Skocz do zawartości

vvv

  • Liczba zawartości

    153
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O vvv

  • Urodziny 17.06.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Wojtek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gliwice

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 TDI-PD 136KM (BGW)
  • Rok produkcji
    2004
  1. Kolego skąd i jaką gume wsadziłeś pod sprezyne ze masz wyzszą niz oryginalna ? Tył mi siadł troche za duzo i chciałem zrobić wlaśnie tak jak opisujesz
  2. no tak , przed liftem są i wygladaja dobrze , i jest tego dużo . Ale po lifcie to jest problem
  3. Czy ktos wie gdzie można kupić niebieskie wkłady lusterek do modelu z kierunkowskazami do B5 ? Z tego co widze to były w org tylko jasne białe lub fotochrom . Kiedys widziałem u znajomego niebieskie z zamiennika ale wygladały tragicznie - wyciete z grubego szkła . Generalnie ochydnie to wygladało Moze ktoś gdzies kupił niebieskie i wyglądają OK
  4. Czyli tak wygląda najlepiej ? Ma ktoś może zdjecia ?
  5. Eh panowie powiem wam ze diesel to chyba musi syfić ten dolot 2 lata temu i jakies 22tys km , czyściłem cały dolot ( oczywiscie kolektor dolotowy tez ) Odma poszła na zewnątrz Tydz temu robiłem jeszcze raz i generalnie jest duuużo mniej syfu ale w IC minimalnie oleju ( może tyle ile by weszło do małej nakretki po Coli ) Reszta dolotu w sumie tylko lekko tłusta ale w miare czysto - ale EGR i kolektor dolotowy w środku czarny ale nie tyle co 2 lata temu , moze z 1/4 tego co bylo , chyba bym musiał EGR zaślepić ale w moim modelu podobno nie idzie tego zrobic bo mam sterewanie elektr , nie tak jak w 1.9tdi przez podciśnienie . Wiec znów wszystko poszło do czyszczenia Może ktoś sie orientuje jak pozmieniac w ustawieniach zeby ograniczyć na max prace EGRu ?
  6. Czy ja mam taka samą procedure w moim motorze ? Nie mam podciśnieniowo tylko jest kostka Jak zaslepiam to od razu błąd wyskakuje Dzwoniłem do mechanika który sie zajmuje praktycznie tylko VW i wg niego w moim motorze nie ma możliwosci wyłączenia opcji pracy EGRu . Może coś poradzicie ? albo ktos poleci kogoś w moich okolicach I jesli ktoś może poradzić jak zmniejszyc wartośc EGRu bo poprzedni post kolegi jest ok ale ja mam wartosc 393 i nie wiem czy zmieniać aż na 33768 ?
  7. Tak dokładnie , ale u mnie najpierw wtyczka potem czujnik - Dostep masakra . Leżysz na silniku lewą reką od strony katalizator a prawa od góry . Była tam tez taka mała osłonka termiczna na czujniku , na dwa zatrzaski . Chyba w fabryce doszli do wniosku - juz po fakcie - ze czujnik jest dosc blisko katalizatora Mam pytanie - Efekt mialem taki ze na liczniku dochodziła temp do jakis 85 potem spadała na okolo 55-60 i tak kilka razy , potem dopiero wchodziło na 90 Wymienilem dla swietego spokoju czujnik zielony na zielony , i termostat Tylko ciekaw jestem co bylo powodem tych akcji - Jesli czujnik to dlaczego nie było błędu ? Wyskakuje ten błąd na liczniku czy tylko vagiem mozna zobaczc błąd ? Czy jednak czujnik byl ok a powodem byl termostat
  8. Koledzy , tak sobie poczytałem przed wymianą czujnika i mysłałem ze bedzie luz Ale w w moim typie silnika ten czujnik jest troche w innym miejscu Trzeba mieć bardzo sprytną łapke żeby go wytargać . Jest z tyłu silnika , miedzy silnikiem a ścianą grodziową , tak jakby nad skrzynią a raczej sprzęgłem .
  9. Ja mam w org zaślepione a w JOM bez znaczka otwarte - brak różnicy . Troche dziwne to rozwiązanie zeby kierowac wlot powietrza w zaslepiona kratke i ssanie jest gdzies przez szczeliny itp , to juz mogli ograniczyc wyciecie tych kratek do np 30% .
  10. Koledzy , mam takie pytanie - każdy generalnie leje olej 5w30 504/507 do silników z dpf . Tylko na zime to bardzo fajnie a co z latem i tym ze olej 5w30 jest dość słaby w max gorące dni http://olejeismary.blogspot.com/2011/02/oznaczenia-i-normy-olejowe.html Nigdzie nie moge wyszukac oleju 5w40 lub 5w50 z norma vw 504/507 Kazdy sie skupia nad tym czy olej jest 0w 5w czy 10w zeby nie stracił wlasciwosci w mroźne dni itd . A co z tym ze oleje z drugą liczbą 30 tracą juz swoje właściwosci przy bardziej gorących dniach w lato
  11. można prosić o rys z ETKA z numerami - listw progowych zewnętrznych do B5 Variant 3BG, i jeśli to nie problem to poduszek silnika do mojego modelu z góry dziekuje
  12. Nie wiesz moze jaki koszt jest listw progowych do B5 , ale tych na zewnątrz , które idą od przedniego błotnika aż do tyłu , te w których jest zaślepka na lewarek
  13. Hmm , no takiego sposobu nie słyszałem Ja pryskam to albo tym co do opon jest albo są takie podobne do zderzaków itp , ale efekt nie jest nazbyt długo .
  14. a moze mi ktoś powiedzieć jak utrzymywać te listwy progowe w stanie CZARNYM , bo robią sie szare z czasem . Ile można je pryskać róznymi środkami troche tego schodzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności