie oznaczenia powinny mieć sprężyny przód i tył do passata b6 2.0 BKP z DSG kombi. Obecnie są założone jakieś różowe i nie da się na tym jeździć.
  4. Czytam ze zrozumieniem i napisałem, że zacytowałeś bo tylko takie opinię cytujesz. Ja znam 3 osoby, które wymieniły pompy od 1.9 i są zadowolone. Zacytuj czasem moją wypowiedź. A wału nie wymieniałem. Ile znasz przypadków pęknięcia wału po takiej wymianie? Dyskusja o sposobie naprawy to jak dyskusja wyższości Świąt Bożego Narodzenia nad Świętami Wielkanocnymi. Póki co oba sposoby się sprawdzają i tyle. Ja wskazałem tańszy i absolutnie nie gorszy od fabrycznego tym bardziej, że niektóre silniki 2.0 w B6 nie miały wałków i jeżdżą do dzisiaj.
  5. Słuchać ciebie to jakby słuchać wiadomości na TVP. Za wszelką cenę starasz się negować wymianę na pompę od 1.9 i cytujesz tu jakiś marginalne opinię bo więcej jest zadowolonych użytkowników na forum Audi. Fakt jest taki, że może Twoje rozwiązania nie jest złe i będzie sprawdzać się ale tak naprawdę nie wiadomo ile wytrzyma. Wymiana na pompę od 1.9 jest tańszą opcją i jest to sprawdzone rozwiązanie od wielu lat i milionów kilometrów. Nie ma kompletnie żadnych skutków ubocznych po takiej wymianie i nie siej fermentu tylko po to żeby zarobić. Każdy sam zadecyduje co zrobić.
  6. Ja właśnie wywaliłem wałki i została zamontowana pompa z 1.9 Nie widzę żadnych skutków ubocznych. Nie występują drgania w żadnym zakresie obrotów. Koszt to 430 kompletny zestaw pompy i 300 robocizna. Osobiście jestem bardzo zadowolony.
  7. Nie regenerowałem DPF-a. Jestem już po zabiegu. Skończyły się problemy ze świrowaniem obrotów, ciągle włączającą się kontrolką i śmierdzącymi spalinami. Auto nie dymi i nie sadzi czarnych bąków przy gwałtownym przyspieszaniu. Szczerze polecam.
  8. Mam podobny problem z DPF-em. Zapal się kontrolka i nie gaśnie pomimo przejazdu zgodnie z zaleceniami. Dopiero po wymuszeniu wypalania VCDS jest spokój na tydzień i znów to samo. Ja jutro wywalam to dziadostwo.
  9. Potrzebny rozrząd z pompą wody do Passata b6 BMR 170KM 2006
  10. Często zdarza się, że pendriva nie czyta. Lepiej używać karty SD. Musisz mieć na niej stworzonych 6 folderów o nazwach CD01 do CD06.
  11. Uszkodzenie lutów stwierdziłem wizualnie. Przerwę miałem na diodzie którą widać na zdjeciu przy włączonym kierunku. Musisz sprawdzić diody po kolei
  12. Zawsze przy wymianie EPB resetują się ustawienia sterownika ABS. Szukaj kodowania tutaj http://www.hobotserwis.pl/vw/ABS.htm
  13. Auto po myjni do tego codziennie po nocy jest zroszone i jak narazie żadnych negatywnych skutków choć minęło dopiero kilka dni ale raczej będzie ok. Podpytałem w firmie naprawiajacej te lampy i okazało sie, że robią to tak samo z tym że do przecięcia używają lasera i zgrzewają płynnym plastikiem.
  14. Od jakiegoś czasu szukałem informacji czy można naprawić ledy w lampie tylnej Passata B6. Z tego co wyczytałem to nie udaje się jej rozkleić bez uszkodzenie i ktoś pisał, że naprawa jest ekonomicznie nieuzasadniona. Jedyny sposób to kupić nową i mieć kilka lat spokoju albo używkę i czekać aż się zepsuje. Firmy zajmujące się naprawą ledów życzą sobie za usługę 200 złotych, przynajmniej tam gdzie ja pytałem. Przeszukując internet znalazłem sposób na skuteczną naprawę lampy bez znaczących nakładów finansowych. Tak naprawdę potrzebujemy niewiele rzeczy, tj: lutownica oporowa zaostrzony w ten sposób grot wkrętak płaski i krzyżakowy nasadka 14 mm diody lub lampa dawca Zaczynamy. Demontujemy lampę demontujemy osłonę pod którą znajduje się nakrętka na klucz 14 - odkręcamy w miejscach zaznaczonych strzałkami znajdują się zatrzaski lampy, podważamy je w kierunku tyłu auta. Nie odginamy lampy aby nie połamać zatrzasków demontaż lampy był dla mnie chyba najbardziej stresującą czynnością ale obyło się bez uszkodzeń. Lampę zabieramy na stół i tu w ruch idzie lutownica z zaostrzonym grotem do rozcięcia obudowy. Tak to wygląda po rozcięciu obudowy. Należy również odkręcić dwie śruby w zaznaczonych miejscach. Ja lampę rozciąłem w ten sposób: Zrobiłem to w ten sposób z uwagi na wzmocnienia, które znajdują się od zewnątrz jak i od wewnątrz lampy. Dalej odkręcamy ring i wyjmujemy na stół. Mój wyglądał tak: Teraz trzeba zająć się nieświecącymi diodami. Ja wygrzebałem na szrocie lampę z potłuczonym kloszem ale ze sprawnymi ledami i zdecydowałem się przełożyć cały ring, w którym dla pewności poprawiłem luty. Lampa była z sedana ale ring pasuje p&p i nie ma znaczenia z prawej czy lewej lampy. Składamy i zgrzewamy obudowę i gotowe. Tak naprawdę realny koszt to diody, które albo kupimy, widziałem na alliexpres 20 sztuk za chyba 30 złotych lub wykorzystamy diody z demontażu i to chyba nie jest zły pomysł bo okazało się, że w moim ringu na jednej diodzie pękły dwa luty. Po poprawieniu lutów ring odżył: Koszty jakie poniosłem? 6 zł grot uszkodzona lampa 20 zł Nieuzasadnione ekonomicznie? Wręcz przeciwnie. Polecam taką naprawę. Chciałem sprawdzić czy się uda dlatego też zakupiłem drugą lampę, żeby nie doktoryzować się na swojej. Lampa od sedana ma inną obudowę i nie posiada wzmocnień jak od kombi dlatego też można ją zgrzać estetyczniej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności