Skocz do zawartości

fredi1

  • Liczba zawartości

    409
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O fredi1

  • Urodziny 22.01.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Niemcza-Bedizzole

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam,

    Widziałem na forum tłumaczenia z j.włoskiego komunikatów. Proszę o tłumaczenie i ewentualne wytłumaczenie poniższego komunikatu : SENS. OILO OFFICINA

    PASSAT B5  1,8 T  150KM  APU 

    Po wymianie oleju pokazuje się taki komunikat w pewnych odstępach czasu (nie po każdym włączeniu zapłonu).  Czekam na info.

    Pozdrawiam

  2. Witam ,wlasnie od jakiegos tygodnia w moim autku tez zagniezdzil sie dzieciol identyczny dzwiek jak na filmiku z pierwszej strony jest to takie terkotanie ktore nasila sie wraz ze wzrostem obrotow a podczas jazdy powyzej 2 tys/obr. zaczyna telepac calym autem a w srodku slychac jak bym mial boxera z subaru ,troszke stracil na mocy i w lusterku widac czarny dym oczywiscie przy mocniejszym przyspieszaniu .Sprawdzalem Vag-iem na postoju to wszystko w normie.
  3. Wielkie dzieki kolego to juz przynajmniej rozrzad moge wykluczyc jutro moze podepne pod vag-a i wrzuce bledy i moze uda mi sie zrobic logi Problem rozwiazany ,przyczyna byla rura ta co idzie do puszki filtra powietrza ta charmonijka na laczeniu z kolankiem co sie nasadza na puszke filtra w tym miejscu tak sie juz odksztalcila ze zasysalo ja i sie splaszczala i ograniczala doplyw powietrza ,nawet obeszlo sie bez vag-a ,przy okazji wymienilem filtr powietrza .pozdrawiam
  4. Witam U mnie problem wyglada nastepujaca jadac dzisiaj przeciaglem paska na 3 pod 4 tys i nagle szarpniecie czarny dym z tylu i pasek nie jedzie odpuscilem i znowu przycislem pasek ciagnie ale w okolicach 3800 obr. znowu mul i czarny dym,ale nie zatrzymywalem sie tylko na lekkim gazie jade dalej auto jedzie normalnie juz nic nie kopci no to znowu proba deptam i przy 3800 obr odcina ale auto nie wpada w tryb awaryjne wystarczy ze zejdzie do nizszych obr.i dalej ciagnie do 3800,dzieje sie to przy mocniejszym wcisnieciu gazu jak probowalem delikatnie to normalnie na 3 biegu przekraczal 4 tys obr.bez odciecia .Narazie do vag-a niemam dostepu zeby zczytac bledy.Silnik chodzi rowno nie stracil mocy i ciagnie ladnie do tych 3800 obr ,wyczytalem gdzies na jakims forum ze mogl przeskoczyc pasek rozrzadu i niewiem czy to prawda , wiem ze to troche wrozenie z fusow dopoki nie podepne vag-a ale moze mial ktos juz taka usterke ,przypominam ze auto nie wpada w tryb awaryjny .
  5. Mialam na mysli poluzowanie zamka od przednich drzwi jak otworzysz tylnie to jest dostep do torxow od przedniego zamka
  6. Napewno zabardzo naciagles linke od zewnetrznej klamki i teraz masz problem z otwarciem drzwi ,przerabialem ten temat .Sproboj otworzyc tylne drzwi i poluzuj torxy od zamka moze sie otworzy tylko szarp z wyczuciem .
  7. No niestety ale chlodnica jest zimna. Grzebalem troche w necie odnosnie cieplejszego powietrza z kratek przy skrecie w lewo i dzieje sie to w innych autach tez ale nikt niepotrafi tego dokladnie wytlumaczyc ,jeden gosc pisal ze w mondeo wersia anglik ma to samo tylko przy skrecie w lewo,a latem mu tez klima mocniej chlodzi .Musi byc na to jakies wytlumaczenie bo niedaje mi to spokoju ,chyba trzeba bedzie przez zime jezdzic tylko w lewo .
  8. Gorny normalnie goracy i pozostale tez
  9. Ja dzisiaj robilem maly eksperyment podpielem vaga temperatura plyny 45st na dworze 9st zapalilem silnik i trzymalem sobie tak na 1200 obr. i patrzalem na wskazania wskaznika ,jak wskazowka dobila do 90 na blacie vag pokazywal 78st ,dobra czekam az dobije do 90 na vagu wlanczam ogrzewanie na HI dmuchawa na maxa i pochwili zatrzyna spadac temperatura gdzies do okolo 85 i znawiewuw zatrzya leciec letnie powietrze dopiero jak dalem dmuchawe na 3 to lecialo juz normalne cieple , oczywiscie juz na wolnych obrotach ,auto przez cala probe stalo . Dziwi mnie tylko jedno dlaczego dolny waz od chlodnicy byl zimny jezeli termostat powinien sie otworzyc przy 87st ,termostat wymienialem w tamtym roku kupiony w ASO.
  10. Po niedzieli zamontuje radyjko a w czwartek jade nad morze to przetestuje i napisze jak sie sprawuje pozdrawiam .
  11. Zamowilem stabo xm 3003 i antene sirio turbo 2000 ,waszym zdaniem dobry zakup czy nie ?
  12. A co powiecie na temat tego radyjka http://www.e-radia.pl/p/pl/319/cb+radio+yosan+turbo++multi+black.html
  13. W b5 3bg jest inna poduszka niz na zdjeciu jest tam podkladka zalana guma i niema zadnego lozyska ,tu sa wszystkie http://moto.sklep.pl/#/dynamic/sklep/czesci_samochodowe.php?wit=SKLEP&S&notitle=1&g=1180&typ=15418&wsk=O
  14. fredi1

    FMIC

    Jak bedzie dobrze wystrojony to bedzie maly lag chyba ze pozakladasz te wszystkie graty bez strojenia to bedzie masakra, ja mam rurki 51mm i mam lekkiego laga .
  15. No najlepiej zamienic stronami tylko troche sie nie chce, moze pojade na czepaki to cos wyjdzie bo to takie dziwne stukanie jakby jakas sruba w tuleji byla luzna mniej wiecej cos takiego ze czuc na podlodze te pukanie jak bede juz wiedzial co tak puka to dam znac a narazie dzieki .Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności