leszekhirsz Zgłoś #121 Napisano 26 Grudnia 2009 Widziałem na Mobile EU wersję Full wypas z silnikiem VR 6 ze skórą klima itp itd za ok 9500 zł plus opłaty, a na allegro za tyle dostane 1,9 TDI z elektrycznymi szybami. I teraz nie wiem czy lepiej jednak zagranicą poszukać czy na rodzimym rynku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebus Zgłoś #122 Napisano 27 Grudnia 2009 Widziałem na Mobile EU wersję Full wypas z silnikiem VR 6 ze skórą klima itp itd za ok 9500 zł plus opłaty, a na allegro za tyle dostane 1,9 TDI z elektrycznymi szybami. I teraz nie wiem czy lepiej jednak zagranicą poszukać czy na rodzimym rynku. Weź jeszcze pod uwagę że trzeba po ten samochód pojechać na zachód, wykupić ubezpieczenie a później zrobić wszystkie opłaty i dopiero będziesz mógł nim jeździć (troszkę to czasu zajmie) no i masz raczej mało oszczędny samochód. Z drugiej strony nie wiem czy na tej oszczędności Ci zależy. Spróbuj porównać auta z takim samym silnikiem, wyposażeniem i wtedy zdecydować które lepiej kupić - na zachodzie czy u nas. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pheon Zgłoś #123 Napisano 28 Grudnia 2009 Witam!! Mam okazję kupić Passata B4 1995r wersję Cl 2.0 115KM + lpg chciałbym się spytać jak się sprawuje taki silnik i czy warto kupować z tym silnikiem, poniewaz obecnie mam b3 1.8 90KM + lpg i jeździ bez zarzutu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebus Zgłoś #124 Napisano 28 Grudnia 2009 Zdecydowanie warto! 115KM to już całkiem przyzwoita moc i świetnie sobie poczyna na gazie. Ja się właśnie pozbywam takiego (za kilka dni kupiec go odbierze) ale tylko dlatego że przestał mi być potrzebny kombi i będę go bardzo miło wspominał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czachus Zgłoś #125 Napisano 2 Stycznia 2010 Cześć, kiedyś miałem B4 z 1994 z silnikiem 2,0 2E. Był zagazowany i jeździło się miodnie. Pozbyłem się, bo kasa była potrzebna. A teraz myślę nad Variantem, ale chciałbym VR6. Czy ten silnik nadaje się do gazowania, czy raczej średnio? Widzę po ogłoszeniach, że spora cześć sprzedających ma z gazem, więc coś w tym jest Na rynku nie ma tego dużo-jak sądzicie-jest szansa na jakiś konkretny egzemplarz, czy lepiej szukać za granicą? Po głowie chodzi mi także A6 (C4) z motorem 2,8, ale to już droższe w zakupie auto i chyba części też droższe są. Audi fajne niby, ale paskiem mi się zajebiaszczo śmigało.... No i mam dylemat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janko021 Zgłoś #126 Napisano 3 Stycznia 2010 kolego jeżdzę takim passatem ponad 5 lat i na zwykłym gazie ale na pewno nie ma to jak sekwencja kupiłem go już z tą instalacją i szczerze mówiąc żadnych problemów większych nie miałem wiadomo jak każdy samochód jak nie bedzięsz dbał o niego to nic z tego dobrego nie będzie ogólnie ja jestem bardzo zadowolony dobrze sie prowadzi a i byłe kto cię nie łyknie!!! Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czachus Zgłoś #127 Napisano 3 Stycznia 2010 No to muszę się nastawić na szukanie. Bo co do wyboru silnika jestem przekonany. Byleby trupa nie trafić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leszekhirsz Zgłoś #128 Napisano 4 Stycznia 2010 A ile Ci pali przy spokojnej jeździe ta VR6? A ile przy normalnej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janko021 Zgłoś #129 Napisano 5 Stycznia 2010 Przy Spokojnej to około 12l ale ja nie potrafie jeżdzić wolno tagże spalanie mam na poziomie 15/17l na zwykłym gazie na benzynie to nie przekroczy 10l przy spokojnej jeżdzie no ale jak się chce depnąć to i 15l wypije ale to jes dopiero jazda!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
OGRODNIK Zgłoś #130 Napisano 9 Stycznia 2010 Odnosząc się do tematu : Jak dla mnie najważniejsza jest BLACHA i oby był bezwypadkowy... Bo jak blacharz dotykał już coś to 2-3 lata i rdza:( Mechanicznie zawsze można sobie doprowadzić do ideału. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszczolek Zgłoś #131 Napisano 11 Stycznia 2010 Witam, Czy ktoś byłby w stanie dość obiektywnie porównać passata b4 z vw golfem mk3 w wersji variant ? Głównie chodzi mi o silnik 1Z ale bardziej mi chodzi o porównanie wykonania, eksploatacji, zalety i wady jednego w stosunku do drugiego. ps. wiem, że może trochę OT ale nie znalazłem nic lepszego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #132 Napisano 11 Stycznia 2010 Jak dla mnie to zasadniczą różnicą są tutaj gabaryty jednego i drugiego, ilość miejsca w środku. Passat jest z zasady większym autem. Gdy miałem okazję jechać golfem (co prawda hatchback 5D, silnik 1Z), to czułem że to jest dużo mniejsze auto. Przy kombi jest zapewne podobnie, jeśli brać pod uwagę ilość miejsca z przodu i z tyłu. Silniki nie różnią się niczym, te same 1Z co w passacie. Jedynie golf jest trochę lżejszy, co przekłada się na lepszą dynamikę i minimalnie mniejsze spalanie. Tyle ode mnie Mam nadzieję że choć trochę przybliżyłem Ci sytuację. Wykonanie bardzo zbliżone, jakość materiałów podobna. Psuje się to samo co w passacie Z opinii zasłyszanych to MK3 miały słabsze blachy niż passaty B3/B4... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszczolek Zgłoś #133 Napisano 11 Stycznia 2010 Dzięki za informacje. Faktycznie też mam wrażenie, że golf jest trochę ciaśniejszy. Przeglądając oferty sprzedaży tych modeli zauważyłem ze golfy są chyba trochę tańsze od passatów i zastanawiało mnie dlaczego. Inna ważną rzeczą jest to że golfy mk3 variant produkowali do 1999 roku co wiąże się z możliwością znalezienia młodego egzemplarza 'dobrego samochodu'. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fafik12 Zgłoś #134 Napisano 12 Stycznia 2010 Witam. Mam pytanie jedno mianowicie co polecacie mi kupic passata b3 czy b4 mam zamiar kupic któregos z wymienionych w kombiaku i diesla oczywiscie zastanawiam się tylko nad tym czy passat B4 mi za szybko nie obleci rdzą bo B3 ktorego posiadam jest podobno dużo odporniejszy na rdzę no i ma już 18 lat i czerwonej na nim nie ma grama Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alvares Zgłoś #135 Napisano 14 Stycznia 2010 (edytowane) Co myslicie o tym Pasku: http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10849291 ? Zastanawia mnie dlaczego podsufitka jest jasna... W jakich wersjach był montowany niebieski kokpit? Edytowane 14 Stycznia 2010 przez Alvares Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #136 Napisano 14 Stycznia 2010 Co myslicie o tym Pasku: http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10849291 ?Zastanawia mnie dlaczego podsufitka jest jasna... W jakich wersjach był montowany niebieski kokpit? Nie jestem pewien, ale chyba forumowy...Coś tak mi się kojarzy. A co do podsufitki, to bez obaw - niebieski kokpit nie ma nic do podsufitki, zobacz u mnie ---------- Post added at 12:50 ---------- Previous post was at 12:48 ---------- Dobrze myślałem http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=748988#post748988 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Seba7207 Zgłoś #137 Napisano 15 Stycznia 2010 UWAGA dla wszystkich kupujących!!! Zwracajcie uwagę na to czy koło paska wilorowkowego na wale nie ma bicia. Może to świadczyć o wyrobieniu czopa wału (jeśli jest niwielkie wyrobienie) można szlifować (frezować) czop wału i jeszcze trochę pojeździć. Natomiast może być sytuacja, że wchodzi w rachubę tylko wymiana wału lub napawanie, co wiąże się z demontażem silnika - koszt 1500-1800zł. Przeglądałem fora VW i naprawdę jest to bolączka tych silników. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #138 Napisano 15 Stycznia 2010 Sebastian, trochę przesadziłeś, moim zdaniem. W wielu przypadkach wystarczy wymiana koła, koszt ok 400zł za nówkę sztukę. Robiłem to w swoim TDI. Nie słyszałem żeby była konieczność wymiany wału. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mcgregor88 Zgłoś #139 Napisano 16 Stycznia 2010 ta sytuacja częściej zdarza się w silnikach 1.9td (aaz) i 1.6td (passat b3) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
13post Zgłoś #140 Napisano 18 Lutego 2010 Przy Spokojnej to około 12l ale ja nie potrafie jeżdzić wolno tagże spalanie mam na poziomie 15/17l na zwykłym gazie na benzynie to nie przekroczy 10l przy spokojnej jeżdzie no ale jak się chce depnąć to i 15l wypije ale to jes dopiero jazda!!!!!!!!!!!!!! Ja swego czasu miałem wersje B3 2,0 115km, zamontowałem zwykłą instalacje gazową, spalanie benzyny około 8l, natomiast gaz średnio 10-11 l/100km. Raz w trasie zszedłem na ok9l, ale to było na ok 500km. Jeździłem nim 2 lata żadnych problemów nie miałem z furą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach