Skocz do zawartości

jozwiak201

  • Liczba zawartości

    37
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR) DSG
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Mam problem, mianowicie miałem przekładany silnik, skrzynia i dwumasa była przełożona od starego silnika. Teraz po złożeniu wszystkiego okazuje się że coś jest prawdopodobnie z skrzynią, bo po wrzuceniu na D na wyświetlaczu przeskakują biegi 1 2 1 i jak chcę ruszyć obrotu idą w górę ale słychać jakby coś się ślizgało i nie rusza, dopiero jak ''zatrybi'' to się zrywa jak by wszystko miało wyrwać, na wstecznym ten sam problem. Skrzynia nie może jakby wystartować dopiero po jakimś czasie załapie i się zrywa. Na innych biegach jak przełącza też czuć szarpnięcia. Silnik wcześniej jeździł w manualnej skrzyni, dwumasa została moja bo rok temu zakładana nowa, skrzyni nic nie było robione teraz.
  2. Witam, mam korpus plastikowy i złożone obie uszczelki tak jak na zdjęciach, a niby powinna być tylko gumowa. I tu mam pytanie czy mogą zostać te obie, czy muszę zdemontować i zostawić tylko gumową.
  3. Był podłączony i coś było z wtryskiem że się zawieszał ale się naprawił sam. Czy od wtrysku mogłoby się tak dziać?
  4. Oleju z tydzień temu, a paliwa jakieś 6,5 tys km temu.
  5. Mam pytanie co może być (nie za każdym razem) że silnik odpali i gaśnie, za drugim razem odpali chwilę dziwnie pochodzi i jest ok. Wcześniej miałem problem że po postoju długo kręcił przy odpaleniu ale wymieniona została pompa paliwa, gumki na pompowtryskach i przy okazji dwumas i od tego czasu tak się dzieje jak wyżej napisałem.
  6. Mam do was pytanie posiadam radio mfd2 i wiem że jest tam 12 pinowe wejście do cyfrowej zmieniarki. I mam teraz do was pytanie jaką zmieniarkę wybrać ? YATOUR , WEFA , nvox czy jeszcze inną. Zależy mi głównie na aux, usb do pendrive, i ewentualnie karty sd. Z góry dzięki za pomoc.
  7. Orientuje się ktoś czy wszystkie mocowania są takie same (przód, tył, lewa czy prawa) czy są różne rodzaje. Oraz czy da radę przełożyć je z innej tapicerki, gdyż u mnie są niektóre połamane a osobno z tego co szukałem zakupić nie idzie. Nie wiem czy dobry dział ale inny jakoś nie pasuje.
  8. Filtr jest czysty. Tak myślę czy mógł to by być rozrusznik albo akumulator .? Akumulator w tej chwili jest 74Ah 680A Centra Plus CB740
  9. jozwiak201

    Rysy na lakierze

    Polerka odpada bo trochę kosztuje a i też nie mam czasu na takie rzeczy. Wolałbym samemu się pobawić. Poczekam za sposobami innych osób i będę musiał coś wybrać.
  10. Witam, mam rysy na aucie coś takiego jak na zdjęciu (zdjęcie kolegi z forum) moje auto w kolorze czarnym. I się zastanawiam jak można je zakamuflować. Zastosować jakąś pastę na rysy i na to wosk tylko jaki koloryzujący czy trwały? Najlepiej jakby efekt utrzymał się dłużej niż do pierwszego mycia. Ma ktoś z was może jakieś sposoby. Polerowanie odpada.
  11. Witam, mam tak samo rysy układające się w okręgi. I się zastanawiam jak można to zakamuflować. Jakaś pasta na rysy, wosk koloryzujacy albo wosk trwały ? Może ktoś coś poradzi, co zrobić i żeby efekt był dłuższy niż do pierwszego mycia. Polerka odpada bo trochę kosztuje a samemu nie dam rady. Auto w kolorze czarnym.
  12. Nie znalazłem na forum odpowiedzi na moje pytanie więc zakładam nowy wątek. Mianowicie mam problem że po dłuższym postoju około 8h wzwyż podczas rozruchu telepie/szarpie silnikiem i kręci około 5 sekund. Późniejsze odpalenia są ok odpala można powiedzieć od razu, bez problemów. I czy to może być wina złego ustawienia kąta wtrysku .? Passat B6 2.0 TDI 170 km DSG 2006r BMR.
  13. Jeszcze tak szukam innych dolegliwości w internecie. I doszedłem do wniosku że te szarpanie mogło by być od dwumasy. A się kończy więc... Ale zastanawia mnie te odpalanie na zimnym silniku że kręci około 5 sekund i podczas kręcenia dzisiaj zauważyłem że są takie przerwy.
  14. Sorry że dopiero teraz odpisuję, ale nie miałem kiedy. Auto jest po wymianie pompy vacum i nadal to samo, wymienił jeszcze gumki na pompowtryskach. Zobaczę jeszcze kilka dni i zajrzę do filtra paliwa jak wygląda może znów wadliwa pompa jest albo po prostu coś innego mu dolega.
  15. Nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie więc zakładam nowy temat. Mam do was pytanie do czego służą światła zaznaczone na zdjęciu, do jazdy dziennej czy są to postojówki. Gdyż słyszałem o dwóch wersjach i nie wiem która jest prawidłowa. Zdjęcie skopiowane z google, i służy do pomocy w pytaniu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności