-
Content Count
887 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
1
Seller statistics
- 0
- 0
- 0
About wektor
- Birthday 01/01/2000
Informacje osobiste
-
Imię
wektor
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Vbrzych
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
-
Rok produkcji
2008
-
Link do tematu o samochodzie
z
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Masz na priv.
-
Problem z Passatem B7 i temperaturą cieczy
wektor replied to Mlody_tm's topic in Silnik, skrzynia biegów
Powinien być ciepły.Mi to robi po 4km -
Producent opony określi ci widełki, żeby chronić własny zadek jak napompujesz za dużo i ci strzeli lub za mało i ją potniesz w czasie jazdy. Ta sama opona w różnych autach będzie mieć różne ciśnienie.To widać , jak koledzy tu piszą,nawet z wlepek że taka dwieście piątka w różnych modelach passata będzie mieć różne optymalne ciśnienie. Zdaniem producenta AUTA nie opony.
-
A może coś merytorycznie zamiast krytyki,która nic nie wnosi?
-
To taka wiedza jest bez wartości.Cisnienie w oponach zależy od obciążenia.Inne będzie w VW polo A inne w B8 z ładunkiem. A widełki od- do również są bezużyteczne. Bliższe prawdy są wlepki.
-
Na stronę producenta samochodu czy opony?
-
-
Cały wątek to masa teorii. Wlepki na klapce paliwa odnoszą się raptem do 2-3 rozmiarów i na tym koniec. A że zajeździĺem już trochę opon to widzę taką rzecz: teoria na nic, jak wam bieżnik ścina.Znalazlem tu raptem 3 posty, które dotykają tematu. Wlepka mówi 2,3 pompujemy 2,3.Z czasem coś ubędzie, czasem teściowa usiądzie z pieskiem...A przy zmianie na zimowki nagle szok, bo brak środka lub boków bieżnika.Z doświadczenia wiem,że im szersza opona, tym wyższe ciśnienie ma mieć.Pół biedy jak kapcie są z nalepki.A inne szerokości? Już jest problem jak dobrać.Ja 205tki zniszczyłem pilnując 2,3.Było za niskie.30kkm rocznie.Bałbym się tolerancji+- 20%.Może po 5 tyś km widać nic nie będzie,ale po 15 pewnie już tak. Takiej wiedzy tu brak: przy jakim modelu auta, oponie i ciśnieniu bieżnik zużywa się równomiernie?
-
Zwłaszcza że sprawa jest prosta i dla mających VCDS zupełnie bezkosztowa.
-
Wężyk płynu spryskiwaczy tylnej wycieraczki.
wektor replied to 77Marek's topic in Nadwozie i wnętrze
Mam ten sam problem.Wężyk strzelił gdzieś w przelotce do klapy.Pomysł z wężem paliwowym wydaje mi się bardzo dobry. W której części boczka jest złączka od węża? Demontaż tego to rzeczywiście sporo dłubania:-( Dobra.Znalazłem fajny tutorial: https://youtu.be/DkORsf3IzK4 -
To tak jak byś wlał do baku "podobną"do 95 benzynę. Np.93 lub 92.Gdyby taka była pod ręką.Niby nic się nie zmieni,może nawet się nie uszkodzi,ale... I o to "ale" tu chodzi.
-
Sorry,ale nie.Google przetłumaczył istotę działania. Reszta to nie istotne detale.Można to porównać do dawnego wentylatora chłodnicy z Syreny, czy Warszawy.Był na pasku klinowym i obracał się "zawsze". Zależał on od obrotów silnika, a nie temperatury cieczy. Potem wprowadzono elektryczne z regulacją obrotów.Na podobnej zasadzie poczyniono teraz z tym ładowaniem aku.Dopiero badania trwałość i akumulatora tak ładowanego mogą potwierdzić czy to bełkot marketingowy czy też to działa.Co do zasady tak to powinno być.
-
Tak.Ale chłop ma rację.Mam taki w B7 i to się zgadza.W Start-stop pakują AGMy, w innych nie wiem.Informacje płyną też z "akumulatora".Zrobiłem odczyt, który jest w innym wątku ale jakoś nikt jeszcze tego nie rozszyfrował.Chodzi o to, że mają tam być zapisane parametry aku.
-
Composition / Discover Media PQ
wektor replied to Kewin1503's topic in Nawigacja, car audio i akcesoria
1555 i ochrona podzespołu będą stale.Zignoruj. Sprawdzić by należało sterownik..