Jump to content

wektor

  • Content Count

    887
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About wektor

  • Birthday 01/01/2000

Informacje osobiste

  • Imię
    wektor
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Vbrzych

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
  • Rok produkcji
    2008
  • Link do tematu o samochodzie
    z

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Producent opony określi ci widełki, żeby chronić własny zadek jak napompujesz za dużo i ci strzeli lub za mało i ją potniesz w czasie jazdy. Ta sama opona w różnych autach będzie mieć różne ciśnienie.To widać , jak koledzy tu piszą,nawet z wlepek że taka dwieście piątka w różnych modelach passata będzie mieć różne optymalne ciśnienie. Zdaniem producenta AUTA nie opony.
  2. A może coś merytorycznie zamiast krytyki,która nic nie wnosi?
  3. To taka wiedza jest bez wartości.Cisnienie w oponach zależy od obciążenia.Inne będzie w VW polo A inne w B8 z ładunkiem. A widełki od- do również są bezużyteczne. Bliższe prawdy są wlepki.
  4. Na stronę producenta samochodu czy opony?
  5. Cały wątek to masa teorii. Wlepki na klapce paliwa odnoszą się raptem do 2-3 rozmiarów i na tym koniec. A że zajeździĺem już trochę opon to widzę taką rzecz: teoria na nic, jak wam bieżnik ścina.Znalazlem tu raptem 3 posty, które dotykają tematu. Wlepka mówi 2,3 pompujemy 2,3.Z czasem coś ubędzie, czasem teściowa usiądzie z pieskiem...A przy zmianie na zimowki nagle szok, bo brak środka lub boków bieżnika.Z doświadczenia wiem,że im szersza opona, tym wyższe ciśnienie ma mieć.Pół biedy jak kapcie są z nalepki.A inne szerokości? Już jest problem jak dobrać.Ja 205tki zniszczyłem pilnując 2,3.Było za niskie.30kkm rocznie.Bałbym się tolerancji+- 20%.Może po 5 tyś km widać nic nie będzie,ale po 15 pewnie już tak. Takiej wiedzy tu brak: przy jakim modelu auta, oponie i ciśnieniu bieżnik zużywa się równomiernie?
  6. Po fotkach mi się przypomina, że nity od prowadnic szyby się rozwierca, potem się je skręca na śruby.Zestawy naprawcze tak się montuje...
  7. Zwłaszcza że sprawa jest prosta i dla mających VCDS zupełnie bezkosztowa.
  8. Mam ten sam problem.Wężyk strzelił gdzieś w przelotce do klapy.Pomysł z wężem paliwowym wydaje mi się bardzo dobry. W której części boczka jest złączka od węża? Demontaż tego to rzeczywiście sporo dłubania:-( Dobra.Znalazłem fajny tutorial: https://youtu.be/DkORsf3IzK4
  9. To tak jak byś wlał do baku "podobną"do 95 benzynę. Np.93 lub 92.Gdyby taka była pod ręką.Niby nic się nie zmieni,może nawet się nie uszkodzi,ale... I o to "ale" tu chodzi.
  10. Raczej się nie da.Od któregoś roku 18 lub 19 jest bezprzewodowo.Wczesniej tylko USB.
  11. Sorry,ale nie.Google przetłumaczył istotę działania. Reszta to nie istotne detale.Można to porównać do dawnego wentylatora chłodnicy z Syreny, czy Warszawy.Był na pasku klinowym i obracał się "zawsze". Zależał on od obrotów silnika, a nie temperatury cieczy. Potem wprowadzono elektryczne z regulacją obrotów.Na podobnej zasadzie poczyniono teraz z tym ładowaniem aku.Dopiero badania trwałość i akumulatora tak ładowanego mogą potwierdzić czy to bełkot marketingowy czy też to działa.Co do zasady tak to powinno być.
  12. Tak.Ale chłop ma rację.Mam taki w B7 i to się zgadza.W Start-stop pakują AGMy, w innych nie wiem.Informacje płyną też z "akumulatora".Zrobiłem odczyt, który jest w innym wątku ale jakoś nikt jeszcze tego nie rozszyfrował.Chodzi o to, że mają tam być zapisane parametry aku.
  13. 1555 i ochrona podzespołu będą stale.Zignoruj. Sprawdzić by należało sterownik..
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy