Jump to content

wektor

  • Content Count

    939
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

1 Follower

About wektor

  • Birthday 01/01/2000

Informacje osobiste

  • Imię
    wektor
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Vbrzych

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
  • Rok produkcji
    2008
  • Link do tematu o samochodzie
    z

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wbić na siłę śrubokręt plaski lub coś, co ciasno wejdzie.I obracać- może być w prawo..
  2. Jak dla mnie to bez różnicy.Wywalasz tylko stalową belkę, a w to miejsce idzie belka haka.Sruby szr.4 ,klasy 10,5.
  3. Wszystkie kombinacje( z testem klimatronika włącznie) już próbowałem.Zero efektu.W B6 jest analogicznie,zatem jakieś wieloletnie doświadczenie mam;-) Sprawdzę jeszcze na wtyczkach z tyłu panelu.
  4. To jak raz wiem:-) Niefortunnie namalowałem strzałkę- na przycisku pod nią jest oznaczenie "A". Uszkodzenie lub brak czujnika dałby błąd w VCDS. Nie bardzo mi się wydaje prawdopodobne, żeby wsadzono tam zły przycisk.Hmmm. Zdejmę podszybie i sprawdzę.
  5. Witam. Ponieważ błędów nie ma, możliwe że sfajczył się LED, stracił kontakt, ten po prawej jak na obrazku: Pytanie : jak się do niego dostać po wyjęciu panelu?Ktoś miał podobny przypadek?
  6. A przyczyna? Zawsze tak tankuję każde auto i nigdy nic złego się nie stało.
  7. Opisałem to w poście #111.Przy oponach 205, po jedynce, wrzucasz II bieg,i wciśnieciu pedału gazu w podłogę, po turbodziurze, w moim przypadku, następował krótki poślizg przednich kół.Sprzegło już dawno przekazywało napęd do skrzyni.Na mokrym asfalcie trwało to dłużej.Czyli zamiast przyspieszać, było kotłowanie asfaltu.To przypadek, kiedy nie chodzi o operowanie sprzęgłem.W 4motion, ten nadmiar idzie zaraz na tylną oś i uślizgu nie ma.
  8. Możesz znaleźć jedynie hasło MAX INFLATION, czyli dopuszczalne ciśnienie maksymalne.Nic więcej.Reszta na wlepkach konkretnego auta.
  9. Z obniżaniem ciśnienia nie szalej.To można zrobić jak ciężarówką nie możesz się zmieści pod wiaduktem, czy jedziesz po ppiachu.Lepiej zapakuj szersze jak masz wątpliwości i pilnuj ciśnienia:-) Ten obrazek gdzieś z netu, dobitnie tłumaczy co robi bieżnik przy różnych ciśnieniach,a dalej gdzie dużo szybciej się wytrze.
  10. Cóż, nie musisz się przyzwyczajać.Nie widząc przedmiotu wątku zwykle wyrażasz się autorytatywnie i nie przyjmujesz odrębnego zdania.I najgorsze jest to, że natychmiast atakujesz.Przemyśl to w wolnej chwili.
  11. Miałby wtedy disco i choinkę na zegarach.Tylko VCDS, odczytanie błędów i wiadomo będzie co i jak.No, prawie.
  12. Powinno podejść, lecz możliwe, że będzie konieczne korekta otworu, bo hak składa się w dziwaczny sposób.
  13. To też zależy od kilku czynników.Jak startuje z piskiem opon, to i na 215 będzie miał poślizg.Przy takich mapach siedzi tam spory moment.Obniżenie ciśnienia byłoby wskazane,jak zechce się w nocy pościgać, w normalnych warunkach zajedzie brzegi bieżnika i to dość szybko.Z kolei przy 4motion,o uślizg będzie b.trudno.Nawet na 205.Mówię tu o asfalcie i ca.180KM. I z doświadczenia, bo sprawdziłem.
  14. Sądzę, że istotniejsza jest masa samochodu a nie jego moc czy inne parametry.Dowód na to jest na klapce od wlewu paliwa.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy