Jump to content

Vpuchaty

  • Content Count

    689
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About Vpuchaty

  • Birthday 06/26/1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysiek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lublin

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2007
  • Link do tematu o samochodzie
    34592

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wymieniłem klocki i płyn hamulcowy - komunikat zniknął...
  2. Witam, ostatnio też zaczął pojawiać mi się komunikat STOP BREAK FAULT SERVICE MANUAL co ciekawe pojawia się TYLKO na zagrzanym silniku i TYLKO przy ostrym gwałtownym skręcie szarpnięciu autem w prawą stronę. Płyn w zbiorniczku w połowie między min a max, klocki z przodu się kończą ale czy w takim przypadku komunikat nie powinien się pojawić przy ostrym przechyle auta w obie strony....?? Klocki oraz nowy płyn dot5.1 zamówione, na dniach wymiana, czy to wystarczy czy szukać jeszcze gdzieś przyczyny? Edit... Komunikat pojawia się coraz częściej bez względu na temperaturę silnika nawet przy lekkim skręcie w prawą stronę tylko...
  3. tak demontujesz całą tapicerkę klapy i przekładasz całą wiązkę do nowej klapy...
  4. http://valvotec.pl/ jak kupowałem na miejscu bo jestem z Lublina ale mają też sklep internetowy
  5. gotowiec: http://fmic.pl/pozostale/253-oil-catch-tank.html#/50-z_filterkiem-24mm średnica króćców musi mieć ~23mm
  6. widziałem na YT że metodą na książkę nawet sporo ludków robi... rolka dostępna w lbn więc opcja jest, tylko muszę mieć pewność że te 5mm da rade wypchnąć, bo w ciemno nie wezmę felg...a na rolkę 10j ciężko potem w razie W znaleźć chętnego... ktoś forum ma koło 10j i może się wypowiedzieć...
  7. Temat klapy w końcu ogarnięty.... finalnie wpadła sprężyna sb20032 (do podwyższonych obciążeń) + sg20032 (do normalnych obciążeń) ucięta - zostawiłem 4 zwoje, a zamiast nakrętki która okazałą się za gruba podłożyłem 2 podkładki (łącznie ~3mm). Sprężyna słabsza jest zgniatana w całości (jak się wyrobi to wymienię, a ta mocniejsza nie jest całkiem zgniatana przy zamykaniu klapy. tu klapa na 1 sg20032 + gruba nakrętka (sprężyna była prawie całkiem zgniatana przy zamkniętej klapie), próby przy otwartych oknach (brak walki z podciśnieniem) oraz auto po długim postoju w temp ok 19st.C: widać spowolnienie gdy sprężyny i odboje już nie pracują a teleskopy jeszcze nie mają siły... (generalnie raz działało raz nie...) a tu kolejna próba na 1 sb20032 + 4zwoje sg20032 + 2 cienkie podkładki, próby przy całkiem zamkniętym aucie, które długo stało w temp ok 9st.C klapa podnosi się znacznie chętniej, bez tego spowolnienia, skuteczność za każdym razem przypomniałem sobie że oprócz maty jest jeszcze dodatkowo alubutyl i kawałek cienkiej gumy pod tablicą rejestracyjną żeby nie rezonowała, więc klapa cięższa od seryjnego golasa o ok 2-2,5kg... tu foto jak to wygląda, kosmetyka wkrótce, może folią termokurczliwą złapie wszystko...?
  8. tył wystaje ~7mm(rzuca się w oczy od razu), a auto daily i często z dzieckiem latam więc nie bardzo mogę sobie pozwolić na regularne przymusowe badania techniczne... może ktoś podpowie jak tylne nadkola "wyciągnąć" jakoś lekko poszerzyć ok5mm... to by załatwiło sprawę...
  9. tego co wyliczyłem to: sb20032 max zgięta/ściśnięta ma długość 19,4mm sg20032 max zgięta/ściśnięta ma długość 18,6mm to 0,8mm różnicy tylko, więc ta twardsza SB będzie lepsza tym bardziej do klapy z wygłuszeniem (cięższa) * - dane z katalogu producenta
  10. coś słabo szukałeś... http://allegro.pl/odbojnik-odbijak-klapy-bagaznik-vw-1k8827761d-i6976077415.html
  11. masz rację otwarcie drzwi zawsze pomaga, ale np lekkie uchylenie szyby już nie bardzo więc zakładam że te małe kratki w bagażniku też będą za małe ... na dniach będę kombinował żeby dać cieńszą/węższą nakrętkę i ~1,5 sprężynki wyliczając dokładnie jej max długość w przypadku zamknięcia klapy. Plan jest taki że swobodna długość ~1,5 sprężyny i mniejszej nakrętki będzie większa niż 1 sprężyna + dotychczasowa nakrętka, powinno to spowodować wyrzucenie klapy kilka cm wyżej w pierwszej fazie i wtedy teleskopy powinny mieć troszkę łatwiej... a może zamiast sprężyny do zwykłych obciążeń SG założyć do podwyższonych obciążeń SB o tych samych wymiarach...??
  12. jeśli już to sugerował bym takie coś ... https://viaken.pl/pl/kabel-usb-do-kwp2000-vag-usb.html ale nie ma pewności że to zadziała z VDS...
  13. ja klapę wygłuszałem tym: http://allegro.pl/mata-wygluszajaca-pianka-kauczukowa-z-klejem-6mm-i5865322939.html z tego co ustaliłem, waga 1m2 maty to nie więcej niż 1 kg. Klapa raz się podniesie innym razem nie. W zimie pewnie będzie gorzej. zastanawiam się czy nie założyć 1,5 sprężyny na każdy z teleskopów tak aby po ich max ściśnięciu możliwe było zamknięcie klapy. wygląda na to że ten ~1kg bardzo osłabia prac teleskopów....?
  14. siłowniki nowe, chcesz powiedzieć że Ty nie wygłuszałeś w żaden sposób klapy, przecież to prawie goła blacha która przenosi hałas z zewnątrz...
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy