Jump to content

mariuszz

  • Content Count

    88
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About mariuszz

  • Birthday 06/01/1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Mariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lbn

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BKC)
  • Rok produkcji
    2008

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Może króciec od pompy vacum się wyrobił. Częsty przypadek w autach z silnikiem 1.9TDI wzdłużnie, ale jak widać w poprzecznych też się zdarza.
  2. Czy udało Ci się przeczytać chociaż ostatni post? Wskazałem tam link do katalogu części, gdzie możesz sobie wybrać swoje auto, wersję nadwozia i silnik i dopasować odpowiednie elementy zawieszenia sportline.
  3. Wyszukaj sobie w katalogu Sachs, filtruj po zawieszeniu sportline https://aftermarket.zf.com/go/en/sachs/catalogs/#/search?languageID=4&brandID=32,294&countryID=PL&vehicleTypeIDs=p&manufacturerID=121&modelID=5398&vehicleIDs=18523&assemblyGroupIDs=1626,919,1632,854,190,1180,188
  4. Może to tylny dyfer hałasuje? A może wał napędowy? Ściągali skrzynię, to musieli go rozpiąć.
  5. Tutaj masz boczek https://volkswagen.7zap.com/en/rdw/passat+4motion+santana/pa/2013-702/8/867-867000/#40 I np lewy przód to 3AA8981973Q7, prawy przód 3AA8981983Q7 tył lewy 3AA898197B 3Q7 prawy 3AA898198B 3Q7
  6. Wszystkim pada lewy tył ? Ja też jestem po wymianie, 190tys wytrzymało.
  7. Mam 67cm przód /tył +/- 0,2mm w zależności jak stoi auto. Opony 205/55 R16
  8. Myślę że przód może jeszcze trochę siąść, bo sprężyna była krótsza od tej ORI. 335mm vs 306mm w Sportline. Czuć że auto jest sztywniejsze ?
  9. Ja zamontowałem taki zestaw u siebie tydzień temu SACHS 993118 przód, 994763 tył, do tego amorki 311344 i 311346. Mam wrażenie że tył siadł mocniej, przód trochę mniej. Wcześniej miałem zwykły zawias, także różnica dla mnie jest widoczna.
  10. To nie jest tak że nie da się napełnić tej skrzyni, ale jest z tym trochę zabawy. Wszystko dlatego, że mechanicy mylą korek z boku skrzyni z korkiem wlewowym. Jak nalejemy tym bocznym to wejdzie jakieś 1,3 litra, czyli o 1l za mało. W tym modelu skrzyni należy wykręcić czujnik wstecznego i nalać odmierzoną ilość. Nie ma możliwości kontroli stanu. Tutaj jest to ładnie pokazane https://youtu.be/13vHdTG09YQ?t=1291
  11. Run flat po przebiciu i dojechaniu do wulkanizacji będzie nadawał się na śmietnik. Czyli jak nie znajdziesz jednej opony z takim samym zużyciem na wymianę, to musisz kupić 2 nowe... Chyba lepszym rozwiązaniem będzie koło zapasowe i zwykłe opony, które da się załatać w tradycyjny sposób. Poza tym run flat jest strasznie twardy. Miałem w BMW i zdecydowanie nie polecam. Koleiny, dziury to było szarpanie kierownicą.
  12. Nie chcesz sam się pobawić w wyciągnięcie rozrusznika? Można to zrobić bez kanału https://forum.vw-passat.pl/topic/50572-wymiana-rozrusznika-passat-b6-20tdi-bmr/ Wystarczy wyjąć obudowę filtra powietrza.
  13. Może masz zapchane kanały odpływowe w podszybiu i woda dostaje się do środka? Wygląda mi to na "wyciek" z okolic kratki
  14. Jest, musisz tylko wymienić tunel
  15. Ja również stawiam na rozrusznik. Jeśli na zimno nie osiągnie pewnych obrotów przez zadany czas, ECU nie podaje paliwa. Tutaj jest to fajnie wyjaśnione https://www.youtube.com/watch?v=Ni_mBNdXSOI Ewentualnie układ sterujący świecami nie pracuje poprawnie, ale to trzeba by miernikiem weryfikować co jest podawane na świece.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy