Skocz do zawartości

Maras1919

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP) DSG
  • Rok produkcji
    2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. A więc... Stwierdziłem że nie będę się bawił z moją skrzynią nie mam już nerwów na nią (najprawdopodobniej uszkodzony komputer mechatroniki) i będę wymieniał na inną z gwarancją. Tylko że nie mogę w pobliżu znaleźć dsg o kodzie jpj. Więc czym się różni moja skrzynia od np. Hxs itp. Orientuje się ktoś? Chodzi mi o dq250
  2. Tak robiłem... Ale zaraz po adaptacji przelaczylem na tiptronic i od razu przy próbie ruszenia wyskoczył tryb awaryjny. Po wielu próbach ruszania problem zmalał i teraz skrzynia wchodzi w tryb awaryjny dopiero po przejechaniu kilku km i zgaszeniu. Zastanawiam się czy to przypadkiem nie wina zużytego sprzęgła tzn. Przed adaptacją jeszcze jakoś działało ale po adaptacji nie chce się ustawić? Dobrze myślę? Od ostatniego postu trochę się zmieniło... Przełożyłem mechatronike od innej skrzyni i auto zaczęło jeździć ale przy niskich obrotach szarpało na 2 dowiedziałem się że najprawdopodobniej uszkodzony komputer w mechatroniku więc wsadzilem swój komputer w tą drugą mechatronike. Ale to za dużo nie pomogło bo nadal podobnie szarpie na 2. Dziwne by było gdyby oba komputery były tak samo popsute... Ktoś ma jakiś pomysł co to może być?
  3. Witajcie forumowicze, Mam problem ze swoim Passatem2007r 2.0tdi BMP z dsg JPJ, na początku skrzynia trochę głośno przezucalo biegi i czuć było delikatne szarpnięcia więc zrobiłem procedurę adaptacji (i to był duży błąd) po adaptacji już autem nie ruszyłem. Skrzynia wchodziła w tryb awaryjny przy próbie ruszenia. Wyskakuje błąd zaworu regulacji ciśnienia n215 zwarcie do plusa czasem błąd wyskoczy dla obu zaworów. Teraz auto zimne jedzie ok do pierwszego Z gaszenia auta, po odpaleniu zaczyna szarpać przy ruszaniu i czasem wchodzi w tryb awaryjny. Gdy ruszę mogę jechać ile chcę do momentu aż się nie zaczymam lub zwolnie poniżej 20km/h. Co to może być? Czy sprzęgło zakończyło swój żywot i nie chce się przyuczyć?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności