Skocz do zawartości

13post

  • Liczba zawartości

    53
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O 13post

  • Urodziny 24.05.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Andrzej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    ZSD

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP) 4x4
  • Rok produkcji
    2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Chętnie chciałbym tabele momentów dokręcania śrub w B6. Może ktoś posiada.
  2. A nie lepiej wymienić żarówkę? ? Oby to był tylko ten problem. Ja mam większy kłopot. Brak mijania więc i drogowego również. Żarniki na nowe wymienione. Prawa nie działa. Przełożyłem nawet płytkę (tą z dołu lampy) z elektroniką z lampy lewej do prawej i nadal nie żyje. W lewej lampie po założeniu płytki z elektroniką z lampy prawej też nie zadziałało. Coś gdzieś czytałam, że może być potrzeba przypisania płytki do lampy i dlatego nie działa prawy Bi-xenon pomimo podpięcia sprawnej elektroniki.
  3. ja mam już amory z tyłu zdjęte, jednak nie mogę poradzić sobie z górną głowicą, nie wiem, czy one się aż tak za......, czy są może skręcane(choć w to wątpię, stawiam, na zapieczone) niech ktoś poradzi jak je zdjąć. W ostateczności będę musiał kupić górne mocowanie amorków nowe.
  4. Ramiona wycieraczek schodzą bez kłopotu, chodziło mi bardziej o tą plastikową rynienkę na dole szyby.
  5. Dziś sprawdziłem, przekaźnik (przez podmiankę), manetkę, jest ok. Aż boję się zabierać za demontaż mechanizmu z silniczkiem. Słyszałem, że zdarza się przy demontażu podszybia że może polecieć szyba prawda?
  6. Witam, potrzebne wsparcie. Przestały działać wycieraczki szyby przedniej, spryskiwacz działa, tylna wycieraczka działa. Więc manetka raczej sprawna. Czyżby umarł silniczek, bezpieczniki OK! Dodam że dotyczy to każdego biegu oraz impulsu. Podpowiedzcie jeśli ktoś przerabiał tą kwestię. Pozdr Pastuch jak w opisie '98, 1,9TDI
  7. OK, dzięki jeśli tak jest uspokoiłeś mnie.
  8. Yhmm, a możesz powiedzieć dlaczego??
  9. Powitać!! Zahaczę się w tym temacie. Możliwe, że odgrzeję kotlety ale nie znalazłem podpowiedzi dla siebie. Pastuch poczciwa 110, 98'. wymieniając olej po spuszczeniu starego zauważyłem, że kontrolka ciśnienia zapala się i gaśnie. Po włączeniu zapłonu i przed uruchomieniem silnika gasną wszystkie kontrolki pozostaje tylko ładowanie i ewentualnie ręczny. Czy kontrolka ciśnienia nie powinna świecić do momentu uruchomienia silnika gdy wejdzie ciśnienie? Poproszę o poradę, czy tak ma być /dla mnie dziwne/ czy coś umarło. Czy ten silnik ma kontrolkę niskiego/wysokiego ciśnienia oliwy?
  10. "Serdeczne" dzięki dla wszystkich. No chyba, że tam nikogo nie ma. A to przepraszam!!
  11. Witajcie koledzy, mam prośbę potrzebuję kontaktu z osobą mieszkającą w pobliżu miejscowości Niwy. Dotyczy sprawdzenia pewnego auta.
  12. Jak widzę trochę ten wątek przymarł. Podpowiedzcie koledzy, zabawę z VW Passatem zaczynałem od jednostki 2.0 115KM, w B3, to była * zaworowa jednostka, były też 16zaworowe co miały 136KM. Później trochę zmieniłem na ON, teraz myślę powrócić do Pb. Czy aktualnie te 2.0 silniki 8 i 16V współgrają z gazem jak poprzednie z 1991r?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności