Rosa Zgłoś #381 Napisano 13 Marca 2011 dzisiaj wyprowadziłem odmę pod samochód ... wężyk wychodzi koło pokrywy pod silnikiem przy kole .. (może tak być ? ) jechałem sobie wieczorkiem i podczas postoju na światłach dym leci spod samochodu taka chmurka ... przerażony wysiadam patrze a tam z tej rurki dymi jak z rury wydechowej ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWMarcin Zgłoś #382 Napisano 13 Marca 2011 Ja w swoim Passku przy wymianie pierścieni tłokowych także zająłem się tym ustrojstwem co się "odma" zwie. W silnikach ARM ciężko się dostać do przewodu odpowietrzania skrzyni korbowej, ale podczas remontu miałem wszystko jak na dłoni :fajny Na razie puściłem dwa przewody pod auto tzn. od skrzyni korbowej i odpowietrzenie pokrywy zaworów(fabrycznie obydwa te przewody schodziły się do trójnika i w dolot przed przepustnicą, co powodowało jej zasyfienie) Otwór w dolocie zaślepiłem ładnym gumowym koreczkiem. Teraz silniczek ładnie pracuje, nie skaczą obroty i nie ma żadnego syfu w dolocie :dobrze Wiem wiem, co niektórzy sobie pomyślą o tych przewodach pod autem (ekologia, ptaszki, traszki, sraszki itp.) Zajmę się tym na pewno, bo na przeglądzie może być nie ciekawie gdyż nie mam osłony pod silnikiem i wszystko widać. Będę musiał pomyśleć nad jakimś OCT, ale na razie jestem zadowolony z tej przeróbki i polecam ją innym użytkownikom Passatów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #383 Napisano 13 Marca 2011 a czy to normalne ze tak dymi z tej odprowadzajacej rurki ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWMarcin Zgłoś #384 Napisano 13 Marca 2011 a czy to normalne ze tak dymi z tej odprowadzajacej rurki ?? Raczej nie. Jeżeli silnik jest w pełni sprawny to nie powinno dymić z odmy. Niech się inni wypowiedzą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #385 Napisano 13 Marca 2011 a czy to normalne ze tak dymi z tej odprowadzajacej rurki ?? Normalne, nie Ty jeden tak miałeś po puszczeniu odmy luzem-wiele razy było tu to opisane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #386 Napisano 13 Marca 2011 Jeżeli silnik jest w pełni sprawny to nie powinno dymić z odmy Nie dotyczy to PD-ków Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #387 Napisano 13 Marca 2011 dzieki wielkie .... on raczej dymi jak sie go pozadnie rogrzeje ale poszaleje troszke . Przy spokojnej jezdzie tego tak nie widac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #388 Napisano 14 Marca 2011 No mówią że jeszcze powinno śmierdzieć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viking Zgłoś #389 Napisano 14 Marca 2011 Raczej nie. Jeżeli silnik jest w pełni sprawny to nie powinno dymić z odmy. Niech się inni wypowiedzą Raczej nie. Jeżeli silnik jest w pełni sprawny to nie powinno dymić z odmy. Niech się inni wypowiedzą kurcze ja mam butelke dzisiaj zlewałem około 500ml oleju z woda , mam to pod maska i czy zimno czy ciepło nie zauwazyłem by cos mi kopciło i smierdziało , wiec to chyba zalezy od auta i kazdy przypadek jest indywidualny , pod wzglendem kopcenia i smrodu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #390 Napisano 14 Marca 2011 hmm butelka ? np po COCA COLI 1L ? z otworkami na górze ? btw mi nie śmierdzi .. tylko dziwnie to wygląda jak leci dym spod samochodu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuku Zgłoś #391 Napisano 30 Marca 2011 muszę sprawdzić przyczyny lania się oleju z EGR, czytałem ten wątek i mam wąż z pokrywy wsadzić do butelki z otworkami, a co z drugą stroną tego węża który tam wchodził na dole zrobić, czymś to zatkać, nie jest to groźne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vpuchaty Zgłoś #392 Napisano 30 Marca 2011 a co z drugą stroną tego węża który tam wchodził na dole zrobić, czymś to zatkać, nie jest to groźne? Na dole musisz zatkać szczelnie ten otwór przy rurze dochodzącej do turbo żeby lewego powietrza i syfu nie leciało tam, śmiało nic się nie stanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #393 Napisano 30 Marca 2011 Zastosuj korek od jabola Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sznels Zgłoś #394 Napisano 3 Kwietnia 2011 ja również tak zrobiłem tylko co z tego jak silnik ma już przedmuchy / Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilson Zgłoś #395 Napisano 10 Maja 2011 hej! ja też zakupiłem separator od gazika, podłączyłem dziada i przekręciłem na nim 2000km trasą i ... znów w okolicach tej gumowej złączki przed egr pojawił mi się olej. Zastanawiam się czy po prostu jeszcze nie jest to stara oliwa która gdzieś tam w układzie siedzi, ale nie w tym rzecz. Dzisiaj zdemontowałem naczynko do którego miała kapać oliwa(buteleczka po spirycie salicylowym:bleble) a tam po 2000km prawie nic nie ma - maks może 5 kropli, a wiem że wcześniej pchał większe ilości w układ, więc czy separator nie "łapie" oliwy? Co o tym myślicie?:fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vvv Zgłoś #396 Napisano 22 Maja 2011 (edytowane) dzisiaj wyprowadziłem odmę pod samochód ... wężyk wychodzi koło pokrywy pod silnikiem przy kole .. (może tak być ? ) jechałem sobie wieczorkiem i podczas postoju na światłach dym leci spod samochodu taka chmurka ... przerażony wysiadam patrze a tam z tej rurki dymi jak z rury wydechowej ? hmm, no wlasnie tez tak mam i troche mnie to wkurza , a ciezko jest wyprowadzić gdzies indziej bo ciasno jest po tej stronie motoru , kolektory wydechowy itd itd A to kopcenie widoczne przy zapalonych światłach nie jest zbyt miłe dla oka Mam pytanie , czy zastowsowanie tego http://motoallegro.pl/oil-catch-tank-zbiornik-odmy-oleju-turbo-dolot-i1628097408.html lub czegos w tym stylu - to obieg zamknięty , czyli rura z dekla do OCT , a potem z powrotem do dolotu ? Ma ktoś linki lub namiary na jakiś sensowny i sprawdzony OCT ? Edytowane 22 Maja 2011 przez vvv Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PASEK????? Zgłoś #397 Napisano 22 Maja 2011 (edytowane) Miałem to samo tz.olej był w całym dolocie więc zaślepiłem króciec przy turbo a odme wrzuciłem do buteleczki wcześniej wyczyściłem wszystkie węże łącznie z EGR i tak przelatałem około 1000km węże stały się suche czyściutkie ale minus taki że, buczał i kopcił jeśli tylko się zatrzymałem czułem spaliny w kabinie to mnie bardzo wkurzało więc za namową kolegów z forum kupiłem separator od Lublina i co się okazało układ dolotowy znowu zalany oliwą wniosek nasuwa mi sie tylko jeden turbina wytwarza potężne podciśnienie i wysysa olej z separatora.Wywaliłem ten separator i jest jak w orginale bo to nie ma sensu a na pokrywę nie wywalę tyle kasyPozdrawiam Edytowane 22 Maja 2011 przez PASEK????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NiemoR Zgłoś #398 Napisano 22 Maja 2011 Mam pytanie , czy zastowsowanie tego http://motoallegro.pl/oil-catch-tank...628097408.html lub czegos w tym stylu - to obieg zamknięty , czyli rura z dekla do OCT , a potem z powrotem do dolotu ? Masz rację - zamknięty. Ale tego z linka nie polecam - za mała średnica wlotu i wylotu = w zimie zaklei się momentalnie. Ma ktoś linki lub namiary na jakiś sensowny i sprawdzony OCT ? Poszło na PW wniosek nasuwa mi sie tylko jeden turbina wytwarza potężne podciśnienie i wysysa olej z separatora Bo mistrzu z separatora musi gdzieś odpłynąć, a nie gromadzić się w nim bo jego rola to oddzielić, a nie zmagazynować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PASEK????? Zgłoś #399 Napisano 22 Maja 2011 A co powiesz na to że, założyłem buteleczkę na samym dole separatora i nie wiele tam było oleju może parę kropel.Coś nie tak Ppozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NiemoR Zgłoś #400 Napisano 22 Maja 2011 A co powiesz na to że, założyłem buteleczkę na samym dole separatora i nie wiele tam było oleju może parę kropel.Coś nie tak Ppozdrawiam. Tak, to - zaślepiłem króciec przy turbo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach